Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    δεν παιρνει μπροστα!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. δεν παιρνει μπροστα!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    20
    17457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akis8607 last edited by

      χθες το μεσημερι κατεβαινω να παρω το αμαξι να παω για μπανιο αλλα δυστηχως δεν επαιρνε μπροστα....
      γυρναω το κλειδι αναβουν οι ενδειξεις κανονικα και το γυρναω να το αναψω αλλα δεν κανει τιποτα... δεν ακουγεται η μηχανη καθολου... το μονο που ακουγεται ειναι για οσο εχω γυρισμενο το κλειδι ενα τρρρρρρ απο μπροστα....
      ειπα μηπως ειναι μπαταρια αλλα σκεφτηκα οτι 1ον θα ακουγοταν η μηχανη να προσπαθει να παρει μπρος... και τα παραθυρα ραδιο και φωτα λειτουργουν κανονικα....
      να πω εδω αν και δεν ξερω αν παιζει ρολο τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν ηταν στο ρελαντι ακουγοταν καθε 5 δευτερολεπτα ενα τσακ σαν σπιθα απο μπροστα και εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ετρεμε λιγο παραπανω απο το συνηθισμενο.....
      τι πιστευετε οτι συμβαινει??

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        akis8607 last edited by

        χθες το μεσημερι κατεβαινω να παρω το αμαξι να παω για μπανιο αλλα δυστηχως δεν επαιρνε μπροστα....
        γυρναω το κλειδι αναβουν οι ενδειξεις κανονικα και το γυρναω να το αναψω αλλα δεν κανει τιποτα... δεν ακουγεται η μηχανη καθολου... το μονο που ακουγεται ειναι για οσο εχω γυρισμενο το κλειδι ενα τρρρρρρ απο μπροστα....
        ειπα μηπως ειναι μπαταρια αλλα σκεφτηκα οτι 1ον θα ακουγοταν η μηχανη να προσπαθει να παρει μπρος... και τα παραθυρα ραδιο και φωτα λειτουργουν κανονικα....
        να πω εδω αν και δεν ξερω αν παιζει ρολο τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν ηταν στο ρελαντι ακουγοταν καθε 5 δευτερολεπτα ενα τσακ σαν σπιθα απο μπροστα και εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ετρεμε λιγο παραπανω απο το συνηθισμενο.....
        τι πιστευετε οτι συμβαινει??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          akis8607 last edited by

          χθες το μεσημερι κατεβαινω να παρω το αμαξι να παω για μπανιο αλλα δυστηχως δεν επαιρνε μπροστα....
          γυρναω το κλειδι αναβουν οι ενδειξεις κανονικα και το γυρναω να το αναψω αλλα δεν κανει τιποτα... δεν ακουγεται η μηχανη καθολου... το μονο που ακουγεται ειναι για οσο εχω γυρισμενο το κλειδι ενα τρρρρρρ απο μπροστα....
          ειπα μηπως ειναι μπαταρια αλλα σκεφτηκα οτι 1ον θα ακουγοταν η μηχανη να προσπαθει να παρει μπρος... και τα παραθυρα ραδιο και φωτα λειτουργουν κανονικα....
          να πω εδω αν και δεν ξερω αν παιζει ρολο τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν ηταν στο ρελαντι ακουγοταν καθε 5 δευτερολεπτα ενα τσακ σαν σπιθα απο μπροστα και εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ετρεμε λιγο παραπανω απο το συνηθισμενο.....
          τι πιστευετε οτι συμβαινει??

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Μπαταρια.Εχει δυναμη για τα λαμπακια αλλα οχι για την μιζα.Θα πρεπει να χαμηλωνει και ενταση των φωτων οταν γυριζεις το κλειδι,σωστα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              akis8607 last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
              Μπαταρια.Εχει δυναμη για τα λαμπακια αλλα οχι για την μιζα.Θα πρεπει να χαμηλωνει και ενταση των φωτων οταν γυριζεις το κλειδι,σωστα;

              η ενταση των φωτων δεν παρατηρησα να χαμηλωνει.... αλλα δεν ειμαι και σιγουρος....το τρρρ που ακουγεται απο μπροστα τι ειναι?
              και ποσο παει το μαλλι για μπαταρια?? αν παρω μια απο πρακτικερ? 50 ευρω εχουν....

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                coupeas last edited by

                Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • A
                  akis8607 last edited by

                  Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                  Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.

                  θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
                  γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης akis8607 έγραψε:

                    Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.

                    θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
                    γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?

                    Ποσο παλια ειναι η μπαταρια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

                      • 'Πεσμένη' μπαταρία: τότε ακούς κάτι να περιστρέφεται αργά, είναι η μίζα αλλά δεν έχει αρκετή ισχύ για να γυρίσει με τις στροφές που πρέπει για να πάρει μπροστά. Μάλλον η δική σου περίπτωση διότι ακους κάτι να γυρίζει, αν κατάλαβα καλά από το 'Τρρρρρ' Βάλε μπροστά από άλλη μπαταρία με καλώδια (αυτά με τα 'κροκοδειλάκια', το άλλο αυτοκίνητο να δουλεύει η μηχανή στις ~3000 στροφές, '+' (κόκκινο) πάει στο '+' και '-' (μαύρο) πάει στο '-' βάζεις μπροστά το δικό σου και το αφήνεις να δουλέψει στις ~3000 στροφές για 2-3 λεπτά για να φορτίσει τη δική σου μπαταρία πριν αποσυνδέσεις. Προσοχή μην ακουμπήσεις το κόκκινο καλώδιο πουθενά αλλού εκτός από το '+' της μπαταρίας!) Μάλλον πας για αλλαγή μπαταρίας (αν μάλιστα είναι 3 ετών...)

                      • Χαλασμένη ή κολλημένη μίζα ή καλωδιώσεις της: όταν γυρίζεις το κλειδί δεν ακους τίποτα ή ίσως ένα 'τσακ'. Θέλεις οδική βοήθεια κανονικά αλλά αν ξέρεις που είναι η μίζα, μπορείς να τη φτάσεις και της δώσεις μια ελαφριά με ένα σφυράκι ίσως ξεκολήσει (αλλά και πάλι πρέπει να πας στο συνεργείο). Σε ένα παλιό Seat 124 που οδηγούσα για ένα διάστημα αν έσβηνα με τον κινητήρα ζεστό δεν έπαιρνε μπροστά γιατί υπερθερμαινόταν η μίζα αλλά σε καμιά ώρα δούλευε μια χαρά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        akis8607 last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                        Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.

                        θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
                        γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?

                        Ποσο παλια ειναι η μπαταρια;

                        το ειχε ο αδερφος μου το αυτοκινητο και το ρωτησα χθες και δε θυμοταν μου ειπε σιγουρα 3 χρονων...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          akis8607 last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          Υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

                          • 'Πεσμένη' μπαταρία: τότε ακούς κάτι να περιστρέφεται αργά, είναι η μίζα αλλά δεν έχει αρκετή ισχύ για να γυρίσει με τις στροφές που πρέπει για να πάρει μπροστά. Μάλλον η δική σου περίπτωση διότι ακους κάτι να γυρίζει, αν κατάλαβα καλά από το 'Τρρρρρ' Βάλε μπροστά από άλλη μπαταρία με καλώδια (αυτά με τα 'κροκοδειλάκια', το άλλο αυτοκίνητο να δουλεύει η μηχανή στις ~3000 στροφές, '+' (κόκκινο) πάει στο '+' και '-' (μαύρο) πάει στο '-' βάζεις μπροστά το δικό σου και το αφήνεις να δουλέψει στις ~3000 στροφές για 2-3 λεπτά για να φορτίσει τη δική σου μπαταρία πριν αποσυνδέσεις. Προσοχή μην ακουμπήσεις το κόκκινο καλώδιο πουθενά αλλού εκτός από το '+' της μπαταρίας!) Μάλλον πας για αλλαγή μπαταρίας (αν μάλιστα είναι 3 ετών...)

                          • Χαλασμένη ή κολλημένη μίζα ή καλωδιώσεις της: όταν γυρίζεις το κλειδί δεν ακους τίποτα ή ίσως ένα 'τσακ'. Θέλεις οδική βοήθεια κανονικά αλλά αν ξέρεις που είναι η μίζα, μπορείς να τη φτάσεις και της δώσεις μια ελαφριά με ένα σφυράκι ίσως ξεκολήσει (αλλά και πάλι πρέπει να πας στο συνεργείο). Σε ένα παλιό Seat 124 που οδηγούσα για ένα διάστημα αν έσβηνα με τον κινητήρα ζεστό δεν έπαιρνε μπροστά γιατί υπερθερμαινόταν η μίζα αλλά σε καμιά ώρα δούλευε μια χαρά...

                          αρα ολοι μου λετε μπαταρια..... ειχα παρατηρησει οτι ειχε λερωθει λιγο η μπαταρια γυρω γυρω απο τα υγρα της και ειχαν ξεραθει και μου τα ειχε καθαρισει ενας μαστορας με σκετο νερο.... δεν ξερω αν εκανε καλα... αν παρω απο το πρακτικερ ειναι ενταξει? ή τοσο εχουν και οι αλλες?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • U
                            umaga last edited by

                            η καθε μπαταρια εχει διαφορετικα αμπερ, διαστασεις, σε διαφορετικη θεση τους πολους κλπ... μην μπλεκεις μονος σου αμα δεν ξερεις

                            καλητερα αντε σε εναν ηλεκτρολογο, η τιμη εξαρταται απο τα παρα πανω και απο τη μαρκα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • A
                              akis8607 last edited by

                              Ο χρήστης umaga έγραψε:
                              η καθε μπαταρια εχει διαφορετικα αμπερ, διαστασεις, σε διαφορετικη θεση τους πολους κλπ... μην μπλεκεις μονος σου αμα δεν ξερεις

                              καλητερα αντε σε εναν ηλεκτρολογο, η τιμη εξαρταται απο τα παρα πανω και απο τη μαρκα

                              αν φερω αλλο αυτοκινητο να τα συνδεσουμε να τη φορτισω μετα θα ειναι ενταξει ή θα πρεπει και παλι να την αλλαξω?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • G
                                ggab last edited by

                                θα παρει αλλα οταν το σβησεις ......δεν θα ξαναπαρει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Ο χρήστης akis8607 έγραψε:

                                  Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.

                                  θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
                                  γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?

                                  Εξουσιοδοτημενο λογικά θα εχει ηλεκτρολόγο. Θα μπει μηχανημα μετρησης ενεργειας στη μπαταρία και θα σου πούν αν θέλει αλλαγή. Αν οχι είναι κάτι απο αυτα που ανεφερε ο nass. Μπορεί να ειναι και ενας σπασμένος συνδεσμος σε εναν απο τους δυο πόλους . Αυτο συνέβει πρόσφατα σε μένα. Απο κραδασμό ή απο τα υγρά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    akis8607 last edited by

                                    Ο χρήστης coupeas έγραψε:

                                    Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.

                                    θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
                                    γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?

                                    Εξουσιοδοτημενο λογικά θα εχει ηλεκτρολόγο. Θα μπει μηχανημα μετρησης ενεργειας στη μπαταρία και θα σου πούν αν θέλει αλλαγή. Αν οχι είναι κάτι απο αυτα που ανεφερε ο nass. Μπορεί να ειναι και ενας σπασμένος συνδεσμος σε εναν απο τους δυο πόλους . Αυτο συνέβει πρόσφατα σε μένα. Απο κραδασμό ή απο τα υγρά.

                                    αρα λες αν εχει σπασει συνδεσμος να δικαιολογει και αυτο που ανεφερα στο πρωτο μου μηνυμα το τσακ που κανει σαν σπινθηρας?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Ναι.Αλλά θα πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Το 'τρρρρρ' που ακούγεται καμια φορα προέρχεται απο το βαρελακι της μίζας. Αυτό είναι ένας βαρύς μεταλικός κύλινδρος ο οποίος έλκεται απο έναν ηλεκτρομαγνήτη και κάνει δύο πράγματα ταυτόχρονα, κομπλάρει το γρανάζι της μίζας πάνω στο βολάν και κλείνει το κύκλωμα ωστε η μίζα να αρχίσει να περιστρέφεται.

                                        Όταν η μπαταρία είναι πολύ πεσμένη ο ηλεκτρομαγνήτης δέν τραβάει αρκετά δυνατά το βαρελάκι με αποτέλεσμα μόλις βρίσκει αντίσταση κατα το κομπλάρισμα του γραναζιού να επιστρέφει πίσω, μετά το ξανατραβάει κτλ. Ουσιαστικά αντι να έρθει μπροστά και να κολήσει εκεί κάνει μια πολύ γρήγορη παλινδρομική κίνηση που παράγει αυτόν τον ήχο. Ένα παρόμοιο φαινόμενο που παράγει παρόμοιο ήχο αλλά για διαφορετικούς λόγους είναι το κυπρί της εξώπορτας.

                                        Αν η μπαταρία είναι λίγο παραπάνω φορτισμένη τότε με το που γυρίζουμε το κλειδί ακούγεται ένα δυνατό κλάκ. Αυτό σημαίνει οτι η μπαταρία έχει αρκετή δύναμη για να δουλέψει το βαρελάκι αλλά όχι και να γυρίσει τη μίζα.

                                        Το λάθος που κάνουν οι περισότεροι είναι οτι βλέπουν τα φώτα και το ραδιόφωνο να δουλέυουν οπότε θεωρούν οτι η μπαταρία είναι καλή. Όμως αυτά τραβάνε ένα κλάσμα του ρεύματος που θέλει η μίζα. Μπορεί η μπαταρία να είναι τόσο άδεια που να μή γυρίζει η μίζα όμως το ραδιόφωνο να συνεχίζει να παίζει για ώρες ακόμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • A
                                          akis8607 last edited by

                                          ειχατε δικιο μπαταρια ηταν... 50 ευρω κοστισε δεν εβαλα μαρκα... αλλα μου εδωσαν 2 χρονια εγγυηση οποτε δε με νοιαζει...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
                                            ειχατε δικιο μπαταρια ηταν... 50 ευρω κοστισε δεν εβαλα μαρκα... αλλα μου εδωσαν 2 χρονια εγγυηση οποτε δε με νοιαζει...

                                            Ξεχασες την προμηθεια μου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • A
                                              akis8607 last edited by

                                              xaxaxa εχεις δικιο!!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr