-
χθες το μεσημερι κατεβαινω να παρω το αμαξι να παω για μπανιο αλλα δυστηχως δεν επαιρνε μπροστα....
γυρναω το κλειδι αναβουν οι ενδειξεις κανονικα και το γυρναω να το αναψω αλλα δεν κανει τιποτα... δεν ακουγεται η μηχανη καθολου... το μονο που ακουγεται ειναι για οσο εχω γυρισμενο το κλειδι ενα τρρρρρρ απο μπροστα....
ειπα μηπως ειναι μπαταρια αλλα σκεφτηκα οτι 1ον θα ακουγοταν η μηχανη να προσπαθει να παρει μπρος... και τα παραθυρα ραδιο και φωτα λειτουργουν κανονικα....
να πω εδω αν και δεν ξερω αν παιζει ρολο τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν ηταν στο ρελαντι ακουγοταν καθε 5 δευτερολεπτα ενα τσακ σαν σπιθα απο μπροστα και εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ετρεμε λιγο παραπανω απο το συνηθισμενο.....
τι πιστευετε οτι συμβαινει?? -
χθες το μεσημερι κατεβαινω να παρω το αμαξι να παω για μπανιο αλλα δυστηχως δεν επαιρνε μπροστα....
γυρναω το κλειδι αναβουν οι ενδειξεις κανονικα και το γυρναω να το αναψω αλλα δεν κανει τιποτα... δεν ακουγεται η μηχανη καθολου... το μονο που ακουγεται ειναι για οσο εχω γυρισμενο το κλειδι ενα τρρρρρρ απο μπροστα....
ειπα μηπως ειναι μπαταρια αλλα σκεφτηκα οτι 1ον θα ακουγοταν η μηχανη να προσπαθει να παρει μπρος... και τα παραθυρα ραδιο και φωτα λειτουργουν κανονικα....
να πω εδω αν και δεν ξερω αν παιζει ρολο τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν ηταν στο ρελαντι ακουγοταν καθε 5 δευτερολεπτα ενα τσακ σαν σπιθα απο μπροστα και εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ετρεμε λιγο παραπανω απο το συνηθισμενο.....
τι πιστευετε οτι συμβαινει?? -
χθες το μεσημερι κατεβαινω να παρω το αμαξι να παω για μπανιο αλλα δυστηχως δεν επαιρνε μπροστα....
γυρναω το κλειδι αναβουν οι ενδειξεις κανονικα και το γυρναω να το αναψω αλλα δεν κανει τιποτα... δεν ακουγεται η μηχανη καθολου... το μονο που ακουγεται ειναι για οσο εχω γυρισμενο το κλειδι ενα τρρρρρρ απο μπροστα....
ειπα μηπως ειναι μπαταρια αλλα σκεφτηκα οτι 1ον θα ακουγοταν η μηχανη να προσπαθει να παρει μπρος... και τα παραθυρα ραδιο και φωτα λειτουργουν κανονικα....
να πω εδω αν και δεν ξερω αν παιζει ρολο τις τελευταιες 2 εβδομαδες οταν ηταν στο ρελαντι ακουγοταν καθε 5 δευτερολεπτα ενα τσακ σαν σπιθα απο μπροστα και εκεινη τη στιγμη το αυτοκινητο ετρεμε λιγο παραπανω απο το συνηθισμενο.....
τι πιστευετε οτι συμβαινει?? -
Μπαταρια.Εχει δυναμη για τα λαμπακια αλλα οχι για την μιζα.Θα πρεπει να χαμηλωνει και ενταση των φωτων οταν γυριζεις το κλειδι,σωστα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μπαταρια.Εχει δυναμη για τα λαμπακια αλλα οχι για την μιζα.Θα πρεπει να χαμηλωνει και ενταση των φωτων οταν γυριζεις το κλειδι,σωστα;η ενταση των φωτων δεν παρατηρησα να χαμηλωνει.... αλλα δεν ειμαι και σιγουρος....το τρρρ που ακουγεται απο μπροστα τι ειναι?
και ποσο παει το μαλλι για μπαταρια?? αν παρω μια απο πρακτικερ? 50 ευρω εχουν.... -
Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος? -
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.
θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?Ποσο παλια ειναι η μπαταρια;
-
Υπάρχουν 2 περιπτώσεις:
-
'Πεσμένη' μπαταρία: τότε ακούς κάτι να περιστρέφεται αργά, είναι η μίζα αλλά δεν έχει αρκετή ισχύ για να γυρίσει με τις στροφές που πρέπει για να πάρει μπροστά. Μάλλον η δική σου περίπτωση διότι ακους κάτι να γυρίζει, αν κατάλαβα καλά από το 'Τρρρρρ' Βάλε μπροστά από άλλη μπαταρία με καλώδια (αυτά με τα 'κροκοδειλάκια', το άλλο αυτοκίνητο να δουλεύει η μηχανή στις ~3000 στροφές, '+' (κόκκινο) πάει στο '+' και '-' (μαύρο) πάει στο '-' βάζεις μπροστά το δικό σου και το αφήνεις να δουλέψει στις ~3000 στροφές για 2-3 λεπτά για να φορτίσει τη δική σου μπαταρία πριν αποσυνδέσεις. Προσοχή μην ακουμπήσεις το κόκκινο καλώδιο πουθενά αλλού εκτός από το '+' της μπαταρίας!) Μάλλον πας για αλλαγή μπαταρίας (αν μάλιστα είναι 3 ετών...)
-
Χαλασμένη ή κολλημένη μίζα ή καλωδιώσεις της: όταν γυρίζεις το κλειδί δεν ακους τίποτα ή ίσως ένα 'τσακ'. Θέλεις οδική βοήθεια κανονικά αλλά αν ξέρεις που είναι η μίζα, μπορείς να τη φτάσεις και της δώσεις μια ελαφριά με ένα σφυράκι ίσως ξεκολήσει (αλλά και πάλι πρέπει να πας στο συνεργείο). Σε ένα παλιό Seat 124 που οδηγούσα για ένα διάστημα αν έσβηνα με τον κινητήρα ζεστό δεν έπαιρνε μπροστά γιατί υπερθερμαινόταν η μίζα αλλά σε καμιά ώρα δούλευε μια χαρά...
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.
θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?Ποσο παλια ειναι η μπαταρια;
το ειχε ο αδερφος μου το αυτοκινητο και το ρωτησα χθες και δε θυμοταν μου ειπε σιγουρα 3 χρονων...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπάρχουν 2 περιπτώσεις:-
'Πεσμένη' μπαταρία: τότε ακούς κάτι να περιστρέφεται αργά, είναι η μίζα αλλά δεν έχει αρκετή ισχύ για να γυρίσει με τις στροφές που πρέπει για να πάρει μπροστά. Μάλλον η δική σου περίπτωση διότι ακους κάτι να γυρίζει, αν κατάλαβα καλά από το 'Τρρρρρ' Βάλε μπροστά από άλλη μπαταρία με καλώδια (αυτά με τα 'κροκοδειλάκια', το άλλο αυτοκίνητο να δουλεύει η μηχανή στις ~3000 στροφές, '+' (κόκκινο) πάει στο '+' και '-' (μαύρο) πάει στο '-' βάζεις μπροστά το δικό σου και το αφήνεις να δουλέψει στις ~3000 στροφές για 2-3 λεπτά για να φορτίσει τη δική σου μπαταρία πριν αποσυνδέσεις. Προσοχή μην ακουμπήσεις το κόκκινο καλώδιο πουθενά αλλού εκτός από το '+' της μπαταρίας!) Μάλλον πας για αλλαγή μπαταρίας (αν μάλιστα είναι 3 ετών...)
-
Χαλασμένη ή κολλημένη μίζα ή καλωδιώσεις της: όταν γυρίζεις το κλειδί δεν ακους τίποτα ή ίσως ένα 'τσακ'. Θέλεις οδική βοήθεια κανονικά αλλά αν ξέρεις που είναι η μίζα, μπορείς να τη φτάσεις και της δώσεις μια ελαφριά με ένα σφυράκι ίσως ξεκολήσει (αλλά και πάλι πρέπει να πας στο συνεργείο). Σε ένα παλιό Seat 124 που οδηγούσα για ένα διάστημα αν έσβηνα με τον κινητήρα ζεστό δεν έπαιρνε μπροστά γιατί υπερθερμαινόταν η μίζα αλλά σε καμιά ώρα δούλευε μια χαρά...
αρα ολοι μου λετε μπαταρια..... ειχα παρατηρησει οτι ειχε λερωθει λιγο η μπαταρια γυρω γυρω απο τα υγρα της και ειχαν ξεραθει και μου τα ειχε καθαρισει ενας μαστορας με σκετο νερο.... δεν ξερω αν εκανε καλα... αν παρω απο το πρακτικερ ειναι ενταξει? ή τοσο εχουν και οι αλλες?
-
-
η καθε μπαταρια εχει διαφορετικα αμπερ, διαστασεις, σε διαφορετικη θεση τους πολους κλπ... μην μπλεκεις μονος σου αμα δεν ξερεις
καλητερα αντε σε εναν ηλεκτρολογο, η τιμη εξαρταται απο τα παρα πανω και απο τη μαρκα
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
η καθε μπαταρια εχει διαφορετικα αμπερ, διαστασεις, σε διαφορετικη θεση τους πολους κλπ... μην μπλεκεις μονος σου αμα δεν ξερειςκαλητερα αντε σε εναν ηλεκτρολογο, η τιμη εξαρταται απο τα παρα πανω και απο τη μαρκα
αν φερω αλλο αυτοκινητο να τα συνδεσουμε να τη φορτισω μετα θα ειναι ενταξει ή θα πρεπει και παλι να την αλλαξω?
-
θα παρει αλλα οταν το σβησεις ......δεν θα ξαναπαρει
-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.
θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?Εξουσιοδοτημενο λογικά θα εχει ηλεκτρολόγο. Θα μπει μηχανημα μετρησης ενεργειας στη μπαταρία και θα σου πούν αν θέλει αλλαγή. Αν οχι είναι κάτι απο αυτα που ανεφερε ο nass. Μπορεί να ειναι και ενας σπασμένος συνδεσμος σε εναν απο τους δυο πόλους . Αυτο συνέβει πρόσφατα σε μένα. Απο κραδασμό ή απο τα υγρά.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Πήγαινε σε ενα ηλεκτρολογείο να σου τσεκάρει τις καλωδιώσεις της μίζας και όχι μονο.
θα το παω στο συνεργειο που το πηγαινω παντα... αλλα δεν ξερω αν ειναι και ηλεκτρολογειο φανταζομαι θα ξερει εξουσιοδοτημενο ειναι....
γιατι να μου ελεγξει τα καλωδια λες να ειναι πιο σοβαρο το προβλημα? βασικα αν ηταν μπαταρια δε θα επρεπε να κανει καποια προσπαθεια η μηχανη να παρει μπρος? ή κανω λαθος?Εξουσιοδοτημενο λογικά θα εχει ηλεκτρολόγο. Θα μπει μηχανημα μετρησης ενεργειας στη μπαταρία και θα σου πούν αν θέλει αλλαγή. Αν οχι είναι κάτι απο αυτα που ανεφερε ο nass. Μπορεί να ειναι και ενας σπασμένος συνδεσμος σε εναν απο τους δυο πόλους . Αυτο συνέβει πρόσφατα σε μένα. Απο κραδασμό ή απο τα υγρά.
αρα λες αν εχει σπασει συνδεσμος να δικαιολογει και αυτο που ανεφερα στο πρωτο μου μηνυμα το τσακ που κανει σαν σπινθηρας?
-
Ναι.Αλλά θα πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος.
-
Το 'τρρρρρ' που ακούγεται καμια φορα προέρχεται απο το βαρελακι της μίζας. Αυτό είναι ένας βαρύς μεταλικός κύλινδρος ο οποίος έλκεται απο έναν ηλεκτρομαγνήτη και κάνει δύο πράγματα ταυτόχρονα, κομπλάρει το γρανάζι της μίζας πάνω στο βολάν και κλείνει το κύκλωμα ωστε η μίζα να αρχίσει να περιστρέφεται.
Όταν η μπαταρία είναι πολύ πεσμένη ο ηλεκτρομαγνήτης δέν τραβάει αρκετά δυνατά το βαρελάκι με αποτέλεσμα μόλις βρίσκει αντίσταση κατα το κομπλάρισμα του γραναζιού να επιστρέφει πίσω, μετά το ξανατραβάει κτλ. Ουσιαστικά αντι να έρθει μπροστά και να κολήσει εκεί κάνει μια πολύ γρήγορη παλινδρομική κίνηση που παράγει αυτόν τον ήχο. Ένα παρόμοιο φαινόμενο που παράγει παρόμοιο ήχο αλλά για διαφορετικούς λόγους είναι το κυπρί της εξώπορτας.
Αν η μπαταρία είναι λίγο παραπάνω φορτισμένη τότε με το που γυρίζουμε το κλειδί ακούγεται ένα δυνατό κλάκ. Αυτό σημαίνει οτι η μπαταρία έχει αρκετή δύναμη για να δουλέψει το βαρελάκι αλλά όχι και να γυρίσει τη μίζα.
Το λάθος που κάνουν οι περισότεροι είναι οτι βλέπουν τα φώτα και το ραδιόφωνο να δουλέυουν οπότε θεωρούν οτι η μπαταρία είναι καλή. Όμως αυτά τραβάνε ένα κλάσμα του ρεύματος που θέλει η μίζα. Μπορεί η μπαταρία να είναι τόσο άδεια που να μή γυρίζει η μίζα όμως το ραδιόφωνο να συνεχίζει να παίζει για ώρες ακόμα.
-
ειχατε δικιο μπαταρια ηταν... 50 ευρω κοστισε δεν εβαλα μαρκα... αλλα μου εδωσαν 2 χρονια εγγυηση οποτε δε με νοιαζει...
-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
ειχατε δικιο μπαταρια ηταν... 50 ευρω κοστισε δεν εβαλα μαρκα... αλλα μου εδωσαν 2 χρονια εγγυηση οποτε δε με νοιαζει...Ξεχασες την προμηθεια μου
-
xaxaxa εχεις δικιο!!
δεν παιρνει μπροστα!!