-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μαλιστα εχει ηττηθει λιγοτερες απο τον Γκροζαν απο οτι ο Αλονσο απο τον Μασσα.No no no
Από το 2012 και μετά
Κατατακτήριες:
Lotus: KR 20-12 RG
Ferrari: FA 24-7 FMΑγώνας:
Lotus: KR 27-5 RG
Ferrari: FA 29-3 FM (και το 2010-2011 ο Massa κέρδισε άλλες 4 φορές)O Massa κέρδισε τον Alonso τρεις φορές μετά από εγκατάλειψη του FA (Βέλγιο-Ιαπωνία 2012, Μαλαισία 2013) και από το 2010 ως το 2013 χωρίς εγκαταλείψεις, ο Massa κέρδισε τον Alonso μόλις 2 φορές (Αυστραλία 2010, Μαλαισία 2011)
Και οι δύο βέβαια τους έχουν διαλύσει τους teammates τους
-
Λογικα οι περισσοτερες επικρατησεις του Grosjean σε σχεση με τον Kimi στις δοκιμες ηταν περσι στους πρωτους αγωνες του Kimi.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Εγω απλα εγραψα οτι οι ανθρωποι της ομαδας προτιμησαν τον Ραϊκονεν για να ειναι καλυμμενοι στο ενδεχομενο (εστω και μακρινο) να πηδηξει απο το καραβι ο Mr.170%. Στην περιπτωση αυτη θα ειχαν Αλονσο, Φετελ, Χαμι, Κιμι, εκτος ομαδας. Με ποιο διδυμο θα προχωρουσαν, Χουλκ-Κομπαγιασι;
Υπο αυτο το πρισμα, η αποφαση ειναι λογικη. Αν θεωρησουμε τον Αλονσο 100% commited μεχρι το 2016, τοτε η επιλογη ενος νεου μοιαζει πραγματι ορθοτερη.Στο τελος του 15 ξαναβγαινουν στην αγορα Vettel και (ακομη καλυτερα) ο Ηamilton.Αρα λογικα ο κινδυνος να το σκασει ο Alonso (και η Ferrari να μεινει χωρις top πιλοτο) υφισταται ουσιαστικα για το 2015.Ετσι και αλλιως εγω δεν πιστευω οτι ο Alonso θα εξαντλησει την ερχομενη τριετια,ανεξαρτητως εξελιξης του 14....και το 15 δεν θα μου προξενουσε εντυπωση μια 'ανταλλαγη' με Vettel
Για το αν ειναι κορυφαιος, δεν μπορω να σου αλλαξω γνωμη. Ειναι φανερο παντως οτι η ομαδα και ο Προεδρας ως τετοιον τον θεωρουν, για να ριξουν τα μουτρα τους και να τον ξαναφερουν.
Ο προεδρας ειναι σε ηλικια συνταξιοδοτησης (την οποια δικαιουται μετα τις μεταρρυθμισεις της Elsa Fornero),οποτε εχει το ακαταλογιστο (εδω συνεχιζει να κραταει Domenicali & co)
Εφερε το Raikkonen για να δειξει στο γιο του (mio figlio αποκαλει δημοσια τον Alonso)ποιος κανει κουμαντο στο σπιτι.Το γεγονος οτι με αυτο τον τροπο, εμμεσως πλην σαφως,εκθετει εαυτον και ferrari για την επιλογη Massa εναντι Raikkonen απο το 2008 και μετα,ισως να μην του περνα καν απο το μυαλο.
Επειδη εγω δεν συνηθιζω να γλυφω εκει που εφτυνα,το φινλανδο ουτε τον πιστεψα..ουτε τον πιστευω και φυσικα δεν προκειται να τον αγαπησω ξαφνικα.Αν παρ'ελπιδα με διαψευσει.....μαγκια του -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Εφερε το Raikkonen για να δειξει στο γιο του (mio figlio αποκαλει δημοσια τον Alonso)ποιος κανει κουμαντο στο σπιτι.Το γεγονος οτι με αυτο τον τροπο, εμμεσως πλην σαφως,εκθετει εαυτον και ferrari για την επιλογη Massa εναντι Raikkonen απο το 2008 και μετα,ισως να μην του περνα καν απο το μυαλο.
Επειδη εγω δεν συνηθιζω να γλυφω εκει που εφτυνα,το φινλανδο ουτε τον πιστεψα..ουτε τον πιστευω και φυσικα δεν προκειται να τον αγαπησω ξαφνικα.Αν παρ'ελπιδα με διαψευσει.....μαγκια τουΈλα ντε.Είναι σαν να παραδέχεται ότι 'έκανα λάθος 3 χρόνια τώρα,και κάνω κολοτούμπα φέρνοντας αυτόν που σούταρα το 2010'.Αν αυτή η συνεργασία αποτύχει για δεύτερη φορά,να δούμε τι θα πουν.
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
Αν αυτή η συνεργασία αποτύχει για δεύτερη φορά,να δούμε τι θα πουν.
Tιποτα πιθανοτατα θα εχουν μεχρι τοτε βρει καποιον αλλο top να προσλαβουν, προκειμενου εν συνεχεια να τον θυσιασουν στο βωμο του cavallino.....και θα ειναι ευχαριστημενοι ολοι
ΥΓ.Η corriere επιμενει οτι ο Raikkonen εχει ηδη υπογραψει (και ο Antonini του autosprint οταν μιλα συνηθως εχει επιβεβαιωμενες inside infos και δεν μεταφερει απλα speculations και rumors made in UK η GER),αλλα καμια επισημη δηλωση δεν προκειται να γινει συντομα,καθως ο Luca ειναι απασχολημενος με το σαλονι της Φραγκφουρτης,και επιπλεον πρεπει να 'τακτοποιηθουν' με κουρα της Ferrari oι τεσσερεις πιλοτοι,με τους οποιους αυτη δεσμευεται με τον ενα η αλλο τροπο (Alonso,Massa,Raikkonen και Hulkenberg.....προς τον οποιο εχουν δοθει κατι παραπανω απο απλες υποσχεσεις, πολυ πριν το ουγγρικο gp)...........
-
Ο χρήστης GranTurismoOmologato έγραψε:
Αν αυτή η συνεργασία αποτύχει για δεύτερη φορά,να δούμε τι θα πουν.Ποτε ηταν η πρωτη φορα που απετυχε;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Στο τελος του 15 ξαναβγαινουν στην αγορα Vettel και (ακομη καλυτερα) ο Ηamilton.Αρα λογικα ο κινδυνος να το σκασει ο Alonso (και η Ferrari να μεινει χωρις top πιλοτο) υφισταται ουσιαστικα για το 2015.Λιγο το 'χεις;
Και γιατι οχι το 2014; Αν υποθεσουμε οτι το σεναριο 'σπασιματος' του συμβολαιου εχει καποια (εστω ισχνη) πιθανοτητα υλοποιησης, ο κινδυνος υφισταται και για τις δυο χρονιες.
Δυο χρονιες Αλονσο-Κιμι και μετα ανταλλαγη Ναντο-Φετελ, αυτο πιστευω κι εγω. -
viewtopic.php?f=2&t=32385&start=0&view=viewpoll
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Με τίποτα στη Ferrari!Δε νομίζω ότι η απάντηση στα όποια προβλήματα της Ferrari (τα οποία έδειξαν στο τελευταίο GP να είναι λιγότερα από το προηγούμενο) είναι ο Αλόνσο.
Υπάρχουν τόσοι καλοί και νεότεροι οδηγοί, με περισσότερα χρόνια μπροστά τους στη πίστα απ'ότι ο Αλόνσο, με καλύτερο attitude και με περισσότερο ταλέντο! Π.χ. Vettel και Kubica.
Ο Αλόνσο ζήτημα αν θα τρέχει τα επόμενα 3-4 άντε 5 χρόνια στη F1. Να τον πάρει η Φερράρι να τον κάνει τι για 1-2 χρόνια?
Kαι τωρα μας λεει οτι μετα τον αλονσο το χαος... Και θα χαθουνε και τα λεφτα της σανταντερ.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Και γιατι οχι το 2014;
Γιατι δεν υπαρχει τιποτα αξιολογο,σχετικα αξιοπιστο και οικονομικα φερεγγυο για να παει και δεν ειναι στην ιδιοσυγκρασια του να μεινει ενα χρονο εκτος (ιδιαιτερα σε μια χρονια που αλλαζουν τα αυτοκινητα).>
Δυο χρονιες Αλονσο-Κιμι και μετα ανταλλαγη Ναντο-Φετελ, αυτο πιστευω κι εγω.
το σωστο timing ειναι το 2015.......μπουχτισμενος Alonso απο τις αποτυχιες,τη φατσα του Domenicali και τα καμωματα του 'πατερα' του,χορτασμενος Vettel απο νικες και τιτλους και αρα πανετοιμος να θυσιαστει στο αλταριο του Maranello (ευκαιρια για Lewis να τους παρει παραμαζωμα ολους) Μεσα σε ολο αυτο το σκηνικο ενας Kimi..... nonfactor........
-
Ο χρήστης the_sigman έγραψε:
Μαλιστα εχει ηττηθει λιγοτερες απο τον Γκροζαν απο οτι ο Αλονσο απο τον Μασσα.
No no no
Από το 2012 και μετά
Κατατακτήριες:
Lotus: KR 20-12 RG
Ferrari: FA 24-7 FMΑγώνας:
Lotus: KR 27-5 RG
Ferrari: FA 29-3 FM (και το 2010-2011 ο Massa κέρδισε άλλες 4 φορές)O Massa κέρδισε τον Alonso τρεις φορές μετά από εγκατάλειψη του FA (Βέλγιο-Ιαπωνία 2012, Μαλαισία 2013) και από το 2010 ως το 2013 χωρίς εγκαταλείψεις, ο Massa κέρδισε τον Alonso μόλις 2 φορές (Αυστραλία 2010, Μαλαισία 2011)
Και οι δύο βέβαια τους έχουν διαλύσει τους teammates τους
Αναφερόμουν στο 2013. Το 2012 ήταν χρονιά come back. Θυμάστε τι έκανε ο Schumi την 1η χρονιά του;
8-4 στα δοκιμαστικά και 9-3 στους αγώνες υπέρ του Κίμι φέτος.
8-4 στα δοκιμαστικά υπέρ του Νάντο (και σε έναν αγώνα ο Φελίπε δεν έτρεξε καν καθώς τα κάναν μούσκεμα και έμεινε εκτός από το 107%). Στους αγώνες 11-1 υπέρ του Ισπανού αλλά 2-3 φορές ο Μάσσα παραχώρησε θέση, όπως προχθές για παράδειγμα.Επειδη εγω δεν συνηθιζω να γλυφω εκει που εφτυνα,το φινλανδο ουτε τον πιστεψα..ουτε τον πιστευω και φυσικα δεν προκειται να τον αγαπησω ξαφνικα.Αν παρ'ελπιδα με διαψευσει.....μαγκια του
Άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε. Λέγεται hindsight και είπα υπέροχο πράγμα. Αν τον ξαναπάρουν απλά παραδέχονται την μαλακία τους.
Ποτε ηταν η πρωτη φορα που απετυχε;
Έλα ντε. 3 χρόνια στης Ferrari, 3 πρωταθλήματα και είναι ο αποτυχημένος. Ο Αλόνσο 4 χρόνια στην Ferrari, 0 πρωταθλήματα και είναι ο επιτυχημένος.
Από εκεί και πέρα, αν δεν δω επίσημη ανακοίνωση δεν πιστεύω τίποτα.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
: Μεσα σε ολο αυτο το σκηνικο ενας Kimi..... nonfactor........Αυτό προϋποθέτει ο Κίμι να φάει ΠΟΛΥ ξύλο απο τον Νάντο, στυλ Fisichella ένα πράμα.... Τολμώ (με αρκετή βεβαιότητα) να πω, ο,τι δεν το βλέπω. Αλλά εδώ είμαστε...
-
προβλέπω πάνω χέρι του Κίμι στα δοκιμαστικά, με πολύ μικρή διαφορά όμως
στους αγωνες ο Νάντο θα υπερισχύσει γιατί είναι ικανότερος στα προσπεράσματα και στην αναμπουμπούλα γενικάθα απολαύσουμε μάχη
να έχουμε και το καλύτερο αμάξι του χρόνου και να μη τους βλέπουμε να μάχονται για το βάθρο... πίσω από Φέττελ και Λούη -
Έχει γούστο να φύγει ο Αλφόνσο και να μείνει ο Μασσάκος.
-
Πλήθος παραγόντων, με σημαντικότερους την ηλικία του Kimi Raikkonen, τη δουλειά που έχει ήδη κάνει ο Ricciardo στον εξομοιωτή, αλλά και το γεγονός πώς δύο κορυφαίοι οδηγοί στην ίδια ομάδα ενδεχομένως να δημιουργούσαν προβλήματα, συντέλεσαν στο να μείνει εκτός Red Bull ο Φιλανδός.
'Πόσο χρονών είναι ο Kimi; 34; Ο Daniel είναι 24 και το συμβόλαιό του είναι τριετές.' δήλωσε ο dr Marko σε Βραζιλιάνικη εφημερίδα και συνέχισε 'Αποφασίσαμε με βάση το μακροχρόνιο όφελος της ομάδας, όχι απλά με το τι θα μας συνέφερε πρόσκαιρα.'
Ο Kimi βέβαια δεν είναι ακόμα 34, αλλά η ηλικία ούτως ή άλλως ήταν ένας μόνο από τους λόγους.'Το να διαχειριστείς δύο πιλότους σαν τον Sebastian και τον Kimi δεν θα ήταν εύκολο. Ο καθένας τους θα είχε την υποχρέωση να είναι ο καλύτερος.'
'Ο Daniel γνωρίζει ότι δεν χρειάζεται να νικήσει τον Seb. Περιμένουμε ότι μετά από 3-4 αγώνες θα μπορεί να τον απειλεί, αλλά αυτό που ελπίζουμε είναι να κερδίζει τους βαθμούς που θα μας εξασφαλίσουν το πρωτάθλημα κατασκευαστών.'
'Θέλουμε να είναι όσο γρήγορος ήταν ο Webber. Κάποιες φορές ο Mark ήταν στο ίδιο επίπεδο με τον Sebastian, κάποιες άλλες ακόμα καλύτερος. Αυτό θέλουμε και από τον Ricciardo.'
Πόσο όμως επηρέασαν την απόφαση της ομάδας οι μεγάλες αλλαγές των τεχνικών κανονισμών για την επερχόμενη σεζόν;
'Μόνο οι καλύτεροι και οι πιο έξυπνοι πιλότοι θα μπορέσουν να βρεθούν στην κορυφή το 2014. Θα πρέπει να είναι σε θέση να καταλαβαίνουν πώς να χρησιμοποιήσουν τον turbo κινητήρα χωρίς traction control, τα δύο συστήματα ανάκτησης ενέργειας και να διαχειριστούν τη κατανάλωση καυσίμου.'
'Έχουμε υπό εξέλιξη ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξομοίωσης για την καλύτερη προετοιμασία των πιλότων μας, και αυτό ήταν ένας ακόμα λόγος που επιλέξαμε τον Daniel.'
Πώς σχολιάζει όμως ο σύμβουλος της Red Bull την έντονη φημολογία για δίδυμο Alonso-Raikkonen στη Ferrari από του χρόνου;
'Αν δουλέψει, ο τίτλος των κατασκευαστών θα δυσκολέψει για εμάς. Ή απλά θα φαγωθούν μεταξύ τους. Ο χρόνος θα δείξει.'
http://www.f1grip.gr/ειδ ... 7-red-bull
-
Ντάξει δε μας είπε κάτι καινούργιο, λογικό είναι μια ομάδα που έχει οδηγό να της φέρνει πρώτες θέσεις θέλει άλλον έναν να συμπληρώνει βαθμούς.
-
H Ferrari που παροδοσιακά έχει ένα καλό και την παραδουλεύτρα του, του χρόνου θα έχει Αρτέμη-Μπεκρή (αν αληθεύουν οι φήμες).
Και εμείς που έχουμε προσφέρει της θρυλικότερες μάχες teammates με ΤΙΤΑΝΕΣ της αυτοκίνησης θα έχουμε 2η χρονια δευτεράτζες, αγαθοβιόλη Whitmars; (Μ' αρέσει που λένε τον Κυριάκο, Κυριάκο)
Και δεν θα έχουμε και εργοστασιακούς κινητήρες;
Και σέρνεται και το μονοθέσιο;
Και προερχόμενοι από τη χειρότερη χρονιά εβα (με προφορά)ΦΥΓΕ ΛΙΓΕ
ΚΑΡΑΦΛΑΣ ΧΘΕΣΤέλος παραληρήματος. Μην ενοχλείστε, συνεχίστε.
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
: Μεσα σε ολο αυτο το σκηνικο ενας Kimi..... nonfactor........
Αυτό προϋποθέτει ο Κίμι να φάει ΠΟΛΥ ξύλο απο τον Νάντο, στυλ Fisichella ένα πράμα.... Τολμώ (με αρκετή βεβαιότητα) να πω, ο,τι δεν το βλέπω. Αλλά εδώ είμαστε...
2-3 τυπάδες έγραφαν το θέρος του 2009 ότι ο Μίμης θα φάει ΠΟΛΥ ξύλο από τον Fisichella.
Αν είσαι εσύ μολόγα το.
Μη με κάνεις να ψάχνω απαρχαιωμένα τοπικά.Και εμείς που έχουμε προσφέρει της θρυλικότερες μάχες teammates με ΤΙΤΑΝΕΣ της αυτοκίνησης θα έχουμε 2η χρονια δευτεράτζες, αγαθοβιόλη Whitmars; (Μ' αρέσει που λένε τον Κυριάκο, Κυριάκο)
+σκισμένο καλσόν Coulthard
Στα άλλα που λες δεν νομίζω ότι ο καράφλας είναι η λύση αλλά η Honda.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ο προεδρας ειναι σε ηλικια συνταξιοδοτησης (την οποια δικαιουται μετα τις μεταρρυθμισεις της Elsa Fornero),οποτε εχει το ακαταλογιστο (εδω συνεχιζει να κραταει Domenicali & co)
Εφερε το Raikkonen για να δειξει στο γιο του (mio figlio αποκαλει δημοσια τον Alonso)ποιος κανει κουμαντο στο σπιτι.Το γεγονος οτι με αυτο τον τροπο, εμμεσως πλην σαφως,εκθετει εαυτον και ferrari για την επιλογη Massa εναντι Raikkonen απο το 2008 και μετα,ισως να μην του περνα καν απο το μυαλο.
Επειδη εγω δεν συνηθιζω να γλυφω εκει που εφτυνα,το φινλανδο ουτε τον πιστεψα..ουτε τον πιστευω και φυσικα δεν προκειται να τον αγαπησω ξαφνικα.Αν παρ'ελπιδα με διαψευσει.....μαγκια τουΑυτό ακριβώς. Φορώντας όμως την κόκκινη φόρμα καθαγιάζεται ακόμα και αυτός.
-
From 2014 i will no longer be driving for Ferrari. I would like to thank the team for all the victories and incredible moments experienced together. Thank you also to my wife and all of my family, to my fans and all my Sponsors. From each one of you I have always received a great support! Right now I want to push as hard as possible with Ferrari for the remaining 7 races. For next year, I want to find a team that can give me a competitive car to win many more races and challenge for the Championship which remains my greatest objective! Thank you all. Felipe
http://instagram.com/p/eFxzaDHLfK/#
απο το instagram του Φελιπε Μασσα
-
άρα λοιπον, Felipe --> Sauber
Hulko --> Lotus
Raikkonen --> Ferrari
Μεταγραφές: Σεζόν 2013 & 2014