-
Απο Facebook:
Fernando Alonso
Welcome to Kimi, for the 2014 Saison ! -
Πολυ ευχαριστη ειδηση... Δυο οδηγαρες στα κοκκινα.
Απο πολλες αποψεις αυτο το διδυμο θα εχει ενδιαφερον. Θα μπορεσει ο Κιμι να παιξει στα ισια με τον Αλονσο; θα τραβηξουν ο ενας τον αλλο σε υψηλοτερο επιπεδο; Και βεβαια κατι σημαντικο, αν δεν εχουν καλο μονοθεσιο του χρονου αλλα εχουν κοντινη αποδοση τουλαχιστον θα βλεπουμε τη μαχη των δυο Ferrari. Απο καθε αποψη ειναι καλο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω ότι η μεταγραφή του Μίμη στη Ferrari θα ήταν μια καλή κίνηση να ξεκαθαρίσουν πάρα πολλά πράγματα.
Κατά πόσο η Ferrari είναι φορτηγό, κατά πόσο ο Alonso δίνει το 170% κλπ κλπ.
Τώρα με το Massa σε φάση ζόμπι (έπαιρνε μπρος και αντίστοιχα έσβηνε σε ανύποπτες φάσεις) η σημερινή παραμύθα μπορεί να συνεχίζεται για πάντα.
Νομίζω ότι αν πήγαινε σε Sauber ή Lotus θα έβρισκε την υγειά του από πολλές απόψεις.Ελπίζω και για το Massa να ισχύει κάτι από τα παραπάνω που έγραψα την Κυριακή και επίσης ελπίζω ότι δεν θα βιώσουμε κάποια αρκουδιά 'Μίμη the vodka is on the rocks. Can you confirm that you understood the message?'.
-
Η επιστροφή του 'αποτυχημένου...'
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Απο Facebook:Fernando Alonso
Welcome to Kimi, for the 2014 Saison !Μόνο που είναι ψεύτικος λογαριασμός
-
Φτου δεν ειδα οτι δεν ειναι το Official!
Γαμω την χαρα μου!
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Η επιστροφή του 'αποτυχημένου...'Aν κρίνω από την περιγραφή που έκανε πέρσι ο Λουκάς για τον τημ-μέητ του Αλόνσο, το λες κι έτσι
-
1+1 χρονο,βασικες αποδοχες (ο,τι μπορει να σημαινει αυτο),πληρωμενες απο τη shell και ενας πακτωλος χρηματων υπο τη μορφη bonus και πριμ σε περιπτωση νικων και στοχων.
Η καραμπολα προβλεπει Massa σε sauber και Hulk σε Lotus.Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Πολυ σωστη επισημανση. Η ελευση ομως του Ραϊκονεν (με την επιφυλαξη παντα οτι η κινηση τελικα θα γινει), εξυπηρετει και εναν αλλον σκοπο, σε σχεση ας πουμε με το να επιλεξουν τον Χουλκενμπεργκ: Εχεις στην ομαδα εναν αποδεδειγμενα κορυφαιο (και οχι εναν ταλαντουχο νεο), για την περιπτωση που τελικα το γυαλι (και το συμβολαιο) με τον Αλονσο σπασει οριστικα. Γιατι τιποτε δεν μπορει να αποκλειστει και η ομαδα θα κινδυνευε τοτε να μεινει χωρις τοπ οδηγο.
Ενστασις
Ακομα και αν γινει δεκτο το 'κορυφαιος',δεν παυει να ειναι ενας πιλοτος 34 χρονων,που θα κληθει να αποδειξει ολα οσα δεν μπορεσε (η δεν τον αφησαν;) πριν πεντε χρονια,σε μια εσωτερικη ισορροπια τρομου, την οποια θα κληθει να διαχειριστει......ο Domenicali,που δυσκολα τα εφερνε βολτα με Alonso και Massa.
Η προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι η Ferrari πονταροντας(;) σε ενα τετοιο διδυμο και μη επιλεγοντας εναν ταλαντουχο νεο στη θεση του Massa(Grosjean,Hulk,Kobayashi,Sutil,Bianchi you name it),χανει ενα μοναδικο timing,που δυσκολα θα ξαναπαρουσιαστει.Και εξηγουμαι:
Η αλλαγη των κανονισμων προιδεαζει για μονοθεσια αρκετα διαφορετικα στον τροπο οδηγησης τους απο τα σημερινα.Αν αυτο το χρονο 'παιζοταν tennis' και τον επομενο οι αλλαγες κανονισμων θα εχουν ως αποτελεσμα να 'παιζεται badminton'... ειναι αστοχο να προσλαμβανεις εναν κορυφαιο και εμπειρο τενιστα,καθως και αυτος θα πρεπει να μαθει να παιζει badminton.
Συνεπως αν υπαρχει μια ευκαιρια να πονταρεις σε ενα νεο,ταχυτατο και ταλαντουχο πιλοτο και οχι σε καποιον top και εμπειρο,αυτη ειναι τωρα,που οι κανονισμοι αλλαζουν και ολοι οι πιλοτοι ειναι υποχρεωμενοι να μαθουν κατι καινουργιο.Τελος παντων τις επιλογες τις κανει η διοικηση και οχι οι tifosi.
Προσωπικα μια δοση λογικης ισως και να μπορουσα να δω σε μια αντικατασταση Alonso+ Massa με Raikkonen+ενα ταλεντο (Hulk;),παρα στην (επανα)προσληψη του φινλανδου.
Ο χρονος θα δειξει. -
Πάντως η προοπτική του Iceman για τιμ-μέητ του χρόνου μπορεί να κρατήσει τον Αλόνσο 'ζεστό' και για την συνέχεια της (χαμένης) φετινής σεζόν
-
σίγουρα θα κάνει καλό και στον Αλόνσο αυτός ο εσωτερικός ανταγωνισμός,στην τακτική όμως της Ferrari να θυσιάζει,κατά τη γνώμη μου περισσότερο από κάθε άλλη ομάδα,τον δεύτερο οδηγό για χάρη του πρώτου,δεν ξέρω πως θα αντιδράσει ο Κίμι,αν το εφαρμόσουν όπως και με τον Μάσσα σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον το team radio του Φινλανδού του χρόνου
εκτός κι αν πετάει και αναστραφούν οι ρόλοι ή τους αφήσουν στην πίστα με ισάξια αντιμετώπισηπάντως αν δεν βελτιωθεί το μονοθέσιο,του χρόνου θα έχουμε δύο οδηγούς να κράζουν την ομάδα και ο Κίμι δεν αστειεύεται,θα κολλήσει ένα TIR από τη μία μεριά και ένα 'long vehicle' από την άλλη και θα το κάνει φορτηγό στην κυριολεξία
-
Ο χρήστης Swing49 έγραψε:
πάντως αν δεν βελτιωθεί το μονοθέσιο,του χρόνου θα έχουμε δύο οδηγούς να κράζουν την ομάδα και ο Κίμι δεν αστειεύεται,θα κολλήσει ένα TIR από τη μία μεριά και ένα 'long vehicle' από την άλλη και θα το κάνει φορτηγό στην κυριολεξία
-
Πλάκα πλάκα, δεν νομίζω ότι την παίρνει την Ferrari να έχει καθεστώς νούμερο δύο οδηγού ειδικά για τον Κίμι
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Πλάκα πλάκα, δεν νομίζω ότι την παίρνει την Ferrari να έχει καθεστώς νούμερο δύο οδηγού ειδικά για τον ΚίμιΗ ferrari εχει να διαχειριστει δυο 'μεγαλα' ονοματα απο το 1990 (Prost Mansell),αλλα το καιριο ερωτημα ειναι ποσα χρονια πανε απο ποτε που ειχε τη δυνατοτητα να προετοιμαζει δυο ισαξια μονοθεσια για τη διεκδικηση του τιτλου.Απο τη δεκαετια του 70.....ισως και παλιοτερα.
Ζητημα εντολων λογικα δεν θα χρειαστει να τεθει και τα πραγματα θα παρουν απο μονα τους το δρομο τους.Ο Kimi εχει κανει αξιοπρεπες come back αλλα δεν εχει 'βγαλει ματια' (ουκ ολιγες φορες εξετεθη απο το γαλλο και πηρε δυο νικες......ελεω εγκαταλειψης Hamilton και pit stop λιγοτερου).Ο ισπανος δεν εχει λογο ουτε να τον φοβαται,ουτε να μην το θελει.Σιγουρα θα προτιμουσε το Massa,αλλα πρεπει και ο ιδιος να καταλαβει οτι ισως χρειαζεται εναν πιο δυνατο team mate,αν θελει να εχει ελπιδες για πρωταθλημα,που να μπορει να κοψει βαθμους απο αλλους διεκδικητες. -
Alba το ο Kimi εφυγε απο τη Ferrari με περιεργο τροπο και λεω περιεργο διοτι ειχαν αρχισει το πριονισμα της καρεκλας του ηδη απο τα μεσα του 2008 και πριν αρχισει να 'ρεταρει'. Ισως ενας λογος που επεσε η αποδοση του να ηταν και το γεγονος πως καταλαβαινε οτι δεν ειναι επιθυμητος επειδη η Santander ηθελε τον Ισπανο στη Ferrari για να ξεκινησει η χορηγια. Βεβαια ο Ισπανος ειναι σουπερ πρωτοκλασατος οδηγος αλλα αυτο δε σημαινει πως η ιταλικη ομαδα επρεπε να αρχισει να 'αδιαζει' τον Kimi ηδη απο το πρωτο μισο του 2008 και ενω ηταν πρωταθλητης του 2007...
Μηπως λοιπον ενας απο τους λογους που επιστρεφει ο Kimi ειναι η επιθυμια του να αποδειξει στον εαυτο του, στην ομαδα αλλα και στο Alonso οτι ειναι τουλαχιστον ισαξιος;
Επισης μηπως η Ferrari εχει παραδεχτει λαθη και πισωπλατα χτυπηματα του παρελθοντος και θελει να δωσει στον Kimi μια ευκαιρια να δειξει τι αξιζει και ταυτοχρονα να επισημανει πλαγιως στον Ισπανο οτι πρεπει να αποδειξει στην πραξη ποσο καλυτερος ειναι απο εναν οδηγο που διωχθηκε για χαρη του πριν καν αρχιζει να 'ρεταρει' με φοντο τα αργυρια;
-
Με δύο ήδη παγκόσμιους πρωταθλητές η Ferrari έχει να τρέξει από το... 1953 (πριν 60 χρόνια). Από τότε μόνο Mansell-Prost ήταν δύο κορυφαίοι μαζί στη SF. Δε θα δυσκολευτούν να τους κρατήσουν ήρεμους και χωρίς καβγάδες;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η επιστροφή του 'αποτυχημένου...'
Aν κρίνω από την περιγραφή που έκανε πέρσι ο Λουκάς για τον τημ-μέητ του Αλόνσο, το λες κι έτσι
Ο Λουκας ας κανει οτι περιγραφη θελει, αρκει μετα να μην ξεχασει να παει να ακουμπησει τα εκατομμυριακια της εταιριας του στην Pohjola Bank Finland.
Πριν απο λιγες μερες, greo, οταν RedBull, Ferrari, McLaren και Lotus ολοι ειχαν εκδηλωσει ενδιαφερον για τον Κιμι, εγραφες οτι αυτα ειναι λογια, οτι δεν θα δει συμβολαιο και οτι δεν ειναι τυχαιο οτι οι 2 κορυφαιοι τον εχουν διωξει.
Τωρα που υπογραφει ξανα στην ομαδα σου, ξαφνικα δεν εχουν σημασια τα συμβολαια, αλλα οι δηλωσεις του Κομη Μοντεχρηστου.
Οπως αγαπας...Αν και προσωπικα δεν ηθελα να συμβει, η επιστροφη ειναι δικαιωση για τον Ραϊκονεν για το 2010.-
-
Ανακρίβειες...
Η Ferrari είχε καθεστώς ισότιμων πιλότων από το 1993 μέχρι την έλευση του Μεσσία και την περίοδο 2007-2009.
Με τη δεύτερη περίοδο μάλιστα να διεκδικούν τον τίτλο και οι δυο πιλότοι και να μην υπάρχει κάποιο σοβαρό θέμα σχετικά με αυτό (ο Massa το 2007 ήταν μέσα στο παιχνίδι του τίτλου μέχρι τους τελευταίους αγώνες).Νομίζω ότι είναι κοινή λογική αν ο Alonso πάει για κούπα το '14 και ο Μίμης είναι εκτός διεκδίκησης από το μέσο του πρωταθλήματος και μετά να του δώσει θέση αλλά οι Αυστρίες του παρελθόντος δεν νομίζω ότι βοηθούν οποιονδήποτε άλλο εκτός από το εγωισμό του εκάστοτε Μεσσία.
Άρα όλη η παραπάνω σπέκουλα έχει να κάνει με το πώς θα διαχειριστεί τον Alonso ο οποίος από Μεσσίας #2 γίνεται απλά Νο1.
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η επιστροφή του 'αποτυχημένου...'
Aν κρίνω από την περιγραφή που έκανε πέρσι ο Λουκάς για τον τημ-μέητ του Αλόνσο, το λες κι έτσι
Ε μιλιόνι αγκούρι από τον Μίμη, κρόνια πολλά.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ενστασις
Ακομα και αν γινει δεκτο το 'κορυφαιος',δεν παυει να ειναι ενας πιλοτος 34 χρονων,που θα κληθει να αποδειξει ολα οσα δεν μπορεσε (η δεν τον αφησαν;) πριν πεντε χρονια,σε μια εσωτερικη ισορροπια τρομου, την οποια θα κληθει να διαχειριστει......ο Domenicali,που δυσκολα τα εφερνε βολτα με Alonso και Massa.
Η προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι η Ferrari πονταροντας(;) σε ενα τετοιο διδυμο και μη επιλεγοντας εναν ταλαντουχο νεο στη θεση του Massa(Grosjean,Hulk,Kobayashi,Sutil,Bianchi you name it),χανει ενα μοναδικο timing,που δυσκολα θα ξαναπαρουσιαστει.Εγω απλα εγραψα οτι οι ανθρωποι της ομαδας προτιμησαν τον Ραϊκονεν για να ειναι καλυμμενοι στο ενδεχομενο (εστω και μακρινο) να πηδηξει απο το καραβι ο Mr.170%. Στην περιπτωση αυτη θα ειχαν Αλονσο, Φετελ, Χαμι, Κιμι, εκτος ομαδας. Με ποιο διδυμο θα προχωρουσαν, Χουλκ-Κομπαγιασι;
Υπο αυτο το πρισμα, η αποφαση ειναι λογικη. Αν θεωρησουμε τον Αλονσο 100% commited μεχρι το 2016, τοτε η επιλογη ενος νεου μοιαζει πραγματι ορθοτερη.
Για τις αλλαγες των κανονισμων που γραφεις. Κατα τη γνωμη μου οι αλλαγες αποτελουν πλεονεκτημα για τους πιο εμπειρους και οχι το αντιθετο. Ολες οι ομαδες θα χρειαστουν feedback στις δοκιμες απο εμπειρους και τεχνικα καταρτισμενους οδηγους, γιατι και τα data των εξομοιωτων στην αρχη θα ειναι κουκουρουκου. Αλλα και στους αγωνες, κατα τη γνωμη μου, ο πιο εμπειρος πλεονεκτει στις μεγαλες αλλαγες.
Για το αν ειναι κορυφαιος, δεν μπορω να σου αλλαξω γνωμη. Ειναι φανερο παντως οτι η ομαδα και ο Προεδρας ως τετοιον τον θεωρουν, για να ριξουν τα μουτρα τους και να τον ξαναφερουν. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω ότι είναι κοινή λογική αν ο Alonso πάει για κούπα το '14 και ο Μίμης είναι εκτός διεκδίκησης από το μέσο του πρωταθλήματος και μετά να του δώσει θέση [...]
Είναι όμως κοινή λογική ότι αν ο Μίμης πάει για κούπα το '14 και ο Αλόνσο είναι εκτός διεκδίκησης από το μέσο του πρωταθλήματος, να του δίνει αντίστοιχα κι αυτός θέση;....
No way και για τα δύο!Εκτίμησή μου ότι θα συνυπάρξουν χωρίς πολλά χαζά. Είναι από τους πλέον ώριμους εντός και εκτός μονοθεσίου. Και αν θα υπάρχει αυτό που λέμε 'Νο1 οδηγός', ανεξαρτήτως βαθμολογίας θα είναι στα μάτια των tifosi αυτός που μπορεί να πουλήσει λίγη Φερραρο-φροσύνη παραπάνω. Ο Ισπανός δηλαδή.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Πλάκα πλάκα, δεν νομίζω ότι την παίρνει την Ferrari να έχει καθεστώς νούμερο δύο οδηγού ειδικά για τον Κίμι
Η ferrari εχει να διαχειριστει δυο 'μεγαλα' ονοματα απο το 1990 (Prost Mansell),αλλα το καιριο ερωτημα ειναι ποσα χρονια πανε απο ποτε που ειχε τη δυνατοτητα να προετοιμαζει δυο ισαξια μονοθεσια για τη διεκδικηση του τιτλου.Απο τη δεκαετια του 70.....ισως και παλιοτερα.
Ζητημα εντολων λογικα δεν θα χρειαστει να τεθει και τα πραγματα θα παρουν απο μονα τους το δρομο τους.Ο Kimi εχει κανει αξιοπρεπες come back αλλα δεν εχει 'βγαλει ματια' (ουκ ολιγες φορες εξετεθη απο το γαλλο και πηρε δυο νικες......ελεω εγκαταλειψης Hamilton και pit stop λιγοτερου).Ο ισπανος δεν εχει λογο ουτε να τον φοβαται,ουτε να μην το θελει.Σιγουρα θα προτιμουσε το Massa,αλλα πρεπει και ο ιδιος να καταλαβει οτι ισως χρειαζεται εναν πιο δυνατο team mate,αν θελει να εχει ελπιδες για πρωταθλημα,που να μπορει να κοψει βαθμους απο αλλους διεκδικητες.Ο Κιμι φυσικα κι εβγαλε ματια με το καμ μπακ . Μαλιστα εχει ηττηθει λιγοτερες απο τον Γκροζαν απο οτι ο Αλονσο απο τον Μασσα. Απο εκει και περα, το 2015 θα δειξει.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Μεταγραφές: Σεζόν 2013 & 2014