-
καλημερα σε ολους
ειμαι νεος στο φορουμ και νεος οδηγος.
για πρωτο αυτοκινητο επελεξα ενα παλιο αμαξι μεχρι να μαθω που λενε.
εχω λοιπον μια alfaromeo 33 μοντελο 1993 1.4 8v
το προβλημα μου μου ειναι το εξης και εχει 2 σκελη....
το πρωτο ειναι με το μετρητη βενζινης σε καθε κατηφορα η ανηφορα ο δεικτης μεταβαλεται.
στην ανηφορα δειχνη γεματο στην κατηφορα αδειο και αναβει η ενδειξη της ρεζερβας και ετσι
ποτε δε μπορω να ξερω ποση βενζινη εχω... προσπαθω να την υπολογισω με τα χιλιομετρα αλλα και αυτο δεν ειναι ακριβες.
Το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι πως στις κατηφορες και καποιες φορες στην ευθεια οταν εχω πατημενο αμπραγιαζ το αμαξι σβηνει απροειδοποιητα και αθορυβα χωρις καν ν κλωτσησει, καποιες φορες δε το καταλαβαινω καν... το παιρνω χαμπαρι απο το φρενοο που γινεται πετρα
σε τι μπορει να οφειλεται αυτο? γιατι οταν ειμαι σταματημενοσ σε ρελαντι και νεκρα δε σβηνει ποτε? -
καλημερα σε ολους
ειμαι νεος στο φορουμ και νεος οδηγος.
για πρωτο αυτοκινητο επελεξα ενα παλιο αμαξι μεχρι να μαθω που λενε.
εχω λοιπον μια alfaromeo 33 μοντελο 1993 1.4 8v
το προβλημα μου μου ειναι το εξης και εχει 2 σκελη....
το πρωτο ειναι με το μετρητη βενζινης σε καθε κατηφορα η ανηφορα ο δεικτης μεταβαλεται.
στην ανηφορα δειχνη γεματο στην κατηφορα αδειο και αναβει η ενδειξη της ρεζερβας και ετσι
ποτε δε μπορω να ξερω ποση βενζινη εχω... προσπαθω να την υπολογισω με τα χιλιομετρα αλλα και αυτο δεν ειναι ακριβες.
Το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι πως στις κατηφορες και καποιες φορες στην ευθεια οταν εχω πατημενο αμπραγιαζ το αμαξι σβηνει απροειδοποιητα και αθορυβα χωρις καν ν κλωτσησει, καποιες φορες δε το καταλαβαινω καν... το παιρνω χαμπαρι απο το φρενοο που γινεται πετρα
σε τι μπορει να οφειλεται αυτο? γιατι οταν ειμαι σταματημενοσ σε ρελαντι και νεκρα δε σβηνει ποτε? -
καλημερα σε ολους
ειμαι νεος στο φορουμ και νεος οδηγος.
για πρωτο αυτοκινητο επελεξα ενα παλιο αμαξι μεχρι να μαθω που λενε.
εχω λοιπον μια alfaromeo 33 μοντελο 1993 1.4 8v
το προβλημα μου μου ειναι το εξης και εχει 2 σκελη....
το πρωτο ειναι με το μετρητη βενζινης σε καθε κατηφορα η ανηφορα ο δεικτης μεταβαλεται.
στην ανηφορα δειχνη γεματο στην κατηφορα αδειο και αναβει η ενδειξη της ρεζερβας και ετσι
ποτε δε μπορω να ξερω ποση βενζινη εχω... προσπαθω να την υπολογισω με τα χιλιομετρα αλλα και αυτο δεν ειναι ακριβες.
Το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι πως στις κατηφορες και καποιες φορες στην ευθεια οταν εχω πατημενο αμπραγιαζ το αμαξι σβηνει απροειδοποιητα και αθορυβα χωρις καν ν κλωτσησει, καποιες φορες δε το καταλαβαινω καν... το παιρνω χαμπαρι απο το φρενοο που γινεται πετρα
σε τι μπορει να οφειλεται αυτο? γιατι οταν ειμαι σταματημενοσ σε ρελαντι και νεκρα δε σβηνει ποτε? -
Δωστο για αποσυρση και παρε κανα αλλο μτχ.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Δωστο για αποσυρση και παρε κανα αλλο μτχ.Ο δεικτης ειναι κλασσικος για παλια Alfa Romeo.Μονο σε ανηφορες-κατηφορες κινείσαι;
Το οτι σβηνει .Ισως να θελει καθαρισμα η πεταλουδα.
-
παντου κινουμε απλα στις αποτομες κλισεις του δρομου και τα φρεναρισματα ο δεικτης κυριολεκτικα χορευει...
αν ηθελε καθαρισμα η πεταλουδα δεν θα το εκανε και στο ρελαντι? -
ρεγουλαρισμα θα θελει
οσο για το δεικτη αυτο δε λεει κατι κι εμενα στο ρ5 αμα μπεις πατημενος σε στροφη ο δεικτης παει πανω-κατω
-
το γεγονος του να μετακινηται η βενζινη ολη μπροστα στην κατηφορα μεσα στο ντεποζιτο και να μην μπορει να την τραβηξει σωστα η τρομπα παιζει?
μου το κανει παντα οταν ειμαι στο τελευταιο τεταρτο πριν την ρεζερβα. -
το καλητερο που εχεις να κανεις ειναι να μιν αφηνεις τη βενζινη να πεφτει τοσο χαμιλα στο ρεζερβουαρ
-
Η τρομπα ειναι εξωτερικη.Πιθανο και αυτο που λες.
-
εχει και 50αρι ρεζερβουαρ παναθεμα το....
ισως 4 λιτρα πριν την ρεζερβα για τετοιο ρεζερβουαρ να ειναι οντως λιγο ειδικα οταν η βενζινη στην κατηφορα μετατοπιζεται.
παιζει να ειναι και θεμα βενζινης? -
Ο χρήστης ΗΡΑΚΛΗΣ 1980 έγραψε:
εχει και 50αρι ρεζερβουαρ παναθεμα το....
ισως 4 λιτρα πριν την ρεζερβα για τετοιο ρεζερβουαρ να ειναι οντως λιγο ειδικα οταν η βενζινη στην κατηφορα μετατοπιζεται.
παιζει να ειναι και θεμα βενζινης?Με 4 λιτρα κυκλοφορεις;Και περιμενεις να μην σβηνει;
-
βασικα 30 βαζω αλλα καποοια στιγμη θα φτασει και εκει...
αν δεν αναψει η λαμπα δε το ταιζω...
μην το καλομαθω κιολας.... χαχαχαχααααα -
Δεν θα έπρεπε να σβήνει ακόμα και με λαμπάκι αναμμένο. Θα μπορούσε να είναι και τρόμπα βενζίνης.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν θα έπρεπε να σβήνει ακόμα και με λαμπάκι αναμμένο. Θα μπορούσε να είναι και τρόμπα βενζίνης.Οταν η βενζινη στις κατηφορες μαζευεται μπροστα η αντλια,που ειναι πισω,ρουφαει αερα.
-
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα Βασίλη και σε κανένα αυτοκίνητο με αυτό το θέμα. Έχουν τέτοια διαμόρφωση τα ρεζερβουάρ (χωρίσματα, σχήμα κλπ) που δύσκολα στεγνώνει η αντλία. Φυσικά μπορεί να συμβεί σε εξτριμ περιπτώσεις. Ας δοκιμάσει ο φίλος με γεμάτο ρεζερβουάρ και αν σβήνει και τότε είναι κάτι άλλο.
-
Με το ρεζερβουάρ σχεδόν άδειο η αντλία ρουφάει κάθε τόσο αέρα.
Μπορεί να μη σβήνει το αμάξι αλλά η αντλία υπερθερμαίνεται και χαλάει.
-
θα το γεμισω σημερα και θα δω παιδια. αν το ξανα κανει θα κοιταξω την τρομπα σε ενα μηχανικο.
σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα Βασίλη και σε κανένα αυτοκίνητο με αυτό το θέμα. Έχουν τέτοια διαμόρφωση τα ρεζερβουάρ (χωρίσματα, σχήμα κλπ) που δύσκολα στεγνώνει η αντλία. Φυσικά μπορεί να συμβεί σε εξτριμ περιπτώσεις. Ας δοκιμάσει ο φίλος με γεμάτο ρεζερβουάρ και αν σβήνει και τότε είναι κάτι άλλο.Στο χιουνται που εχω βγαλει την εμβαπτιζομενη τρομπα εχει ενα πιατελο απο κατω της απο οπου τραβαει βενζινη.Στην 33 η αντλια ειναι εξωτερικη και συνδεεται με ενα σωληνακι με το ρεζερβουαρ.Δεν ειμαι σιγουρος οτι εχει χωρισματα τα μεταλλικο ρεζερβουαρ της.Αν ειχε ισως να μην επαιζε τοσο εντονα ο δεικτης.
Λεει οτι του το κανει οταν ειναι χαμηλα η σταθμη.Φιλε Ηρακλη ,ασχετο με τα υπολοιπα,προσεχε γιατι το ρεζερβουαρ τρυπαει ,ειναι μεταλλικο.
-
θα το εχω υποψιν αυτο βασιλη σε ευχαριστω...
στα χαμηλα και οταν τυχει καμια μεγαλη κατηφορα ο δεικτης χανεται κατω απο το 0
και αναβει το λαμπακι της ρεζερβας. οτν ισιωσει επανερχεται.
Προβληαμ με ξαφνικο σβησιμο του κινητηρα στην κατηφορα