Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληαμ με ξαφνικο σβησιμο του κινητηρα στην κατηφορα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβληαμ με ξαφνικο σβησιμο του κινητηρα στην κατηφορα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    23
    1372
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iraklis-1980 last edited by

      καλημερα σε ολους
      ειμαι νεος στο φορουμ και νεος οδηγος.
      για πρωτο αυτοκινητο επελεξα ενα παλιο αμαξι μεχρι να μαθω που λενε.
      εχω λοιπον μια alfaromeo 33 μοντελο 1993 1.4 8v
      το προβλημα μου μου ειναι το εξης και εχει 2 σκελη....
      το πρωτο ειναι με το μετρητη βενζινης σε καθε κατηφορα η ανηφορα ο δεικτης μεταβαλεται.
      στην ανηφορα δειχνη γεματο στην κατηφορα αδειο και αναβει η ενδειξη της ρεζερβας και ετσι
      ποτε δε μπορω να ξερω ποση βενζινη εχω... προσπαθω να την υπολογισω με τα χιλιομετρα αλλα και αυτο δεν ειναι ακριβες.
      Το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι πως στις κατηφορες και καποιες φορες στην ευθεια οταν εχω πατημενο αμπραγιαζ το αμαξι σβηνει απροειδοποιητα και αθορυβα χωρις καν ν κλωτσησει, καποιες φορες δε το καταλαβαινω καν... το παιρνω χαμπαρι απο το φρενοο που γινεται πετρα
      σε τι μπορει να οφειλεται αυτο? γιατι οταν ειμαι σταματημενοσ σε ρελαντι και νεκρα δε σβηνει ποτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iraklis-1980 last edited by

        καλημερα σε ολους
        ειμαι νεος στο φορουμ και νεος οδηγος.
        για πρωτο αυτοκινητο επελεξα ενα παλιο αμαξι μεχρι να μαθω που λενε.
        εχω λοιπον μια alfaromeo 33 μοντελο 1993 1.4 8v
        το προβλημα μου μου ειναι το εξης και εχει 2 σκελη....
        το πρωτο ειναι με το μετρητη βενζινης σε καθε κατηφορα η ανηφορα ο δεικτης μεταβαλεται.
        στην ανηφορα δειχνη γεματο στην κατηφορα αδειο και αναβει η ενδειξη της ρεζερβας και ετσι
        ποτε δε μπορω να ξερω ποση βενζινη εχω... προσπαθω να την υπολογισω με τα χιλιομετρα αλλα και αυτο δεν ειναι ακριβες.
        Το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι πως στις κατηφορες και καποιες φορες στην ευθεια οταν εχω πατημενο αμπραγιαζ το αμαξι σβηνει απροειδοποιητα και αθορυβα χωρις καν ν κλωτσησει, καποιες φορες δε το καταλαβαινω καν... το παιρνω χαμπαρι απο το φρενοο που γινεται πετρα
        σε τι μπορει να οφειλεται αυτο? γιατι οταν ειμαι σταματημενοσ σε ρελαντι και νεκρα δε σβηνει ποτε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iraklis-1980 last edited by

          καλημερα σε ολους
          ειμαι νεος στο φορουμ και νεος οδηγος.
          για πρωτο αυτοκινητο επελεξα ενα παλιο αμαξι μεχρι να μαθω που λενε.
          εχω λοιπον μια alfaromeo 33 μοντελο 1993 1.4 8v
          το προβλημα μου μου ειναι το εξης και εχει 2 σκελη....
          το πρωτο ειναι με το μετρητη βενζινης σε καθε κατηφορα η ανηφορα ο δεικτης μεταβαλεται.
          στην ανηφορα δειχνη γεματο στην κατηφορα αδειο και αναβει η ενδειξη της ρεζερβας και ετσι
          ποτε δε μπορω να ξερω ποση βενζινη εχω... προσπαθω να την υπολογισω με τα χιλιομετρα αλλα και αυτο δεν ειναι ακριβες.
          Το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι πως στις κατηφορες και καποιες φορες στην ευθεια οταν εχω πατημενο αμπραγιαζ το αμαξι σβηνει απροειδοποιητα και αθορυβα χωρις καν ν κλωτσησει, καποιες φορες δε το καταλαβαινω καν... το παιρνω χαμπαρι απο το φρενοο που γινεται πετρα
          σε τι μπορει να οφειλεται αυτο? γιατι οταν ειμαι σταματημενοσ σε ρελαντι και νεκρα δε σβηνει ποτε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Δωστο για αποσυρση και παρε κανα αλλο μτχ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
              Δωστο για αποσυρση και παρε κανα αλλο μτχ.

              Ο δεικτης ειναι κλασσικος για παλια Alfa Romeo.Μονο σε ανηφορες-κατηφορες κινείσαι;

              Το οτι σβηνει .Ισως να θελει καθαρισμα η πεταλουδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iraklis-1980 last edited by

                παντου κινουμε απλα στις αποτομες κλισεις του δρομου και τα φρεναρισματα ο δεικτης κυριολεκτικα χορευει... 🙂
                αν ηθελε καθαρισμα η πεταλουδα δεν θα το εκανε και στο ρελαντι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  umaga last edited by

                  ρεγουλαρισμα θα θελει

                  οσο για το δεικτη αυτο δε λεει κατι κι εμενα στο ρ5 αμα μπεις πατημενος σε στροφη ο δεικτης παει πανω-κατω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iraklis-1980 last edited by

                    το γεγονος του να μετακινηται η βενζινη ολη μπροστα στην κατηφορα μεσα στο ντεποζιτο και να μην μπορει να την τραβηξει σωστα η τρομπα παιζει?
                    μου το κανει παντα οταν ειμαι στο τελευταιο τεταρτο πριν την ρεζερβα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • U
                      umaga last edited by

                      το καλητερο που εχεις να κανεις ειναι να μιν αφηνεις τη βενζινη να πεφτει τοσο χαμιλα στο ρεζερβουαρ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Η τρομπα ειναι εξωτερικη.Πιθανο και αυτο που λες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iraklis-1980 last edited by

                          εχει και 50αρι ρεζερβουαρ παναθεμα το....
                          ισως 4 λιτρα πριν την ρεζερβα για τετοιο ρεζερβουαρ να ειναι οντως λιγο ειδικα οταν η βενζινη στην κατηφορα μετατοπιζεται.
                          παιζει να ειναι και θεμα βενζινης?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης ΗΡΑΚΛΗΣ 1980 έγραψε:
                            εχει και 50αρι ρεζερβουαρ παναθεμα το....
                            ισως 4 λιτρα πριν την ρεζερβα για τετοιο ρεζερβουαρ να ειναι οντως λιγο ειδικα οταν η βενζινη στην κατηφορα μετατοπιζεται.
                            παιζει να ειναι και θεμα βενζινης?

                            Με 4 λιτρα κυκλοφορεις;Και περιμενεις να μην σβηνει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iraklis-1980 last edited by

                              βασικα 30 βαζω αλλα καποοια στιγμη θα φτασει και εκει...
                              αν δεν αναψει η λαμπα δε το ταιζω...
                              μην το καλομαθω κιολας.... χαχαχαχααααα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Δεν θα έπρεπε να σβήνει ακόμα και με λαμπάκι αναμμένο. Θα μπορούσε να είναι και τρόμπα βενζίνης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Δεν θα έπρεπε να σβήνει ακόμα και με λαμπάκι αναμμένο. Θα μπορούσε να είναι και τρόμπα βενζίνης.

                                  Οταν η βενζινη στις κατηφορες μαζευεται μπροστα η αντλια,που ειναι πισω,ρουφαει αερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Δεν είχα ποτέ πρόβλημα Βασίλη και σε κανένα αυτοκίνητο με αυτό το θέμα. Έχουν τέτοια διαμόρφωση τα ρεζερβουάρ (χωρίσματα, σχήμα κλπ) που δύσκολα στεγνώνει η αντλία. Φυσικά μπορεί να συμβεί σε εξτριμ περιπτώσεις. Ας δοκιμάσει ο φίλος με γεμάτο ρεζερβουάρ και αν σβήνει και τότε είναι κάτι άλλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Με το ρεζερβουάρ σχεδόν άδειο η αντλία ρουφάει κάθε τόσο αέρα.

                                      Μπορεί να μη σβήνει το αμάξι αλλά η αντλία υπερθερμαίνεται και χαλάει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iraklis-1980 last edited by

                                        θα το γεμισω σημερα και θα δω παιδια. αν το ξανα κανει θα κοιταξω την τρομπα σε ενα μηχανικο.
                                        σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Δεν είχα ποτέ πρόβλημα Βασίλη και σε κανένα αυτοκίνητο με αυτό το θέμα. Έχουν τέτοια διαμόρφωση τα ρεζερβουάρ (χωρίσματα, σχήμα κλπ) που δύσκολα στεγνώνει η αντλία. Φυσικά μπορεί να συμβεί σε εξτριμ περιπτώσεις. Ας δοκιμάσει ο φίλος με γεμάτο ρεζερβουάρ και αν σβήνει και τότε είναι κάτι άλλο.

                                          Στο χιουνται που εχω βγαλει την εμβαπτιζομενη τρομπα εχει ενα πιατελο απο κατω της απο οπου τραβαει βενζινη.Στην 33 η αντλια ειναι εξωτερικη και συνδεεται με ενα σωληνακι με το ρεζερβουαρ.Δεν ειμαι σιγουρος οτι εχει χωρισματα τα μεταλλικο ρεζερβουαρ της.Αν ειχε ισως να μην επαιζε τοσο εντονα ο δεικτης.
                                          Λεει οτι του το κανει οταν ειναι χαμηλα η σταθμη.

                                          Φιλε Ηρακλη ,ασχετο με τα υπολοιπα,προσεχε γιατι το ρεζερβουαρ τρυπαει ,ειναι μεταλλικο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iraklis-1980 last edited by

                                            θα το εχω υποψιν αυτο βασιλη σε ευχαριστω...
                                            στα χαμηλα και οταν τυχει καμια μεγαλη κατηφορα ο δεικτης χανεται κατω απο το 0
                                            και αναβει το λαμπακι της ρεζερβας. οτν ισιωσει επανερχεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr