-
Eδω κ λιγο καιρο εχω στην κατοχη μου ενα χιουνται ματριξ κ θελω να μοιραστω της εντυπωσεις μου απο το αυτοκινητο.Ειναι το μοντελο με το face lift του 2006,αγοραστηκε μεταχειρισμενο κ μπορω να πω οτι ο προιγουμενος ιδιοκτητης του το προσεχε αρκετα.Ειναι πιστευω ενα τιμιο οικογενειακο αυτοκινητο που θα ικανοποιηση μια οικογενεια τεσσαρων ατομων,εχει πολυ καλους χωρους,πολυ καλη ποιοτητα συναρμολογησης,δεν τριζει τιποτα,ικανοποιητικο πορτ μπαγκαζ που μεγαλωνει κατα μεγαλο βαθμο αν συρεις τα πισω καθισματα μπροστα χωρις οι πισω επιβατες να νιωθουν αβολα,εχει παρα πολυ καλο εξοπλισμο,επαρκεστατα φρενα με πολυ καλο abs k γενικα ειναι ασφαλες για τον μεσο οδηγο.Απο θεμα μοτερ δεν ειναι κακο αφου τα 105 αλογα κινουν το αυτοκινητο σχετικα σβελτα αν κ το κιβωτιο το οποιο να πω πως εχει μια λαστιχενια αισθηση κ δεν προδιαθετει για γρηγορες αλλαγες,θα επρεπε να ειναι στης τρεις πρωτες τουλαχιστον σχεσεις πιο κοντο.Αν το πηγαινεις νορμαλ δεν καιει πολυ βενζινη ουτε με a/c κ το μοτερ γενικα δεν ακουγετε διατηροντας ησυχη την καμπινα ειδικα στα μεγαλα ταξιδια που δουλευει με πεμπτη.Το τιμονι ειναι πολυ ελαφρυ κ βοηθαει μεσα στην πολη χωρις να αποκτα ασαφεια κατα την ανοδο τον χιλιομετρων,ολοι οι διακοπτες μοχλοι ειναι πολυ ευχριστοι κ οι θεσεις για μικροαντικειμενα σχεδον απειροι.Σαν σχεδιο σε πολλους ισως δεν αρεσει αλλα τα μεγαλα του παραθυρα που ισως ξενιζουν κοιτωντας το στο πλαι προσφερουν εξαιρετικη ορατοτητα.Τα καθισματα ειναι λιγο σκληρα αλλα ειναι κ θεμα οδηγου πιστευω στο αν βολευουν η οχι,παντως σε μεγαλα ταξιδια δεν ειναι κουραστικα.Για τα λεφτα του ειδικα σαν μεταχειρισμενο που η τιμη του ειναι αρκετα προσιτη ειναι πιστευω πολυ αξιολογη επιλογη.Ενα αυτοκινητο το οποιο αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενο να κανει,το κανει με επιδοσεις ανω του μεσου ορου.
-
Eδω κ λιγο καιρο εχω στην κατοχη μου ενα χιουνται ματριξ κ θελω να μοιραστω της εντυπωσεις μου απο το αυτοκινητο.Ειναι το μοντελο με το face lift του 2006,αγοραστηκε μεταχειρισμενο κ μπορω να πω οτι ο προιγουμενος ιδιοκτητης του το προσεχε αρκετα.Ειναι πιστευω ενα τιμιο οικογενειακο αυτοκινητο που θα ικανοποιηση μια οικογενεια τεσσαρων ατομων,εχει πολυ καλους χωρους,πολυ καλη ποιοτητα συναρμολογησης,δεν τριζει τιποτα,ικανοποιητικο πορτ μπαγκαζ που μεγαλωνει κατα μεγαλο βαθμο αν συρεις τα πισω καθισματα μπροστα χωρις οι πισω επιβατες να νιωθουν αβολα,εχει παρα πολυ καλο εξοπλισμο,επαρκεστατα φρενα με πολυ καλο abs k γενικα ειναι ασφαλες για τον μεσο οδηγο.Απο θεμα μοτερ δεν ειναι κακο αφου τα 105 αλογα κινουν το αυτοκινητο σχετικα σβελτα αν κ το κιβωτιο το οποιο να πω πως εχει μια λαστιχενια αισθηση κ δεν προδιαθετει για γρηγορες αλλαγες,θα επρεπε να ειναι στης τρεις πρωτες τουλαχιστον σχεσεις πιο κοντο.Αν το πηγαινεις νορμαλ δεν καιει πολυ βενζινη ουτε με a/c κ το μοτερ γενικα δεν ακουγετε διατηροντας ησυχη την καμπινα ειδικα στα μεγαλα ταξιδια που δουλευει με πεμπτη.Το τιμονι ειναι πολυ ελαφρυ κ βοηθαει μεσα στην πολη χωρις να αποκτα ασαφεια κατα την ανοδο τον χιλιομετρων,ολοι οι διακοπτες μοχλοι ειναι πολυ ευχριστοι κ οι θεσεις για μικροαντικειμενα σχεδον απειροι.Σαν σχεδιο σε πολλους ισως δεν αρεσει αλλα τα μεγαλα του παραθυρα που ισως ξενιζουν κοιτωντας το στο πλαι προσφερουν εξαιρετικη ορατοτητα.Τα καθισματα ειναι λιγο σκληρα αλλα ειναι κ θεμα οδηγου πιστευω στο αν βολευουν η οχι,παντως σε μεγαλα ταξιδια δεν ειναι κουραστικα.Για τα λεφτα του ειδικα σαν μεταχειρισμενο που η τιμη του ειναι αρκετα προσιτη ειναι πιστευω πολυ αξιολογη επιλογη.Ενα αυτοκινητο το οποιο αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενο να κανει,το κανει με επιδοσεις ανω του μεσου ορου.
-
Eδω κ λιγο καιρο εχω στην κατοχη μου ενα χιουνται ματριξ κ θελω να μοιραστω της εντυπωσεις μου απο το αυτοκινητο.Ειναι το μοντελο με το face lift του 2006,αγοραστηκε μεταχειρισμενο κ μπορω να πω οτι ο προιγουμενος ιδιοκτητης του το προσεχε αρκετα.Ειναι πιστευω ενα τιμιο οικογενειακο αυτοκινητο που θα ικανοποιηση μια οικογενεια τεσσαρων ατομων,εχει πολυ καλους χωρους,πολυ καλη ποιοτητα συναρμολογησης,δεν τριζει τιποτα,ικανοποιητικο πορτ μπαγκαζ που μεγαλωνει κατα μεγαλο βαθμο αν συρεις τα πισω καθισματα μπροστα χωρις οι πισω επιβατες να νιωθουν αβολα,εχει παρα πολυ καλο εξοπλισμο,επαρκεστατα φρενα με πολυ καλο abs k γενικα ειναι ασφαλες για τον μεσο οδηγο.Απο θεμα μοτερ δεν ειναι κακο αφου τα 105 αλογα κινουν το αυτοκινητο σχετικα σβελτα αν κ το κιβωτιο το οποιο να πω πως εχει μια λαστιχενια αισθηση κ δεν προδιαθετει για γρηγορες αλλαγες,θα επρεπε να ειναι στης τρεις πρωτες τουλαχιστον σχεσεις πιο κοντο.Αν το πηγαινεις νορμαλ δεν καιει πολυ βενζινη ουτε με a/c κ το μοτερ γενικα δεν ακουγετε διατηροντας ησυχη την καμπινα ειδικα στα μεγαλα ταξιδια που δουλευει με πεμπτη.Το τιμονι ειναι πολυ ελαφρυ κ βοηθαει μεσα στην πολη χωρις να αποκτα ασαφεια κατα την ανοδο τον χιλιομετρων,ολοι οι διακοπτες μοχλοι ειναι πολυ ευχριστοι κ οι θεσεις για μικροαντικειμενα σχεδον απειροι.Σαν σχεδιο σε πολλους ισως δεν αρεσει αλλα τα μεγαλα του παραθυρα που ισως ξενιζουν κοιτωντας το στο πλαι προσφερουν εξαιρετικη ορατοτητα.Τα καθισματα ειναι λιγο σκληρα αλλα ειναι κ θεμα οδηγου πιστευω στο αν βολευουν η οχι,παντως σε μεγαλα ταξιδια δεν ειναι κουραστικα.Για τα λεφτα του ειδικα σαν μεταχειρισμενο που η τιμη του ειναι αρκετα προσιτη ειναι πιστευω πολυ αξιολογη επιλογη.Ενα αυτοκινητο το οποιο αυτο για το οποιο ειναι φτιαγμενο να κανει,το κανει με επιδοσεις ανω του μεσου ορου.
-
Τι μέση κατανάλωση έχεις; Είναι φθηνά τα ανταλλακτικά της Hyundai;
-
Αν και το έχω αναφέρει ξανά, για μένα αρνητικό ήταν το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών.
Ήταν πολύ εύκολο κάποιος (ενήλικας) να χτυπήσει το γόνατό του στο σκληρό πλαστικό της πόρτας καθώς βγαίνει.
Εγώ πάντως χτύπησα...Έχει και κάποια ακόμα αρνητικά αλλά μάλλον είναι ψηλά γράμματα αυτά.
-
Ο χρήστης matrix1977 έγραψε:
...Ειναι το μοντελο με το face lift του 2006,αγοραστηκε μεταχειρισμενο κ μπορω να πω οτι ο προιγουμενος ιδιοκτητης του το προσεχε αρκετα...Τι χρώμα είναι; Βρε λες να είναι το δικό μας;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Ειναι το μοντελο με το face lift του 2006,αγοραστηκε μεταχειρισμενο κ μπορω να πω οτι ο προιγουμενος ιδιοκτητης του το προσεχε αρκετα...
Τι χρώμα είναι; Βρε λες να είναι το δικό μας;
Το δικο σου ηταν που εφυγε η ροδα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
...Ειναι το μοντελο με το face lift του 2006,αγοραστηκε μεταχειρισμενο κ μπορω να πω οτι ο προιγουμενος ιδιοκτητης του το προσεχε αρκετα...
Τι χρώμα είναι; Βρε λες να είναι το δικό μας;
Το δικο σου ηταν που εφυγε η ροδα;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...Ειναι το μοντελο με το face lift του 2006,αγοραστηκε μεταχειρισμενο κ μπορω να πω οτι ο προιγουμενος ιδιοκτητης του το προσεχε αρκετα...
Τι χρώμα είναι; Βρε λες να είναι το δικό μας;
Το δικο σου ηταν που εφυγε η ροδα;
Τοσο καλο ηταν??
Προτιμω μια Α ή Β class -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τοσο καλο ηταν??
Προτιμω μια Α ή Β classΚαι εγώ εννοείται ότι προτιμώ μία Α ή μία Β.
υ.γ. στο δικά μας Matrix έβγαλε σοβαρό εργοστασιακό πρόβλημα σε μουαγιέ σε πίσω τροχό. Λύγισε και έσπασαν 3 από τις 4 βίδες. (το αυτοκίνητο δεν είχε κλείσει 4μηνο)
Αυτό είναι: http://www.car.gr/parts/view/1588816/
-
To μάτριξ είναι ο ορισμός της κορεάτικης μαούνας --> είναι αυτό που ψάχνει η μέση ελληνιική οικογένεια με 2/3 παιδιά
-
Λοιπον παιδια,το αμαξι με νορμαλ οδηγηση καιει μεσο ορο στην πολη γυρω στα 7-8 λιτρα,οδηγω επαναλαμβανω κ εχω στο μυαλο μου οτι οδηγω ματριχ κ οχι WRC οπως μερικοι εδω μεσα,παιδια το αμαξι ειναι βαρυ,τι περιμενετε να καψει....Τα ανταλακτικα του δεν θα ελεγα οτι ειναι ακριβα τουλαχιστον τα αναλωσιμα κ το σερβις του ειναι αρκετα οικονομικο.Οι πισω πορτες οντως δεν ανοιγουν οσο θα επρεπε κ τα πλαστικα ειναι σκληρα αλλα οχι κακης ποιοτητας.Τωρα για το μουαγιε storm ισως ηταν αστοχια υλικου απο το εργοστασιο,ισως ομως κ να εγινε κ απο χτυπημα αλλα αφου λες οτι δεν χτυπισε πουθενα τι να πω,παντως προκειτε για μεμονομενο περιστατικο.Τα Α κ Β class ειναι πολυ ποιο ακριβα γιαυτο κ μην τα συγκρινετε,επισεις οι χωροι τους ειναι νομιζω μικροτεροι με απολυτα κριτηρια.Στα λεφτα ενος μεταχειρισμενου ματριξ απλα δεν υπαρχει ανταγωνιστης κ αν υπαρχει ειναι μια δεκαετια παλιοτερο αυτοκινητο.ROCSTA θεωρεις μαουνα ενα αμαξι με μηκος 4 μετρα,δηλαδη το zafira k τo c max ειναι αντιτορπιλικα θες να πεις,το ματριξ ειναι πιστευω ενα επαναλαμβανω πολυ τιμιο αυτοκινητο που δεν ξεχωριζει ισως σε κανεναν τομεα αλλα κ δεν απογοητευει κ κανει την δουλεια του πολυ καλα,αυτος που θελει στιλ κ γκαζι κ ισως κ πρεστιζ ας κοιταξει αλλου βαζοντας φυσικα κ το χερακι στην τσεπη πολυ πιο βαθια.
-
Ο χρήστης matrix1977 έγραψε:
Οι πισω πορτες οντως δεν ανοιγουν οσο θα επρεπε κ τα πλαστικα ειναι σκληρα αλλα οχι κακης ποιοτητας.Πράγματι τα πλαστικά είναι ποιοτικά και δεν θα έχεις και προβλήματα τριγμών.
Έχε το νου σου μόνο στην εταζέρα. Ίσως σου βγάλει θόρυβο.Τωρα για το μουαγιε storm ισως ηταν αστοχια υλικου απο το εργοστασιο,ισως ομως κ να εγινε κ απο χτυπημα αλλα αφου λες οτι δεν χτυπισε πουθενα τι να πω,παντως προκειτε για μεμονομενο περιστατικο.
Αστοχία υλικού. Όλα αλλάχθηκαν μέσα στην εγγύηση. Κανένα θέμα.
Πάντως όποιος πάρει το Matrix συνειδητά θα τον ικανοποιήσει εντελώς.
Κάνει πολλά, χωρίς να ξοδεύει μία περιουσία και είναι αυτοκίνητο που μπορεί κάποιος να το κρατήσει πολλά χρόνια. -
Ο χρήστης matrix1977 έγραψε:
Λοιπον παιδια,το αμαξι με νορμαλ οδηγηση καιει μεσο ορο στην πολη γυρω στα 7-8 λιτρα,οδηγω επαναλαμβανω κ εχω στο μυαλο μου οτι οδηγω ματριχ κ οχι WRC οπως μερικοι εδω μεσα,παιδια το αμαξι ειναι βαρυ,τι περιμενετε να καψει....Τα ανταλακτικα του δεν θα ελεγα οτι ειναι ακριβα τουλαχιστον τα αναλωσιμα κ το σερβις του ειναι αρκετα οικονομικο.Οι πισω πορτες οντως δεν ανοιγουν οσο θα επρεπε κ τα πλαστικα ειναι σκληρα αλλα οχι κακης ποιοτητας.Τωρα για το μουαγιε storm ισως ηταν αστοχια υλικου απο το εργοστασιο,ισως ομως κ να εγινε κ απο χτυπημα αλλα αφου λες οτι δεν χτυπισε πουθενα τι να πω,παντως προκειτε για μεμονομενο περιστατικο.Τα Α κ Β class ειναι πολυ ποιο ακριβα γιαυτο κ μην τα συγκρινετε,επισεις οι χωροι τους ειναι νομιζω μικροτεροι με απολυτα κριτηρια.Στα λεφτα ενος μεταχειρισμενου ματριξ απλα δεν υπαρχει ανταγωνιστης κ αν υπαρχει ειναι μια δεκαετια παλιοτερο αυτοκινητο.ROCSTA θεωρεις μαουνα ενα αμαξι με μηκος 4 μετρα,δηλαδη το zafira k τo c max ειναι αντιτορπιλικα θες να πεις,το ματριξ ειναι πιστευω ενα επαναλαμβανω πολυ τιμιο αυτοκινητο που δεν ξεχωριζει ισως σε κανεναν τομεα αλλα κ δεν απογοητευει κ κανει την δουλεια του πολυ καλα,αυτος που θελει στιλ κ γκαζι κ ισως κ πρεστιζ ας κοιταξει αλλου βαζοντας φυσικα κ το χερακι στην τσεπη πολυ πιο βαθια.εισαι πληρως συνειδητοποιημενος.......
-
Πολύ λίγο σου καίει.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πολύ λίγο σου καίει.Όντως. Αν πράγματι σου καίει 7-8 λίτρα μέσα στη πόλη, είσαι μια χαρά!!!
-
Αυτο με την εταζιερα οντως ισχυει,η καταναλωση του οντως ειναι αυτη,δεν το πιεζω οδηγω παντα μεσα στην ροπη του μοτερ χωρις να ανεβαζω αποτομα στροφες οταν θελω να παω σβελτα,απλα περιμενω να ανεβασει με νορμαλ ρυθμο,οκ δεν παει τρελα το αμαξι αλλα δεν σερνετε κιολας,το χω παρει αποφαση,εχω χιουνται κ οχι golf gti,δεν προσπαθω να σας πεισω οτι ειναι απιστευτο αμαξι αλλα ομως ειναι αρκετα σωστο για αυτο που κανει.....Εκει που ποναει ειναι τα ρεμπριζ του ειδικα με της δυο τελευταιες σχεσεις κ υπο φορτιο κ a/c.
-
πραγματικα μπραβο και μονο που το υποστιριζεις τοσο και δεν μετανιωσες την αγορα σου... περιμενα να διαβαζω ποστ με τρολαρισμα για την Ηyundai και το Matrix...
-
Απλα ξερω τι αγορασα κ γιατι το αγορασα,για αυτα που φανταζομουν οτι μπορει να κανει το αυτοκινητο ειμαι υπερ ευχαριστημενος.
-
Γιατί να το προτιμήσει κανείς σε σχέση με ένα Zafira; Μιλάω για μεταχειρισμένο ως 4 χιλιάρικα.
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ HYUNDAI MATRIX