Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτορυθμιζόμενη ντίζα συμπλέκτη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτορυθμιζόμενη ντίζα συμπλέκτη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    11
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Με αφορμή μια αλλαγη συμπλεκτη που καναμε στο Λουπο και ενα θεμα που προέκυψε με την αυτορυθμιζομενη ντιζα του, η οποια για καποιο αγνωστο λογο δεν τραβαει οσο πρεπει για να γινονται σωστα οι αλλαγες, θυμηθηκα την περιπτωση του Toledo που ειχε παλια ο πατερας μου.
      Εμπειρος οδηγος, πολυ ηπια χρηση, κυριως ταξιδια στην αρχη της ζωης του αυτοκινητου και ομως εμεινε απο συμπλεκτη στα 35 χιλιαδες χλμ.
      Ο μηχανικος που ειχε παει (εξουσιοδοτημενο συνεργειο vw) του ειπε τοτε οτι υπευθυνη ηταν η αυτορυθμιζομενη ντιζα και μαλιστα μαζι με τον καινουριο συμπλεκτη του εβαλε και μια καινούρια, απλη ομως. Εκτοτε ο συμπλεκτης εβγαλε σχεδον τριπλασια χλμ και οταν πουληθηκε το αμαξι ειχε πολυ ψωμι ακομα.
      Ο προβληματισμος μου λοιπον εχει να κανει σχετικα με το ποσο αξιζουν ολα αυτα τα πολυπλοκα μαραφετια που μας πασαρουν, ενω η δουλεια μας μπορει να γινει πολυ πιο απλα και αξιοπιστα. Και στο κατω κατω ποτε δε με ενδιεφερε ιδιαιτερα να μενει το πενταλ του συμπλεκτη στο ιδιο ακριβως υψος (υποτιθεται οτι αυτο ειναι η μονη προσφορα του αυτορυθμιζομενου) ανεξαρτητα απο τη φθορα του συστηματος. Δοξα τω Αυρτον το ποδι μου ακομα μπορει να προσαρμοζεται σε τετοιου ειδους μεταβολες, οπως προσαρμοζεται οταν βγαινω απο ενα αυτοκινητο και μπαινω σε ενα αλλο. Ασε που πιστευω οτι ειναι ιδανικοτερο να μεταβαλεται η διαδρομη του πενταλ, ειναι ενα δειγμα της υγειας του συμπλεκτη και κινδυνευει ετσι κανεις λιγοτερο απο το να βρεθει προ εκπληξεως.
      Επισης ποιος ο λογος να προσφερεται και η απλη ντιζα για ενα μοντελο, εφοσον η αυτορυθμιζομενη ειναι για το εργοστασιο η 'ιδανικη'; Μηπως τελικα δεν ειναι η ιδανικη και απλα μας πουλανε φουμαρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Με αφορμή μια αλλαγη συμπλεκτη που καναμε στο Λουπο και ενα θεμα που προέκυψε με την αυτορυθμιζομενη ντιζα του, η οποια για καποιο αγνωστο λογο δεν τραβαει οσο πρεπει για να γινονται σωστα οι αλλαγες, θυμηθηκα την περιπτωση του Toledo που ειχε παλια ο πατερας μου.
        Εμπειρος οδηγος, πολυ ηπια χρηση, κυριως ταξιδια στην αρχη της ζωης του αυτοκινητου και ομως εμεινε απο συμπλεκτη στα 35 χιλιαδες χλμ.
        Ο μηχανικος που ειχε παει (εξουσιοδοτημενο συνεργειο vw) του ειπε τοτε οτι υπευθυνη ηταν η αυτορυθμιζομενη ντιζα και μαλιστα μαζι με τον καινουριο συμπλεκτη του εβαλε και μια καινούρια, απλη ομως. Εκτοτε ο συμπλεκτης εβγαλε σχεδον τριπλασια χλμ και οταν πουληθηκε το αμαξι ειχε πολυ ψωμι ακομα.
        Ο προβληματισμος μου λοιπον εχει να κανει σχετικα με το ποσο αξιζουν ολα αυτα τα πολυπλοκα μαραφετια που μας πασαρουν, ενω η δουλεια μας μπορει να γινει πολυ πιο απλα και αξιοπιστα. Και στο κατω κατω ποτε δε με ενδιεφερε ιδιαιτερα να μενει το πενταλ του συμπλεκτη στο ιδιο ακριβως υψος (υποτιθεται οτι αυτο ειναι η μονη προσφορα του αυτορυθμιζομενου) ανεξαρτητα απο τη φθορα του συστηματος. Δοξα τω Αυρτον το ποδι μου ακομα μπορει να προσαρμοζεται σε τετοιου ειδους μεταβολες, οπως προσαρμοζεται οταν βγαινω απο ενα αυτοκινητο και μπαινω σε ενα αλλο. Ασε που πιστευω οτι ειναι ιδανικοτερο να μεταβαλεται η διαδρομη του πενταλ, ειναι ενα δειγμα της υγειας του συμπλεκτη και κινδυνευει ετσι κανεις λιγοτερο απο το να βρεθει προ εκπληξεως.
        Επισης ποιος ο λογος να προσφερεται και η απλη ντιζα για ενα μοντελο, εφοσον η αυτορυθμιζομενη ειναι για το εργοστασιο η 'ιδανικη'; Μηπως τελικα δεν ειναι η ιδανικη και απλα μας πουλανε φουμαρα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Με αφορμή μια αλλαγη συμπλεκτη που καναμε στο Λουπο και ενα θεμα που προέκυψε με την αυτορυθμιζομενη ντιζα του, η οποια για καποιο αγνωστο λογο δεν τραβαει οσο πρεπει για να γινονται σωστα οι αλλαγες, θυμηθηκα την περιπτωση του Toledo που ειχε παλια ο πατερας μου.
          Εμπειρος οδηγος, πολυ ηπια χρηση, κυριως ταξιδια στην αρχη της ζωης του αυτοκινητου και ομως εμεινε απο συμπλεκτη στα 35 χιλιαδες χλμ.
          Ο μηχανικος που ειχε παει (εξουσιοδοτημενο συνεργειο vw) του ειπε τοτε οτι υπευθυνη ηταν η αυτορυθμιζομενη ντιζα και μαλιστα μαζι με τον καινουριο συμπλεκτη του εβαλε και μια καινούρια, απλη ομως. Εκτοτε ο συμπλεκτης εβγαλε σχεδον τριπλασια χλμ και οταν πουληθηκε το αμαξι ειχε πολυ ψωμι ακομα.
          Ο προβληματισμος μου λοιπον εχει να κανει σχετικα με το ποσο αξιζουν ολα αυτα τα πολυπλοκα μαραφετια που μας πασαρουν, ενω η δουλεια μας μπορει να γινει πολυ πιο απλα και αξιοπιστα. Και στο κατω κατω ποτε δε με ενδιεφερε ιδιαιτερα να μενει το πενταλ του συμπλεκτη στο ιδιο ακριβως υψος (υποτιθεται οτι αυτο ειναι η μονη προσφορα του αυτορυθμιζομενου) ανεξαρτητα απο τη φθορα του συστηματος. Δοξα τω Αυρτον το ποδι μου ακομα μπορει να προσαρμοζεται σε τετοιου ειδους μεταβολες, οπως προσαρμοζεται οταν βγαινω απο ενα αυτοκινητο και μπαινω σε ενα αλλο. Ασε που πιστευω οτι ειναι ιδανικοτερο να μεταβαλεται η διαδρομη του πενταλ, ειναι ενα δειγμα της υγειας του συμπλεκτη και κινδυνευει ετσι κανεις λιγοτερο απο το να βρεθει προ εκπληξεως.
          Επισης ποιος ο λογος να προσφερεται και η απλη ντιζα για ενα μοντελο, εφοσον η αυτορυθμιζομενη ειναι για το εργοστασιο η 'ιδανικη'; Μηπως τελικα δεν ειναι η ιδανικη και απλα μας πουλανε φουμαρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Αχχχχ αυτη η αυτορυθμιζόμενη στα VAG......
            εχεις απολυτο δικιο
            κι εγω παιδευομουν στο IBIZA μεχρι που εβαλα απλή.
            κι η απλή υπαρχει γιατι πολυ απλά η VAG την κραταει ως κωδικό για αυτα που δεν ειχαν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsargy last edited by

              Το μόνο αυτοκίνητο μου που είχε αυτορυθμιζόμενη ντίζα ήταν το Renault Super 5. Το μόνο που είχα παρατηρήσει ήταν ότι κοντά στην αλλαγή δοντιού δεν απομόνωνε καλά, όχι τίποτα σπουδαίο αλλά καλό ήταν να περιμένεις λίγο τον συγχρονιστή...μετά έκανε ένα 'κλακ' (άλλαζε δόντι?) και ήταν εντάξει...Πάντως δεν το είχα αντιμετωπίσει σαν πρόβλημα, μου άρεσε κιόλας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • U
                umaga last edited by

                Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                Το μόνο αυτοκίνητο μου που είχε αυτορυθμιζόμενη ντίζα ήταν το Renault Super 5. Το μόνο που είχα παρατηρήσει ήταν ότι κοντά στην αλλαγή δοντιού δεν απομόνωνε καλά, όχι τίποτα σπουδαίο αλλά καλό ήταν να περιμένεις λίγο τον συγχρονιστή...μετά έκανε ένα 'κλακ' (άλλαζε δόντι?) και ήταν εντάξει...Πάντως δεν το είχα αντιμετωπίσει σαν πρόβλημα, μου άρεσε κιόλας...

                r5 super εχουμε κι εμεις.... με σχεδον 300k χλμ

                πως καταλαβαινω αν ενα αυτοκινητο εχει αυτορυθμιζομενη ντιζα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsargy last edited by

                  Προσπαθώ να θυμηθώ...έχουν περάσει και 20 χρόνια...
                  Στο δικό μου είχα αλλάξει κινητήρα και είχα βάλει έναν 1,4 απο R9...ίσως γιαυτό μάλλον θυμάμαι έναν λευκό μηχανισμό στην βάση του πεντάλ (τα είχα κάνει όλα μόνος)...ίσως πάλι να είχε χρειαστεί να αλλάξω ντίζα και το είδα...δεν είμαι και σίγουρος...καταραμένο έμενταλ!!!
                  Επίσης θυμάμαι ότι αυτό (για τον αυτορυθμιζόμενο συμπλέκτη) μου το είχε πει φίλος μηχανικός με ειδικότητα στα ρενό...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Tο μονο αμαξι μου που θυμαμαι να ειχε ντιζα ηταν η μπαρκετα.Ολα τα αλλα ειχαν/εχουν υδραυλικο συμπλεκτη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsargy last edited by

                      Η Μπαρκέτα Μπιλ, καθώς και πολλά Fiat δεν έχουν αυτορυθμιζόμενο μηχανισμό. Το μυστικό τους είναι να μαζεύεις τον συμπλέκτη απο την πεταλούδα που έχει στην άκρη του συρματόσχοινου, πάνω στο σασμάν και να φέρνεις το πεντάλ του συμπλέκτη στο ίδιο ύψος με το φρένο. Η 155 μου έχει υδραυλικό και (δεν ξέρω πως) μάλλον ρυθμίζεται μόνος του...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                        Η Μπαρκέτα Μπιλ, καθώς και πολλά Fiat δεν έχουν αυτορυθμιζόμενο μηχανισμό. Το μυστικό τους είναι να μαζεύεις τον συμπλέκτη απο την πεταλούδα που έχει στην άκρη του συρματόσχοινου, πάνω στο σασμάν και να φέρνεις το πεντάλ του συμπλέκτη στο ίδιο ύψος με το φρένο. Η 155 μου έχει υδραυλικό και (δεν ξέρω πως) μάλλον ρυθμίζεται μόνος του...

                        Ουτε και θυμαμαι πως ηταν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsargy last edited by

                          Ουπς!!!
                          Δεν υπάρχει πια η βαρκούλα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                            Ουπς!!!
                            Δεν υπάρχει πια η βαρκούλα?

                            Οχι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr