-
Το 'μαύρο κουτί' (ecall) των αυτοκινήτων θα είναι υποχρεωτικό από το 2015.
Μέχρι το 2015 όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να εφοδιαστούν με το σύστημα eCall, με το οποίο οι ομάδες διάσωσης θα μπορούν να ειδοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος μέσω της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, υποστηρίζουν οι ευρωβουλευτές με ψήφισμα που υιοθέτησαν την Τρίτη.
Το σύστημα αυτό θα επιταχύνει την άφιξη των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, σώζοντας έτσι πολλές ζωές και μειώνοντας τους τραυματισμούς.
Το σύστημα eCall χρησιμοποιεί την κλήση έκτακτης ανάγκης 112 διασφαλίζοντας την αυτόματη ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Έτσι επιτυγχάνεται η μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και ο μετριασμός της σοβαρότητας των τραυματισμών αφού επιτρέπει την έγκαιρη άφιξη εξειδικευμένης και εξοπλισμένης βοήθειας μέσα στην πρώτη 'χρυσή ώρα' από το ατύχημα, αναφέρει το ψήφισμα.
Το eCall θα μπορούσε να σώσει μέχρι και 2.500 ζωές ετησίως και να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών από 10 έως 15%.
Οι ευρωβουλευτές θεωρούν ότι η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους.
-
Το 'μαύρο κουτί' (ecall) των αυτοκινήτων θα είναι υποχρεωτικό από το 2015.
Μέχρι το 2015 όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να εφοδιαστούν με το σύστημα eCall, με το οποίο οι ομάδες διάσωσης θα μπορούν να ειδοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος μέσω της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, υποστηρίζουν οι ευρωβουλευτές με ψήφισμα που υιοθέτησαν την Τρίτη.
Το σύστημα αυτό θα επιταχύνει την άφιξη των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, σώζοντας έτσι πολλές ζωές και μειώνοντας τους τραυματισμούς.
Το σύστημα eCall χρησιμοποιεί την κλήση έκτακτης ανάγκης 112 διασφαλίζοντας την αυτόματη ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Έτσι επιτυγχάνεται η μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και ο μετριασμός της σοβαρότητας των τραυματισμών αφού επιτρέπει την έγκαιρη άφιξη εξειδικευμένης και εξοπλισμένης βοήθειας μέσα στην πρώτη 'χρυσή ώρα' από το ατύχημα, αναφέρει το ψήφισμα.
Το eCall θα μπορούσε να σώσει μέχρι και 2.500 ζωές ετησίως και να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών από 10 έως 15%.
Οι ευρωβουλευτές θεωρούν ότι η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους.
-
Το 'μαύρο κουτί' (ecall) των αυτοκινήτων θα είναι υποχρεωτικό από το 2015.
Μέχρι το 2015 όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να εφοδιαστούν με το σύστημα eCall, με το οποίο οι ομάδες διάσωσης θα μπορούν να ειδοποιούνται αυτόματα σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος μέσω της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, υποστηρίζουν οι ευρωβουλευτές με ψήφισμα που υιοθέτησαν την Τρίτη.
Το σύστημα αυτό θα επιταχύνει την άφιξη των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, σώζοντας έτσι πολλές ζωές και μειώνοντας τους τραυματισμούς.
Το σύστημα eCall χρησιμοποιεί την κλήση έκτακτης ανάγκης 112 διασφαλίζοντας την αυτόματη ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος. Έτσι επιτυγχάνεται η μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και ο μετριασμός της σοβαρότητας των τραυματισμών αφού επιτρέπει την έγκαιρη άφιξη εξειδικευμένης και εξοπλισμένης βοήθειας μέσα στην πρώτη 'χρυσή ώρα' από το ατύχημα, αναφέρει το ψήφισμα.
Το eCall θα μπορούσε να σώσει μέχρι και 2.500 ζωές ετησίως και να μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών από 10 έως 15%.
Οι ευρωβουλευτές θεωρούν ότι η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους.
-
Kαλά δεν το λες και μαύρο κουτί, απλά θα ειδοποιεί, σκοπός θα ταν να καταγράφει κιόλας.
-
να καταγραφει τι?ελα μαρια εβαλες τα μακαρονια?τιιιιι?δε σ ακουω δεν εχω σημα.ζμπαμ.
-
Τι καταγράφει ένα μαύρο κουτί ας πούμε??
-
Να πάνε να γ@μηθούνε με τα μαύρα κουτιά.
Όχι μόνο θα είναι υποχρεωτικά στα καινούρια αμάξια αλλά και παράνομο να απενεργοποιήσεις την κεραία.
Δήθεν για την ασφάλεια του οδηγού, να ειδοποιεί σε περίπτωση ατυχήματος.
-
Κι ομως ρε φιλε σκεψου περιπτωση στο πολυυυυυυυ απωτερο μελλον οπου δε θα χρειαζεται δικαστηριο κ 5ετια για να αποδειξω οτι ο αλλος περασε αφρεναριστος το στοπ..
Ειμαι πολυ υπερ ολων των τεχνολογιων που προοριζονται να μας γλιτωνουν απ την ανθρωπινη βλακεια
Ετσι λεγανε κ για το αβς στις μοτοσυκλετες πριν μερικα χρονια,αφαιρει αισθηση κ καλα κ προσθετει μετρα. Σημερα υπαρχει στα 250αρια σκουτερ κ οσονουπω κ στα παπακια
-
Πως θα λειτουργεί στο μέλλον και γιατί πρέπει να το σταματήσουμε ΤΩΡΑ:
Δεν πλήρωσες τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια κλπ. δεν θα παίρνει μπρος το αμάξι.
Δεν πλήρωσες δόση, δεν θα παίρνει μπρος το αμάξι.
Οδηγάς με το λαμπάκι αναμμένο για μια βδομάδα, σου έρχεται κλήση με το ταχυδρομείο και υποχρεωτικά ΚΤΕΟ.
Πέρασες διόδια χωρίς να πληρώσεις; σβήνει επιτόπου το αμάξι.
Όλες οι διαδρομές που κάνεις καταχωρημένες σε αρχείο καθώς και πόσο γκάζι πατάς, αν πατάς απότομα φρένο κλπ.
Κάθε μήνα θα σου έρχεται λογαριασμός για παρκάρισμα, θα ξέρουν που το άφησες και για πόση ώρα.
Δωρεάν πουθενά.Ωραία αμάξια-ρουφιάνους θα έχουμε.
-
γι αυτο θα κραταμε τα αυτοκινητα 20ετιας
-
Σιγά το μαύρο κουτί ρε παιδιά...
απορία: μέσω ποιού δικτύου θα γίνεται η κλήση;
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
απορία: μέσω ποιού δικτύου θα γίνεται η κλήση;
Kατι παρομοιο με το http://ec.europa.eu/information_society ... dex_en.htm ?
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Σιγά το μαύρο κουτί ρε παιδιά...απορία: μέσω ποιού δικτύου θα γίνεται η κλήση;
Εφόσον χρησιμοποιεί το 112, οποιοδήποτε διαθέσιμο δίκτυο GSM (φαντάζομαι).
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον leonp - απαξ και το δεχτούμε 'για την ασφάλειά μας', η μετατροπή του σε ρουφιάνο είναι πολύ απλή υπόθεση, και θα γίνει σε μικρές δόσεις για να μην υπάρξουν αντιδράσεις.
-
Αυτό είναι το θέμα, ότι τα δίκτυα GSM δεν έχουν πλήρη κάλυψη.
-
Ιδιαίτερα στα βουνά που έχουν τα καλύτερα στροφιλίκια.
-
Εμένα μου αρέσει σαν ιδέα εφόσον στο μέλλον δεν χρησιμοποιηθεί για 'κατασκοπευτικούς' σκοπούς όπως αναφέρθηκε πριν.
Εάν και εφόσον μετριαστεί ο χρόνος αντίδρασης της αστυνομίας, ΕΚΑΒ κλπ κλπ τότε καλώς να ορίσει!!! -
Το οτι μια 'τεχνολογία' μπορεί να εφαρμοστεί με άσχημο τρόπο δεν σημαίνει οτι είναι απαραίτητα και κακή.
-
Η Volvo έχει εδώ και χρόνια στα αυτοκίνητα της το Volvo on call το οποίο παρέχει πολλές επιπλέον λειτουργίες πέρα απο την ειδοποίηση σε έκτακτη ανάγκη.
Volvo. for life
-
Ο χρήστης thejackson έγραψε:
Η Volvo έχει εδώ και χρόνια στα αυτοκίνητα της το Volvo on call το οποίο παρέχει πολλές επιπλέον λειτουργίες πέρα απο την ειδοποίηση σε έκτακτη ανάγκη.Volvo. for life
Και η PSA το έχει χρόοονια τώρα και παρέχει πολλές επιπλέον λειτουργίες πέρα απο την ειδοποίηση σε έκτακτη ανάγκη.
PSA. for life -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το οτι μια 'τεχνολογία' μπορεί να εφαρμοστεί με άσχημο τρόπο δεν σημαίνει οτι είναι απαραίτητα και κακή.Είναι κακή εξ ορισμού γιατί θα είναι υποχρεωτική στα καινούρια αμάξια και δεν επιτρέπεται να απενεργοποιήσεις την κεραία.
Για το καλό μας.
ecall - To "μαύρο κουτί" των αυτοκινήτων το 2015