-
Αμα κατασκευασω μονος μου ενα αμαξι, σε φαση συναρμολογηση διαφορων ανταλλακτικων, και τσουκ το αποτελεσμα, δηλαδη ενα αμαξι που δεν θα εχει αριθμο σασι, πινακιδα, κτλ κτλ , μπορω με καποιο τροπο να το δηλωσω καπου ? γενικα παιζει τιποτα ή ουτε καν!
-
Αμα κατασκευασω μονος μου ενα αμαξι, σε φαση συναρμολογηση διαφορων ανταλλακτικων, και τσουκ το αποτελεσμα, δηλαδη ενα αμαξι που δεν θα εχει αριθμο σασι, πινακιδα, κτλ κτλ , μπορω με καποιο τροπο να το δηλωσω καπου ? γενικα παιζει τιποτα ή ουτε καν!
-
Αμα κατασκευασω μονος μου ενα αμαξι, σε φαση συναρμολογηση διαφορων ανταλλακτικων, και τσουκ το αποτελεσμα, δηλαδη ενα αμαξι που δεν θα εχει αριθμο σασι, πινακιδα, κτλ κτλ , μπορω με καποιο τροπο να το δηλωσω καπου ? γενικα παιζει τιποτα ή ουτε καν!
-
Θα πρέπει να πάει ΚΤΕΟ και να δωθεί άδεια κυκλοφορίας συν πολλές άλλες διαδικασίες. Γενικά χλωμό έως αδύνατον να πάρει έγκριση για κυκλοφορία μια ιδιοκατασκευή.
-
Κοιτα και το viewtopic.php?f=5&t=37866&hilit=%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B7
-
Χοντρά χοντρά ,πρέπει να πας με το μηχανολόγο σου και την μελέτη ότι πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας , ρύπων , προστασίας επιβαινόντων αλλά και άμαχου πληθυσμού , χτυπήσεις Αρ.Πλαισίου 0000000000001, να πληρώσεις τα αντίστοιχα παράβολα αλλά και το κόστος μελέτης του μηχανολόγου. Αφού καταθέσεις τα χαρτιά , θα σε καλέσουν σε 2-3 χρόνια για έλεγχο ή απλά διερεύνηση και άμα είναι οκ , σε 2-3 χρόνια ακόμα θα σου δώσουν την άδεια.
Κάτι αντίστοιχο να φανταστείς γίνεται είναι για τα κιτκαρ που φτιαχνουν (βλπ πορσε ρεπλικα) όπου τελικά οι άνθρωποι έφτασαν από την γραφειοκρατεία να τα δηλώνουν μέσω Γερμανίας.... Επίσης σε κάτι μεγάλες μοντες μηχανολογικές πχ μπεμβε με μοτερ μερκέντε ΄πχ , πάντα ο πρώτος πληρώνει τα πολλά (μελέτη παράβολα κλπ) αν βγει οκ η συγκεκριμένη μόντα ,οι υπόλοιποι απλά παίρνουν το χαρτί για την ίδια όμως μετατροπή.
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Χοντρά χοντρά ,πρέπει να πάς με το μηχανολόγο σου και την μελέτη ότι πληροί τις προδιαγραφές ασφαλείας , ρύπων , προστασίας επιβαινόντων αλλά και άμαχου πληθυσμού , χτύπήσεις Αρ.Πλαισίου 0000000000001, να πληρώσεις τα αντίστοιχα παράβολα αλλά και το κόστος μελέτης του μηχανολόγου. Αυφού καταθέσεις τα χαρτιά , θα σε καλέσουν σε 2-3 χρόνια για έλεγχο ή απλά διερεύνηση και άμα είναι οκ , σε 2-3 χρόνια ακόμα θα σου δώσουν την άδεια.Κάτι αντίστοιχο να φανταστείς γίνεται είναι για τα κιτκαρ που φτιαχνουν (βλπ πορσε ρεπλικα) όπου τελικά οι άνθρωποι έφτασαν από την γραφειοκρατεία να τα δηλώνουν μέσω Γερμανίας.... Επίσης σε κάτι μεγάλες μοντες μηχανολογικές πχ μπεμβε με μοτερ μερκέντε ΄πχ , πάντα ο πρώτοw πληρώνει τα πολλά (μελέτη παράβολα κλπ) αν βγει οκ η συγκεκριμένη μόντα ,οι υπόλοιποι απλά παίρνουν το χαρτί για την ίδια όμως μετατροπή.
τι μαλακιες!
οχι που θα γινοταν κατι σωστα σε αυτη την χωρα!
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας
κατασκευη αυτοκινητου