Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA AURIS HSD
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA AURIS HSD
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    9
    45
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trifonas26 last edited by

      Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Σε αυτο που κατεληξα ειναι το TOYOTA AURIS HSD. Εχει βενζινοκινητηρα στα 1,8 λιτρα και εναν ηλεκτροκινητηρα με συνδιαστικη ισχυ στα 136 αλογα. Επελεξα αυτο γιατι κανω 100 χλμ την μερα και σαν αποτελεσμα θελω οικονομια και αξιοπιστια. Μηπως τα υβριδικα ειναι ευαισθητα η μηπως βγαζουν τιποτα προβληματα? Θα ηταν το αυτοκινητο αυτο καλη επιλογη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        trifonas26 last edited by

        Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Σε αυτο που κατεληξα ειναι το TOYOTA AURIS HSD. Εχει βενζινοκινητηρα στα 1,8 λιτρα και εναν ηλεκτροκινητηρα με συνδιαστικη ισχυ στα 136 αλογα. Επελεξα αυτο γιατι κανω 100 χλμ την μερα και σαν αποτελεσμα θελω οικονομια και αξιοπιστια. Μηπως τα υβριδικα ειναι ευαισθητα η μηπως βγαζουν τιποτα προβληματα? Θα ηταν το αυτοκινητο αυτο καλη επιλογη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trifonas26 last edited by

          Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Σε αυτο που κατεληξα ειναι το TOYOTA AURIS HSD. Εχει βενζινοκινητηρα στα 1,8 λιτρα και εναν ηλεκτροκινητηρα με συνδιαστικη ισχυ στα 136 αλογα. Επελεξα αυτο γιατι κανω 100 χλμ την μερα και σαν αποτελεσμα θελω οικονομια και αξιοπιστια. Μηπως τα υβριδικα ειναι ευαισθητα η μηπως βγαζουν τιποτα προβληματα? Θα ηταν το αυτοκινητο αυτο καλη επιλογη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            fiestaros last edited by

            Ο χρήστης trifonas26 έγραψε:
            Ενδιαφερομαι να αγορασω μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Σε αυτο που κατεληξα ειναι το TOYOTA AURIS HSD. Εχει βενζινοκινητηρα στα 1,8 λιτρα και εναν ηλεκτροκινητηρα με συνδιαστικη ισχυ στα 136 αλογα. Επελεξα αυτο γιατι κανω 100 χλμ την μερα και σαν αποτελεσμα θελω οικονομια και αξιοπιστια. Μηπως τα υβριδικα ειναι ευαισθητα η μηπως βγαζουν τιποτα προβληματα? Θα ηταν το αυτοκινητο αυτο καλη επιλογη?

            Tα υβριδικά είναι πολύ οικονομικά σε κίνηση εντός πόλης και όχι τόσο σε μεγάλες ταχύτητες σε εθνικές οδούς.Αν κινείσαι σε εθνικές οδούς καλύτερα να πας σε ντίζελ.Επίσης το 1.8 συνεπάγεται μεγάλα τεκμήρια και ασφάλιστρα.Καλύτερα να δεις π.χ ένα yaris ή auris 1.4 d4-d ή οποιοδήποτε άλλο ντίζελ.Επίσης έχε υπόψη πως οι μπαταρίες πίσω μικραίνουν το χώρο αποσκευών από 354 σε 280 λιτρα στο auris.Για προβλήματα δεν ξέρω στο auris hsd,αλλά είχαν κάποια θέματα τα υβριδικά civic .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trifonas26 last edited by

              Ευχαριστω για τις υποδειξεις σου φιλε. Περα απο τον χωρο αποσκευων τα αλλα προβληματα η μειονεκτηματα ποια ειναι? Ωσο για τα τεκμηρια και τα αφαλιστρα δεν νομιζω να ειναι και τεραστια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fiestaros last edited by

                Ο χρήστης trifonas26 έγραψε:
                Ευχαριστω για τις υποδειξεις σου φιλε. Περα απο τον χωρο αποσκευων τα αλλα προβληματα η μειονεκτηματα ποια ειναι? Ωσο για τα τεκμηρια και τα αφαλιστρα δεν νομιζω να ειναι και τεραστια.

                Τα υβριδικά στο σύνολό τους,όπως ισχυρίζονται οι δοκιμαστές έχουν μια περίεργη αίσθηση στο πεντάλ του φρένου,το οποιό λένε πως έχει ξύλινη αίσθηση.Επίσης λόγω της ύπαρξης και ηλεκτροκινητήρα μπροστά,γίνονται πιο εμπροστοβαρή και εμφανίζουν πιο εύκολα υποστροφή.Προτίμησε ντίζελ είναι η συμβουλή μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  trifonas26 last edited by

                  να εισαι καλα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ο χρήστης fiestaros έγραψε:

                    Ευχαριστω για τις υποδειξεις σου φιλε. Περα απο τον χωρο αποσκευων τα αλλα προβληματα η μειονεκτηματα ποια ειναι? Ωσο για τα τεκμηρια και τα αφαλιστρα δεν νομιζω να ειναι και τεραστια.

                    Τα υβριδικά στο σύνολό τους,όπως ισχυρίζονται οι δοκιμαστές έχουν μια περίεργη αίσθηση στο πεντάλ του φρένου,το οποιό λένε πως έχει ξύλινη αίσθηση.Επίσης λόγω της ύπαρξης και ηλεκτροκινητήρα μπροστά,γίνονται πιο εμπροστοβαρή και εμφανίζουν πιο εύκολα υποστροφή.Προτίμησε ντίζελ είναι η συμβουλή μου.

                    Όχι ξύλινη, θέλει συνήθεια το όριο μεταξύ επιβράδυνσης με regen/κανονικά φρένα. Επίσης, πόσο εμπροστόβαρη γίνεται; Ένας diesel δεν είναι και ό,τι πιο ελαφρύ ενώ τα υβριδικά έχουν και τις μπαταρίες πίσω που μεταφέρουν ανάλογα το κέντρο βάρους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Ναι αλλα η Φορδ δεν εχει φερει ακομα υβριδικα στην Ευρωπη οποτε...

                      Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        έχοντας κάνει 100χλμ με το auris HSD, μου άρεσε πολύ για αυτό που είναι .... πατάει πολύ καλύτερα από την τελευταία corolla, δεν κατάλαβα κάτι κακό από την αίσθηση των φρένων, μου άρεσε που μπορείς σε μεγάλες κατωφέρειες να φρενάρεις το αυτοκίνητο με τον ηλεκτροκινητήρα & να φορτίζεις τις μπαταρίες, με επιλογή από το κιβώτιο.

                        Κατανάλωση εκεί που το μέτρησα ... οδηγώντας οικονομικά από Αγ.Πετρο -Διόνυσο- Ν Ηράκλειο 3.4λτ/100. Στο πολύ μποτιλιάρισμα βάζεις και ΜΟΝΟ ηλεκτροκινητήρα !!!!

                        ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ στην εθνική ... κάνοντας πολύ θόρυβο στις επιταχύνσεις ... και σε υψηλές ταχύτητες δεν ήταν σταθερό, επηρεάζοντας την πορεία του αρκετά από τον άνεμο .....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr