Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλήματα με συμπιεστή κλιματισμού σε ΟCTAVIA 5 2.0 FSI 2.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλήματα με συμπιεστή κλιματισμού σε ΟCTAVIA 5 2.0 FSI 2.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koinakis-giorgos last edited by

      Kαλησπέρα σας.
      Είμαι νέο μέλος στο forum και θα ήθελα τη γνώμη σας για το ακόλουθο θέμα.
      Μετά από 7 χρόνια και 105000χμ ο συμπιεστής του αυτόματου κλιματισμού του Octavia 5 2.0 FSI παρέδωσε το πνεύμα. Τα συμπτώματα ήταν να βγάζει αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ο γνήσιος κόστιζε περί τα 750 Ε, έτσι αποφάσισα έναν ανακατασκευασμένο μεν αλλά με εγγύηση μέσω ιστοσελίδας από Γαλλία ( Mister Auto ) με κόστος 370Ε. Τοποθετήθηκε σε συνεργείο με εξειδίκευση στα κλιματιστικά και όλα πήγαιναν καλά για 2 εβδομάδες. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω πάλι πρόβλημα αλλά όχι όπως το αρχικό. Συγκεκριμένα, δεν ψύχεται το εσωτερικό όταν μείνει αρκετή ώρα στον ήλιο. Μιλάμε για θερμοκρασίες 28-30 βαθμούς και όχι καύσωνα. Το ρυθμίζω στους 22 βαθμούς και μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας δουλεύει στο φουλ και δεν κατεβάζει θερμοκρασία ( το νιώθεις αφού ιδρώνεις και ανοίγεις παράθυρο για να δροσιστείς...). Μιλώντας πάλι με τον τεχνικό που επισκέφθηκα μου είπε ότι αν δεν είναι διαρροή μάλλον έχει πρόβλημα και αυτός ο συμπιεστής. Επειδή διαρροή δεν υπήρχε κατά την πρώτη επίσκεψη είναι μάλλον δύσκολο να προέκυψε. Πριν μπω στη δύσκολη διαδικασία να ζητήσω αντικατάσταση από το εξωτερικό, θα ήθελα γνώμες από οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koinakis-giorgos last edited by

        Kαλησπέρα σας.
        Είμαι νέο μέλος στο forum και θα ήθελα τη γνώμη σας για το ακόλουθο θέμα.
        Μετά από 7 χρόνια και 105000χμ ο συμπιεστής του αυτόματου κλιματισμού του Octavia 5 2.0 FSI παρέδωσε το πνεύμα. Τα συμπτώματα ήταν να βγάζει αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ο γνήσιος κόστιζε περί τα 750 Ε, έτσι αποφάσισα έναν ανακατασκευασμένο μεν αλλά με εγγύηση μέσω ιστοσελίδας από Γαλλία ( Mister Auto ) με κόστος 370Ε. Τοποθετήθηκε σε συνεργείο με εξειδίκευση στα κλιματιστικά και όλα πήγαιναν καλά για 2 εβδομάδες. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω πάλι πρόβλημα αλλά όχι όπως το αρχικό. Συγκεκριμένα, δεν ψύχεται το εσωτερικό όταν μείνει αρκετή ώρα στον ήλιο. Μιλάμε για θερμοκρασίες 28-30 βαθμούς και όχι καύσωνα. Το ρυθμίζω στους 22 βαθμούς και μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας δουλεύει στο φουλ και δεν κατεβάζει θερμοκρασία ( το νιώθεις αφού ιδρώνεις και ανοίγεις παράθυρο για να δροσιστείς...). Μιλώντας πάλι με τον τεχνικό που επισκέφθηκα μου είπε ότι αν δεν είναι διαρροή μάλλον έχει πρόβλημα και αυτός ο συμπιεστής. Επειδή διαρροή δεν υπήρχε κατά την πρώτη επίσκεψη είναι μάλλον δύσκολο να προέκυψε. Πριν μπω στη δύσκολη διαδικασία να ζητήσω αντικατάσταση από το εξωτερικό, θα ήθελα γνώμες από οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koinakis-giorgos last edited by

          Kαλησπέρα σας.
          Είμαι νέο μέλος στο forum και θα ήθελα τη γνώμη σας για το ακόλουθο θέμα.
          Μετά από 7 χρόνια και 105000χμ ο συμπιεστής του αυτόματου κλιματισμού του Octavia 5 2.0 FSI παρέδωσε το πνεύμα. Τα συμπτώματα ήταν να βγάζει αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ο γνήσιος κόστιζε περί τα 750 Ε, έτσι αποφάσισα έναν ανακατασκευασμένο μεν αλλά με εγγύηση μέσω ιστοσελίδας από Γαλλία ( Mister Auto ) με κόστος 370Ε. Τοποθετήθηκε σε συνεργείο με εξειδίκευση στα κλιματιστικά και όλα πήγαιναν καλά για 2 εβδομάδες. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω πάλι πρόβλημα αλλά όχι όπως το αρχικό. Συγκεκριμένα, δεν ψύχεται το εσωτερικό όταν μείνει αρκετή ώρα στον ήλιο. Μιλάμε για θερμοκρασίες 28-30 βαθμούς και όχι καύσωνα. Το ρυθμίζω στους 22 βαθμούς και μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας δουλεύει στο φουλ και δεν κατεβάζει θερμοκρασία ( το νιώθεις αφού ιδρώνεις και ανοίγεις παράθυρο για να δροσιστείς...). Μιλώντας πάλι με τον τεχνικό που επισκέφθηκα μου είπε ότι αν δεν είναι διαρροή μάλλον έχει πρόβλημα και αυτός ο συμπιεστής. Επειδή διαρροή δεν υπήρχε κατά την πρώτη επίσκεψη είναι μάλλον δύσκολο να προέκυψε. Πριν μπω στη δύσκολη διαδικασία να ζητήσω αντικατάσταση από το εξωτερικό, θα ήθελα γνώμες από οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            Πρέπει πρώτα να εξασφαλιστεί ότι δεν έχεις διαρροή ψυκτικού υγρού.Αν έχεις πρέπει να επιδιορθωθεί. Η διαρροή μπορεί να ενοπιστεί σε ένα σωρό σημεία, ακόμα και στο κέλυφος του συμπιεστή. Μερικές φορές είναι εύκολο να εντοπιστεί, μερικές άλλες δυσκολότερο.
            Καταρχήν θα μετρήσει πιέσεις στο φρέον σε ηρεμία και σε λειτουργία. Είναι σοβαρή ένδειξη αυτή και υποδεικνύει αφενός την την ύπαρξη διαρροής, αφεδύο σε μερικές περιπτώσεις την καλή λειτουργία του συμπιεστή. Συνήθως μετά σου βάζουν μια ποσότητα φωσφοριζέ μπογιάς στο ψυκτικό κύκλωμα και το λειτουργείς μερικές μέρες. Αν διαρρεύσει θα φανεί από το χρώμα το σημείο διαρροής και αναλόγως θα πράξεις.
            Υπάρχουν και άλλες μέθοδοι εντοπισμού της διαρροής, ανάλογα τι βολεύει.
            Γενικά πρέπει να βεβαιωθείς για την φύση της βλάβης, και μετά να παραγγείλεις ότι χρειάζεται.
            Έχε υπόψη ότι οι μετάχειροι συμπιεστές που πουλιώνται μπιρ παρά, σε ορισμένες περιπτώσεις προέρχονται από τράκες και είναι ρηγματωμένοι. Σε άλλες είναι πρόχειρα βγαλμένοι από τα αμάξια-δωρητές και έχουν γεμίσει βρώμες οι οποίες βουλώνουν το ψυκτικό κύκλωμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koinakis-giorgos last edited by

              Φίλε dstou
              Eυχαριστώ για την απάντησή σου. Δεν ξέρω αν ένας μηχανικός θα μπει σε όλη αυτή τη διαδικασία ελέγχου διαρροών. Επίσης, ο συμπιεστής δεν είναι μεταχειρισμένος αλλά ανακατασκευασμένος ( τουλάχιστον αυτό μου εξήγησε ο μηχανικός ). Ο μεταχειρισμένος ήταν ακόμη φτηνότερος ( 200 Ε ) και δεν τον προτίμησα. Θα δω αν μπορώ να το ψάξω για τις διαρροές πάντως.
              Και πάλι σ ευχαριστώ για το χρόνο σου...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης ΚΟΙΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ έγραψε:
                Φίλε dstou
                Eυχαριστώ για την απάντησή σου. Δεν ξέρω αν ένας μηχανικός θα μπει σε όλη αυτή τη διαδικασία ελέγχου διαρροών. Επίσης, ο συμπιεστής δεν είναι μεταχειρισμένος αλλά ανακατασκευασμένος ( τουλάχιστον αυτό μου εξήγησε ο μηχανικός ). Ο μεταχειρισμένος ήταν ακόμη φτηνότερος ( 200 Ε ) και δεν τον προτίμησα. Θα δω αν μπορώ να το ψάξω για τις διαρροές πάντως.
                Και πάλι σ ευχαριστώ για το χρόνο σου...

                Τι παει να πει αν θα μπει στην διαδικασια;Αυτη ειναι η δουλεια του.Αν δεν μπορει πηγαινε αλλου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yamaha13 last edited by

                  Με τα λεφτα που εδωσες για ανακατασκευασμενο θα παιρνες δυο τουλαχιστον μεταχειρισμενα κομπρεσερ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr