-
Kαλησπέρα σας.
Είμαι νέο μέλος στο forum και θα ήθελα τη γνώμη σας για το ακόλουθο θέμα.
Μετά από 7 χρόνια και 105000χμ ο συμπιεστής του αυτόματου κλιματισμού του Octavia 5 2.0 FSI παρέδωσε το πνεύμα. Τα συμπτώματα ήταν να βγάζει αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ο γνήσιος κόστιζε περί τα 750 Ε, έτσι αποφάσισα έναν ανακατασκευασμένο μεν αλλά με εγγύηση μέσω ιστοσελίδας από Γαλλία ( Mister Auto ) με κόστος 370Ε. Τοποθετήθηκε σε συνεργείο με εξειδίκευση στα κλιματιστικά και όλα πήγαιναν καλά για 2 εβδομάδες. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω πάλι πρόβλημα αλλά όχι όπως το αρχικό. Συγκεκριμένα, δεν ψύχεται το εσωτερικό όταν μείνει αρκετή ώρα στον ήλιο. Μιλάμε για θερμοκρασίες 28-30 βαθμούς και όχι καύσωνα. Το ρυθμίζω στους 22 βαθμούς και μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας δουλεύει στο φουλ και δεν κατεβάζει θερμοκρασία ( το νιώθεις αφού ιδρώνεις και ανοίγεις παράθυρο για να δροσιστείς...). Μιλώντας πάλι με τον τεχνικό που επισκέφθηκα μου είπε ότι αν δεν είναι διαρροή μάλλον έχει πρόβλημα και αυτός ο συμπιεστής. Επειδή διαρροή δεν υπήρχε κατά την πρώτη επίσκεψη είναι μάλλον δύσκολο να προέκυψε. Πριν μπω στη δύσκολη διαδικασία να ζητήσω αντικατάσταση από το εξωτερικό, θα ήθελα γνώμες από οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων... -
Kαλησπέρα σας.
Είμαι νέο μέλος στο forum και θα ήθελα τη γνώμη σας για το ακόλουθο θέμα.
Μετά από 7 χρόνια και 105000χμ ο συμπιεστής του αυτόματου κλιματισμού του Octavia 5 2.0 FSI παρέδωσε το πνεύμα. Τα συμπτώματα ήταν να βγάζει αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ο γνήσιος κόστιζε περί τα 750 Ε, έτσι αποφάσισα έναν ανακατασκευασμένο μεν αλλά με εγγύηση μέσω ιστοσελίδας από Γαλλία ( Mister Auto ) με κόστος 370Ε. Τοποθετήθηκε σε συνεργείο με εξειδίκευση στα κλιματιστικά και όλα πήγαιναν καλά για 2 εβδομάδες. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω πάλι πρόβλημα αλλά όχι όπως το αρχικό. Συγκεκριμένα, δεν ψύχεται το εσωτερικό όταν μείνει αρκετή ώρα στον ήλιο. Μιλάμε για θερμοκρασίες 28-30 βαθμούς και όχι καύσωνα. Το ρυθμίζω στους 22 βαθμούς και μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας δουλεύει στο φουλ και δεν κατεβάζει θερμοκρασία ( το νιώθεις αφού ιδρώνεις και ανοίγεις παράθυρο για να δροσιστείς...). Μιλώντας πάλι με τον τεχνικό που επισκέφθηκα μου είπε ότι αν δεν είναι διαρροή μάλλον έχει πρόβλημα και αυτός ο συμπιεστής. Επειδή διαρροή δεν υπήρχε κατά την πρώτη επίσκεψη είναι μάλλον δύσκολο να προέκυψε. Πριν μπω στη δύσκολη διαδικασία να ζητήσω αντικατάσταση από το εξωτερικό, θα ήθελα γνώμες από οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων... -
Kαλησπέρα σας.
Είμαι νέο μέλος στο forum και θα ήθελα τη γνώμη σας για το ακόλουθο θέμα.
Μετά από 7 χρόνια και 105000χμ ο συμπιεστής του αυτόματου κλιματισμού του Octavia 5 2.0 FSI παρέδωσε το πνεύμα. Τα συμπτώματα ήταν να βγάζει αέρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ο γνήσιος κόστιζε περί τα 750 Ε, έτσι αποφάσισα έναν ανακατασκευασμένο μεν αλλά με εγγύηση μέσω ιστοσελίδας από Γαλλία ( Mister Auto ) με κόστος 370Ε. Τοποθετήθηκε σε συνεργείο με εξειδίκευση στα κλιματιστικά και όλα πήγαιναν καλά για 2 εβδομάδες. Εδώ και μερικές μέρες όμως έχω πάλι πρόβλημα αλλά όχι όπως το αρχικό. Συγκεκριμένα, δεν ψύχεται το εσωτερικό όταν μείνει αρκετή ώρα στον ήλιο. Μιλάμε για θερμοκρασίες 28-30 βαθμούς και όχι καύσωνα. Το ρυθμίζω στους 22 βαθμούς και μετά από 15-20 λεπτά λειτουργίας δουλεύει στο φουλ και δεν κατεβάζει θερμοκρασία ( το νιώθεις αφού ιδρώνεις και ανοίγεις παράθυρο για να δροσιστείς...). Μιλώντας πάλι με τον τεχνικό που επισκέφθηκα μου είπε ότι αν δεν είναι διαρροή μάλλον έχει πρόβλημα και αυτός ο συμπιεστής. Επειδή διαρροή δεν υπήρχε κατά την πρώτη επίσκεψη είναι μάλλον δύσκολο να προέκυψε. Πριν μπω στη δύσκολη διαδικασία να ζητήσω αντικατάσταση από το εξωτερικό, θα ήθελα γνώμες από οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων... -
Πρέπει πρώτα να εξασφαλιστεί ότι δεν έχεις διαρροή ψυκτικού υγρού.Αν έχεις πρέπει να επιδιορθωθεί. Η διαρροή μπορεί να ενοπιστεί σε ένα σωρό σημεία, ακόμα και στο κέλυφος του συμπιεστή. Μερικές φορές είναι εύκολο να εντοπιστεί, μερικές άλλες δυσκολότερο.
Καταρχήν θα μετρήσει πιέσεις στο φρέον σε ηρεμία και σε λειτουργία. Είναι σοβαρή ένδειξη αυτή και υποδεικνύει αφενός την την ύπαρξη διαρροής, αφεδύο σε μερικές περιπτώσεις την καλή λειτουργία του συμπιεστή. Συνήθως μετά σου βάζουν μια ποσότητα φωσφοριζέ μπογιάς στο ψυκτικό κύκλωμα και το λειτουργείς μερικές μέρες. Αν διαρρεύσει θα φανεί από το χρώμα το σημείο διαρροής και αναλόγως θα πράξεις.
Υπάρχουν και άλλες μέθοδοι εντοπισμού της διαρροής, ανάλογα τι βολεύει.
Γενικά πρέπει να βεβαιωθείς για την φύση της βλάβης, και μετά να παραγγείλεις ότι χρειάζεται.
Έχε υπόψη ότι οι μετάχειροι συμπιεστές που πουλιώνται μπιρ παρά, σε ορισμένες περιπτώσεις προέρχονται από τράκες και είναι ρηγματωμένοι. Σε άλλες είναι πρόχειρα βγαλμένοι από τα αμάξια-δωρητές και έχουν γεμίσει βρώμες οι οποίες βουλώνουν το ψυκτικό κύκλωμα. -
Φίλε dstou
Eυχαριστώ για την απάντησή σου. Δεν ξέρω αν ένας μηχανικός θα μπει σε όλη αυτή τη διαδικασία ελέγχου διαρροών. Επίσης, ο συμπιεστής δεν είναι μεταχειρισμένος αλλά ανακατασκευασμένος ( τουλάχιστον αυτό μου εξήγησε ο μηχανικός ). Ο μεταχειρισμένος ήταν ακόμη φτηνότερος ( 200 Ε ) και δεν τον προτίμησα. Θα δω αν μπορώ να το ψάξω για τις διαρροές πάντως.
Και πάλι σ ευχαριστώ για το χρόνο σου... -
Ο χρήστης ΚΟΙΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ έγραψε:
Φίλε dstou
Eυχαριστώ για την απάντησή σου. Δεν ξέρω αν ένας μηχανικός θα μπει σε όλη αυτή τη διαδικασία ελέγχου διαρροών. Επίσης, ο συμπιεστής δεν είναι μεταχειρισμένος αλλά ανακατασκευασμένος ( τουλάχιστον αυτό μου εξήγησε ο μηχανικός ). Ο μεταχειρισμένος ήταν ακόμη φτηνότερος ( 200 Ε ) και δεν τον προτίμησα. Θα δω αν μπορώ να το ψάξω για τις διαρροές πάντως.
Και πάλι σ ευχαριστώ για το χρόνο σου...Τι παει να πει αν θα μπει στην διαδικασια;Αυτη ειναι η δουλεια του.Αν δεν μπορει πηγαινε αλλου.
-
Με τα λεφτα που εδωσες για ανακατασκευασμενο θα παιρνες δυο τουλαχιστον μεταχειρισμενα κομπρεσερ!
Προβλήματα με συμπιεστή κλιματισμού σε ΟCTAVIA 5 2.0 FSI 2.