-
Η START LINE διοργανώνει τον 2ο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων, το
Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Ιουνίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Στον αγώνα συμμετέχουν αυτοκίνητα για τις κατηγορίες SPORT– OPEN – ΙΣΤΟΡΙΚΑ και FORMULA SALOON.y.g. To βαζω εγω ,γιατι μπορει να ειναι κουρασμενα τα παληκαρια απ'το ακροπολις ,να εχουν φαει τοσο χωμα και καμια πετρα που να μην μπορουν ......
-
Η START LINE διοργανώνει τον 2ο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων, το
Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Ιουνίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Στον αγώνα συμμετέχουν αυτοκίνητα για τις κατηγορίες SPORT– OPEN – ΙΣΤΟΡΙΚΑ και FORMULA SALOON.y.g. To βαζω εγω ,γιατι μπορει να ειναι κουρασμενα τα παληκαρια απ'το ακροπολις ,να εχουν φαει τοσο χωμα και καμια πετρα που να μην μπορουν ......
-
Η START LINE διοργανώνει τον 2ο αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων, το
Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Ιουνίου στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Στον αγώνα συμμετέχουν αυτοκίνητα για τις κατηγορίες SPORT– OPEN – ΙΣΤΟΡΙΚΑ και FORMULA SALOON.y.g. To βαζω εγω ,γιατι μπορει να ειναι κουρασμενα τα παληκαρια απ'το ακροπολις ,να εχουν φαει τοσο χωμα και καμια πετρα που να μην μπορουν ......
-
Τι θα γίνει με τους αγώνες Ταχύτητας?
Μέχρι σήμερα, τα μέγαρα εχουν 6 συμμετοχές στην Σπορ. Τελικά θα μετρήσει ή τσάμπα τρέχουμε και δεν επιλέγουμε κάποιον αλλο αγώνα?
Θα ενημερώσει κάποιος αν, η ΟΜΑΕ προσμετρήσει και τους δυο αγώνες (και της Τρίπολης), στην Κατηγορία Σπορ?Σας παραθέτω το τι λέει ο κανονισμός:
**Ειδικά για τους αγώνες ταχύτητας για να ληφθεί υπόψη βαθμολογικά ένας αγώνας, θα πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία.
Σε περίπτωση που τα αυτοκίνητα είναι λιγότερα από δέκα (10) αλλά όχι λιγότερα από οκτώ (8), τότε η κατηγορία λαμβάνεται υπόψη βαθμολογικά αλλά με μειωμένους βαθμούς όπως παρακάτω:― Στην περίπτωση των 9 αυτοκινήτων ο πρώτος νικητής παίρνει τους βαθμούς του δεύτερου, ο δεύτερος του τρίτου κοκ.
― Στην περίπτωση των 8 αυτοκινήτων ο πρώτος νικητής παίρνει τους βαθμούς του τρίτου , ο δεύτερος του τέταρτου κοκ.Αντίστοιχα για να ληφθεί υπόψη βαθμολογικά μία κλάση θα πρέπει να εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα σε κάθε κλάση.
Σε περίπτωση που τα αυτοκίνητα είναι λιγότερα από 5, αλλά όχι λιγότερα από 3, τότε η κλάση λαμβάνεται υπόψη βαθμολογικά αλλά με μειωμένους βαθμούς όπως παρακάτω:― Στην περίπτωση των 4 αυτοκινήτων ο πρώτος νικητής παίρνει τους βαθμούς του δεύτερου, ο δεύτερος του τρίτου κοκ.
― Στην περίπτωση των 3 αυτοκινήτων ο πρώτος νικητής παίρνει τους βαθμούς του τρίτου , ο δεύτερος του τέταρτου κοκ.** -
Aχ βρε johanndelta μου , ποιος ενδιαφερεται πλεον και γραφουμε τον πονο μας εδω περα ........κι οτι γινεται αυτο το 3μπουρδελο πρωταθλημα , γινεται απλα επειδη η λεσχη βγαζει κανενα μηνιατικο και τα τσιγαρα απ'τους τζιτισισιδες ..........αλλοιως θα το ειχαμε ξεχασει το ολο σκηνικο .
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ελα μωρη δραχμουλα να τελειωνουμε... -
Αυτοί οι κανονισμοί υπάρχουν σε διάφορες παραλλαγές εδώ και χρόνια χωρίς να έχουν συγκινήσει ιδιαίτερα πέρα από καναδυο οίκους της Γερμανίας. Δεν ξέρω τι χαλάει την σούπα πάντως φωτεινό παράδειγμα δεν τους λες. Από εκεί και πέρα τα παράβολα είναι των λεσχών, τελεία και παύλα. Αμάν με αυτές τις αριστερές ιδέες
Σοβαρά τώρα, το μόνο που χρειάζεται για να δούμε καλύτερες ταχύτητες είναι να σταματήσει αυτό το χάλι της τσόντας στο GTCC. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ από την ΟΜΑΕ για προφανείς λόγους.
-
Οταν εχουν αναλαβει το σπορ αυτο ..................περιμενει κανεις προκοπη ?
-
Δεν ειναι δυνατόν! Αυτός ο άνθρωπος που γράφει και κάνει περιγραφή για τον αγώνα ταχύητας, στην ΟΜΑΕ, ήταν εκεί? Ολα αυτά που συνέβησαν, οι κόντρες και τα ακουμπήματα, δεν τα είδε? Επι 10 γύρους η πρώτη θέση στην Sport, δεν ειχε ξεκαθαρίσει απο 5 οδηγούς... και στη συνέχεια Αμερικάνος και Δέγλερης ήταν στον προφυλακτήρα μέχρι 3 γύρους πριν απο το τέλος...οπως και η μάχη με Κατσινα - Λούκο... Αισχος!!! Το λιγότερο που μπορώ να τον χαρακτηρίσω, είναι ανίκανο να περιγράφει αγώνες...Για να μην πω κάτι χειρότερο...!Ας πάρει γραπτά απο ξένες ομοσπονδίες, να δει τι γράφουν...ο Ασχετος (ή μήπως το κανει επίτηδες?).
Θα ήταν καλύτερο τουλάχιστον να αφήνει η ΟΜΑΕ κάποιον που έτρεχε να γράφει, αν ο κύριος αυτός το βλέπει αγγαρία.Προσβάλει ολους μας! Και την λέσχη, που πραγματικά εκανε εναν ωραίο αγώνα. -
Λοιπόν, μετά απο προσωπικό μήνυμα που μου εστειλε ο κυριος Πετρόπουλος Σταθης στο Facebook και ειλικρινά καθόλου υβριστικό, αντιθέτως...θέλω να πω το εξείς...Ο κύριος Στάθης μου λέει να γράψω το ονομά του, ωστε να το μαθουν ολοι οι ομοιδεάτες μου και να τον αποφεύγουν...Ετσι μου γράφει....
Επειδή με εχει κουράσει το κρυφτούλι...και καλώς ή κακώς οτι αφορά τους αγώνες, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ, αυτό πιστευω, διοτι η παλιά 'καλή τακτική' είδαμε που μας εφερε...Θέλω να του πώ ευθέως, οτι δεν εχω τιποτα προσωπικό με αυτόν.Πραγματικά.Ειμαι εντελώς αντίθετως ομως, με τον τρόπο που 'αγγίζει' και γράφει για τους αγώνες γενικότερα, στην ιστοσελίδα της ΟΜΑΕ(και μονο σε αυτή αναφέρομαι). Δεν πιστευω οτι τα κείμενα αυτά εχουν την ικανοτητα να δημιουργήσουν στον κόσμο την αίσθηση οτι κάτι εχασαν που δεν ηρθαν. Αυτός κατα την γνώμη μου, θα επρεπε να ειναι ο στόχος των κειμένων και των περιγραφών. Σε αντίθεση με μια απλή περιγραφή των αποτελεσμάτων, που κάνει, εμπλουτισμένη με ωραίες λέξεις. Μου θυμίζει αγγαρία. Αν οντως είναι αγγαρία, τότε συγνώμη αλλα δεν φταίω εγώ για την κριτική. Οποιος γράφει και δημοσιευει, αποκτάει και την ευθύνη της κριτικής των γραπτών του.
Τώρα αν θεωρεί ο κύριος Σταθης Πετρόπουλος, οτι εγώ και οι ομοιδεάτες μου, θα πρέπει να μας κατατάξει στους Εχθρούς του, επειδή εχουμε αποψη και δεν μας αρέσει ο φτωχός τρόπος γραφής του στην ΟΜΑΕ, τότε...τί να πώ? +1.
Σίγουρα θα είμαστε οι πρώτοι (οι ομοϊδεάτες μου και εγώ)ομως, που ζητάμε απο εναν δημοσιογράφο, να γίνει αναλυτικότερος-καυστικότερος και πιο ενεργός της πραγματικότητας, σε αντίθεση με αλλους χώρους αθλημάτων.
Παράδειγμα λοιπόν, θα επρεπε να ειναι η CSAI, η FFSA, και το BRC. -
Στο sisa 24 laps του είχαν δώσει ένα πορσε πάντα μέρα να κάνει το safety car...
Γέλασε και το παρδαλο κατσίκι. Φυσικά προσπερασαμε για να ζεστανουμε λάστιχα και να μην φέρουμε τούμπες στην πρώτη στροφή. Θα ήθελα να ξέρω ποιος ελαφρά την καρδιά δέχεται τα κείμενα του για δημοσίευση!
Μαθιε ποιος;; -
Van μην πας μακρυα και σε ξενες ομοσπονδιες. Δες την αναφορα του msfree για τον περσινο πρωτο αγωνα.
http://www.msfree.gr/ms.php?id=19555
Αληθεια. Γιατι σταματησανε να ασχολουντε και αυτοι με το ελληνικο πρωταθλημα?
-
Αντικειμενικα οσο γινεται και χωρις να προσχωρω στο...κομμα VAN :
Απο τις περιγραφες του site της ΟΜΑΕ (αυτη ειναι υπευθυνη κι οχι ο κ. Πετροπουλος) ΛΕΙΠΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ! Και σ ενα κατ εξοχην ...ερωτικο αθλημα στο οποιο συμμετεχουν ερωτευμενοι με τα οχηματα τους αθλητες και ερωτευμενοι με τα ινδαλματα τους φιλαθλοι, αν αυτο λειπει δεν προχωραει τιποτα!
Καλοπροαιρετα κ. Πετροπουλε, παρ ολο που καμμια -δυο φορες εχετε αγνοησει στις περιγραφες σας αξιοσημειωτες επιδοσεις μου. Ολοι λενε οτι αν μη τι αλλο και περα απο τις παραξενιες μου εχω μεγαλη καρδια Ακομα κι ο καρδιολογος μου...Υ.Γ. Και γερό στομαχι!
-
Μία ψήφος κι από μένα....
Προφανώς, ή αγγαρεία γίνεται ή ο γράφων δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα ή και τα δύο.....
-
Επειδή τον ... παρα-πυροβολήσατε τον κ. Πετρόπουλο, ένα έχω να πω με σιγουριά, σε όσους αγώνες στο παρελθόν ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΝ, τα άρθρα του περιείχαν αναλυτικότατα σχόλια και περιγραφές, τον τελευταίο όμως καιρό δεν είναι δυνατόν να είναι παρόν σε όλους τους αγώνες και αυτό σίγουρα δεν είναι δικιά του ευθύνη...
...και όπως είπε και ο κ. platis '...η ΟΜΑΕ είναι υπεύθυνη και όχι ο κ. Πετρόπουλος' -
Σαφώς και η ΟΜΑΕ είναι υπευθυνη, γι'αυτό και δεν είχα αναφέρει το ονομά του, μεχρι που μου το ζήτησε..Δεν θεωρώ οτι ειναι ασχετος και δεν ξέρει τι γράφει, αφού σε αλλες δουλειες του, που εχω παρακολουθήσει, είναι αξιόλογες.Αρα λοιπόν κάτι συμβαίνει. Και αυτό δεν ειναι δική μας δουλειά να το βρούμε. Αν ομως με υπερηφάνεια, μου ζητάει να αναφέρω δημόσια, οτι αυτός γράφει στην ΟΜΑΕ, εεεε, δεν το καταλαβαίνω.Του αρέσουν αυτά που γράφει? Νιώθει περήφανος γιαυτά?Ειναι διαφημιστικό προϊόν για την δουλειά του, θεωρεί?
Οπως γράφει και ο κυρ Γιατρός...Δεν υπάρχει Ερωτας...Και αφού λείπει ο Ερωτας για τους αγώνες, γιατι γράφει? Μήπως γιατι του το ζητάνε? Ε, και αυτοί που του το ζητάνε δεν τα διαβάζουν?και ειναι ευχαριστημένοι? ή τελικά το site υπάρχει μόνο για εμας και γιάυτούς ειναι αδιάφορο? -
Ο χρήστης van έγραψε:
...ή τελικά το site υπάρχει μόνο για εμας και γιάυτούς ειναι αδιάφορο?Αυτό ξαναπές το...
-
Αν και πολύ καθυστερημένα, θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου για το παρακάτω:
Διαβάζω στο site της OMAE την περιγραφή του αγώνα όπου λέει '...στα αξιοσημείωτα του αγώνα η ποινή 10 δευτερολέπτων που δέχτηκε ο Αλέξανδρος Ρουστέμης γιατί θεωρήθηκε υπαίτιος για επαφή με τον Δημήτρη Λούκο'.Επειδή ήμουν εκεί θα ήθελα να σχολιάσω ότι το πρόβλημα δεν ήταν μόνο η επαφή με τον Λούκο, αλλά κυρίως η εντελώς αντιαθλητική συμπεριφορά του Ρουστέμη στη συνέχεια, όπου σε κάθε στροφή φρέναρε μέχρι τα 10 km/h και συνέχιζε να τον κλείνει.
Δεν έχω ασχοληθεί με τις ποινές που προβλέπονται σε αγώνες ταχύτητας, και αυτή είναι η απορία μου. Υπάρχει κάποιος μπούσουλας που να λέει ότι σε περίπτωση π.χ. αντικανονικού κλεισίματος η ποινή είναι 10'; Ή οι αγωνοδίκες αποφασίζουν την τιμωρία όπως κρίνουν αυτοί, χωρίς περιορισμό;Τα 10 δευτερόλεπτα μου φαίνονται ψίχουλα μπροστά σε αυτό που έγινε. Επειδή πολύ απλά δεν πρόκειται για λάθος αλλά για εσκεμμένη και επικίνδυνη συμπεριφορά που μάλιστα επαναλήφθηκε αρκετές φορές.
Στο GTCC, που είναι αγώνας 3 γύρων, μια κορίνα ακουμπάνε και παίρνουν ποινή 5 sec.
Είναι δυνατόν σε έναν αγώνα ταχύτητας 20 γύρων να κλείνεις τον αντίπαλο με καθαρά δική σου υπαιτιότητα και στη συνέχεια να τον εμποδίζεις αντιαθλητικά θέτοντας ακόμα και αθώους σε κίνδυνο (θυμάμαι π.χ. ένα Escort που δεν περίμενε στρίβοντας γρήγορα την Κ8 ότι θα βρει... μποτιλιάρισμα στην Κ9) και όλα αυτά να κοστίζουν μόνο 10'; -
Ξερω οτι πολλοι θα πεσουν να με φανε αναλογα με τα συμφεροντα του κεθενος αλλα θα σου απαντησω σχετικα με το τι ξερω απο κανονισμους σε αγωνες πιστας βαση FIA Sporting Regulations κατω απο τους οποιους αγωνιζομαι και εγω και η ομαδα μου απο το 2005 μεχρι σημερα στο εξωτερικο.
Ο χρήστης agalanop έγραψε:
Αν και πολύ καθυστερημένα, θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου για το παρακάτω:
Διαβάζω στο site της OMAE την περιγραφή του αγώνα όπου λέει '...στα αξιοσημείωτα του αγώνα η ποινή 10 δευτερολέπτων που δέχτηκε ο Αλέξανδρος Ρουστέμης γιατί θεωρήθηκε υπαίτιος για επαφή με τον Δημήτρη Λούκο'.Επειδή ήμουν εκεί θα ήθελα να σχολιάσω ότι το πρόβλημα δεν ήταν μόνο η επαφή με τον Λούκο, αλλά κυρίως η εντελώς αντιαθλητική συμπεριφορά του Ρουστέμη στη συνέχεια, όπου σε κάθε στροφή φρέναρε μέχρι τα 10 km/h και συνέχιζε να τον κλείνει.
Δεν έχω ασχοληθεί με τις ποινές που προβλέπονται σε αγώνες ταχύτητας, και αυτή είναι η απορία μου. Υπάρχει κάποιος μπούσουλας που να λέει ότι σε περίπτωση π.χ. αντικανονικού κλεισίματος η ποινή είναι 10'; Ή οι αγωνοδίκες αποφασίζουν την τιμωρία όπως κρίνουν αυτοί, χωρίς περιορισμό;Συνηθες πρακτικη ειναι οτι αμα σε βρουν να κανεις κατι οπως αντιαθλητικο κλεισιμο σου δειχνουν καθε φορα ασπρομαυρη. Την τριτη φορα που θα στην δειξουν βγαινει μαυρη συνοδευομενη απο μια πινακιδα που λεει drive through. Αν αποφασισουν να στην ριξουν αφου εχεις τερματιση την ποινη του drive through τοτε προστιθεται ο χρονος που χρειαζεσαι για το drive through (συνηθως) ή αναλογα τι λενε τα supplementory regulations της ημερας για τις ποινες.
Oι αγωνοδικες εχουν το δικαιωμα να σου ριξουν την ωρα του αγωνα ,drive through, stop and go, η και τελειως μαυρη που γινεται σε περιπτωση που εχουν εξαντλησει τις υπολοιπες κατα την διαρκεια του αγωνα.
Επισεις αν γινει κατι κατα την ωρα του αγωνα και δεν βγαλουν εκεινη την ωρα ποινη (αμα ειναι αυτεπαγγελτα), τοτε οι αγωνοδικες καλουνε τους εμπλεκομενους οδηγους, και αφου ακουσουν την δικη τους γνωμη (ποτε σε αντιπαραθεση ο ενας με τον αλον την ιδια στιγμη) και εξετασουν τα πλανα απο τις καμερες της πιστας, τα onboard τους και αναλογα σου ριχνουν ποινη ειτε σε χρονο στον τερματισμο η σε θεσεις για τον επομενο αλλα συνηθως ειναι το πρωτο.
Μετα τον τερματσμο γυριζοντας στα πιτ εχεις ενα προκαθορισμενο σημειο που μπορεισ να παρκαρεις το αυτοκινητο σου ετσι ωστε να δειξεις οτι υπαρχει προθεση να κανεις ενσταση για συμβαν μεσα στην πιστα και εχεις μονο μιση ωρα ωστε να το πραξεις. Μετα την μιση ωρα και αν οι αγωνοδικες δεν εχουν αλλο λογο η ενσταση αυτεπαγγελτη η μη, για μηχανικη παρατυπια η αγωνιστικη συμπεριφορα, τοτε υπογραφουν τα αποτελεσματα και απο προσωρινα γινοντε κανονικα.
Αν τιμωρηθεις εχεις το δικαιωμα μεσα σε μιση η μια ωρα (δεν θυμαμαι) να δηλωσεις προφαση εφεσης. Που σημαινει τους λες θελω να κανω εφεση στην αποφαση και συγχρονος να πληρωσεις τα λεφτα της εφεσαιος και μετα εχεις μεχρι δυο μερες να καταθεσης ΓΡΑΠΤΑ την εφεση σου στον αρμοδιο φορεα. Η εφεση σου δεν εκδικαζεται απο το ιδιο το ιδιο σωμα αγωνοδικων.
Αν παλι δεν μεινεις ευχαριστημενος απο την εκδικαση της εφεσης μπορεις παλι να κανεις εφεση αλλα αυτη την φορα προς το σωμα αγωνοδικων της ΦΙΑ στην Γαλλια. (εκει πρεπει να εισαι 1000% σιγουρος καθως ο χαμενος πληρωνει και ολα τα εξοδα ταξιδιου, διαμονης κλπ για ολους τους μαρτυρες και του αλλου που ειναι μπλεγμενος στο συμβαν).Επεισης αυτο που λες οτι φρεναρε μεχρι τα 10 χλμ πριν την στροφη αυτη η τακτικη λεγεται brake testing. Μπορει να ακουγεται σκληρη αλλα ειναι τακτικη που βασιζεται στο να καθυστερησεις τον αντιπαλλο ειτε πεφτοντας στα φρενα λιγο πιο νωρις ειτε ωστε να εκμεταλευτεις την διαφορα της ροπης σου στην εξοδο. Επισεις αποσυντονιζεις τον αντιπαλο σου με αυτο τον τροπο. Δεν λεει πουθεν σε κανονισμους το ποσο πρεπει να ειναι η ταχυτητα σου.
Τα 10 δευτερόλεπτα μου φαίνονται ψίχουλα μπροστά σε αυτό που έγινε. Επειδή πολύ απλά δεν πρόκειται για λάθος αλλά για εσκεμμένη και επικίνδυνη συμπεριφορά που μάλιστα επαναλήφθηκε αρκετές φορές.
Το αν θα πρεπει να περασει πειθαρχικο οπως διαβασα στο φατσοβιβλιο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο και αυτο δεν κρινεται την ωρα του αγωνα ουτε απο τους ιδιους αγωνοδικες μετα την ληξη του αγωνα. Εναι αποφαση που βασιζεται στην αναφορα του αλυταρχη και των αγωνοδικων προς την ομοσποδια η οποιος ειναι τελος παντων το governing body of motorsport στην Ελλαδα και αποφασιζουν αυτοι αν θα συνεχιστει η οχι η οποιαδηποτε κινηση.
Στο GTCC, που είναι αγώνας 3 γύρων, μια κορίνα ακουμπάνε και παίρνουν ποινή 5 sec.
Τα GTCC ειναι αγωνας χρονομετρησης. Δεν υπαρουν κανονισμοι της FIA και ειναι ανολαγα με τους κανονισμυς που βγαζει ο διοργανωτης. Εφ οσον αυτος κρινει οτι αυτη ειναι η ποινη εχει καποιον λογο. Φαντασου λοιπον το πλεονεκτημα σε ταχυτητα, εχει ενα αυτοκινητο αν περασει τις κορινες απο πανω σε σχεση με αυτον που θα κοψει για να περασει κανονικα. Οποτε αφου εκει κοιτας μονο χρονο και να μην κοβεις δρομο σου βαλανε φανταζομαι αυτη την ποινη μετα απο μελετη ετσι ωστε και επιτηδες να κοψεις δρομο να μην εχεις οφελος στο τελος απο καποιον αλλο που δεν το εκανε.
Είναι δυνατόν σε έναν αγώνα ταχύτητας 20 γύρων να κλείνεις τον αντίπαλο με καθαρά δική σου υπαιτιότητα και στη συνέχεια να τον εμποδίζεις αντιαθλητικά θέτοντας ακόμα και αθώους σε κίνδυνο (θυμάμαι π.χ. ένα Escort που δεν περίμενε στρίβοντας γρήγορα την Κ8 ότι θα βρει... μποτιλιάρισμα στην Κ9) και όλα αυτά να κοστίζουν μόνο 10';
Για αθωους δεν καταλαβαινω τι εννοεις.... Στα υπολοιπα, οταν αγωνιζεσαι σε μια πιστα εχεις παντα καποια thin lines του τι μπορεις και του τι δεν μπορεις να κανεις. Επαφες υπηρχαν παντα, υπαρχουν και θα υπαρχουν σε ολους μα ολους τους αγωνες στην πιστα οπου εχει direct competition με τον αντιπαλο σου. Για αυτο υπαρχουν οι αγωνοδικες κατα την διαρκεια του αγωνα. Αν αυτοι κρινουν οτι ξεπερασε τα thin lines με καποιο τροπο πρεπει να τον συνετισουν. Αν αυτοι κρινουν οτι δεν πρεπει δεν το κανουν. Πρεπει να δουν χωρις συναισθηματα, χωρις να διαλεγουν πλευρα και να κρινουν την κατασταση αναλογος τις συνθηκες καθε φορα.
Αν στην Ελλαδα τωρα, οι αγωνοδικες που εχουμε δεν ειναι αναλογοι των περιπτωσεων και δεν ξερουν πως να κανουν την δουλεια τους τοτε παλι δεν ειναι δουλεια κανενος παρα μονο του governing body of motorsport της Ελλαδος που τους επιτρεπει να δηλωνονται σαν αγωνοδικες απο τους διοργανωτες.Ελπιζω να σου απαντησα. Τωρα μπορει ο καθενας να πεσει να με φαει.....
-
ποιος θα τολμησει να βγαλει μαυρη σημαια στο Ρουστεμη?
Να το κλειδωσει στη μεση της ευθειας και να ματαιωθει ο αγωνας?
Ε ρε jumbo που τους χρειαζεται! -
Άλεξ ήσουν σαφής, ευχαριστώ.
Μόνο αυτό εδώ θα ήθελα να σχολιάσω:
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Επεισης αυτο που λες οτι φρεναρε μεχρι τα 10 χλμ πριν την στροφη αυτη η τακτικη λεγεται brake testing. Μπορει να ακουγεται σκληρη αλλα ειναι τακτικη που βασιζεται στο να καθυστερησεις τον αντιπαλλο ειτε πεφτοντας στα φρενα λιγο πιο νωρις ειτε ωστε να εκμεταλευτεις την διαφορα της ροπης σου στην εξοδο. Επισεις αποσυντονιζεις τον αντιπαλο σου με αυτο τον τροπο. Δεν λεει πουθεν σε κανονισμους το ποσο πρεπει να ειναι η ταχυτητα σου.Μα εδώ δε μιλάμε απλώς για περίπτωση που φρενάρεις νωρίτερα ώστε να μην το περιμένει ο πίσω. Μιλάμε για φρενάρισμα σχεδόν μέχρι ακινητοποίησης, μέσα στη στροφή και όχι πριν, με ταυτόχρονη αλλαγή τροχιάς ώστε να κλείσεις τον πίσω.
Αν συνοδευόταν από μπλοκάρισμα ή οποιαδήποτε άλλη ένδειξη που θα υποδήλωνε κάποιο πρόβλημα του αυτοκινήτου, ΟΚ, πράγματι δεν θα ήταν μεμπτό. Όταν όμως γίνεται εσκεμμένα και επανειλημμένα νομίζω ότι αποτελεί αντιαθλητική συμπεριφορά. Δε μπορώ να χωνέψω δηλαδή ότι περιλαμβάνεται στις φυσιολογικές τεχνικές αμυντικής οδήγησης.Η Wikipedia πάντως λέει ότι το brake test τιμωρείται όταν θεωρηθεί επικίνδυνο. Και βρήκα και κάποια άρθρα για την F1 όπου κάποιοι είχαν κατηγορηθεί για brake testing.
Αν υπάρχει κάποια πιο αξιόπιστη πηγή όπου αυτή η τεχνική να θεωρείται αποδεκτή και νόμιμη θα ήθελα να τη διαβάσω.
2ος αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας: Μέγαρα