-
Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..
-
Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..
-
Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..
-
Ο χρήστης nickgous έγραψε:
Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..Ξερεις καλυτερα απο την φιατ;
-
Αν έχει λερωθεί με λάδια, αντιπηκτικό άλλαξέ τον.
Αλλιώς ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή.
-
Χρονικά λέει όμως το manual κάτι; Σε πιο παλιά fiat θυμάμαι αλλάζανε κάθε 4 χρόνια, στο bravo δε ξέρω τι παίζει..
-
αν θες να λες οτι εκανες το κατι παραπανω αλλαξε τα στις 100000χλμ
φανταζομαι τωρα δεν πρεπει να εχεις πανω απο 50000χλμ οποτε......... -
οτι λει ο κατασκευαστης ανετα στα 120.000 αλλιως ετοιμασε μια 300αρα....
-
55.000 εχω και μου ειπανε οτι καποιες αντιπροσωπιες τον αλλαζουν στις 60.000
-
Εμένα πάντως τον άλλαξε στις 60.000 χωρίς να με ρωτήσει και ενώ το manual ξεκάθαρα αναφέρει έλεγχο και μας άκουσαν σε όλη την γειτονιά
Και
Αλλαγη στα 120.000 γράφει αρα αυτός κάτι ξέρει .
I am here: http://tapatalk.com/map.php?kt3gzi
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Αλήθεια, αφού ο ιμάντας είναι στην ουσία ένα κομμάτι λάστιχο, γιατί παλαιότερα αλλαζόταν νωρίτερα απ' ότι σήμερα; Δηλαδή, τι θα μπορούσε να τον φθείρει συχνότερα στους παλαιότερους κινητήρες;
(Προσωπικά αλλάζω ιμάντα κάθε 40000km ή κάθε 4 χρόνια, ό,τι έρθει πρώτο.)
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Αλήθεια, αφού ο ιμάντας είναι στην ουσία ένα κομμάτι λάστιχο, γιατί παλαιότερα αλλαζόταν νωρίτερα απ' ότι σήμερα; Δηλαδή, τι θα μπορούσε να τον φθείρει συχνότερα στους παλαιότερους κινητήρες;(Προσωπικά αλλάζω ιμάντα κάθε 40000km ή κάθε 4 χρόνια, ό,τι έρθει πρώτο.)
Γιατι δεν ειναι μονο ο ιμαντας.Ειναι τα ρουλεμαν,η αντλια νερου,οι τεντωτηρες.Αν ενα ρουλεμαν σφηνωσει ;Αν η αντλια νερου διαλυθει;Αν ο τεντωτηρας δεν κραταει την σωστη τάνυση ;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Αλήθεια, αφού ο ιμάντας είναι στην ουσία ένα κομμάτι λάστιχο, γιατί παλαιότερα αλλαζόταν νωρίτερα απ' ότι σήμερα; Δηλαδή, τι θα μπορούσε να τον φθείρει συχνότερα στους παλαιότερους κινητήρες;(Προσωπικά αλλάζω ιμάντα κάθε 40000km ή κάθε 4 χρόνια, ό,τι έρθει πρώτο.)
Ο Ιμάντας δεν είναι ένα κομμάτι λάστιχο, έχει εσωτερικά και ενισχύσεις. Η τεχνολογία υλικών έχει προχωρήσει και παρόλο που φαίνονται ίδιοι με το μάτι δεν είναι. Μπορούν δηλαδή οι εταιρείες να σχεδιάσουν κάτι με ακρίβεια για το προσδόκιμο ζωής άρα και να ανεβάσουν την ποιότητα του . Αυτό όμως έχει και άλλη ανάγνωση μπορούν επίσης να το 'ψευτίσουν' και να κερδίσουν χρήματα και εσύ να πληρώνεις εξτρά ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Γι'αυτό τον λόγο ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ξέρει, γιατί το έχει σχεδιάσει έτσι, εννοείτε για την χρήση που προορίζεται το αυτοκίνητο, αν πάρεις ένα Yaris πχ και το πλακώσεις στα κατεβάσματα και στα σκισίματα στα κόκκινα ανελέητα ε εκεί μην περιμένεις να τον αλλάζεις όσο λέει το βιβλίο service.
Εμένα πάντως τον άλλαξε στις 60.000 χωρίς να με ρωτήσει και ενώ το manual ξεκάθαρα αναφέρει έλεγχο και μας άκουσαν σε όλη την γειτονιά
Και Αλλαγη στα 120.000 γράφει αρα αυτός κάτι ξέρει .Το εγχειρίδιο εργασιών σερβις του τεχνικού αναφέρει τι πρέπει να ελεγχθεί και πως στον ιμάντα γι'αυτό άλλωστε και προτείνει έλεγχο να διαπιστώσουν αν όλα είναι καλά , αν είναι πάει ως τις 120κ αν όχι να αλλαχθεί. Δυστυχώς όμως τα περισσότερα συνεργεία μπερδεύουν την έννοια του ελέγχου με την αντικατάσταση. Και εμένα μου είπανε ότι όλα τα λουριά μέσα εξω αλλάζουν στα 45,000 για να έχεις το κεφάλι σου ησυχο και στο βιβλίο αναφέρει για τα έξω έλεγχο κάθε 45,000 χωρίς να βάζει συγκεκριμμένο όριο ζωής μπορεί να χρειαστούν αντικατάσταση στα 135κ στα 180κ ή στα 45κ βλέπωντας και κάνοντας δλδ ενώ για τον χρονισμού όριο ζωής τα 90,000. Βέβαια με τηλεδιάγνωση 'τα αλλάζουμε όλα στα 45,000' κάτι παρόμοιο που κάνανε σε εσένα φάγανε μαύρο και ησυχάσανε.
-
Συμφωνο απολυτα μαζι σου
τα συνεργεία ερμηνεύουν τα εγχειρίδια όπως τους συμφερει δυστυχώς
-
φοραει ιμαντα 124χ22mm πλατος, δεν κραταει με τιποτα για 120.000χλμ στα 80.000-90.000χλμ θα τον κοψει
στο bravo ειτε οι t-jet ειτε ο ατμοσφαιρικος ο ιδιος ιμαντας μπαινει,θα μπορουσανε τουλαχιστον στις εκδοσεις t-jet να τον φαρδυνουν λιγο απο τα 22mm στα 26mm
ο ατμοσφαιρικος 1.2 που εχει τα μισα αλογα και ροπη εχει παλι πλατος 22mmχ129δοντια και προτεινεται αλλαγη στα 60.000χλμ, ο t-jet που εχει αυξημενες απαιτησεις γιατι να κρατησει περισσοτερο? ειναι θεμα marketing...... -
Αν πάρεις βαλβιδόσουπα ενώ ακολουθείς το πρόγραμμα σέρβις δεν είναι μάρκετινγκ είναι ζημιά που θα την καλύψει η εγγύηση (5 χρόνια) άρα σοβαρό οικονομικό ζήτημα. Αλλά για να το λες βέβαια .... το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να είναι ίδιος εξωετρικά αλλά άλλος κωδικός άρα και άλλος ιμάντας.
Τελικά όσο ψάχνεις ανακαλύπτεις και μαθαίνεις :
Προβλήματα , διαγνώσεις και λύσεις σχετικά με τους ιμάντες χρονισμού
http://www.contitech.de/pages/produkte/ ... men_en.pdf -
Και ποσο θα στοιχισει περιπου κ αν θα χρειαστει κ τρομπα νερου.
-
με ενα 80αρι αντλία νερού + σετ οδοντωτού ιμάντα
εργασια περιπου 60-80Ε κυμαινεται,20 τα αντιψυκτικα g12... με ενα 200αρι πλουσια εισαι κομλε με επωνυμα εξαρτηματα!
Αλλαγη ιμαντα χρονισμου κ παρελκομενων fiat bravo