Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγη ιμαντα χρονισμου κ παρελκομενων fiat bravo
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγη ιμαντα χρονισμου κ παρελκομενων fiat bravo
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    17
    1035
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickgous last edited by

      Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • N
        nickgous last edited by

        Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickgous last edited by

          Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης nickgous έγραψε:
            Εχω τρια χρονια ενα fiat bravo t jet 120 ps, ποτε πρεπει να αλλαξω ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα ? το manual λεει στα 120000 χλμ αλλα τα θεωρω πολλα..

            Ξερεις καλυτερα απο την φιατ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Αν έχει λερωθεί με λάδια, αντιπηκτικό άλλαξέ τον.

              Αλλιώς ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koubeast last edited by

                Χρονικά λέει όμως το manual κάτι; Σε πιο παλιά fiat θυμάμαι αλλάζανε κάθε 4 χρόνια, στο bravo δε ξέρω τι παίζει..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab last edited by

                  αν θες να λες οτι εκανες το κατι παραπανω αλλαξε τα στις 100000χλμ
                  φανταζομαι τωρα δεν πρεπει να εχεις πανω απο 50000χλμ οποτε.........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eliaskat last edited by

                    οτι λει ο κατασκευαστης ανετα στα 120.000 αλλιως ετοιμασε μια 300αρα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nickgous last edited by

                      55.000 εχω και μου ειπανε οτι καποιες αντιπροσωπιες τον αλλαζουν στις 60.000

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        eliaskat last edited by

                        Εμένα πάντως τον άλλαξε στις 60.000 χωρίς να με ρωτήσει και ενώ το manual ξεκάθαρα αναφέρει έλεγχο και μας άκουσαν σε όλη την γειτονιά

                        Και

                        Αλλαγη στα 120.000 γράφει αρα αυτός κάτι ξέρει .


                        I am here: http://tapatalk.com/map.php?kt3gzi
                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kotetsi last edited by

                          Αλήθεια, αφού ο ιμάντας είναι στην ουσία ένα κομμάτι λάστιχο, γιατί παλαιότερα αλλαζόταν νωρίτερα απ' ότι σήμερα; Δηλαδή, τι θα μπορούσε να τον φθείρει συχνότερα στους παλαιότερους κινητήρες;

                          (Προσωπικά αλλάζω ιμάντα κάθε 40000km ή κάθε 4 χρόνια, ό,τι έρθει πρώτο.)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                            Αλήθεια, αφού ο ιμάντας είναι στην ουσία ένα κομμάτι λάστιχο, γιατί παλαιότερα αλλαζόταν νωρίτερα απ' ότι σήμερα; Δηλαδή, τι θα μπορούσε να τον φθείρει συχνότερα στους παλαιότερους κινητήρες;

                            (Προσωπικά αλλάζω ιμάντα κάθε 40000km ή κάθε 4 χρόνια, ό,τι έρθει πρώτο.)

                            Γιατι δεν ειναι μονο ο ιμαντας.Ειναι τα ρουλεμαν,η αντλια νερου,οι τεντωτηρες.Αν ενα ρουλεμαν σφηνωσει ;Αν η αντλια νερου διαλυθει;Αν ο τεντωτηρας δεν κραταει την σωστη τάνυση ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gakost last edited by

                              Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                              Αλήθεια, αφού ο ιμάντας είναι στην ουσία ένα κομμάτι λάστιχο, γιατί παλαιότερα αλλαζόταν νωρίτερα απ' ότι σήμερα; Δηλαδή, τι θα μπορούσε να τον φθείρει συχνότερα στους παλαιότερους κινητήρες;

                              (Προσωπικά αλλάζω ιμάντα κάθε 40000km ή κάθε 4 χρόνια, ό,τι έρθει πρώτο.)

                              Ο Ιμάντας δεν είναι ένα κομμάτι λάστιχο, έχει εσωτερικά και ενισχύσεις. Η τεχνολογία υλικών έχει προχωρήσει και παρόλο που φαίνονται ίδιοι με το μάτι δεν είναι. Μπορούν δηλαδή οι εταιρείες να σχεδιάσουν κάτι με ακρίβεια για το προσδόκιμο ζωής άρα και να ανεβάσουν την ποιότητα του . Αυτό όμως έχει και άλλη ανάγνωση μπορούν επίσης να το 'ψευτίσουν' και να κερδίσουν χρήματα και εσύ να πληρώνεις εξτρά ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Γι'αυτό τον λόγο ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ξέρει, γιατί το έχει σχεδιάσει έτσι, εννοείτε για την χρήση που προορίζεται το αυτοκίνητο, αν πάρεις ένα Yaris πχ και το πλακώσεις στα κατεβάσματα και στα σκισίματα στα κόκκινα ανελέητα ε εκεί μην περιμένεις να τον αλλάζεις όσο λέει το βιβλίο service.

                              Εμένα πάντως τον άλλαξε στις 60.000 χωρίς να με ρωτήσει και ενώ το manual ξεκάθαρα αναφέρει έλεγχο και μας άκουσαν σε όλη την γειτονιά
                              Και Αλλαγη στα 120.000 γράφει αρα αυτός κάτι ξέρει .

                              Το εγχειρίδιο εργασιών σερβις του τεχνικού αναφέρει τι πρέπει να ελεγχθεί και πως στον ιμάντα γι'αυτό άλλωστε και προτείνει έλεγχο να διαπιστώσουν αν όλα είναι καλά , αν είναι πάει ως τις 120κ αν όχι να αλλαχθεί. Δυστυχώς όμως τα περισσότερα συνεργεία μπερδεύουν την έννοια του ελέγχου με την αντικατάσταση. Και εμένα μου είπανε ότι όλα τα λουριά μέσα εξω αλλάζουν στα 45,000 για να έχεις το κεφάλι σου ησυχο και στο βιβλίο αναφέρει για τα έξω έλεγχο κάθε 45,000 χωρίς να βάζει συγκεκριμμένο όριο ζωής μπορεί να χρειαστούν αντικατάσταση στα 135κ στα 180κ ή στα 45κ βλέπωντας και κάνοντας δλδ ενώ για τον χρονισμού όριο ζωής τα 90,000. Βέβαια με τηλεδιάγνωση 'τα αλλάζουμε όλα στα 45,000' κάτι παρόμοιο που κάνανε σε εσένα φάγανε μαύρο και ησυχάσανε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • E
                                eliaskat last edited by

                                Συμφωνο απολυτα μαζι σου

                                τα συνεργεία ερμηνεύουν τα εγχειρίδια όπως τους συμφερει δυστυχώς

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  φοραει ιμαντα 124χ22mm πλατος, δεν κραταει με τιποτα για 120.000χλμ στα 80.000-90.000χλμ θα τον κοψει
                                  στο bravo ειτε οι t-jet ειτε ο ατμοσφαιρικος ο ιδιος ιμαντας μπαινει,θα μπορουσανε τουλαχιστον στις εκδοσεις t-jet να τον φαρδυνουν λιγο απο τα 22mm στα 26mm
                                  ο ατμοσφαιρικος 1.2 που εχει τα μισα αλογα και ροπη εχει παλι πλατος 22mmχ129δοντια και προτεινεται αλλαγη στα 60.000χλμ, ο t-jet που εχει αυξημενες απαιτησεις γιατι να κρατησει περισσοτερο? ειναι θεμα marketing......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gakost last edited by

                                    Αν πάρεις βαλβιδόσουπα ενώ ακολουθείς το πρόγραμμα σέρβις δεν είναι μάρκετινγκ είναι ζημιά που θα την καλύψει η εγγύηση (5 χρόνια) άρα σοβαρό οικονομικό ζήτημα. Αλλά για να το λες βέβαια .... το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να είναι ίδιος εξωετρικά αλλά άλλος κωδικός άρα και άλλος ιμάντας.

                                    Τελικά όσο ψάχνεις ανακαλύπτεις και μαθαίνεις :
                                    Προβλήματα , διαγνώσεις και λύσεις σχετικά με τους ιμάντες χρονισμού
                                    http://www.contitech.de/pages/produkte/ ... men_en.pdf

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nickgous last edited by

                                      Και ποσο θα στοιχισει περιπου κ αν θα χρειαστει κ τρομπα νερου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • R
                                        r200 last edited by

                                        με ενα 80αρι αντλία νερού + σετ οδοντωτού ιμάντα
                                        εργασια περιπου 60-80Ε κυμαινεται,20 τα αντιψυκτικα g12... με ενα 200αρι πλουσια εισαι κομλε με επωνυμα εξαρτηματα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr