Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τροχαίο Ατύχημα –επισκευή στο "Εξουσιοδοτημένο" ή (...)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τροχαίο Ατύχημα –επισκευή στο "Εξουσιοδοτημένο" ή (...)
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    14
    741
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anasmzak last edited by

      Γεια χαρά!

      θα 'θελα να ρωτήσω,
      στην περίπτωση ενός απλού (χωρίς σωματικές βλάβες) τροχαίου ατυχήματος,
      πώς εξασφαλίζουμε, οι όποιες εργασίες απαιτούνται (ανταλλακτικά +εργατικά),
      να πραγματοποιηθούν σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο (...),
      έτσι ώστε,
      να μην ακυρωθεί η Εργοστασιακή Εγγύηση του αυτοκινητου μας...?

      Όταν δηλαδή,
      ο Εμπειρογνώμονας της Ασφαλιστικής του υπαίτιου οδηγού (ας υποθέσουμε ότι φταίει ο άλλος και όχι εμείς...),
      μας βγάλει ένα κονδύλι αποτίμησης των ζημιών,
      και μας υποδείξει και το Συνεργείο με το οποίο συνεργάζεται η Ασφαλιστική του, για να γίνουν οι εργασίες επισκευής,
      εμείς τι κάνουμε...?

      Βάζουμε τη διαφορά, και πάμε στο Εξουσιοδοτημένο δικό μας ??

      Άραγε, υπάρχει 'Ασφαλιστική Παροχή',
      κάτι ανάλογο δηλαδή με την 'Παλαιότητα Ανταλλακτικών',
      προκειμένου,
      η δική μας Ασφαλιστική, να καλύψει τη χρηματική αυτή διαφορα...?

      Σας ευχαριστώ παρα πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anasmzak last edited by

        Γεια χαρά!

        θα 'θελα να ρωτήσω,
        στην περίπτωση ενός απλού (χωρίς σωματικές βλάβες) τροχαίου ατυχήματος,
        πώς εξασφαλίζουμε, οι όποιες εργασίες απαιτούνται (ανταλλακτικά +εργατικά),
        να πραγματοποιηθούν σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο (...),
        έτσι ώστε,
        να μην ακυρωθεί η Εργοστασιακή Εγγύηση του αυτοκινητου μας...?

        Όταν δηλαδή,
        ο Εμπειρογνώμονας της Ασφαλιστικής του υπαίτιου οδηγού (ας υποθέσουμε ότι φταίει ο άλλος και όχι εμείς...),
        μας βγάλει ένα κονδύλι αποτίμησης των ζημιών,
        και μας υποδείξει και το Συνεργείο με το οποίο συνεργάζεται η Ασφαλιστική του, για να γίνουν οι εργασίες επισκευής,
        εμείς τι κάνουμε...?

        Βάζουμε τη διαφορά, και πάμε στο Εξουσιοδοτημένο δικό μας ??

        Άραγε, υπάρχει 'Ασφαλιστική Παροχή',
        κάτι ανάλογο δηλαδή με την 'Παλαιότητα Ανταλλακτικών',
        προκειμένου,
        η δική μας Ασφαλιστική, να καλύψει τη χρηματική αυτή διαφορα...?

        Σας ευχαριστώ παρα πολύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anasmzak last edited by

          Γεια χαρά!

          θα 'θελα να ρωτήσω,
          στην περίπτωση ενός απλού (χωρίς σωματικές βλάβες) τροχαίου ατυχήματος,
          πώς εξασφαλίζουμε, οι όποιες εργασίες απαιτούνται (ανταλλακτικά +εργατικά),
          να πραγματοποιηθούν σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο (...),
          έτσι ώστε,
          να μην ακυρωθεί η Εργοστασιακή Εγγύηση του αυτοκινητου μας...?

          Όταν δηλαδή,
          ο Εμπειρογνώμονας της Ασφαλιστικής του υπαίτιου οδηγού (ας υποθέσουμε ότι φταίει ο άλλος και όχι εμείς...),
          μας βγάλει ένα κονδύλι αποτίμησης των ζημιών,
          και μας υποδείξει και το Συνεργείο με το οποίο συνεργάζεται η Ασφαλιστική του, για να γίνουν οι εργασίες επισκευής,
          εμείς τι κάνουμε...?

          Βάζουμε τη διαφορά, και πάμε στο Εξουσιοδοτημένο δικό μας ??

          Άραγε, υπάρχει 'Ασφαλιστική Παροχή',
          κάτι ανάλογο δηλαδή με την 'Παλαιότητα Ανταλλακτικών',
          προκειμένου,
          η δική μας Ασφαλιστική, να καλύψει τη χρηματική αυτή διαφορα...?

          Σας ευχαριστώ παρα πολύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pro_crossaro last edited by

            Φίλε μου καλησπέρα.

            Αρχικά πρέπει να γνωρίζεις ότι 'Εξουσιοδοτημένο' δε σημαίνει και καλό, ούτε σου υπογράφει κανείς την ποιότητα της δουλειάς. Για την ακρίβεια τα περισσότερα εξουσιοδοτημένα φανοποιεία που έχω δει είναι για τα μπάζα, και οι φανοποιοί είναι κακοί εφαρμοστές. Παρόλα αυτά υπάρχουν και εξαιρέσεις, που ξέρουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, και το τελικό αποτέλεσμα να μη σου θυμίζει το θλιβερό γεγονός.

            Στην ερώτηση σου τώρα. Όποτε χρειάστηκε να 'μπλέξω' σε παρόμοιες καταστάσεις, πάντα πήγαινα το αυτοκίνητο μου στο μάστορα που ήξερα και εμπιστευόμουνα (και ανεξάρτητο και εξουσιοδοτημένο έχω χρησιμοποιήσει), και έκλεινα ραντεβού με την ασφαλιστική εκεί. Από όσο γνωρίζω είναι υποχρεωμένοι να πάνε σε όποιο συνεργείο θες εσύ. Βέβαια σε εξουσιοδοτημένα πιθανών να είναι πιο εύκολο να εγκρίνουν όλα τα ανταλλακτικά που θα ζητήσουν. Βέβαια αναλόγως την ασφαλιστική, το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν το αν θα χρειαζόταν να πληρώσω εγώ και να πάρω τα λεφτά μου από την ασφαλιστική, ή θα τα έπαιρνε κατευθείαν το συνεργείο από αυτήν.

            Κανείς δε μπορεί να σε υποχρεώσει να επισκευάσεις το αυτοκίνητο σου σε μάστορα που δεν εμπιστεύεσαι.
            Και εφόσων εγκριθούν τα ανταλλακτικά και η εργασία (αν κάτι είναι σπασμένο θα αλλαχτεί και τέλος, και μάλιστα με γνήσιο εφόσων δεν πληρώνεις από την τσέπη σου) τότε σίγουρα δε θα βάλεις καθόλου το χέρι στην τσέπη. Εκτός φυσικά αν έχεις βάλει aftermarket (σπόιλερ, κτλ) οπότε υποψιάζομαι ότι η ασφαλιστική δεν πρέπει να είναι υποχρεωμένη να στα αντικαταστήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kacey last edited by

              Οτι ειπε. Κανεις δεν μπορει να σε υποχρεωσει να πας στο ταδε ή δεινα συνεργειο, ειναι αποκλειστικα δικη σου επιλογη. Παιρνεις τηλ. την ασφαλιστικη (ειτε τη δικη σου σε περιπτωση φιλικης δηλωσης, ειτε του αλλου) κ κλεινεις ραντεβου με τον πραγματογνωμονα να ερθει να σε βρει στο Χ συνεργειο της επιλογης σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                anasmzak last edited by

                Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
                Φίλε μου καλησπέρα.

                Στην ερώτηση σου τώρα. Όποτε χρειάστηκε να 'μπλέξω' σε παρόμοιες καταστάσεις, πάντα πήγαινα το αυτοκίνητο μου στο μάστορα που ήξερα και εμπιστευόμουνα (και ανεξάρτητο και εξουσιοδοτημένο έχω χρησιμοποιήσει), και έκλεινα ραντεβού με την ασφαλιστική εκεί. Από όσο γνωρίζω είναι υποχρεωμένοι να πάνε σε όποιο συνεργείο θες εσύ. **Βέβαια σε εξουσιοδοτημένα πιθανών να είναι πιο εύκολο να εγκρίνουν όλα τα ανταλλακτικά που θα ζητήσουν. Βέβαια αναλόγως την ασφαλιστική, το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν το αν θα χρειαζόταν να πληρώσω εγώ και να πάρω τα λεφτά μου από την ασφαλιστική, ή θα τα έπαιρνε κατευθείαν το συνεργείο από αυτήν. **

                Κανείς δε μπορεί να σε υποχρεώσει να επισκευάσεις το αυτοκίνητο σου σε μάστορα που δεν εμπιστεύεσαι.
                Και εφόσων εγκριθούν τα ανταλλακτικά και η εργασία (αν κάτι είναι σπασμένο θα αλλαχτεί και τέλος, και μάλιστα με γνήσιο εφόσων δεν πληρώνεις από την τσέπη σου) τότε σίγουρα δε θα βάλεις καθόλου το χέρι στην τσέπη. Εκτός φυσικά αν έχεις βάλει aftermarket (σπόιλερ, κτλ) οπότε υποψιάζομαι ότι η ασφαλιστική δεν πρέπει να είναι υποχρεωμένη να στα αντικαταστήσει.

                Φίλε μου γειά σου,
                σ'ευχαριστώ πραγματικά, για το χρόνο σου, και για τα 'φώτα' σου!!

                Είναι νομίζω, πολύ λογικό, ο Πραγματογνώμονας της Ασφαλιστικής,
                αποδεικνύοντας στα αφεντικά του, οτι κάνει καλά τη δουλειά του,
                να επιδιώξει, την πιο οικονομική λύση για την Ασφαλιστική.

                Άρα, δεν περιμένουμε να εγκρίνει, τόσο εύκολα, ανταλλακτικά και εργασίες...

                Στις περιπτώσεις, που εσύ αντιμετώπισες,
                η δικιά σου Ασφαλιστική, σού παρείχε δικό της Πραγματογνώμονα (χωρίς, εννοείται, extra χρέωση)??

                Γιατί να μην ψάξει, ο Πραγματογνώμονας της άλλης Ασφαλιστικής,
                όλο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων του Νομού σου,
                και με δεδομένη και την Kρίση, αλλά και την Παράμετρο 'Ποιότητα/Τιμές' εργασιών από Εξουσιοδοτημένο σε Εξουσιοδοτημένο,
                να μην βρεί,
                μια πολύ καλύτερη Προσφορά (συζητήσιμης ποιότητας...) σε σύγκριση με την Προσφορά του αρχικού δικού σου Συνεργείου...??

                Άρα, είναι σημαντικό, να βρίσκει, άμεση και τεκμηριωμένη αντιπαράθεση από το δικό σου Πραγματογνώμονα...

                Γι αυτό επιμένω,
                η δική μας Ασφαλιστική (Αστικής Ευθύνης), κατά κανόνα, μας παρέχει **και **Πραγματογνώμονα,
                ή, η σχετική υπηρεσία, ΔΕΝ εμπεριέχεται στο ασφάλιστρό μας (συνήθως...),
                και, όλα τα Έξοδα Πραγματογνωμοσύνης, βαρύνουν πλήρως και αποκλειστικά τον Ασφαλισμένο, (όταν αυτός τα χρειαστεί)??

                Εννοείται, ευχαριστώ πολύ και τον φίλο kacey

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Το εξουσιοδοτημένο παρέχει για ανταλλακτικά κι εργασία εγγύηση, συνήθως 6 μηνών, αν όχι μεγαλύτερη.

                  Το μη εξουσιοδοτημένο, αν σου γίνει πουρές κανας κινητήρας από λάθος ή αστοχία υλικού, θα σε καλύψει; Αν κλείσει η επιχείρηση, πού θα βρεις το δίκιο σου σε περίπτωση που χαλάσει κάτι επισκευασμένο;

                  Από την άλλη, με το μη εξουσιοδοτημένο κάνεις και καμιά εργασιούλα παραπάνω που θα μπει στο συνολικό κόστος ευκολότερα. Αλλά δεν είσαι σίγουρος ότι δεν θα σου βάλει ιμιτασιόν ανταλλακτικά, εκτός αν του τα πας εσύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pro_crossaro last edited by

                    Ο χρήστης anasmzak έγραψε:

                    Είναι νομίζω, πολύ λογικό, ο Πραγματογνώμονας της Ασφαλιστικής,
                    αποδεικνύοντας στα αφεντικά του, οτι κάνει καλά τη δουλειά του,
                    να επιδιώξει, την πιο οικονομική λύση για την Ασφαλιστική.

                    Άρα, δεν περιμένουμε να εγκρίνει, τόσο εύκολα, ανταλλακτικά και εργασίες...

                    Στις περιπτώσεις, που εσύ αντιμετώπισες,
                    η δικιά σου Ασφαλιστική, σού παρείχε δικό της Πραγματογνώμονα (χωρίς, εννοείται, extra χρέωση)??

                    Δεν χρειάστηκε. Όσες φορές χρειάστηκα τη 'συνδρομή' της ασφαλιστικής μου (είτε με φιλική, είτε στην περίπτωση με τον ταρίφα που ακόμα τρέχω) όλα ήταν απλά. Πήρα τηλέφωνο την ασφαλιστική μου, και κλείναμε ένα ραντεβού σε όποιο συνεργείο εγώ ήθελα (ποτέ δε γκρίνιαξαν). Με την ασφαλιστική του άλλου δεν ασχολήθηκα καθόλου.

                    Γιατί να μην ψάξει, ο Πραγματογνώμονας της άλλης Ασφαλιστικής,
                    όλο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων του Νομού σου,
                    και με δεδομένη και την Kρίση, αλλά και την Παράμετρο 'Ποιότητα/Τιμές' εργασιών από Εξουσιοδοτημένο σε Εξουσιοδοτημένο,
                    να μην βρεί,
                    μια πολύ καλύτερη Προσφορά (συζητήσιμης ποιότητας...) σε σύγκριση με την Προσφορά του αρχικού δικού σου Συνεργείου...??

                    Δεν έχει τέτοια δικαιώματα. Τις τιμές των ανταλλακτικών τις παίρνουν από τις εκάστοτε αντιπροσωπίες (ΠΑΝΤΑ μιλάμε για καινούργια ανταλλακτικά. Κανένας δε μπορεί να σε υποχρεώσει να βάλεις κάτι χειρότερο, εκτός αν το επιλέξεις εσύ.), τα εργατικά πάνω κάτω είναι στάνταρ σε κάθε περιοχή (δε συγκρίνουμε Αθήνα με επαρχία βέβαια) και δεν είναι δουλειά του να κάνει καμία αναζήτηση προσφορών. Η δουλειά του είναι να επιβεβαιώσει τη ζημιά, καθώς και το πλήθως των ανταλλακτικών που θα χρειαστούν, καθώς και πόσες εργατοώρες θα χρειαστούν. Τίποτα άλλο δεν κάνουν.

                    Άρα, είναι σημαντικό, να βρίσκει, άμεση και τεκμηριωμένη αντιπαράθεση από το δικό σου Πραγματογνώμονα...

                    Γι αυτό επιμένω,
                    η δική μας Ασφαλιστική (Αστικής Ευθύνης), κατά κανόνα, μας παρέχει **και **Πραγματογνώμονα,
                    ή, η σχετική υπηρεσία, ΔΕΝ εμπεριέχεται στο ασφάλιστρό μας (συνήθως...),
                    και, όλα τα Έξοδα Πραγματογνωμοσύνης, βαρύνουν πλήρως και αποκλειστικά τον Ασφαλισμένο, (όταν αυτός τα χρειαστεί)??

                    Εννοείται, ευχαριστώ πολύ και τον φίλο kacey

                    Όπως σου ξαναείπα εγώ πάντα τα κανονίζω με την ασφαλιστική μου (έχω μικτή). Δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Ότι είναι σπασμένο (ή υπάρχει υποψία ότι θέλει άλλαγμα) θα αλλαχτεί και δε χωράει αμφιβολία. Οι ώρες είναι μετρημένα κουκιά. Οι τιμές είναι ψιλοστάνταρ. Μην αγχώνεσαι. Και μην ψαρώσεις αν σου που τίποτα περίεργα.

                    Το ραντεβού το κλίνεις ΕΣΥ, σε όποιο συνεργείο θες ΕΣΥ, και πάντα χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ανταλλακτικά μπορείς να βάλεις καινούργια αλλά δεν θα σου τα πληρώσουν παρά μόνο αν το αυτοκίνητό σου είναι λίγων μηνών. Αλλιώς σου λένε ότι και το φτερό που είχε το αυτοκίνητό σου αφού είναι 5 χρονών ήταν παλιό άρα σου πληρώνω για παλιό ή πχ 25% λιγότερο από την τιμή του καινούργιου ανταλλακτικού....
                      Βασικά δύσκολα θα βρεις το δίκιο σου. Για αυτό βάζεις το δικό σου μάστορα να ζητήσει περισσότερα ώστε με τη μείωση να έρθει στο πραγματικό κόστος και να μην βάλεις από την τσέπη σου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pro_crossaro last edited by

                        Βασικά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Θεωρητικά αν μπορείς να αποδείξεις ότι το αμάξι ήταν σε άριστη κατάσταση, μπορείς να κινηθείς δικαστικά και να αποζημειωθείς για τα πάντα. Βέβαια τα έξοδα και η ταλαιπωρία είναι πολύ μεγάλη, αλλά και για αυτό υπάρτχει λύση. Νομική προστασία ανεξάρτητη της ασφαλιστικής σου.

                        Και αυτό είναι δοκιμασμένο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Επίτηδες παρέλειψα να αναφέρω ότι υπάρχει και ο δρόμος του δικαστηρίου. Το έκανα επειδή έχει ταλαιπωρία και έξοδα που σπάνια αξίζουν τη διαφορά στο χρήμα και το κάνεις περισσότερο για το γ...ώτο που λένε. Και ακόμα και με νομική προστασία η όποια λύση θα δοθεί μετά από τουλάχιστον 2 χρόνια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            anasmzak last edited by

                            Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:

                            Όπως σου ξαναείπα εγώ πάντα τα κανονίζω με την ασφαλιστική μου (έχω μικτή). Δε θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα. Ότι είναι σπασμένο (ή υπάρχει υποψία ότι θέλει άλλαγμα) θα αλλαχτεί και δε χωράει αμφιβολία. Οι ώρες είναι μετρημένα κουκιά. Οι τιμές είναι ψιλοστάνταρ. Μην αγχώνεσαι. Και μην ψαρώσεις αν σου που τίποτα περίεργα.

                            Το ραντεβού το κλίνεις ΕΣΥ, σε όποιο συνεργείο θες ΕΣΥ, και πάντα χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά.

                            Φίλε μου @pro_crossaro, σ 'ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου και την υπομονή σου!

                            Κάπου εδώ μέσα, στο Forum δηλαδή του 4troxoi, είχα διαβάσει για 'υψηλό περιθώριο κέρδους' ειδικά στην εμπορία των ανταλλακτικών...
                            Αυτό σημαίνει, οτι, από Αντιπροσωπεία σε Αντιπροσωπεία,
                            ανάλογα με την 'Πολιτική', την αναδουλειά ή μη, και το stock Παραγγελιών του κάθε 'μαγαζιού',
                            οι τιμές, για την ίδια 'φαινομενικά' εργασία, μπορεί και να διαφέρουν σημαντικά...

                            Βέβαια, αυτό το αναφέρω, έτσι 'ακαδημαϊκά'...
                            Άπαξ και η συνολική επισκευή, γίνει σε Εξουσιοδοτημένο, χωρίς ιδιαίτερο ψείρισμα (αν και χρειάζεται πολλές φορές...),
                            **λές ok! -όλα εντάξει! **

                            Άραγε, ένας κοινός θνητός, και ψιλο-άσχετος με μηχανολογικά, όπως εγώ,
                            υπάρχει περίπτωση, να υποψιαστεί οτι κάτι θέλει αλλαγή...??
                            Επίσης,
                            γιατί ο Πραγματογνώμονας της 'αντίπαλης' Ασφαλιστικής, να συμπεριλάβει στην Έκθεσή του, 'Έγκριση Αντικατάστασης' του τάδε εξαρτήματος,
                            όταν, με βάση την εμπειρία του,
                            αν και 'νιώθει' οτι η 'χ' φθορά που εμφανίζει, σχετίζεται με το παρόν ατύχημα,
                            ποντάρει, και στο οτι ίσως, να βγάλει την αντίστοιχη ζημιά του (συμπτώματα...), σε 2 -3εβδομάδες και βάλε...

                            Γι αυτό επιμένω και ρωτάω για Πραγματογνώμονα, χωρίς extra χρέωση (...), από τη δική μας Ασφαλιστική, εξ'αρχής...

                            Βέβαια εσύ, λόγω της Μεικτής,
                            αυτομάτως η Ασφαλιστική σου, θα στείλει τον Πραγματογνώμονά της,
                            ειδικά όταν τίθεται ενδεχόμενο 'συνυπαιτιότητας', οπότε, λόγω της Μεικτής, υπάρχει προοπτική,
                            τού να πληρώσει αμιγώς η ίδια, και όχι λόγω 'Φιλικού', μέρος της ζημιάς σου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              pro_crossaro last edited by

                              Πρέπει να καταλάβεις κάτι. Ο εμπειρογνώμονας δεν είναι κανένας καθηγητής, και δεν έχει κανένα ντοκτωρά. Τον στέλνουν για να καταγράψει τη ζημιά, και το πλήθος των ανταλλακτικών που θα χρειαστούν και τις εργατοώρες.

                              Επειδή την περίοδο που σπούδαζα ένας κολητός μου είχε φαναρτζήδικο και βοήθαγα εκεί, έχω δει κάμποσους τέτοιους ελέγχους. Αυτός θα πει τη γνώμη του και θα κρίνει για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με την ασφάλεια του οχήματος. Δηλαδή αντί να αλλάξεις φτερό για ένα βαθούλωμα μπορεί και να επιμείνουν να επισκευαστεί. Ακόμα και αυτό σπάνια. Έχω περίπτωση (μπορώ να σου δείξω και το χτύπημα) που για ένα βαθούλωμα στο φτερό, ο εμπειρογνώμονας δέχτηκε χωρίς καμία γκρίνια αλλαγή φτερού. Επίσης αν το αμάξι δεν είναι να μπει άμεσα για επισκευή τότε το πιθανότερο είναι να μην λύσουν προφυλακτήρες κτλ για να ελέγξουν αν θέλουν άλλαγμα τα στηρίγματα. Τα βάζουν σπασμένα (εφόσων υπάρχουν ενδείξεις) και τελειώνουν. Οι αντιπροσωπείες χρεώνουν κανονικά ακόμα και το ξεβίδωμα/βίδωμα των βιδών.

                              Αν ο μηχανικός θεωρήσει ότι ένα ψαλίδι μπορεί να έχει πάρει (λόγω του πως έγινε το τροχαίο, βασισμένος στα λεγώμενα του ιδιοκτήτη και αυτού που βλέπει) τότε θα το αλλάξει. Ο πραγματογνώμονας είναι απίθανο να αρνηθεί. Εμένα μου είχαν εγκρίνει ακόμα και ευθυγράμιση.

                              Αν το αμάξι σου είναι καινούργιο, τότε δε θα αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Το πρόβλημα έρχεται αν έχεις παλαιώτερο αμάξι, και πατήσουν σε παλαιότητα. Σε δικαστήριο θα πάρουν τα τρία ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ, αλλά θα χρειαστούν κάμποσα έξοδα (θα τα πάρεις πίσω αν κερδίσεις) και μερικά χρόνια. Και όπως πολύ σωστά είπε ο ONYX η ταλαιπωρία είναι πολύ μεγάλη συνήθως. Για αυτό πρέπει η νομίκη προστασία να είναι ανεξάρτητη της ασφάλειας σε παλαιά αυτοκίνητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Θυμάμαι ο φίλος ασφαλιστής μου έκανε ξεχωριστή νομική προστασία ώστε αν χρειαστεί να με στηρίξει εναντίον της δικής μου ασφαλιστικής!
                                Ήταν σε εποχή που η συγκεκριμένη ασφαλιστική ήταν ολίγον ύποπτη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  anasmzak last edited by

                                  Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:

                                  Επίσης αν το αμάξι δεν είναι να μπει άμεσα για επισκευή τότε το πιθανότερο είναι να μην λύσουν προφυλακτήρες κτλ για να ελέγξουν αν θέλουν άλλαγμα τα στηρίγματα. Τα βάζουν σπασμένα (εφόσων υπάρχουν ενδείξεις) και τελειώνουν. Οι αντιπροσωπείες χρεώνουν κανονικά ακόμα και το ξεβίδωμα/βίδωμα των βιδών.

                                  Αν ο μηχανικός θεωρήσει ότι ένα ψαλίδι μπορεί να έχει πάρει (λόγω του πως έγινε το τροχαίο, βασισμένος στα λεγώμενα του ιδιοκτήτη και αυτού που βλέπει) τότε θα το αλλάξει. Ο πραγματογνώμονας είναι απίθανο να αρνηθεί. Εμένα μου είχαν εγκρίνει ακόμα και ευθυγράμιση.

                                  Αν το αμάξι σου είναι καινούργιο, τότε δε θα αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
                                  Το πρόβλημα έρχεται αν έχεις παλαιώτερο αμάξι, και πατήσουν σε παλαιότητα.
                                  Σε δικαστήριο θα πάρουν τα τρία ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ, αλλά θα χρειαστούν κάμποσα έξοδα (θα τα πάρεις πίσω αν κερδίσεις) και μερικά χρόνια. Και όπως πολύ σωστά είπε ο ONYX η ταλαιπωρία είναι πολύ μεγάλη συνήθως. Για αυτό πρέπει η νομίκη προστασία να είναι ανεξάρτητη της ασφάλειας σε παλαιά αυτοκίνητα.

                                  Να 'σαι καλά φίλε μου,
                                  σ'ευχαριστώ πραγματικά, για το χρόνο σου και τις σημαντικότατες (για μένα) διευκρινίσεις και επεξηγήσεις σου...!

                                  Επομένως, έχει τεράστια σημασία,
                                  όχι τόσο ο 'Εμπειρογνώμονας της Ασφαλιστικής μου', που εγώ επέμενα και κοπανιόμουνα...
                                  Αλλά, στην πράξη,
                                  ένας καλός, σχολαστικός και 'γατόνι' Μηχανικός, στο Συνεργείο που θα επιλέξει κανείς......!

                                  Σε τελική ανάλυση, η ίδια η Κρίση, και η αναδουλειά,
                                  δεν δίνει ένα κίνητρο παραπάνω (!!) στον Μηχανικό, να ψειρίσει την κατάσταση του οχήματος, μετά από το Τροχαίο,
                                  έτσι ώστε να εντοπίσει, τεκμηριωμένα, όσα περισσότερα ψεγάδια και δυλειτουργίες γίνεται...?
                                  Αυτό θα σήμαινε :
                                  **Περισσότερα απαιτούμενα ανταλλακτικά (μηχανολογικά και μη) + περισσότερες εργατοώρες = Υψηλότερα ποσά Επισκευής **

                                  Αυτό που αναφέρεις για την παλαιότητα οχήματος/ανταλλακτικών,
                                  ενδεχομένως, θα σε κάλυπτε, χωρίς να ρισκάρεις, η ασφαλιστική κάλυψη 'Παλαιότητα ανταλλακτικών',
                                  που παρέχουν πολλές Ασφαλιστικές πια...
                                  Και αν, η Ασφαλιστική σου (λέμε τώρα, σαν παράδειγμα), κάνει 'νερά',
                                  **τους παίρνει τηλέφωνο, την επομένη, ο Εκπρόσωπος της Ανεξάρτητης Νομικής Προστασίας που λέγαμε...! **

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr