-
O TFSI για όταν βγήκε και σε όλες τις εκδόσεις που ακολούθησαν και θα ακολουθήσουν θεωρείται ένα 'καλός' κινητήρας (τωρά τι σημαίνει αυτό επακριβώς είναι μεγάλη κουβέντα). Προς το παρόν βγαίνει σε εκδόσεις από 170 άλογα έως 270. Μπορείτε να διαβάσετε μια παρουσίαση σύντομη ΕΔΩ. Παρολά αυτά κρύβει πληγές που μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλες ζημιές και κάποιες φορές η ευλαβική συντήρηση δεν είναι βέβαιο ότι θα τις προλάβει είτε γιατί κάποιος έχει κάποιο από τα πρώτα μοντέλα και το συντηρεί εκτός αντιπροσωπείας είτε γιατί και εντός αντιπροσωπείας τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια δεν είχαν το απαραίτητο feedback για να ξέρουν τι μπορεί να πάει λάθος (όχι ότι τώρα έχουν σίγουρα ή μπορεί και να μην θέλουν να έχουν... ) .
Με αφορμή λοιπόν ένα πρόβλημα που με ταλαιπώρησε περίπου 2 εβδομάδες δημιουργώ αυτό το thread για να συγκεντρώσω/συγκεντρώσουμε προβλήματα, επισκευές, diy ή ότι ανάλογο.
Πρόβλημα 1ο
Το πρόβλημα μπορείτε να το διαβάσετε ΕΔΩ. Για το τι κάνει η pcv σελ 9 στην παρουσίαση. Για να έχετε μια πιο σαφή εικόνα είναι ο παρακάτω ήχος :
Ο ήχος προέρχεται από αριστερά όπως κοιτάς τον κινητήρα. Το θέμα είναι ότι βγάζοντας το καπακόφίλτρο και βάζοντας μπροστά (εντάξει δεν είναι και πολύ καλό αυτό χωρίς φίλτρο ) τότε ο ήχος 'διαχέεται'. Και εκεί είναι μάλλον η παγίδα για να το εντοπίσεις. Χρησιμοποίησα για 'ακουστικό' (είχε δίκιο o Antonis Team, Μερικές φορές είναι φθηνότερο να αγοράσεις πάλι κάτι αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμη) ένα μακρύ κατσαβίδι. Το περίεργο είναι ότι από πουθενά δεν έπαιρνα αυτόν τον συριγμό. Ακόμη και από την pcv. Περίεργο πολύ αλλά έχει να κάνει μάλλον ότι αυτή η βαλβίδα 'συνδεόμενη' με τις αναθυμιάσεις ίσως 'διαχέει' τον ήχο και 'προσομοιάζει' χαλασμένα ρουλεμάν. Η παρατήρηση που με ώθησε στο ότι ενδεχομένως να μην είναι ρουλεμάν είναι ότι ανεβάζοντας στροφές μέχρι 2-2.500 δεν φαινόταν ο ήχος να επιταχύνει τουλάχιστον αισθητά.
Το έψαξα πολύ και με μηχανικούς και με αναζήτηση. Όλα 'έδειχναν' ιμάντα εκκεντροφόρου/αντλία νερού/ιμάντα δυναμό/κομπρεσέρ AC/τεντωτήρες κλπ Όλοι μου είπαν 'λύνουμε και βλέπουμε'. Ακούγεται λογικό αλλά το 'λύνουμε και βλέπουμε' εμπεριέχει χαμένες μέρες και ενδεχομένως χαμένα χρήματα. Πολλά δολάρια σπαταλήθηκαν στην απο' κει μεριά του Ατλαντικού (σε ιμάντα χρονισμού/αντλία νερού) και λύση δεν φαινότανε ή ήταν προσωρινή. Το τελευταίο με απέτρεπε να ξεκινήσω το 'λύσιμο'. Ψάχνοντας ψάχνοντας όμως βρήκα ότι στην συγκεκριμένο κινητήρα αστοχεί πολύ ΣΥΧΝΑ η βαλβίδα PCV (διαβάστε με δική σας ευθύνη, απλά για το τι περίπου είναι ). Η αστοχία αυτής της βαλβίδας μπορεί να έχει διάφορες επιπτώσεις στην ορθή λειτουργία τη κινητήρα. Απώλεια πίεσης, ασταθές ρελαντί (ανεβαίνει μόνο του στις 1.500-1.900 και κατεβαίνει μετά από 4-5 δτλ ή κρατιέται στις 1.000 από 800παρά), ανεβασμένη πίεση στα λάδια (σβήνεις τον κινητήρα, τραβάς το στικάκι και ακούς μπουφ εκτόνωση. Η τάπα πλήρωσης τους λαδιού ΔΕΝ ανοίγει εν λειτουργία ή ανοίγει δύσκολα. Απώλεια λαδιού γύρω από την τάπα πλήρωσης και το στικ). Ενα επακόλουθο από το τελευταίο είναι να μην μπορείς σχεδόν να ελέγξεις τη στάθμη λαδιών. Το αφήνεις ώρα και το στικάκι είναι 'λουσμένο' στο λάδι.
Σήμερα πήρα μία καινούρια (να καταλάβετε αυτή η βαλβίδα είχε part number χχχχχχ Α όταν ξεκίνησε και τώρα έχει φτάσει στην ...Ν, περνώντας από όλα τα γράμματα. Περίπου 1.5 αναβάθμιση ανά έτος βγαίνει. Αθάνατη γερμανική τεχνολογία ) και την άλλαξα. 99% το πρόβλημα λύθηκε!
Κανένας ήχος ή φωνές πουλιών που είχα μέχρι σήμερα. Θα περιμένω για να δω πως θα πάει και μετά από κάποια χλμ αλλά πιστεύω ότι αυτό δημιουργούσε το μπάχαλο. Για ομαλή λειτουργία θα πρότεινα μια αλλαγή περιστασιακή ας πούμε στα 50.000 χλμ γιατί κάποιες φορές η αστοχία της δεν συνοδεύεται και από ήχο.Η αλλαγή είναι πολύ εύκολη διαδικασία και δεν έφτιαξα diy αλλά όπως μπορείτε να δείτε ΕΔΩ είναι δουλειά 15-20 λεπτών.
Πρόβλημα 2ο
Cam follower ή ποτηράκι. Σελίδα 20 στην παρουσίαση.
Αυτό το ποτηράκι παρεμβάλλεται μεταξύ ενός εκκεντροφόρου και της αντλίας υψηλής πίεσης (στην 'μπροστά' που λένε) δίνοντας της κίνησης. Η VW ΔΕΝ δίνει χρονικό διάστημα αλλαγής. Καλό είναι όμως να μην παίζουμε με την τύχη μας ειδικά όταν τα χλμ πάνε προς 6ψήφια ή τα αυτοκίνητα είναι πειραγμένα. Και αυτό γιατί μερικές φορές σπάει :
και ο κινητήρας σας όπως και η τσέπη σας (περί τα 2.500 χιλιάρικα ζημιά είναι περίπου. Το ανταλλακτικό είναι στα 30κάτι ευρώ) δεν θα είναι χαρούμενα.
Το μεγάλο πρόβλημα ήταν με εκκεντροφόρους revisionA (Μέχρι 2006-2007 νομίζω). Μετά το πρόβλημα 'λύθηκε' θεωρητικά από το revision Β αλλά δεν θα ήθελα να είμαι αυτός που θα το επιβεβαιώσει. Νομίζω μάλιστα ότι από ένα σημείο και έπειτα αντικαταστάθηκε αυτό το ποτηράκι με αλυσιδούλα που δίνει κίνηση στην αντλία αλλά δεν γνωρίζω σε ποιες εκδόσεις.
Το είχα αλλάξει στα 50.000 χλμ και είχε μεν φθορά αλλά όχι τόσο τραγικό. Μετά 70.000 χλμ μάλλον θα κάνω μία ακόμη αλλαγή για να είμαι οκ. Αυτό θα το κάνω diy και για όποιον ενδιαφέρεται να το σκαλίσει.
Θα αναρτήσω μελλοντικά και ότι άλλο μπορεί να παρουσιαστεί απλά και με φωτογραφίες και θα παρακαλούσα όποιον φίλο έχει κάτι ανάλογο να παραθέσει και εκείνος. Επίσης θα συμπληρώσω και κάποια άλλα 'προβλήματα/θέματα' που θέλουν κάποια προσοχή από τον ιδιοκτήτη/οδηγό.
Μείνετε συντονισμένοι που θα έλεγε και ένας γνωστός μας...
-
O TFSI για όταν βγήκε και σε όλες τις εκδόσεις που ακολούθησαν και θα ακολουθήσουν θεωρείται ένα 'καλός' κινητήρας (τωρά τι σημαίνει αυτό επακριβώς είναι μεγάλη κουβέντα). Προς το παρόν βγαίνει σε εκδόσεις από 170 άλογα έως 270. Μπορείτε να διαβάσετε μια παρουσίαση σύντομη ΕΔΩ. Παρολά αυτά κρύβει πληγές που μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλες ζημιές και κάποιες φορές η ευλαβική συντήρηση δεν είναι βέβαιο ότι θα τις προλάβει είτε γιατί κάποιος έχει κάποιο από τα πρώτα μοντέλα και το συντηρεί εκτός αντιπροσωπείας είτε γιατί και εντός αντιπροσωπείας τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια δεν είχαν το απαραίτητο feedback για να ξέρουν τι μπορεί να πάει λάθος (όχι ότι τώρα έχουν σίγουρα ή μπορεί και να μην θέλουν να έχουν... ) .
Με αφορμή λοιπόν ένα πρόβλημα που με ταλαιπώρησε περίπου 2 εβδομάδες δημιουργώ αυτό το thread για να συγκεντρώσω/συγκεντρώσουμε προβλήματα, επισκευές, diy ή ότι ανάλογο.
Πρόβλημα 1ο
Το πρόβλημα μπορείτε να το διαβάσετε ΕΔΩ. Για το τι κάνει η pcv σελ 9 στην παρουσίαση. Για να έχετε μια πιο σαφή εικόνα είναι ο παρακάτω ήχος :
Ο ήχος προέρχεται από αριστερά όπως κοιτάς τον κινητήρα. Το θέμα είναι ότι βγάζοντας το καπακόφίλτρο και βάζοντας μπροστά (εντάξει δεν είναι και πολύ καλό αυτό χωρίς φίλτρο ) τότε ο ήχος 'διαχέεται'. Και εκεί είναι μάλλον η παγίδα για να το εντοπίσεις. Χρησιμοποίησα για 'ακουστικό' (είχε δίκιο o Antonis Team, Μερικές φορές είναι φθηνότερο να αγοράσεις πάλι κάτι αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμη) ένα μακρύ κατσαβίδι. Το περίεργο είναι ότι από πουθενά δεν έπαιρνα αυτόν τον συριγμό. Ακόμη και από την pcv. Περίεργο πολύ αλλά έχει να κάνει μάλλον ότι αυτή η βαλβίδα 'συνδεόμενη' με τις αναθυμιάσεις ίσως 'διαχέει' τον ήχο και 'προσομοιάζει' χαλασμένα ρουλεμάν. Η παρατήρηση που με ώθησε στο ότι ενδεχομένως να μην είναι ρουλεμάν είναι ότι ανεβάζοντας στροφές μέχρι 2-2.500 δεν φαινόταν ο ήχος να επιταχύνει τουλάχιστον αισθητά.
Το έψαξα πολύ και με μηχανικούς και με αναζήτηση. Όλα 'έδειχναν' ιμάντα εκκεντροφόρου/αντλία νερού/ιμάντα δυναμό/κομπρεσέρ AC/τεντωτήρες κλπ Όλοι μου είπαν 'λύνουμε και βλέπουμε'. Ακούγεται λογικό αλλά το 'λύνουμε και βλέπουμε' εμπεριέχει χαμένες μέρες και ενδεχομένως χαμένα χρήματα. Πολλά δολάρια σπαταλήθηκαν στην απο' κει μεριά του Ατλαντικού (σε ιμάντα χρονισμού/αντλία νερού) και λύση δεν φαινότανε ή ήταν προσωρινή. Το τελευταίο με απέτρεπε να ξεκινήσω το 'λύσιμο'. Ψάχνοντας ψάχνοντας όμως βρήκα ότι στην συγκεκριμένο κινητήρα αστοχεί πολύ ΣΥΧΝΑ η βαλβίδα PCV (διαβάστε με δική σας ευθύνη, απλά για το τι περίπου είναι ). Η αστοχία αυτής της βαλβίδας μπορεί να έχει διάφορες επιπτώσεις στην ορθή λειτουργία τη κινητήρα. Απώλεια πίεσης, ασταθές ρελαντί (ανεβαίνει μόνο του στις 1.500-1.900 και κατεβαίνει μετά από 4-5 δτλ ή κρατιέται στις 1.000 από 800παρά), ανεβασμένη πίεση στα λάδια (σβήνεις τον κινητήρα, τραβάς το στικάκι και ακούς μπουφ εκτόνωση. Η τάπα πλήρωσης τους λαδιού ΔΕΝ ανοίγει εν λειτουργία ή ανοίγει δύσκολα. Απώλεια λαδιού γύρω από την τάπα πλήρωσης και το στικ). Ενα επακόλουθο από το τελευταίο είναι να μην μπορείς σχεδόν να ελέγξεις τη στάθμη λαδιών. Το αφήνεις ώρα και το στικάκι είναι 'λουσμένο' στο λάδι.
Σήμερα πήρα μία καινούρια (να καταλάβετε αυτή η βαλβίδα είχε part number χχχχχχ Α όταν ξεκίνησε και τώρα έχει φτάσει στην ...Ν, περνώντας από όλα τα γράμματα. Περίπου 1.5 αναβάθμιση ανά έτος βγαίνει. Αθάνατη γερμανική τεχνολογία ) και την άλλαξα. 99% το πρόβλημα λύθηκε!
Κανένας ήχος ή φωνές πουλιών που είχα μέχρι σήμερα. Θα περιμένω για να δω πως θα πάει και μετά από κάποια χλμ αλλά πιστεύω ότι αυτό δημιουργούσε το μπάχαλο. Για ομαλή λειτουργία θα πρότεινα μια αλλαγή περιστασιακή ας πούμε στα 50.000 χλμ γιατί κάποιες φορές η αστοχία της δεν συνοδεύεται και από ήχο.Η αλλαγή είναι πολύ εύκολη διαδικασία και δεν έφτιαξα diy αλλά όπως μπορείτε να δείτε ΕΔΩ είναι δουλειά 15-20 λεπτών.
Πρόβλημα 2ο
Cam follower ή ποτηράκι. Σελίδα 20 στην παρουσίαση.
Αυτό το ποτηράκι παρεμβάλλεται μεταξύ ενός εκκεντροφόρου και της αντλίας υψηλής πίεσης (στην 'μπροστά' που λένε) δίνοντας της κίνησης. Η VW ΔΕΝ δίνει χρονικό διάστημα αλλαγής. Καλό είναι όμως να μην παίζουμε με την τύχη μας ειδικά όταν τα χλμ πάνε προς 6ψήφια ή τα αυτοκίνητα είναι πειραγμένα. Και αυτό γιατί μερικές φορές σπάει :
και ο κινητήρας σας όπως και η τσέπη σας (περί τα 2.500 χιλιάρικα ζημιά είναι περίπου. Το ανταλλακτικό είναι στα 30κάτι ευρώ) δεν θα είναι χαρούμενα.
Το μεγάλο πρόβλημα ήταν με εκκεντροφόρους revisionA (Μέχρι 2006-2007 νομίζω). Μετά το πρόβλημα 'λύθηκε' θεωρητικά από το revision Β αλλά δεν θα ήθελα να είμαι αυτός που θα το επιβεβαιώσει. Νομίζω μάλιστα ότι από ένα σημείο και έπειτα αντικαταστάθηκε αυτό το ποτηράκι με αλυσιδούλα που δίνει κίνηση στην αντλία αλλά δεν γνωρίζω σε ποιες εκδόσεις.
Το είχα αλλάξει στα 50.000 χλμ και είχε μεν φθορά αλλά όχι τόσο τραγικό. Μετά 70.000 χλμ μάλλον θα κάνω μία ακόμη αλλαγή για να είμαι οκ. Αυτό θα το κάνω diy και για όποιον ενδιαφέρεται να το σκαλίσει.
Θα αναρτήσω μελλοντικά και ότι άλλο μπορεί να παρουσιαστεί απλά και με φωτογραφίες και θα παρακαλούσα όποιον φίλο έχει κάτι ανάλογο να παραθέσει και εκείνος. Επίσης θα συμπληρώσω και κάποια άλλα 'προβλήματα/θέματα' που θέλουν κάποια προσοχή από τον ιδιοκτήτη/οδηγό.
Μείνετε συντονισμένοι που θα έλεγε και ένας γνωστός μας...
-
O TFSI για όταν βγήκε και σε όλες τις εκδόσεις που ακολούθησαν και θα ακολουθήσουν θεωρείται ένα 'καλός' κινητήρας (τωρά τι σημαίνει αυτό επακριβώς είναι μεγάλη κουβέντα). Προς το παρόν βγαίνει σε εκδόσεις από 170 άλογα έως 270. Μπορείτε να διαβάσετε μια παρουσίαση σύντομη ΕΔΩ. Παρολά αυτά κρύβει πληγές που μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλες ζημιές και κάποιες φορές η ευλαβική συντήρηση δεν είναι βέβαιο ότι θα τις προλάβει είτε γιατί κάποιος έχει κάποιο από τα πρώτα μοντέλα και το συντηρεί εκτός αντιπροσωπείας είτε γιατί και εντός αντιπροσωπείας τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια δεν είχαν το απαραίτητο feedback για να ξέρουν τι μπορεί να πάει λάθος (όχι ότι τώρα έχουν σίγουρα ή μπορεί και να μην θέλουν να έχουν... ) .
Με αφορμή λοιπόν ένα πρόβλημα που με ταλαιπώρησε περίπου 2 εβδομάδες δημιουργώ αυτό το thread για να συγκεντρώσω/συγκεντρώσουμε προβλήματα, επισκευές, diy ή ότι ανάλογο.
Πρόβλημα 1ο
Το πρόβλημα μπορείτε να το διαβάσετε ΕΔΩ. Για το τι κάνει η pcv σελ 9 στην παρουσίαση. Για να έχετε μια πιο σαφή εικόνα είναι ο παρακάτω ήχος :
Ο ήχος προέρχεται από αριστερά όπως κοιτάς τον κινητήρα. Το θέμα είναι ότι βγάζοντας το καπακόφίλτρο και βάζοντας μπροστά (εντάξει δεν είναι και πολύ καλό αυτό χωρίς φίλτρο ) τότε ο ήχος 'διαχέεται'. Και εκεί είναι μάλλον η παγίδα για να το εντοπίσεις. Χρησιμοποίησα για 'ακουστικό' (είχε δίκιο o Antonis Team, Μερικές φορές είναι φθηνότερο να αγοράσεις πάλι κάτι αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμη) ένα μακρύ κατσαβίδι. Το περίεργο είναι ότι από πουθενά δεν έπαιρνα αυτόν τον συριγμό. Ακόμη και από την pcv. Περίεργο πολύ αλλά έχει να κάνει μάλλον ότι αυτή η βαλβίδα 'συνδεόμενη' με τις αναθυμιάσεις ίσως 'διαχέει' τον ήχο και 'προσομοιάζει' χαλασμένα ρουλεμάν. Η παρατήρηση που με ώθησε στο ότι ενδεχομένως να μην είναι ρουλεμάν είναι ότι ανεβάζοντας στροφές μέχρι 2-2.500 δεν φαινόταν ο ήχος να επιταχύνει τουλάχιστον αισθητά.
Το έψαξα πολύ και με μηχανικούς και με αναζήτηση. Όλα 'έδειχναν' ιμάντα εκκεντροφόρου/αντλία νερού/ιμάντα δυναμό/κομπρεσέρ AC/τεντωτήρες κλπ Όλοι μου είπαν 'λύνουμε και βλέπουμε'. Ακούγεται λογικό αλλά το 'λύνουμε και βλέπουμε' εμπεριέχει χαμένες μέρες και ενδεχομένως χαμένα χρήματα. Πολλά δολάρια σπαταλήθηκαν στην απο' κει μεριά του Ατλαντικού (σε ιμάντα χρονισμού/αντλία νερού) και λύση δεν φαινότανε ή ήταν προσωρινή. Το τελευταίο με απέτρεπε να ξεκινήσω το 'λύσιμο'. Ψάχνοντας ψάχνοντας όμως βρήκα ότι στην συγκεκριμένο κινητήρα αστοχεί πολύ ΣΥΧΝΑ η βαλβίδα PCV (διαβάστε με δική σας ευθύνη, απλά για το τι περίπου είναι ). Η αστοχία αυτής της βαλβίδας μπορεί να έχει διάφορες επιπτώσεις στην ορθή λειτουργία τη κινητήρα. Απώλεια πίεσης, ασταθές ρελαντί (ανεβαίνει μόνο του στις 1.500-1.900 και κατεβαίνει μετά από 4-5 δτλ ή κρατιέται στις 1.000 από 800παρά), ανεβασμένη πίεση στα λάδια (σβήνεις τον κινητήρα, τραβάς το στικάκι και ακούς μπουφ εκτόνωση. Η τάπα πλήρωσης τους λαδιού ΔΕΝ ανοίγει εν λειτουργία ή ανοίγει δύσκολα. Απώλεια λαδιού γύρω από την τάπα πλήρωσης και το στικ). Ενα επακόλουθο από το τελευταίο είναι να μην μπορείς σχεδόν να ελέγξεις τη στάθμη λαδιών. Το αφήνεις ώρα και το στικάκι είναι 'λουσμένο' στο λάδι.
Σήμερα πήρα μία καινούρια (να καταλάβετε αυτή η βαλβίδα είχε part number χχχχχχ Α όταν ξεκίνησε και τώρα έχει φτάσει στην ...Ν, περνώντας από όλα τα γράμματα. Περίπου 1.5 αναβάθμιση ανά έτος βγαίνει. Αθάνατη γερμανική τεχνολογία ) και την άλλαξα. 99% το πρόβλημα λύθηκε!
Κανένας ήχος ή φωνές πουλιών που είχα μέχρι σήμερα. Θα περιμένω για να δω πως θα πάει και μετά από κάποια χλμ αλλά πιστεύω ότι αυτό δημιουργούσε το μπάχαλο. Για ομαλή λειτουργία θα πρότεινα μια αλλαγή περιστασιακή ας πούμε στα 50.000 χλμ γιατί κάποιες φορές η αστοχία της δεν συνοδεύεται και από ήχο.Η αλλαγή είναι πολύ εύκολη διαδικασία και δεν έφτιαξα diy αλλά όπως μπορείτε να δείτε ΕΔΩ είναι δουλειά 15-20 λεπτών.
Πρόβλημα 2ο
Cam follower ή ποτηράκι. Σελίδα 20 στην παρουσίαση.
Αυτό το ποτηράκι παρεμβάλλεται μεταξύ ενός εκκεντροφόρου και της αντλίας υψηλής πίεσης (στην 'μπροστά' που λένε) δίνοντας της κίνησης. Η VW ΔΕΝ δίνει χρονικό διάστημα αλλαγής. Καλό είναι όμως να μην παίζουμε με την τύχη μας ειδικά όταν τα χλμ πάνε προς 6ψήφια ή τα αυτοκίνητα είναι πειραγμένα. Και αυτό γιατί μερικές φορές σπάει :
και ο κινητήρας σας όπως και η τσέπη σας (περί τα 2.500 χιλιάρικα ζημιά είναι περίπου. Το ανταλλακτικό είναι στα 30κάτι ευρώ) δεν θα είναι χαρούμενα.
Το μεγάλο πρόβλημα ήταν με εκκεντροφόρους revisionA (Μέχρι 2006-2007 νομίζω). Μετά το πρόβλημα 'λύθηκε' θεωρητικά από το revision Β αλλά δεν θα ήθελα να είμαι αυτός που θα το επιβεβαιώσει. Νομίζω μάλιστα ότι από ένα σημείο και έπειτα αντικαταστάθηκε αυτό το ποτηράκι με αλυσιδούλα που δίνει κίνηση στην αντλία αλλά δεν γνωρίζω σε ποιες εκδόσεις.
Το είχα αλλάξει στα 50.000 χλμ και είχε μεν φθορά αλλά όχι τόσο τραγικό. Μετά 70.000 χλμ μάλλον θα κάνω μία ακόμη αλλαγή για να είμαι οκ. Αυτό θα το κάνω diy και για όποιον ενδιαφέρεται να το σκαλίσει.
Θα αναρτήσω μελλοντικά και ότι άλλο μπορεί να παρουσιαστεί απλά και με φωτογραφίες και θα παρακαλούσα όποιον φίλο έχει κάτι ανάλογο να παραθέσει και εκείνος. Επίσης θα συμπληρώσω και κάποια άλλα 'προβλήματα/θέματα' που θέλουν κάποια προσοχή από τον ιδιοκτήτη/οδηγό.
Μείνετε συντονισμένοι που θα έλεγε και ένας γνωστός μας...
-
Πολυ ωραια πρωτοβουλια!Μπραβο.
Απλα νομιζω οτι θα ηταν ορθο να μιλαμε και με κωδικους κινητηρων γιατι υπαρχουν τοσες πολλες παραλλαγες οι οποιες εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Πολυ ωραια πρωτοβουλια!Μπραβο.
Απλα νομιζω οτι θα ηταν ορθο να μιλαμε και με κωδικους κινητηρων γιατι υπαρχουν τοσες πολλες παραλλαγες οι οποιες εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους.Ευχαριστώ. Έχεις δίκιο για τους κωδικούς. Ο δικός μου είναι ο BWA (με τα στρογγυλά 200arabicPS). Εσύ ποιον έχεις? Aν και νομίζω ότι υπάρχουν κοινοί 'παρονομαστές' σε κάποια θέματα σε όλους (σκάστρα, Ν75). Τα δύο που ανάφερα μέχρι τώρα (PCV & ποτηράκι) είναι παρόντα σχεδόν σε όλους. Το ποτηράκι όπως ανάφερα ίσως έχει καταργηθεί βέβαια σε κάποιους από κάποια χρονιά και έπειτα. Καλό θα ήταν να έχει και το ΕΤΚΑ κάποιος που θέλει να κοιτάξει λεπτομέρειες.
-
σαν κατοχος μοτερ 2.0 TFSI BWA ( 8ος 2007 ) να πω και εγω 2 πραγματα.
οντως η pcv εχει θεματακι την αλλαξα και εγω στα 55000 χιλ. περιπου με συμπτωμα υψηλο ασταθες ρελαντι .
ποτηρακι αντλιας υψηλης αλλαξα στα 30000 χιλ .προληπτικα να δω τι γινεται , ειχε φυγει η επιστρωση πανω , υπηρχαν μικρες γρατζουνιες , οποτε σαν διαστημα για μενα με τον τροπο που το δουλευω - διαστηματα αλλαγης λαδιων που κανω , ειναι ενταξει.
βεβαια το 265 ιππων μοτερ , εχει αλλο λοβο οποτε λεγεται οτι τρωει λιγο ποιο αργα το ποτηρακι, πραγμα που αποδειχθηκε σε αντιστοιχων χιλιομετρων αλλαγη σε LEON CUPRA φιλου μου.
τα παραπανω ισχυουν σε μοτερ που δεν εχουν πειραχτει με προγραμματακια και αλλες αντλιες υψηλης βεβαιως.
απο το 2008 περιπου και μετα ολα τα διλιτρα με την ονομασια tsi , δεν θυμαμαι αυτη την στιγμη κωδικους μοτερ , το ποτηρακι εχει αντικατασταθει με roller οποτε λυθηκε το προβλημα της φθορας στο συγκεκριμενο σημειο , και βεβαια αυτα τα μοτερ εχουν αλυσιδα αντι ιμαντα.
τα μοτερ ομως των 265 - 270 ιππων που χρησιμοποιουν S3 - TTS - LEON CUPRA R - ROCCO R εξακολουθει να ειναι με ποτηρακι και ιμαντα.
ενα αλλο θεμα αυτο των πολλαπλασιαστων που γινεται μεγαλη κουβεντα για το γκρουπ και οχι μονο , δεν εχω αντιμετωπισει προβλημα ουτε εδω , βεβαια και εδω, και στον 1.8 20VT που ειχα ποιο πριν , παγια τακτικη αλλαγη μπουζι στα 30000 χιλ.
τελος να αναφερω οτι σκαστρα οντως εχω αλλαξει οριακα εντος εγγυησης στα 25000 χιλ. -
Το δικο μου φοραει CDNB κατα μηκος.Νομιζω οτι εχει καδενα και οχι ιμαντα.Επισης νομιζω οτι δεν εχει ουτε ποτηρακια.
Ειναι με τα 180 PS &320Nm. -
Ο δικός μου είναι ο ΒWE 5ος του 2007.
Προς το παρόν δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι στα 55,000 χλμ. Πλην ενός θερμοστατη.
Έχοντας ακούσει για το ποτηράκι ζήτησα να ελέγχουν στην αντιπροσωπεία και μου είπαν είμαι ΟΚ.
Βέβαια αν έχεις τύχη διαβαινε!Μπράβο για τις πληροφορίες.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το δικο μου φοραει CDNB κατα μηκος.Νομιζω οτι εχει καδενα και οχι ιμαντα.Επισης νομιζω οτι δεν εχει ουτε ποτηρακια.
Ειναι με τα 180 PS &320Nm.το δικο σου εχει roller και οχι ποτηρακι , καδενα βεβαιως και συστημα valvelift.
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
Το δικο μου φοραει CDNB κατα μηκος.Νομιζω οτι εχει καδενα και οχι ιμαντα.Επισης νομιζω οτι δεν εχει ουτε ποτηρακια.
Ειναι με τα 180 PS &320Nm.το δικο σου εχει roller και οχι ποτηρακι , καδενα βεβαιως και συστημα valvelift.
Προφανώς τα ίδια ισχύουν και για το CDNC, σωστά?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το δικο μου φοραει CDNB κατα μηκος.Νομιζω οτι εχει καδενα και οχι ιμαντα.Επισης νομιζω οτι δεν εχει ουτε ποτηρακια.
Ειναι με τα 180 PS &320Nm.το δικο σου εχει roller και οχι ποτηρακι , καδενα βεβαιως και συστημα valvelift.
Προφανώς τα ίδια ισχύουν και για το CDNC, σωστά?
βεβαιως.
-
Πάντως στους CDNB/CDNC δεν έχει ακουστεί κάποιο περιφερειακό τύπου Ν75 πχ, το οποίο να πάσχει. Κάνω λάθος? Το μοναδικό 'θέμα' τους είναι η αποδεδειγμένα υψηλή κατανάλωση λαδιού με την οποία απλώς μαθαίνεις να ζεις.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πάντως στους CDNB/CDNC δεν έχει ακουστεί κάποιο περιφερειακό τύπου Ν75 πχ, το οποίο να πάσχει. Κάνω λάθος? Το μοναδικό 'θέμα' τους είναι η αποδεδειγμένα υψηλή κατανάλωση λαδιού με την οποία απλώς μαθαίνεις να ζεις.N75 , σκαστρα , πολλ/στες ειναι προβληματα κυριως στο 1.4 μοτερ και πολυ λιγοτερο στα διλιτρα.
με την καταναλωση λαδιου αν δεν ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα οντως μαθαινεις να ζεις.
να προσθεσω κατι που ξεχασα , πριν απο δυο μηνες περιπου στα 57000 χιλ . αλλαξα και θερμοστατη . -
Το τωρινο GOLF GTi ποιο κωδικο φοραει?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Το τωρινο GOLF GTi ποιο κωδικο φοραει?κωδικο δεν ξερω να σου πω , ειναι βεβαιως η δευτερη γενια που περιγραψαμε ποιο πανω , χωρις ομως το συστημα vallelift , προς το παρον ειναι προνομιο μονο της AUDI.
-
Αυτο εξηγεί και τη διαφορα στη ροπή;
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Αυτο εξηγεί και τη διαφορα στη ροπή;βεβαιως ετσι ειναι.
-
θα μπορουσε καποιος να γραψει τους κωδικους των ανταλλακτικων, βαλβιδα pcv και ποτηρακια?
TFSI 2.0 Συντήρηση, προβλήματα, επισκευές, DIY κ.α.