-
Γειά σας.
Έχω ένα Toyota Aygo με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο το 2006. Μέχρι τώρα έχω κάνει 154.000 χιλιόμετρα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.
Πριν από ένα μήνα περίπου, είχα γκαζώσει με την τρίτη ταχύτητα πάνω σε μια προσπέραση και πάνω στην φάση έκανε ένα μάγκωμα το αυτοκίνητο. Αμέσως έκοψα ταχύτητα και πήγα να βάλω τετάρτη. Η τετάρτη μπήκε αλλά δύσκολα. Από εκεί και μετά
μαγκώνουν οι ταχύτητες και δεν μπαίνουν τόσο εύκολα.** Δεν το κάνει συνέχεια** αλλά το κάνει όμως. Κάπου- κάπου οι ταχύτητες ψιλογραντζουνάνε και συνήθως όταν έχει ζεσταθεί. Περισσότερο γραντζουνάει στην όπισθεν.
Πήγα στην Toyota και μου είπαν ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και ότι πρέπει να το αντικατασταθεί. Αυτό μου λένε στοιχίζει 4.500 €.
Μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι για το τι μπορεί να συμβαίνει; -
Γειά σας.
Έχω ένα Toyota Aygo με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο το 2006. Μέχρι τώρα έχω κάνει 154.000 χιλιόμετρα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.
Πριν από ένα μήνα περίπου, είχα γκαζώσει με την τρίτη ταχύτητα πάνω σε μια προσπέραση και πάνω στην φάση έκανε ένα μάγκωμα το αυτοκίνητο. Αμέσως έκοψα ταχύτητα και πήγα να βάλω τετάρτη. Η τετάρτη μπήκε αλλά δύσκολα. Από εκεί και μετά
μαγκώνουν οι ταχύτητες και δεν μπαίνουν τόσο εύκολα.** Δεν το κάνει συνέχεια** αλλά το κάνει όμως. Κάπου- κάπου οι ταχύτητες ψιλογραντζουνάνε και συνήθως όταν έχει ζεσταθεί. Περισσότερο γραντζουνάει στην όπισθεν.
Πήγα στην Toyota και μου είπαν ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και ότι πρέπει να το αντικατασταθεί. Αυτό μου λένε στοιχίζει 4.500 €.
Μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι για το τι μπορεί να συμβαίνει; -
Γειά σας.
Έχω ένα Toyota Aygo με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο το 2006. Μέχρι τώρα έχω κάνει 154.000 χιλιόμετρα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.
Πριν από ένα μήνα περίπου, είχα γκαζώσει με την τρίτη ταχύτητα πάνω σε μια προσπέραση και πάνω στην φάση έκανε ένα μάγκωμα το αυτοκίνητο. Αμέσως έκοψα ταχύτητα και πήγα να βάλω τετάρτη. Η τετάρτη μπήκε αλλά δύσκολα. Από εκεί και μετά
μαγκώνουν οι ταχύτητες και δεν μπαίνουν τόσο εύκολα.** Δεν το κάνει συνέχεια** αλλά το κάνει όμως. Κάπου- κάπου οι ταχύτητες ψιλογραντζουνάνε και συνήθως όταν έχει ζεσταθεί. Περισσότερο γραντζουνάει στην όπισθεν.
Πήγα στην Toyota και μου είπαν ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και ότι πρέπει να το αντικατασταθεί. Αυτό μου λένε στοιχίζει 4.500 €.
Μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι για το τι μπορεί να συμβαίνει; -
Εχεις εγγυηση, πηγαινε κι αλλου να το δουν. Αν δεν κουρεψες εσυ κανενα γραναζι, δε βλεπω το λογο να πληρωσεις
-
Ο χρήστης Vangos έγραψε:
Πήγα στην Toyota και μου είπαν ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και ότι πρέπει να το αντικατασταθεί. Αυτό μου λένε στοιχίζει 4.500 €.Με κάτι τέτοια, ειλικρινά χαίρομαι που τα κανόνια στους εξουσιοδοτημένους πάνε σύννεφο...αληταράδες...
-
Ο χρήστης Vangos έγραψε:
Πήγα στην Toyota και μου είπαν ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και ότι πρέπει να το αντικατασταθεί.
Eτσι γενικα; Τι ακριβως χαλασε στο κιβωτιο;
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Πήγα στην Toyota και μου είπαν ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων κ.
Όταν τον ρώτησα τι αι ότι πρέπει να το αντικατασταθεί.Eτσι γενικα; Τι ακριβως χαλασε στο κιβωτιο;
Κατ' αρχήν να διευκρινήσω ότι είμαι στην Γερμανία.
Ο αρχιμηχανικός αυτό που έκανε ήταν το εξής: Μπήκε στο αυτοκίνητο, έβαλε μπρος την μηχανή, έβαλε 1 μετά 2,3,4,5, και μετά όπισθεν. Έσβησε την μηχανή και μου είπε ότι είναι χαλασμένο το κιβώτιο ταχυτήτων και πρέπει να αντικατασταθεί.
Όταν τον ρώτησα τι ακριβώς έχει πάθει το κιβώτιο. Ανασήκωσε τους ώμους του και μου είπε (εντελώς αόριστα), ότι κάποιο γρανάζι έχει χαλάσει.
Όπως καταλαβαίνεις, μου φαίνεται πολύ τρελό και παράξενο. Πιστεύω ότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ήταν συνέχεια το πρόβλημα. Εμένα δεν μου το κάνει συνέχεια και το κάνει περισσότερο όταν ζεσταθεί. -
Πόση εγγύηση δίνει η Τογιότα στην Γερμανία? Ακόμα και για Γερμανία όμως 4.500 ευρώ για κιβώτιο είναι εξωφρενική τιμή φαντάζομαι. Εκτός αν εννοεί ο μάστορας ότι θα στο κάνει dsg. Αν είσαι εκτός εγγύησης δεν πηγαίνεις και σε κάποιον μη εξουσιοδοτημένο αλλά εντάξει συνεργείο (ψάξε στο ιντερνετ για τα μέρη σου)? Βαλβολίνες είχες αλλάξει καθόλου αυτά τα χρόνια?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Πόση εγγύηση δίνει η Τογιότα στην Γερμανία? Ακόμα και για Γερμανία όμως 4.500 ευρώ για κιβώτιο είναι εξωφρενική τιμή φαντάζομαι. Εκτός αν εννοεί ο μάστορας ότι θα στο κάνει dsg. Αν είσαι εκτός εγγύησης δεν πηγαίνεις και σε κάποιον μη εξουσιοδοτημένο αλλά εντάξει συνεργείο (ψάξε στο ιντερνετ για τα μέρη σου)? Βαλβολίνες είχες αλλάξει καθόλου αυτά τα χρόνια?Η εγγύηση είναι 3 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα. Και εμένα μου φαίνεται εξωφρενική η τιμή. Για την ακρίβεια για την αλλαγή κιβωτίου μου ζητάνε 4.349 € και για dsg 4.950 €.
Αύριο θα πάω σε κάποιο γνωστό μου μηχανικό να δούμε τι θα γίνει. Βαλβολίνες δεν έχω αλλάξει καθόλου γιατί μου είχαν πει ότι είναι για μια ζωή. -
Αληταράδες Γερμανοί τότε!!
Καλά, γιατί δεν αλλάζουν το χαλασμένο εξάρτημα του σασμαν και θέλουν να το αλλάξουν όλο; Δεν καταλαβαίνουν τη γελοιότητα να ζητάς 4500 για επισκευή σασμάν ενός Αβγού 6 ετών;; -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Αληταράδες Γερμανοί τότε!!Είδες οτι η αλητεία δεν έχει εθνικότητα?
@Vangos: Κάνε το αυτονόητο, πήγαινε και σε άλλα συνεργεία να ρωτήσεις!!
-
Άστο όπως είναι κι όταν γυρίσεις στην Ελλάδα το φτιάχνεις με πολύ λίγα χρήματα.
-
Ο χρήστης Vangos έγραψε:
Πήγα στην Toyota και μου είπαν ότι είναι το κιβώτιο ταχυτήτων κ.
Όταν τον ρώτησα τι αι ότι πρέπει να το αντικατασταθεί.Eτσι γενικα; Τι ακριβως χαλασε στο κιβωτιο;
Κατ' αρχήν να διευκρινήσω ότι είμαι στην Γερμανία.
Ο αρχιμηχανικός αυτό που έκανε ήταν το εξής: Μπήκε στο αυτοκίνητο, έβαλε μπρος την μηχανή, έβαλε 1 μετά 2,3,4,5, και μετά όπισθεν. Έσβησε την μηχανή και μου είπε ότι είναι χαλασμένο το κιβώτιο ταχυτήτων και πρέπει να αντικατασταθεί.
Όταν τον ρώτησα τι ακριβώς έχει πάθει το κιβώτιο. Ανασήκωσε τους ώμους του και μου είπε (εντελώς αόριστα), ότι κάποιο γρανάζι έχει χαλάσει.
Όπως καταλαβαίνεις, μου φαίνεται πολύ τρελό και παράξενο. Πιστεύω ότι αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ήταν συνέχεια το πρόβλημα. Εμένα δεν μου το κάνει συνέχεια και το κάνει περισσότερο όταν ζεσταθεί.ο ορισμος του ''ολοι ιδιοι ειναι''
-
Δισκο εχεις αλλαξει;
-
Μηχανικαρα ο συγκεκριμενος.
Τραβα καπου αλλου ρε ανθρωπε.
Θα ηθελα να ηξερα πως ακριβως εγινε η ζημια, γιατι απλα απο στροφαρισμα να χαλασει κιβωτιο, ε, ειναι λιγο απιθανο.
Μηπως οπως προσπερναγες χτυπησες κοφτη και ανεβασες καρφωτη καμια ταχυτητα? -
ΕΝΤΙΤ Δε το ειχα προσεξει στην αρχη!
Βαλβολινες ποσα χλμ εχεις να αλλαξεις? Φιλος με yaris mk2 1.3 που ειχε 30κ χλμ να αλλαξει βαλβολινες η ταχυτητες πολυ απλα δε μπαινανε.Γιατι δε ξεκινας απο τα απλα μηπως και 'στρωσει'?
-
Ο χρήστης Vangos έγραψε:
Για την ακρίβεια για την αλλαγή κιβωτίου μου ζητάνε 4.349 € και για dsg 4.950 €. .Αυτό το κομμάτι δεν το έπιασα ...
-
Μπορεί τα εργατικά εκεί να είναι πολύ ακριβά αλλά δεν νομίζω να μην συμφέρει να το φτιάξουν....
Όπως σου λένε ψάξτο λιγάκι, αποκλείεται να μην μπορείς καλύτερα. Στην ανάγκη βάλε ανακατασκευασμένο με πολύ λιγότερο. -
Eiσαι σιγουρος οτι το αμαξι σου ειναι ΤΟΥΟΤΑ..? διοτι αυτο το DSG πως ξεφυτρωσε...?..σταυροκοπιεμαι
-
Φαντάζομαι εννοεί το Multimode το αυτόματο 5τάχυτο. Τον παρέσυρα ίσως και εγώ που έγραψα για dsg (χιουμοριστικά).
Πρόβλημα με τις ταχύτητες