Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι "ανοίγματος" επαγγελμάτων
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περι "ανοίγματος" επαγγελμάτων
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Αντίλογος
    15
    33
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε τα περι απελευθερώσεως επαγγελμάτων. Αφορμή είναι η πρεμούρα μεγάλου τμήματος της κοινης γνώμης υπέρ του ανοίγματος χωρίς κατα τη γνώμη μου να συνειδητοποιούν πλήρως τους όρους και τις συνέπειες που θα επακολουθήσουν. Πολλοί μάλιστα φαίνεται να βγάζουν απωθημένα εναντίον κοινωνικών ομάδων που οι ίδιοι θεωρούν ευνοημένες.

      Τυπικό παράδειγμα τα ταξί. Εδώ παρατηρείται το οξύμωρο οτι ενώ εδώ και χρόνια λέμε οτι τα ταξί είναι υπεράριθμα και ειδικά τώρα με την κρίση τα βλέπουμε στις πιάτσες να κάνουν διπλές και τριπλές σειρές περιμένοντας τον πελάτη, παρόλλα αυτά θέλουμε να ανοίξει το επάγγελμα. Όταν σήμερα ανακοινώθηκε οτι (σωστά κατα τη γνώμη μου) τελικά δέν θα δωθούν νέες άδειες άρχισαν οι αντιδράσεις.

      Άλλο παράδειγμα οι δικηγόροι. Επάγγελμα ήδη ανοιχτό, αφού όποιος περάσει τις εξετάσεις μπορεί να γίνει δικηγόρος και το λεγόμενο 'ανοιγμα' αφορούσε κάποιες περιφεριακές λεπτομέριες (παράσταση δικηγόρων επαρχίας, διαφήμηση, σύσταση δικηγορικών εταιριών) οι οποίες τελικά αβαντάρουν τους δικηγόρους της Αθήνας. Παρόλα αυτά κάποιοι πάλι αντανακλαστικά τάχθηκαν υπέρ χωρίς να έχουν ιδέα περι τίνος πρόκειται.

      Η γνώμη μου είναι οτι σε καμία περίπτωση η πλήρης απελευθέρωση δέν κάνει καλό και το κράτος πρέπει να έχει αριθμητικά και άλλα όρια για να προστατεύει τα διάφορα επαγγέλματα. Τώρα αν αυτά τα όρια είναι σωστά και πρέπει να αλλάξουν είναι θέμα προς συζήτηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε τα περι απελευθερώσεως επαγγελμάτων. Αφορμή είναι η πρεμούρα μεγάλου τμήματος της κοινης γνώμης υπέρ του ανοίγματος χωρίς κατα τη γνώμη μου να συνειδητοποιούν πλήρως τους όρους και τις συνέπειες που θα επακολουθήσουν. Πολλοί μάλιστα φαίνεται να βγάζουν απωθημένα εναντίον κοινωνικών ομάδων που οι ίδιοι θεωρούν ευνοημένες.

        Τυπικό παράδειγμα τα ταξί. Εδώ παρατηρείται το οξύμωρο οτι ενώ εδώ και χρόνια λέμε οτι τα ταξί είναι υπεράριθμα και ειδικά τώρα με την κρίση τα βλέπουμε στις πιάτσες να κάνουν διπλές και τριπλές σειρές περιμένοντας τον πελάτη, παρόλλα αυτά θέλουμε να ανοίξει το επάγγελμα. Όταν σήμερα ανακοινώθηκε οτι (σωστά κατα τη γνώμη μου) τελικά δέν θα δωθούν νέες άδειες άρχισαν οι αντιδράσεις.

        Άλλο παράδειγμα οι δικηγόροι. Επάγγελμα ήδη ανοιχτό, αφού όποιος περάσει τις εξετάσεις μπορεί να γίνει δικηγόρος και το λεγόμενο 'ανοιγμα' αφορούσε κάποιες περιφεριακές λεπτομέριες (παράσταση δικηγόρων επαρχίας, διαφήμηση, σύσταση δικηγορικών εταιριών) οι οποίες τελικά αβαντάρουν τους δικηγόρους της Αθήνας. Παρόλα αυτά κάποιοι πάλι αντανακλαστικά τάχθηκαν υπέρ χωρίς να έχουν ιδέα περι τίνος πρόκειται.

        Η γνώμη μου είναι οτι σε καμία περίπτωση η πλήρης απελευθέρωση δέν κάνει καλό και το κράτος πρέπει να έχει αριθμητικά και άλλα όρια για να προστατεύει τα διάφορα επαγγέλματα. Τώρα αν αυτά τα όρια είναι σωστά και πρέπει να αλλάξουν είναι θέμα προς συζήτηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε τα περι απελευθερώσεως επαγγελμάτων. Αφορμή είναι η πρεμούρα μεγάλου τμήματος της κοινης γνώμης υπέρ του ανοίγματος χωρίς κατα τη γνώμη μου να συνειδητοποιούν πλήρως τους όρους και τις συνέπειες που θα επακολουθήσουν. Πολλοί μάλιστα φαίνεται να βγάζουν απωθημένα εναντίον κοινωνικών ομάδων που οι ίδιοι θεωρούν ευνοημένες.

          Τυπικό παράδειγμα τα ταξί. Εδώ παρατηρείται το οξύμωρο οτι ενώ εδώ και χρόνια λέμε οτι τα ταξί είναι υπεράριθμα και ειδικά τώρα με την κρίση τα βλέπουμε στις πιάτσες να κάνουν διπλές και τριπλές σειρές περιμένοντας τον πελάτη, παρόλλα αυτά θέλουμε να ανοίξει το επάγγελμα. Όταν σήμερα ανακοινώθηκε οτι (σωστά κατα τη γνώμη μου) τελικά δέν θα δωθούν νέες άδειες άρχισαν οι αντιδράσεις.

          Άλλο παράδειγμα οι δικηγόροι. Επάγγελμα ήδη ανοιχτό, αφού όποιος περάσει τις εξετάσεις μπορεί να γίνει δικηγόρος και το λεγόμενο 'ανοιγμα' αφορούσε κάποιες περιφεριακές λεπτομέριες (παράσταση δικηγόρων επαρχίας, διαφήμηση, σύσταση δικηγορικών εταιριών) οι οποίες τελικά αβαντάρουν τους δικηγόρους της Αθήνας. Παρόλα αυτά κάποιοι πάλι αντανακλαστικά τάχθηκαν υπέρ χωρίς να έχουν ιδέα περι τίνος πρόκειται.

          Η γνώμη μου είναι οτι σε καμία περίπτωση η πλήρης απελευθέρωση δέν κάνει καλό και το κράτος πρέπει να έχει αριθμητικά και άλλα όρια για να προστατεύει τα διάφορα επαγγέλματα. Τώρα αν αυτά τα όρια είναι σωστά και πρέπει να αλλάξουν είναι θέμα προς συζήτηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            εχει παραγίνει το κακό στην ελλάδα ... τα λόμπι ορίζουν τα πάντα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dog80 last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:
              εχει παραγίνει το κακό στην ελλάδα ... τα λόμπι ορίζουν τα πάντα...

              Κάνεις ακριβώς αυτό που κράζω πιό πάνω, μάλλον το μόνο που διάβασες ήταν ο τίτλος του thread

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tiger last edited by

                Αν εισαι δικηγορος και δεν κανεις πρακτικη σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα...δεν παιρνεις αδεια ασκησεως επαγγελματος!
                Αυτο ειναι ενα απο τα πολλα κουλα του επαγγελματος που πρεπει να αλλαξουν.

                Για τα ταξι, βραχυχρονια ισως θα ηταν κακη ιδεα να απελευθερωθει.Προσωπικα θα εβλεπα ως μεση λυση να δωθουν λιγες νεες αδειες (με δημοπρασία) υπο αυστηρες προϋποθεσεις που θα ωφελησουν τον καταναλωτη (πχ πολυθεσια ταξι,διπλωμα επαγγελματία οδηγου,EURO 5/6 αυτοκίνητο,πτυχίο ξενων γλωσσων).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  infinity last edited by

                  Σε μια ελεύθερη αγορά όλα ρυθμίζονται μόνα τους. Θέλουμε να λεγόμαστε και καπιταλιστικό κράτος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Aν ο ταριφας που πήρε το ταξι του και την άδεια στην μαυρη οικονομία 200,000 για να πλουτίσει αυτόν που του έδωσε άδεια η χούντα και για να βγαίνει τώρα έχει η ταρίφα Κηφισια - Γλυφαδα 30 euro, εγώ που έχω τα λεφτα μου στο χρηματοκιβώτιο, μιλάω αγγλικά, θέλω με 15,000 euro να πάρω ενα Octavia και να πηγαίνω Κηφισια - Γλυφαδα με 15 euro ή 10.
                    Κακό έ?
                    Αφηστε με να πάρω το ρίσκο μου. Κακό ε?
                    Το καλοκαίρι αν δεν έχει δουλεια στην Αθήνα γιατι να μην πάω Μύκονο με το ταξάκι μου που περιμένουν ουρά 1 ώρα? Κακο ε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                      εχει παραγίνει το κακό στην ελλάδα ... τα λόμπι ορίζουν τα πάντα...

                      Κάνεις ακριβώς αυτό που κράζω πιό πάνω, μάλλον το μόνο που διάβασες ήταν ο τίτλος του thread

                      Είμαι -σχεδον νεοσ μηχανικός του ΕΜΠ ...
                      Επάγγελμα που θα ανοιχτεί στο μέλλον και αυμφωνω να το άνοιγμα , δεν Έχω κανένα απωθημένο παρα μόνο κοινή λογική

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                        Αν εισαι δικηγορος και δεν κανεις πρακτικη σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα...δεν παιρνεις αδεια ασκησεως επαγγελματος!
                        Αυτο ειναι ενα απο τα πολλα κουλα του επαγγελματος που πρεπει να αλλαξουν.

                        Δέν είναι πολύ κουλό γιατι ο δικηγόρος που μόλις βγήκε απ τη σχολή δέν ξέρει την τύφλα του, προσωπικά ούτε εξώδικο δέν θα εμπιστευόμουν να μου κάνει. Βέβαια τώρα όπως είναι το σύστημα ουσιαστικά δίνει τζάμπα σκλάβους στους παλιούς δικηγόρους να τους κάνουν τις χαμαλοδουλιές

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cpp last edited by

                          Οι νέοι δεν ξέρουν! Ο Λυκουρεζος ξέρει!

                          Μια χαρα θα τα κατάφερνε ο νέος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης cpp έγραψε:
                            Aν ο ταριφας που πήρε το ταξι του και την άδεια στην μαυρη οικονομία 200,000 για να πλουτίσει αυτόν που του έδωσε άδεια η χούντα και για να βγαίνει τώρα έχει η ταρίφα Κηφισια - Γλυφαδα 30 euro, εγώ που έχω τα λεφτα μου στο χρηματοκιβώτιο, μιλάω αγγλικά, θέλω με 15,000 euro να πάρω ενα Octavia και να πηγαίνω Κηφισια - Γλυφαδα με 15 euro ή 10.
                            Κακό έ?
                            Αφηστε με να πάρω το ρίσκο μου. Κακό ε?
                            Το καλοκαίρι αν δεν έχει δουλεια στην Αθήνα γιατι να μην πάω Μύκονο με το ταξάκι μου που περιμένουν ουρά 1 ώρα? Κακο ε?

                            Αν ανοίξουν οι άδειες μαζί με σένα θα πάρουν άλλοι 10000 ταξί. Και αφού θα είναι τόσο πολλοί στο Κηφισιά-Γλυφάδα θα χρεώνουν όχι 10-15 αλλά 7 ευρώ απο τα οποία με το πετρέλαιο στα 1,60 θα σου μένουν μεικτά 3 ευρώ την ώρα. Αντί να δουλέυεις ταξί καλύτερα πάρε τους δρόμους και ψάχνε κάτω για κέρματα, πιό πολλά θα μαζέψεις σε μία ώρα.

                            Όσο για τη Μύκονο, ναί κακό είναι γιατι πηδάς το ντόπιο που περιμένει το καλοκαίρι να βγάλει λεφτά. Αν ήσουν ταξιτζής Θα σου άρεσε το χειμώνα ολοι οι νησιώτες να έρχονταν στην Αθήνα να τριπλασιάζονταν τα ταξί?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                              Aν ο ταριφας που πήρε το ταξι του και την άδεια στην μαυρη οικονομία 200,000 για να πλουτίσει αυτόν που του έδωσε άδεια η χούντα και για να βγαίνει τώρα έχει η ταρίφα Κηφισια - Γλυφαδα 30 euro, εγώ που έχω τα λεφτα μου στο χρηματοκιβώτιο, μιλάω αγγλικά, θέλω με 15,000 euro να πάρω ενα Octavia και να πηγαίνω Κηφισια - Γλυφαδα με 15 euro ή 10.
                              Κακό έ?
                              Αφηστε με να πάρω το ρίσκο μου. Κακό ε?
                              Το καλοκαίρι αν δεν έχει δουλεια στην Αθήνα γιατι να μην πάω Μύκονο με το ταξάκι μου που περιμένουν ουρά 1 ώρα? Κακο ε?

                              Αν ανοίξουν οι άδειες μαζί με σένα θα πάρουν άλλοι 10000 ταξί. Και αφού θα είναι τόσο πολλοί στο Κηφισιά-Γλυφάδα θα χρεώνουν όχι 10-15 αλλά 7 ευρώ απο τα οποία με το πετρέλαιο στα 1,60 θα σου μένουν μεικτά 3 ευρώ την ώρα. Αντί να δουλέυεις ταξί καλύτερα πάρε τους δρόμους και ψάχνε κάτω για κέρματα, πιό πολλά θα μαζέψεις σε μία ώρα.

                              Όσο για τη Μύκονο, ναί κακό είναι γιατι πηδάς το ντόπιο που περιμένει το καλοκαίρι να βγάλει λεφτά. Αν ήσουν ταξιτζής Θα σου άρεσε το χειμώνα ολοι οι νησιώτες να έρχονταν στην Αθήνα να τριπλασιάζονταν τα ταξί?

                              Προσφορά και ζήτηση φίλε μου και οποιος αντέξει!
                              Αυτο που κάνει η υπόλοιπη οικονομία στην μάχη κάθε μέρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                manosk last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                Οι νέοι δεν ξέρουν! Ο Λυκουρεζος ξέρει!

                                Μια χαρα θα τα κατάφερνε ο νέος.

                                Κι όμως...
                                Η πείρα στη δικηγορία μετράει πάρα πολύ. Ο νέος δικηγόρος μετά από 10 χρόνια είναι πολύ πιο καταρτισμένος και ικανός. Εκτός αν έχει πολύ μεράκι, προέρχεται από δικηγορική οικογένεια και διάβαζε δικόγραφα από 12 χρονών, οπότε δεν θα μάθει και πολλά με την πάροδο του χρόνου. Συνήθως όμως μαθαίνει. Ν' αποφεύγει συνηθισμένες γκάφες τουλάχιστον. Γιατί στην αρχή θα κάνεις γκάφες, δεν θα ξέρεις πώς να τις σκεπάσεις, δεν είναι απλό. Μέχρι και το να ξέρεις τα χούγια κάθε δικαστή, πράγμα που μαθαίνεις με τον καιρό, είναι χρήσιμο.
                                Γι' αυτό, το καλύτερο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας νέος δικηγόρος είναι να βρει ένα καλό έμπειρο και να κάτσει δίπλα του λίγα χρόνια, έστω και με το βασικό μισθό (κάτι επιπλέον ψίχουλα θα τα τσιμπάει έτσι κι αλλιώς).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                  Η γνώμη μου είναι οτι σε καμία περίπτωση η πλήρης απελευθέρωση δέν κάνει καλό και το κράτος πρέπει να έχει αριθμητικά και άλλα όρια για να προστατεύει τα διάφορα επαγγέλματα. Τώρα αν αυτά τα όρια είναι σωστά και πρέπει να αλλάξουν είναι θέμα προς συζήτηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ποτέ δέν δίνανε βασικό μισθό σε ασκούμενους, εκτός αν έπεφτες σε περίπτωση. Η γυναίκα μου όταν ήταν ασκούμενη μια δεκαετία πρίν έπαιρνε 200-300 ευρώ και τότε οι δικηγόροι βγάζανε λεφτά.

                                    Τώρα δέν δίνουν τίποτα.

                                    Ο δικηγόρος είναι ο χειρότερος εργοδότης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cruzakias last edited by

                                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                      Αν εισαι δικηγορος και δεν κανεις πρακτικη σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα...δεν παιρνεις αδεια ασκησεως επαγγελματος!
                                      Αυτο ειναι ενα απο τα πολλα κουλα του επαγγελματος που πρεπει να αλλαξουν.

                                      Δέν είναι πολύ κουλό γιατι ο δικηγόρος που μόλις βγήκε απ τη σχολή δέν ξέρει την τύφλα του, προσωπικά ούτε εξώδικο δέν θα εμπιστευόμουν να μου κάνει. Βέβαια τώρα όπως είναι το σύστημα ουσιαστικά δίνει τζάμπα σκλάβους στους παλιούς δικηγόρους να τους κάνουν τις χαμαλοδουλιές

                                      Μέχρι τώρα τους υποχρέωνε ο νόμος να δουλέψουν στην αρχή ως ασκούμενοι, ενω τώρα η ίδια η αγορά και η ανάγκη από τους ιδίους για απόκτηση γνώσης, εμπειρίας και γνωριμιών, θα τους επιβάλει να κάνουν το ίδιο ακριβώς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Ο χρήστης cruzakias έγραψε:
                                        Μέχρι τώρα τους υποχρέωνε ο νόμος να δουλέψουν στην αρχή ως ασκούμενοι, ενω τώρα η ίδια η αγορά και η ανάγκη από τους ιδίους για απόκτηση γνώσης, εμπειρίας και γνωριμιών, θα τους επιβάλει να κάνουν το ίδιο ακριβώς.

                                        Αυτό λέει η θεωρία, στην πράξη όμως οτι πληρώνεις παίρνεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Να ανοίξουν όλα τα επαγγέλματα.
                                          Και να κλείσει το δικό μου. Με τους δικούς μου όρους.
                                          Απλό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            πάντως στους λογιστές που έλεγαν οτι ειναι επάγγελμα που πάει για άνοιγμα... με το άνοιγμα απλώς εννοούσαν οτι δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή στο Οικονομικό Επιμελητήριο πλέον... Big deal, για 30-100 ευρώ τον χρόνο....

                                            Τα ανοιγματά αυτά σε πολλές περιπτώσεις ειναι κεκροπορτες για εγκαθιδρυση εταιριών (ξένων?) και ουσιαστικά σβήσιμο απ τον χάρτη των ατομικών επιχειρήσεων... Δεν ειναι τυχαίο οτι ηταν απαίτηση της Τροικας! Και φυσικά δεν ισχυριζομαι οτι δεν θα επρεπε να διορθωθουν καποια κακως κείμενα... αλλά... εχουμε πάει στο αλλο ακρο θεωρώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr