-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ DAIHATSOU TERIOS?ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΗΜΝΑ ΑΠΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΛΕΤΕ?
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ DAIHATSOU TERIOS?ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΗΜΝΑ ΑΠΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΛΕΤΕ?
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ DAIHATSOU TERIOS?ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΗΜΝΑ ΑΠΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΤΗ ΛΕΤΕ?
-
- Μην γραφεις με κεφαλαια γραμματα, αλλα με μικρα.
- Ειναι Daihatsu κι οχι Daihatsou.
- Φιλολογικη συζητηση περι του Terios κανουμε εδω ή ρωτας για κατι συγκεκριμενο;
-
Εχει αρχίσει να δείχνει πλέον την ηλικία του.
Δεν το λες value for money -και δεν ήταν ποτέ- αλλά ήταν η 'διαφήμιση' για την ιαπωνική του αξιοπιστία και τις εκτός δρόμους ικανότητες. Μονο του έπαιζε μπάλα εδώ και χρόνια και καλά έκανε και πέτυχε. -
Ο χρήστης ΦΙΦΟΣ έγραψε:
...ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΙΒΑ ...Πανάκριβο είναι επειδή λέει είναι από Ιαπωνία και κάτι τέτοια κουραφέξαλα.
Απλά, η κατηγορία δεν έχει ανταγωνισμό, είναι και glamour, τζιπάκι, offroad, Κολωνάκι, δηθενιά, οπότε όλα αυτά έχουν και κάποιο αντίτιμο στο κόστος.
Αμ πως!...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
...ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΚΡΙΒΑ ...
Πανάκριβο είναι επειδή λέει είναι από Ιαπωνία και κάτι τέτοια κουραφέξαλα.
Απλά, η κατηγορία δεν έχει ανταγωνισμό, είναι και glamour, τζιπάκι, offroad, Κολωνάκι, δηθενιά, οπότε όλα αυτά έχουν και κάποιο αντίτιμο στο κόστος.
Αμ πως!...
Κουραφεξαλα; Η Daihatsu ειναι η μοναδικη εταιρια που φτιαχνει τα αυτοκινητα της στην Ιαπωνια, γι αυτο και ηταν ολα αρκετα ακριβα στην Ευρωπη (φοροι κλπ).
Οτι το Terios ειναι ακριβο, ειναι. Προφανως. Τωρα αν εσυ ειχες πχ το Terios και το θεωρουσες δηθενια, Κολωνακι κλπ τι να πω;
Σιγα την εξωτικη εμφανιση δηλαδη που εχει.
Το εχετε βαλει ποτε σε χωμα και δεν σας αρεσε ας πουμε; Και γι αυτο θεωρειται οτι ειναι Κολωνακι κλπ;Σημειωση: Το Jimny απο οσα μου εχουν πει ανθρωποι που κατι παραπανω ξερουν ειναι καλυτερο στο χωμα (και πιο φθηνο) αλλα ειναι μονο για χωμα.
-
Και η Mazda και η Subaru στην Ιαπωνία φτιάχνουν τα αυτοκίνητα που πουλάνε στην ευρωπαϊκή αγορά!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Κουραφεξαλα;
Για μένα ναι. Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί έχουν τόσο υψηλές τιμές.
...
Τώρα από εκεί και πέρα δεν ξέρω κατά πόσο το χρησιμοποιούν οι ιδιοκτήτες τους, σε offroad καταστάσεις ή τέλος πάντων σε καταστάσεις όπου θα εκμεταλλευτεί κάποιος τα πλεονεκτήματα αυτού του οχήματος.Πάντως από αυτά που βλέπω γύρω μου μάλλον του 'καναπέ' τα έχουν όλοι και κυρίως για αστική χρήση.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Κουραφεξαλα;
Για μένα ναι. Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί έχουν τόσο υψηλές τιμές.
Τότε δεν κατανοείς βασικές οικονομικές έννοιες όπως το μισθολογικό κόστος, το κόστος μεταφοράς και τους δασμούς/φόρους.
-
Ρε συ REALZEUS μπορείς πολύ απλά να αναγράψεις τους λόγους για τους οποίους θεωρείς ότι το Terios ή το κάθε Terios έχει την τιμή που έχει. Τα υπόλοιπα λίγο απασχολούν το χώρο.
-
Τα εργατικά κόστη στην Ιαπωνία είναι στον Θεό! Τα μεταφορικά και τα ασφάλιστρα για να έρθουν από την άλλη άκρη του κόσμου το ίδιο. Επίσης έχει και δασμούς μιας και είναι προϊόν κατασκευασμένο εκτός Ε.Ε. Φυσικά και θα είναι ακριβότερο για τους Ευρωπαίους σε σχέση με ένα παρόμοιο αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Ισπανία για παράδειγμα. Από εκεί και πέρα, όποιος δεν θέλει, δεν ψωνίζει. Terios δεν θα έπαιρνα ποτέ. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το ακριβότερο κόστος παραγωγής, μεταφοράς και εισαγωγής του σε σχέση με ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο που παράγεται στην Ε.Ε.
-
Μπορεί να μοιάζει (είναι) ακριβό αλλά είναι πολύ πετυχημένος συνδυασμός.
Είναι μικρό σε διαστάσεις οπότε καλό για πόλη.
Σχετικά ελαφρύ οπότε και καλό εκτός δρόμου και οικονομικό.
Μικρό έξω αλλά μεγάλο μέσα με πολύ καλούς χώρους μπορεί εύκολα να είναι μοναδικό αυτοκίνητο.
Μικρός σχετικά κινητήρας οπότε οικονομικό (σχετικά).
Μόνιμη τετρακίνηση με 3 διαφορικά, LSD πίσω και κλείδωμα στο κεντρικό σημαίνει καλό σε βροχή, σε χιόνια αλλά και πολύ αξιοπρεπές στα δύσκολα.
Επιδόσεις δρόμου αξιοπρεπείς, μπορεί να ταξιδέψει χωρίς δυσκολίες.
Αν κάποιος τα θέλει όλα σε αυτόν τον βαθμό (και κατηγορία) δεν υπάρχει αντίπαλος. To Jimny ή το SX4 μπορεί να πλεονεκτούν λίγο κάπου αλλά υστερούν σαφώς αλλού.
Εννοείται ότι αν ήταν φτηνότερο θα είχε πιάσει μονοπώλιο....[διόρθωσα το λαθάκι στη μάρκα στον τίτλο του θέματος][mod]
-
Το Jimny ειναι σιγουρα καλυτερο σε χωμα και 'ειδικες καταστασεις', το SX4 (με βαση οσα εχω ακουσει γενικως) δεν δειχνει να κερδιζει πουθενα.
-
Καλησπέρα,το αμάξι δεν θεωρείται φθηνό αλλά πριν 1-2 χρόνια είχε έκδοση με 27000 ευρώ ενώ τώρα ξεκινάει απο 18000 με προσφορές έστω και με Εuro 4 κινητήρα.Θεςρείται ενα πραγματικό all-around με μεγάλες δυνατότητες εκτός και σε πάει και κανα ταξιδάκι και ευελιξία λόγω μεγέθους στην πόλη.Αδικείται απο τα τέλη που αγγίζουν τα 390 Ευρώ πλέον.Δήθεν το terios δύσκολα να το πείς.M-class, Range.wrangler l.cruiser Ισως ναι οτάν είναι μέσο επίδειξης
-
Αυτή την στιγμή πλέον έχει αρχίσει να 'παλιώνει'.
Και πρέπει να είναι το μόνο αυτοκίνητο στην ελληνική (και ευρωπαική) αγορά που η βασική του έκδοση έχει ΑΒΑΦΟΥΣ προφυλακτήρες. Η 'καλή' τετρακίνηση υπήρχε μόνο στις πλούσιες εκδόσεις ... και ακριβές. Το δε 1,3 'συναγωνιζόταν' εντός δρόμου σε πολλά το Jimny. -
Τώρα που φεύγουν από Ευρώπη θυμήθηκαν τις προσφορές και τις εκπτώσεις.
Ξεφόρτωμα, ευρωπαϊκό ξεστοκάρισμα.Πριν 6 χρόνια που είχα πάει σε διάφορες εμπορίες και στην Agripan στο Χαλάνδρι, μου το έπαιζαν βαριά πεπόνια λες και πουλούσαν Jaguar. Ούτε test drive δεν κατάφερα να κάνω.
Και ήταν στις δύο πρώτες επιθυμίες μου το Terios.
Η άλλη ήταν το GV 3p/1600.
Kαι τελικά πήρα το ξεκάρφωτο Pinin... ... Άσχετο εντελώς... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Η 'καλή' τετρακίνηση υπήρχε μόνο στις πλούσιες εκδόσεις ... και ακριβέςΤι εννοεις;
-
Βασίλη έχω την εντυπωση πως ένα χαρακτηριστικό απο την 4κίνηση υπήρχε μόνο στις ακριβές εκδόσεις. Μπορεί να το μπερδεύω βεβαια και με το ESP.
-
Παντως κλειδωματα και λοιπα τα εχουν και τα 1.3... ESP δεν ειχε ομως το 1.3, ισως αυτο να ειναι.
-
Γειά χαρά και πάλι.Η τετρακίνηση με τα 3 διαφορικά είναι σε ολα με το κλείδωμα του κεντρικού.Στο terios1 απλά η φτωχή έκδοση δεν είχε το lsd πίσω.Επίσης η daihatsu δεν συνδυάζει το esp με lsd.Διαλέγεις είτε το ένα είτε το άλλο.(θα είχε ενδιαφέρον κάποιος γνώστης να το ανέλυε αυτό)Τέλος με το facelift όλοι οι προφυλακτήρες είναι βαμμένοι!
DAIHATSU TERIOS