-
Γεια χαρά σε όλους,
Θέλοντας να αντικαταστήσω το τωρινό μου αυτοκίνητο, λόγω υψηλού κόστους χρήσης, έκανα μερικές επισκέψεις σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Έτσι, επισκεύθηκα την CITROEN για το C4. Το αυτοκίνητο μου φάνηκε συμπαθητικό και αισθητικά ωραίο. Εκείνο όμως που μου έκανε εξαιρετική εντύπωση, όταν το άκουσα, ήταν η τιμή του. Λιγότερο από 15.000 ευρώ για οικογενιακό (τεράστιο πορτ μπαγκάζ) diesel αυτοκίνητο σε έκδοση που πραγματικά δεν της λείπει τίποτα το ουσιαστικό (έκδοση TREND+, 1.6-90hp). Υπόψιν, ότι διαθέτω αυτοκίνητο για απόσυρση.
Ωστόσο, επειδή δεν είχα ποτέ γαλλικό αυτοκίνητο και επειδή δεν έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια, θα συνόψιζα τους κυριότερους ενδοιασμούς μου στα παρακάτω:- Θέματα αξιοπιστίας.
- Αίσθηση κινητήρα 90hp.
Θα ήθελα γνώμες για το αυτοκίνητο και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τα σχόλια ανθρώπων που έχουν εμπειρία από CITROEN γενικά ή C4 DIESEL ειδικότερα. Επίσης αν έχετε κάτι άλλο υπόψη κοντά σε αυτό το μπάτζετ παρακαλώ γράψτε το. Ευχαριστώ.
-
Γεια χαρά σε όλους,
Θέλοντας να αντικαταστήσω το τωρινό μου αυτοκίνητο, λόγω υψηλού κόστους χρήσης, έκανα μερικές επισκέψεις σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Έτσι, επισκεύθηκα την CITROEN για το C4. Το αυτοκίνητο μου φάνηκε συμπαθητικό και αισθητικά ωραίο. Εκείνο όμως που μου έκανε εξαιρετική εντύπωση, όταν το άκουσα, ήταν η τιμή του. Λιγότερο από 15.000 ευρώ για οικογενιακό (τεράστιο πορτ μπαγκάζ) diesel αυτοκίνητο σε έκδοση που πραγματικά δεν της λείπει τίποτα το ουσιαστικό (έκδοση TREND+, 1.6-90hp). Υπόψιν, ότι διαθέτω αυτοκίνητο για απόσυρση.
Ωστόσο, επειδή δεν είχα ποτέ γαλλικό αυτοκίνητο και επειδή δεν έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια, θα συνόψιζα τους κυριότερους ενδοιασμούς μου στα παρακάτω:- Θέματα αξιοπιστίας.
- Αίσθηση κινητήρα 90hp.
Θα ήθελα γνώμες για το αυτοκίνητο και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τα σχόλια ανθρώπων που έχουν εμπειρία από CITROEN γενικά ή C4 DIESEL ειδικότερα. Επίσης αν έχετε κάτι άλλο υπόψη κοντά σε αυτό το μπάτζετ παρακαλώ γράψτε το. Ευχαριστώ.
-
Γεια χαρά σε όλους,
Θέλοντας να αντικαταστήσω το τωρινό μου αυτοκίνητο, λόγω υψηλού κόστους χρήσης, έκανα μερικές επισκέψεις σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Έτσι, επισκεύθηκα την CITROEN για το C4. Το αυτοκίνητο μου φάνηκε συμπαθητικό και αισθητικά ωραίο. Εκείνο όμως που μου έκανε εξαιρετική εντύπωση, όταν το άκουσα, ήταν η τιμή του. Λιγότερο από 15.000 ευρώ για οικογενιακό (τεράστιο πορτ μπαγκάζ) diesel αυτοκίνητο σε έκδοση που πραγματικά δεν της λείπει τίποτα το ουσιαστικό (έκδοση TREND+, 1.6-90hp). Υπόψιν, ότι διαθέτω αυτοκίνητο για απόσυρση.
Ωστόσο, επειδή δεν είχα ποτέ γαλλικό αυτοκίνητο και επειδή δεν έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια, θα συνόψιζα τους κυριότερους ενδοιασμούς μου στα παρακάτω:- Θέματα αξιοπιστίας.
- Αίσθηση κινητήρα 90hp.
Θα ήθελα γνώμες για το αυτοκίνητο και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τα σχόλια ανθρώπων που έχουν εμπειρία από CITROEN γενικά ή C4 DIESEL ειδικότερα. Επίσης αν έχετε κάτι άλλο υπόψη κοντά σε αυτό το μπάτζετ παρακαλώ γράψτε το. Ευχαριστώ.
-
Από θέμα αξιοπιστίας δεν έχει ακουστεί κάτι για το νέο C4.
Για αίσθηση κινητήρα δεν γνωρίζω.
Αφού αναφέρεσαι σε γαλλάκια τσέκαρε το Megane 1.5 DCi 110 hp. Καλύτερες επιδόσεις, οικονομικός, μικρότερο τεκμήριο/ασφάλιστρα και καλύτερη εγγύηση (5 χρόνια). Βγαίνει στα 17.000 περίπου με απόσυρση. Και αν παραγγείλεις το facelift δεν έχει τέλη κυκλοφορίας. Σε μοντέλο χωρίς facelift ενδεχομένως να βρεις τιμή και αρκετά κάτω από τα 17. -
Για c4 δες την πιο δυνατή έκδοση με τα 110 άλογα και το 6άρι σασμάν.1.6 hdi 110ps attraction(βγαίνει περίπου στα 17000-17500€).Το 90άρι που λες θα είναι ψιλοαργό για τα κιλά της και με 5άρι σασμάν .Κατά τα άλλα πολύ καλό αυτοκίνητο το νέο c4.Ποιοτικότατο σαλόνι και ταμπλό,ευρύχωρο και με πολύ καλό πορτ παγκάζ,κορυφαία άνεση από την ανάρτηση και πολύ καλός ο ντιζελοκινητήρας που σου λέω με τα 110 άλογα.Αλλιώς δες όπως λέει και ο samatistas του επίσης αξιόλογου renault megane 1.5 dci 110ps και αυτό με 6άρι σασμάν (αυτό έχει κάπου στα 17500 με τις προσφορές).Το seat leon 1.6 tdi ecomotive(χωρίς τέλη μάλιστα) έχει κάτω από 18000 επίσης.Κανένα άλλο μικρομεσαίο ντίζελ δεν έχει τέτοια χρήματα(μόνο το επίσης αδύναμο 308 1.6 hdi 92 access).Aν θέτεις όριο χρηματικό μέχρι τα 16000€ μπορείς να δεις και από την μκρότερη κατηγορία όπως renault clio 1.5 dci 105 dynamic ή toyota yaris 1.4 d4d active(και τα 2 είναι αρκετά ευρύχωρα για μικρά). citroen & renault έχουν 5 χρόνια εγγύηση.Η toyota 6 και η seat 2(που με επέκταση των 400€ περίπου γίνεται 5).
-
Δεν το ήξερα ότι η citroen έχει 5 χρόνια. Ιδιες εγγυήσεις τότε τα γαλλάκια!
-
fiestaros,
στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι η εγγύηση είναι 2έτη και ότι μπορεί να αυξηθεί στα 5έτη με επιπλέον χρέωση. Ωστόσο υπάρχει όριο στα 60000χλμ οπότε προσωπικά δεν με καλύπτει γιατί κάνω πολλά χλμ. Επίσης, νομίζω ότι η έκδοση με τα 90hp έχει 6άρι κιβώτιο. Πάντως ευχαριστώ για τις πληροφορίες. -
Ο χρήστης petranidis έγραψε:
fiestaros,
στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι η εγγύηση είναι 2έτη και ότι μπορεί να αυξηθεί στα 5έτη με επιπλέον χρέωση. Ωστόσο υπάρχει όριο στα 60000χλμ οπότε προσωπικά δεν με καλύπτει γιατί κάνω πολλά χλμ. Επίσης, νομίζω ότι η έκδοση με τα 90hp έχει 6άρι κιβώτιο. Πάντως ευχαριστώ για τις πληροφορίες.12xλδ το χρόνο δηλαδή. κ με επιπλέον χρέωση. κ σε ντίζελ αμάξι, που κάποιος το παίρνει για να κάνει χιλιόμετρα.
Μαλάκες τελείως? -
Ο χρήστης petranidis έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους,Θέλοντας να αντικαταστήσω το τωρινό μου αυτοκίνητο, λόγω υψηλού κόστους χρήσης, έκανα μερικές επισκέψεις σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Έτσι, επισκεύθηκα την CITROEN για το C4. Το αυτοκίνητο μου φάνηκε συμπαθητικό και αισθητικά ωραίο. Εκείνο όμως που μου έκανε εξαιρετική εντύπωση, όταν το άκουσα, ήταν η τιμή του. Λιγότερο από 15.000 ευρώ για οικογενιακό (τεράστιο πορτ μπαγκάζ) diesel αυτοκίνητο σε έκδοση που πραγματικά δεν της λείπει τίποτα το ουσιαστικό (έκδοση TREND+, 1.6-90hp). Υπόψιν, ότι διαθέτω αυτοκίνητο για απόσυρση.
Ωστόσο, επειδή δεν είχα ποτέ γαλλικό αυτοκίνητο και επειδή δεν έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια, θα συνόψιζα τους κυριότερους ενδοιασμούς μου στα παρακάτω:- Θέματα αξιοπιστίας.
- Αίσθηση κινητήρα 90hp.
Θα ήθελα γνώμες για το αυτοκίνητο και θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τα σχόλια ανθρώπων που έχουν εμπειρία από CITROEN γενικά ή C4 DIESEL ειδικότερα. Επίσης αν έχετε κάτι άλλο υπόψη κοντά σε αυτό το μπάτζετ παρακαλώ γράψτε το. Ευχαριστώ.
Φιλε με λιγοτερο απο 15000 παιρνεις κατα τη γνωμη μου, αν οχι το καλυτερο, ενα απτα πιο ολοκληρωμενα πακετα της αγορας. Βέβαια αν μπορεις το 110 attraction δεν το συζηταμε. Oντας κι εγω κατοχος citroen (c4picasso), με εκπλησσει το γεγονος οτι ο κοσμος δεν εμπιστευεται τη γαλλικη εταιρεια που προσφερει ολοκληρωμενη γκαμα αυτοκινητων σε ιδιαιτερα δελεαστικες τιμες, ισως τις χαμηλοτερες στην αγορα αυτην την περιοδο...
-
XTYΠA TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
-
Renault Clio III?
-
Για εμένα από τα καλύτερα diesel μικρά, ειδικά με τα 105 άλογα και το 6άρι κιβώτιο, το οποίο βγαίνει στα 15.000.
Αν δεν αντέχεις οικονομικά το 90άρι με 5άρι κιβώτιο στην έκδοση energy περίπου στα 13.500 ή λίγο πιο φθηνά η More στα 13 αλλά θεωρώ ότι δεν αξίζει έναντι της energy.
Και τα δυο οικονομικά. Πραγματικές καταναλώσεις γύρω στο 4,5 το 90άρι στο 5 το 105άρι, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, αξιόπιστα και με καλές εγγυήσεις για 5 χρόνια. -
geia sas eimai kainourgios sto forum sas kai tha ithela kai egw mia mikri voitheia.thelw na agorasw kainourgio amaksi diesel kai eimai metaxy aveo sedan-c 4-renault megane-new fogous.me endiaferei i katanalwsi kai ta teli kykloforias kanw megala taksidia sto exwteriko
-
ti proteinete?
-
Ο χρήστης tigerptolemeos έγραψε:
geia sas eimai kainourgios sto forum sas kai tha ithela kai egw mia mikri voitheia.thelw na agorasw kainourgio amaksi diesel kai eimai metaxy aveo sedan-c 4-renault megane-new fogous.me endiaferei i katanalwsi kai ta teli kykloforias kanw megala taksidia sto exwterikoΤο aveo σαν αυτοκίνητο είναι μια κατηγορία κάτω(ανήκει στα μικρά τύπου corsa,παρά το μεγάλο πορτ-παγκάζ του σεντάν).Και σαν μια κατηγορία κάτω,είναι λιγότερο ποιοτικό(όχι μόνο σε υλικά,αλλά και σε ηχομόνωση,σχέση κρατήματος-απόσβεσης ανάρτησης κ.α).Και η μηχανή του είναι 1.3(άρα στα μεγάλα ταξίδια θα ζορίζετε παραπάνω από τα άλλα που είναι 1.6 και έχουν παραπάνω ροπή).Βέβαια είναι το πιο φτηνό από όλα(κάπου στα 15000€ έχει κομπλέ η φούλ έκδοση με τις προσφορές).Τα αλλα 3 είναι πιο ακριβά.Το focus 1.6 tdci 115ps trend έχει γύρω στα 19-20000€,το megane 1.5 dci energy(σε 1-2 μήνες έχρχεται facelift και δεν θα πληρώνει και τέλη)γύρω στα 17-18000€ και το c4 1.6 hdi 110ps attraction είναι λίγο πιο φτηνό στα 16-17000€.Υπάρχει και η επιλογή seat leon 1.6 tdi e-ecomotive που δεν πληρώνει τέλη και έχει καλή τιμή 18300€ περίπου.Εγώ θα έπαιρνα ένα από τα 2 γαλλικά,καθώς έχουν καλό ντιζελοκινητήρα,ποιοτικό εσωτερικό,πλήρη εξοπλισμό,καλή τιμή,την καλή γαλλική ανάρτηση για το ταξίδι και πολύ καλούς χώρους(αυτό πάει για το c4).Μια μικρή υπεροχή δίνω στο c4(με τα 110 άλογα όμως,όχι με τα 90 της μικρής έκδοσης) έναντι του megane,λόγω καλύτερων χώρων και πορτ-παγκάζ,λίγο πιο άνετης ανάρτησης και λίγο χαμηλότερης τιμής. Aπό καταναλώσεις μην περιμένεις διαφορές μεταξύ τους(στον αυτοκινητόδρομο θα καίνε γύρω στα 5 λίτρα/100 χλμ,και μέσα στην πόλη με το σταμάτα-ξεκίνα γύρω στο 7άρι).
-
Κι από μένα ανάμεσα στα 2 γαλλικά.
Μεταξύ Megane και C4.
Το Megane facelift λογικά μέχρι τέλη του μήνα θα μπορείς να το δεις στις εκθέσεις.
Απλά αν χρειαστεί παραγγελία θα πρέπει να περιμένεις 1-2 μήνες. -
euxaristo mallon tha paw giato c4
-
Ο χρήστης tigerptolemeos έγραψε:
euxaristo mallon tha paw giato c4Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες [mod]
-
οκ θα γραφω ελλινικα!!
-
Σκέφτομαι τώρα τελευταία το Chevrolet Aveo sedan diesel.
Πως σας φαίνεται?
Ο κινητήρας από τί είναι? ο γνωστός της GM?
ΑΓΟΡΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ DIESEL.