-
ειμαι μπερδεμμενος.
ΕΧΩ ΑΟΥΝΤΙ ΤΤ 3.2 6-ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΟΥ 4 ΜΕ 82000 ΧΛΜ ΗΜΙΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΟΥΑΤΡΟ ΚΟΥΠΕ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΜΧ5 ΤΟΥ 08 1.8 ΜΕ 64000 ΧΛΜ.α. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ...?...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Η ΟΧΙ
ΕΑΝ το κανω θα γινει καθαρα για οικονομικουσ λογουσ (τεκμηρια-τελη) αλλα δεν ειμαι σιγουρος, διοτι
ηδη εχω ενα 2λιτρο μιντ NC.β. [color=#BF0000]** σε ρεαλιστικες τιμες και οχι καρ και αγγελιων ενα ΜΧ5 1.8 του 2008 ποσο μπορει να πωληθει?...**
οποτε εαν το κανω τοτε θα εχω 2 ΜΧ5..και το ενα θα παει για πουλημα αναγκαστικα.
Θα φυγει ομωσ η θα το γυαλιζω μονο...?...να κρατησω την ΤΤ και βλεπουμε..?
Τι θα κανατε στη θεση μου?το μχ5 δεν το εχω δει ακομη σε ποια κατασταση ειναι διοτι ειναι επαρχια αλλα υποθετω θα ειναι ο.κ
οδηγικα γουσταρω το ΜΧ5 πολυ καλυτερα απο ΤΤ...(το ΤΤ εχει αλλες χαρες...ανεση, χωρους,ταξειδι..κλπ ειναι δηλαδη για σοβαρους ανθρωπους)να ζητησω λεφτα η να δωσω λεφτα η μια η αλλη..?..και ποσα. Πλεον ταχουμε χασει και δεν ξερουμε τι εχουμε και τι ζηταμε..τρελλοκομειο η κατασταση
Βοηθατε τη σκεψη μου παρακαλω...
-
ειμαι μπερδεμμενος.
ΕΧΩ ΑΟΥΝΤΙ ΤΤ 3.2 6-ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΟΥ 4 ΜΕ 82000 ΧΛΜ ΗΜΙΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΟΥΑΤΡΟ ΚΟΥΠΕ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΜΧ5 ΤΟΥ 08 1.8 ΜΕ 64000 ΧΛΜ.α. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ...?...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Η ΟΧΙ
ΕΑΝ το κανω θα γινει καθαρα για οικονομικουσ λογουσ (τεκμηρια-τελη) αλλα δεν ειμαι σιγουρος, διοτι
ηδη εχω ενα 2λιτρο μιντ NC.β. [color=#BF0000]** σε ρεαλιστικες τιμες και οχι καρ και αγγελιων ενα ΜΧ5 1.8 του 2008 ποσο μπορει να πωληθει?...**
οποτε εαν το κανω τοτε θα εχω 2 ΜΧ5..και το ενα θα παει για πουλημα αναγκαστικα.
Θα φυγει ομωσ η θα το γυαλιζω μονο...?...να κρατησω την ΤΤ και βλεπουμε..?
Τι θα κανατε στη θεση μου?το μχ5 δεν το εχω δει ακομη σε ποια κατασταση ειναι διοτι ειναι επαρχια αλλα υποθετω θα ειναι ο.κ
οδηγικα γουσταρω το ΜΧ5 πολυ καλυτερα απο ΤΤ...(το ΤΤ εχει αλλες χαρες...ανεση, χωρους,ταξειδι..κλπ ειναι δηλαδη για σοβαρους ανθρωπους)να ζητησω λεφτα η να δωσω λεφτα η μια η αλλη..?..και ποσα. Πλεον ταχουμε χασει και δεν ξερουμε τι εχουμε και τι ζηταμε..τρελλοκομειο η κατασταση
Βοηθατε τη σκεψη μου παρακαλω...
-
ειμαι μπερδεμμενος.
ΕΧΩ ΑΟΥΝΤΙ ΤΤ 3.2 6-ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΟΥ 4 ΜΕ 82000 ΧΛΜ ΗΜΙΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΟΥΑΤΡΟ ΚΟΥΠΕ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΜΧ5 ΤΟΥ 08 1.8 ΜΕ 64000 ΧΛΜ.α. ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ...?...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Η ΟΧΙ
ΕΑΝ το κανω θα γινει καθαρα για οικονομικουσ λογουσ (τεκμηρια-τελη) αλλα δεν ειμαι σιγουρος, διοτι
ηδη εχω ενα 2λιτρο μιντ NC.β. [color=#BF0000]** σε ρεαλιστικες τιμες και οχι καρ και αγγελιων ενα ΜΧ5 1.8 του 2008 ποσο μπορει να πωληθει?...**
οποτε εαν το κανω τοτε θα εχω 2 ΜΧ5..και το ενα θα παει για πουλημα αναγκαστικα.
Θα φυγει ομωσ η θα το γυαλιζω μονο...?...να κρατησω την ΤΤ και βλεπουμε..?
Τι θα κανατε στη θεση μου?το μχ5 δεν το εχω δει ακομη σε ποια κατασταση ειναι διοτι ειναι επαρχια αλλα υποθετω θα ειναι ο.κ
οδηγικα γουσταρω το ΜΧ5 πολυ καλυτερα απο ΤΤ...(το ΤΤ εχει αλλες χαρες...ανεση, χωρους,ταξειδι..κλπ ειναι δηλαδη για σοβαρους ανθρωπους)να ζητησω λεφτα η να δωσω λεφτα η μια η αλλη..?..και ποσα. Πλεον ταχουμε χασει και δεν ξερουμε τι εχουμε και τι ζηταμε..τρελλοκομειο η κατασταση
Βοηθατε τη σκεψη μου παρακαλω...
-
Δεν ξεφορτώνεσαι εύκολα αυτοκίνητο με 3.2 μοτέρ τη σημερινή εποχή. Δεδομένης και της μεγαλύτερης παλαιότητας του ΤΤ, αλλά και το ότι πρόκειται για παλιό μοντέλο, νομίζω ότι σε συμφέρει να το δώσεις. Άλλωστε, θα δώσεις ένα αυτοκίνητο που δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις (αφού έχεις παραδώσει τις πινακίδες του) για ένα που έχει απόλυτα λογικό κόστος χρήσης (ως 1..
Αν μετά θα αποφασίσεις να δώσεις κάποια από τα δύο Miata, είναι άλλο θέμα. Πάντως, το ΤΤ δε χρειάζεται να παραμείνει, αφού είναι ζημιογόνο.
-
dimsambas ετσι ακριβως σκεφτηκα και εγω...
εθεσα το ερωτημα μηπως υπαρχει κατι που δεν ελαβα υπ οψη μου...διευκρινηση ¨
- τις τελευταιες 10 μερες απο οτι ειδα στο καρ εφυγαν 5-6 τετοια αμαξια, (ττ 3.2) ενα σαν το δικο μου και τα υπολοιπα του
2007. - αυτος που ενδιαφερεται για ανταλλαγη ειναι υπαλληλος του ΣΔΟΕ και φανταζομαι οτι ισωσ εχει πληροφορηση εκ των εσω
οτι οι μεγαλοι κυβισμοι θα εχουν αλλη μεταχειριση φετος (..δεν ειναι χαζος να μην σκεφτηκε αυτο που σκεφτηκες και εσυ και εγω)
συνδυαζοντας τα 1+2 σκεφτομαι μηπως καποιοι ξερουν κατι παραπανω..?..και τοποθετουνται στην αγορα..?
τελος παντων, μολις ξαναμιλησα τηλεφωνικα μαζι του και θα ερθει την πεμπτη στην αθηνα για δουλεια στο υπουργειο οικον. και θα δω το αμαξι του...(και αυτος το δικο μου)...ειναι NC 1.8 μιντ χωρις η-ες-πι με κουκουλα.
ευχαριστω για απαντηση, μου επιβεβαιωσες την αποψη μου.
- τις τελευταιες 10 μερες απο οτι ειδα στο καρ εφυγαν 5-6 τετοια αμαξια, (ττ 3.2) ενα σαν το δικο μου και τα υπολοιπα του
-
το ενδεχόμενο να έχει βρει τρόπο να του πουλήσει στο εξωτερικό το έχεις σκεφτεί?
πόσο πιάνει το δικό σου Γερμανία? -
+1, η πώληση στα εξωτερικά είναι πλέον συνήθης φαινόμενο
Ένα softop nc '08 με τόσα χιλιόμετρα, δίνεται σε γενικές γραμμές κάτω από 10χιλ
-
Μήπως αυτός έχει άκρες και μπορεί να συγκαλείπτει τα μειονεκτήματα των 3.2 λίτρων; Δηλαδή αποκτά πλαστά τέλη κυκλοφορίας και ο συνάδελφος στο διπλανό γραφείο τον σβήνει από το αρχείο και δε φαίνονται τα 3.2 στο τεκμήριό του; Οπότε, προφανώς και τον συμφέρει να δώσει το 1.8 για κάτι πολύ πιο ζόρικο.
Αλλά ίσως είναι κι αυτό που είπες. Ποιος μπορεί να ξέρει; -
ειδατε που δοθηκαν και αλλες εξηγησεις και διαστασεις στο ερωτημα μου..?...
καλα εκανα και εθεσα το θεμα και εμαθα κατι.αν εντελει συμφωνησει θα το δωσω το ΤΤ..το αποφασισα. Αφου εδω λυωνει...
αν γινει ανταλλαγη θα βγαλω ταυτοχρονα στο κλαρι το 2.0 και 1.8 και οποιο πουληθει πρωτο...
Σημερα μου ζητησε με φαξ την αδεια να τσεκαρει με ασφαλιστικες και αντιπροσωπεια αν ειναι ενταξει το αμαξι..Θα δουμε. Δειχνει να ενδιαφερεται σοβαρα.Στη Γερμανια νομιζω κανα 10 χιλιαρικα το πολυ-πολυ, (8 ειναι πιο λογικο) και 7-7500 στερλινες σε αγγλια αλλα εκει δεν πωλειται ευκολα λογω δεξιοτιμονων. Αλλα εχει και εξοδα να παει εκει η ΤΤ....ετσι δεν ειναι..?
αυτο που ειπε ο DIMSAMBAS μονο ελληνας πολιτικος, ιδιοκτητης πλευστεισον με 10 γραμματα, μπορουσε να το σκεφτει...πολυ προχωρημενη και διεστραμμενη η σκεψη σου αλλα δυστυχως πολυ πιθανη για ελλαδα...μπραβο, εισαι γνησιος ελληνας παιδι μου.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
dimsambas ετσι ακριβως σκεφτηκα και εγω...
εθεσα το ερωτημα μηπως υπαρχει κατι που δεν ελαβα υπ οψη μου...διευκρινηση ¨
- τις τελευταιες 10 μερες απο οτι ειδα στο καρ εφυγαν 5-6 τετοια αμαξια, (ττ 3.2) ενα σαν το δικο μου και τα υπολοιπα του
2007. - αυτος που ενδιαφερεται για ανταλλαγη ειναι υπαλληλος του ΣΔΟΕ και φανταζομαι οτι ισωσ εχει πληροφορηση εκ των εσω
οτι οι μεγαλοι κυβισμοι θα εχουν αλλη μεταχειριση φετος (..δεν ειναι χαζος να μην σκεφτηκε αυτο που σκεφτηκες και εσυ και εγω)
Kαλα μη νομιζεις, κι εμενα ενας φιλος εδωσε σπιτι στον Ωροπο σε οικονομικο συντακτη τηλεοπτικης εκπομπης. Οποιος αντεχει αγοραζει. Αλλωστε τα αυτοκινητα μπορει να εχουν υποστει αυξημενα εξοδα κυκλοφοριας αλλα οι τιμες ειναι στο πατο.
Εγω εβαλα μια αγγελια το 996 που εχω στο mobile.de να δω τι παιζει. Συμφωνα με το σαιτ, εχω το πιο φτηνο 4S στην Ευρωπη
Για Αγγλια μη το συζητας οι τιμες ειναι πιο κατω απο Γερμανια. Σε Αμερικανικο φορουμ, τυπος με 997 GT2 αγορασμενη 250Κ + καμια 30ρια σε εξτρα με 15.000 χλμ εδω και τρεις μηνες δεν εχει κανεναν να ενδιαφερεται στα 125 που ζηταει. Ειναι παγκοσμιο το φαινομενο.
Νομιζω παντως οτι το ΤΤ θα πληρωσεις εκτακτη εισφορα ασχετα αν το κυκλοφορησεις ή οχι οποτε ή κυκλοφορα το ή σουταρε το. - τις τελευταιες 10 μερες απο οτι ειδα στο καρ εφυγαν 5-6 τετοια αμαξια, (ττ 3.2) ενα σαν το δικο μου και τα υπολοιπα του
-
συμφωνα με ερευνα μου στο mobile de οι γερμανοι εμποροι τις ΤΤ αυτες τις πουλανε 14-15 χιλιαρικα αλλα με τα διπλα χλμ
-
Κανενα αυτοκινητο δεν πληρωνει εκτακτη εισφορα και ουτε τεκμηριο εχει, οσο οι πινακιδες ειναι κατατεθειμενες στην εφορια.
Ασε που ειπαν οτι η εκτακτη θα ειναι μονο το 11+12. Παντως εμενα που κατεθεσα την ΤΤ τον αυγουστο του 11 δεν μου ηρθε εισφορα ουτε για το 8-μηνο που κυκλοφορουσε κανονικα (επρεπε να ερθουν τα 8/12, δηλ 5% Χ τεκμηριο 3200 κυβικων μειον 30%, λογω 5-ετιας+)...και ο ΑΡΗΣ εχει δικιο οτι στην ελλαδα (και γερμανια) τα 1.8 ΜΧ5 του 8 πωλουνται περι τα 10...Το τσεκαρισα και αυτο.
Το συμπερασμα παντως ειναι οτι θα το δωσω αν μου κανει τελικη προταση αυτος ο κυριος.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Ασε που ειπαν οτι η εκτακτη θα ειναι μονο το 11+12.
Και τους πίστεψες?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ασε που ειπαν οτι η εκτακτη θα ειναι μονο το 11+12.
Και τους πίστεψες?
εγω οχι βεβαια..αλλα ισως τους πιστευει ο υποψηφιος (ελπιζω)..ετσι για να ειμαστε ειλικρινεις
-
ΤΕλικα ηρθε ο κυριος να δουμε τα αμαξια μας και ειδα τα εξης
- το αμαξι ηταν base (δεν ειχε κλιματισμο, ουτε αβς, ουτε δερματινα). Ασε που ηταν μαυρο με μαυρη κουκουλα οποτε
καλοκαιρι θα χτυπαγε 60 βαθμους...οτι πρεπει για εγκεφαλικο - κουκουλα βινυλιου σκισμενη και μπαλωμενη
- ψιλορημαγμενο στους θολους απο πεζοδρομια.
- το εσωτερικο φαγωμενο απο σκυλια..τα πηγαινε βολτα
- απο το ταμπλβ λειπαν πλαστικα κομματια που τα ειχε σπιτι του ειπε...
- λαστιχα καλα.
- η μηχανη κολυμπαγε στο λαδι.
- πορτπαγκαζ χωρις μοκεττα (φαινονταν τα μεταλλα ολο γρατζουνιες απο το σκυλο).
- εξωτερικα ολο γρατζουνιες λογω σκυλου
και το κουφο....ακουστε
- μου λεει φερτο ΠΑΤΡΑ να το παμε στουσ μηχανικους μου. Ρε φιλε οκ να στο φερω αλλα εχω πινακιδες μερας, αν δεν το
παρεις θα κανω βολτες..?...αλλα και να το παρεις παλι πρεπει να το φερω πισω να παρω πινακιδες κανονικες αφου
πληρωσω τα τελη βεβαιως. ΟΥΤΕ καν συζητησα να το αφηνα εκει διοτι ηταν οκ ο κυριος αλλα ποτε δεν ξερεις.
Οποτε ακυρωθηκε η συναλλαγη, ασε που το ηθελε μια η αλλη χωρις λεφτα. Παει και αυτο.
Ρε παιδια να πω την αληθεια με τα 16-αρια λαστιχα μου φανηκε πιο ανετο-ΜΑΛΑΚΟ απο το δικο μου με τα 17-αρια στο δρομο.
Ευχαριστω τους φιλους εδω μεσα για συμβουλες τουσ.
- το αμαξι ηταν base (δεν ειχε κλιματισμο, ουτε αβς, ουτε δερματινα). Ασε που ηταν μαυρο με μαυρη κουκουλα οποτε
-
Οπότε θα συνεχίσεις να έχεις ένα αυτοκίνητο που δε χρησιμοποιείς; Αποκλείεται να φτιάξουν τα οικονομικά δεδομένα, οπότε αν μην περιμένεις ότι θα πάρεις σύντομα πίσω τις πινακίδες. Μπέρδεμα...
Χωρίς να θέλω να πω ότι έπρεπε να πάρεις το ρημάδι το Miata. Μήπως τελικά να προωθούσες την πώληση στο εξωτερικό;Προφανώς και είναι πολύ πιο άνετες οι 16άρες. Αλλά και πιο ξενέρωτες στο μάτι, καθώς και σε γρήγορη οδήγηση.
Και κάτι ακόμα: πρέπει να μάθεις να βγάζεις αξιοπρεπείς φωτογραφίες. Και να πλένεις το αμάξι όταν πρόκειται να το φωτογραφίσεις για την αγγελία.
-
- TΩΡΑ που εμαθα ποσο ευκολο ειναι να παρεις πινακιδεσ μερας (Μ) με 4 ευρω το 2-ημερο δεν θεωρω οτι δεν το χρησιμοποιω.
Το χρησιμοποιω υπο ορους. (εκτος αργιων βασει νομου)
Δεν με απασχολει τοσο το τελος (1000), οσο το τεκμηριο. - το εβαλα στο γερμανικο σαιτ μομπιλε.ντε...αλλα θα γινω ρεζιλι ΚΑΙ ΕΚΕΙ διοτι εβαλα τις ιδιες φωτο. (απλυτο και θολες).
- TΩΡΑ που εμαθα ποσο ευκολο ειναι να παρεις πινακιδεσ μερας (Μ) με 4 ευρω το 2-ημερο δεν θεωρω οτι δεν το χρησιμοποιω.
-
Θα σε λυπηθούν περισσότερο και θα το πουλήσεις ευκολότερα.
ΜΑΖΝΤΑ ΜΧ5 / ΑΟΥΝΤΙ ΤΤ