-
Καλησπερα παιδια,
γνωριζει καποιος πως μπορεις να κανει καποιος υποκυβισμο στο αυτοκινητο του?? Διαβασα το παρακατω αρθρο το οποιο αναφερεται στο 'μαιμου' υποκυβισμο : http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112341164
Ολες οι πληροφοριες δεκτες...Υ.Γ : Δεν ξερω αν πρεπει να μεταφερθει το θεμα αλλου...
-
Καλησπερα παιδια,
γνωριζει καποιος πως μπορεις να κανει καποιος υποκυβισμο στο αυτοκινητο του?? Διαβασα το παρακατω αρθρο το οποιο αναφερεται στο 'μαιμου' υποκυβισμο : http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112341164
Ολες οι πληροφοριες δεκτες...Υ.Γ : Δεν ξερω αν πρεπει να μεταφερθει το θεμα αλλου...
-
Καλησπερα παιδια,
γνωριζει καποιος πως μπορεις να κανει καποιος υποκυβισμο στο αυτοκινητο του?? Διαβασα το παρακατω αρθρο το οποιο αναφερεται στο 'μαιμου' υποκυβισμο : http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112341164
Ολες οι πληροφοριες δεκτες...Υ.Γ : Δεν ξερω αν πρεπει να μεταφερθει το θεμα αλλου...
-
Ήθελα και να 'ξερα σ' αυτό το μπουρδ*λο που ζούμε, τι χρειάζεται ένας εισαγγελέας και ένας υπουργός παραπάνω από ένα δημοσίευμα σε αρκετά μεγάλη εφημερίδα, για να επέμβουν και να ξεκινήσουν έρευνες.
Τώρα να μου πεις, και να ξεκινήσουν οι έρευνες τι έγινε; Θα 'φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο;' Κουραφέξαλα... έρμαια παραμένουμε των απανταχού λαμογιών...
-
Βλέπω να γυρνάμε στις εποχές που με κάποιο έξτρα κόστος αγόραζες από αντιπροσωπεία, 1.300άρη στα χαρτιά και στην πράξη δίλιτρο ή 1.6...
-
Δηλαδή θα κυκλοφορούν πλέον Cherokee 3.7, δηλωμένα 1.800???
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Δηλαδή θα κυκλοφορούν πλέον Cherokee 3.7, δηλωμένα 1.800???2.5 λιτρα για τσεροκι παντως σιγουρα...
-
Tί έχουν να δούν τα μάτια μας....πενία τέχνας κατεργάζεται.
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Δηλαδή θα κυκλοφορούν πλέον Cherokee 3.7, δηλωμένα 1.800???0.9 Twinair.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Δηλαδή θα κυκλοφορούν πλέον Cherokee 3.7, δηλωμένα 1.800???
0.9 Twinair.
-
αυτο ειναι απατη..αν σε πιασουν με μεγαλυτερο κινητηρα πας για φοροδιαφυγη..στα ΚΤΕΟ τι θα γινει..?
εδω αν το αμαξι εχει προσφατη αδεια σε 2 ονοματα και ειναι συγγενεις τα τεκμηρια, ολοκληρα, βαρυνουν και τους δυο.. -
αυτο ειναι απατη..αν σε πιασουν με μεγαλυτερο κινητηρα πας για φοροδιαφυγη..στα ΚΤΕΟ τι θα γινει..?
εδω αν το αμαξι εχει προσφατη αδεια σε 2 ονοματα και ειναι συγγενεις τα τεκμηρια, ολοκληρα, βαρυνουν και τους δυο.. -
Νομιζω δεν επιτρεπεται ο υπερμετρος υπο ( οπως και υπερ εξαλου ) κυβισμός. Κατι θυμαμαι για εως -25%. ΅εκτός κι αν υπαρχει οντως μοντελο.
-
Στην 'εποχή' μου κυκλοφορούσαν τα Οpel Manta, Ford Cortina, 3άρες με 1,2 ή 1,6 και ήταν αδήλωτα 2λιτρα. Μια χαρα την παιρνούσαν!
Εαν μπορούσαν να βαλουν την λογική τους οι ιδιοφυίες που αποφασίζουν ότι έχουν κανει τον κόσμο μπαχαλο ... σύγχρονο θαυμα θα ήταν. -
υπαρχει σκεψη στο διεστραμμενο μυαλο των κυβερνωντων να απαλλαγουν απο τελη-τεκμηρια ολα τα αμαξια πανω απο 2000 κυβικα και να 4πλασιασθουν τα τελη εως 1929 κυβικα.
Το σκεπτικο ειναι το εξης
- θα τονωθει η αγορα των πολλων κυβικων αυτοκινητων
- το κρατος θα μαζεψει απο τελη ταξινομησησ +πολυτελειας
3.θα μαζεψουν φραγκα απο τις βενζινες+ακριβα σερβις..κλπ
4.επειδη τα κυκλοφορουντα μικροτερου κυβισμου αμαξια ειναι 4πλασια απο τα μεγαλου οποτε τα εσοδα απο τελη θα
αυξηθουν 16 φορες.
Αυτα θα τα εισηγηθει ο μπαρμπα-δημας στην Τροικα, ενω ο προεδρας κ.παπουλιας επεξεργαζεται καταχθονιο σχεδιο εξοντωσης των ζωντανων ελληνων...δι εξαερωσεως
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Νομιζω δεν επιτρεπεται ο υπερμετρος υπο ( οπως και υπερ εξαλου ) κυβισμός. Κατι θυμαμαι για εως -25%. ΅εκτός κι αν υπαρχει οντως μοντελο.Αυτο το χω ακουσει και γω...Στο παραπανω ομως αρθρο αναφερεται στη 'μαιμου' μετατροπη, δηλαδη στα χαρτια. Ωστοσο αν διαβασετε στο τελος αναφερει οτι οσα αυτοκινητα εχουν υποκυβιστει θα ελεγχθουν με καμερες απο τα ΚΤΕΟ.
Γενικα, ο υποκυβισμος ( πραγματικη αλλαγη κινητηρα με μικροτερου εφοσον υπαρχει αντιστοιχο μοντελο με αυτο τον κινητηρα) πρεπει να ναι νομιμη διαδικασια. Π.χ. το RAV4 εβγαινε και 1.8 στο εξωτερικο (δικινητο). Επομενως επιτρεπεται η μετατροπη. Τωρα δε γνωριζω κατα ποσο συμφερει αυτη.
-
Στο συγκεκριμενο παντως αρθρο γραφει πως η μειωση θα πρεπει να ναι 25%.Οποτε μια 320 μπορει να γινει 316 αλλα οπως λεει και ο yamaha13 γινεται αναφορα για μαιμου μετατροπες εκμεταλλευομενοι το γεγονος οτι το μοντελο εχει βγει απο το εργοστασιο και με μικροτερο μοτερ.
Το περι ΚΤΕΟ δεν τα πολυπιστευω, αλλωστε εδω και χρονια πολλες 316 κυκλοφορουν με μοτερ Μ3.Με το αναλογο παραδακι ολα γινονται. -
τι παιδευομαστε
ιδου ( εκανα bold το σημειο που συζηταμε)
http://www.yme.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340
Αρμόδια Υπηρεσία
Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης του τόπου κατοικίας του ενδιαφερομένου.
Προϋποθέσεις
-
α.Το καύσιμο, η πραγματική ή η φορολογούμενη ισχύς του νέου κινητήρα να επιτρέπεται από τις, για κάθε περίπτωση, ισχύουσες διατάξεις.
β. Να είναι τεχνικά δυνατή η ασφαλής και λειτουργικά ορθή, σύμφωνα με τις ανάλογες προδιαγραφές και τους κανόνες της τέχνης, τοποθέτηση και συνεργασία του νέου κινητήρα, με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου.*
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
δ. Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα. ε.Προκειμένου για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας:
ι.) Το αυτοκίνητο με τονέο κινητήρα πρέπει να παρουσιάζει εκπομπές καυσαερίων ίσες ή μικρότερες από τα αντίστοιχα πρός το νέο κυλινδρισμό του όρια που προβλέπονταν από τις ισχύουσες κατά την ταξινόμηση του οχήματος διατάξεις
ιι.) Θα αντικατασταθούν, σύμφωνα με έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου, που τυχόν επηρεάζονται από το νέο κινητήρα, όπως πέδησης, ανάρτησης, αντιρρύπανσης κ.λ.π, εφόσον στην έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής, αναγράφονται τέτοιες προυποθέσεις. -
Στη περίπτωση αντικατάστασης των κινητήρων, περιλαμβάνεται και η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων, με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυλινδρισμού του κινητήρα. Η διασκευή αυτή είναι επιτρεπτή.***
-
Επιτρέπεται η διασκευή των κινητήρων των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων με αντικατάσταση ορισμένων εξαρτημάτων τους, που θα έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ύστερα από έγγραφη συναίνεση του εργοστασίου κατασκευής των αυτοκινήτων ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής των αυτοκινήτων. Η ώς άνω διασκευή δε θεωρείται αντικατάσταση του κινητήρα.***
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η τοποθέτηση κινητήρα του ιδίου τύπου με αυτόν που αναγράφεται στον αριθμό κυκλοφορίας δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα
- Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
μηχανολόγου μηχανικού
** Με πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
*** Για αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας απαιτείται και πιστοποιητικό καυσαερίων από το εργαστήριο καυσαερίων του ΚΤΕΟ Ελληνικού.
Απαιτούμενα δικαιολογητικά
● Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση (το παρόν έντυπο)
● 'Αδεια κυκλοφορίας του οχήματος
● Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού
● Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα συμβεβλημένη με την αρμόδια Ν.Α. (Το ποσό που πρέπει να καταβληθεί γνωστοποιείται στον ενδιαφερόμενο από την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει
● Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από την Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.)
● Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες. (Απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου)
● Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπείας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου, που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή των, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα. (Απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.) -
-
Γεγονός είναι ότι, δυστυχώς, με μόνο μέσο ελέγχου τα ΚΤΕΟ, καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει... Λίγο λάδι θέλει και όλα κινούνται με μηδενική τριβή...
-
με τετοιες ηλιθιες νομοθεσιες η παρανομια ειναι απο τις πιο ευκολες μεθοδους αποφυγης σχιζοφρενειας...
πχ στο σκαρι του Καντετ εμπαινε απο χιλιαρης ως διλιτρος....αλλα αν θελω να βελτιωσω το αυτοκινητο μου επιτρεπει ως 1200.
και εννοειται δεν μπορω απο 'συμβατικο' να βαλω 'καταλυτικο'........
ακομα και βγαζοντας τα τελη κυκλοφοριας απο την εξισωση, δηλαδη δεν σε πειραζει να πλερωσεις περισσοτερα, η ολη διαδικασια κατανταει ασυμφορη, εχτος και αν εισαι ειτε 'παθιασμενος' ειτε ' τολμηρος'...
Υποκυβισμος