-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Η ερώτηση περίπλοκη για εμένα τουλάχιστον!!
Τι όχημα θα παίρνατε για εκτός δρόμου δραστηριότητες, εννοείτε να έχει και τις βασικές προϋποθέσεις να ταξιδέψει και στην άσφαλτο!
Ήμουν κάτοχος LC90 αλλά το ελληνικό κράτος μας έκανε να τα πουλήσουμε!!
Έτσι λοιπόν αναζητώ νέο αμάξι να με συντροφεύσει στα ταξίδια μου....Τα κριτήρια είναι:
Εκτός δρόμου ικανότητες
Εντός δρόμου να τσουλάει ικανοποιητικά
Τιμή έως 3.500 euro
Κυβικά μέχρι 2.000ccΠεριμένω να δω τις προτάσεις σας
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Η ερώτηση περίπλοκη για εμένα τουλάχιστον!!
Τι όχημα θα παίρνατε για εκτός δρόμου δραστηριότητες, εννοείτε να έχει και τις βασικές προϋποθέσεις να ταξιδέψει και στην άσφαλτο!
Ήμουν κάτοχος LC90 αλλά το ελληνικό κράτος μας έκανε να τα πουλήσουμε!!
Έτσι λοιπόν αναζητώ νέο αμάξι να με συντροφεύσει στα ταξίδια μου....Τα κριτήρια είναι:
Εκτός δρόμου ικανότητες
Εντός δρόμου να τσουλάει ικανοποιητικά
Τιμή έως 3.500 euro
Κυβικά μέχρι 2.000ccΠεριμένω να δω τις προτάσεις σας
-
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!
Η ερώτηση περίπλοκη για εμένα τουλάχιστον!!
Τι όχημα θα παίρνατε για εκτός δρόμου δραστηριότητες, εννοείτε να έχει και τις βασικές προϋποθέσεις να ταξιδέψει και στην άσφαλτο!
Ήμουν κάτοχος LC90 αλλά το ελληνικό κράτος μας έκανε να τα πουλήσουμε!!
Έτσι λοιπόν αναζητώ νέο αμάξι να με συντροφεύσει στα ταξίδια μου....Τα κριτήρια είναι:
Εκτός δρόμου ικανότητες
Εντός δρόμου να τσουλάει ικανοποιητικά
Τιμή έως 3.500 euro
Κυβικά μέχρι 2.000ccΠεριμένω να δω τις προτάσεις σας
-
Με φρενάρει η τιμή που δίνεις...είσαι κάτι ανάμεσα σε suzuki(jimny και samurai) και daihatsu
-
με λίγα χρήματα ακόμα προτείνω να διαγράψεις τα προηγούμενα και να δεις το jimny diesel!
-
εχω ενα ωραιοτατο αντρικο λαντα νιβα με εξτρα μπλοκε και πραγματακια που θελω να δωσω (του 99 80000 χλμ 1.7) ..τωρα το εντος δρομου ειναι ενα θεμα με το παρκαρισμα επιδη δεν του εβαλα υδραυλικο...και εγω ομοιοπαθης εχω παροπλισει 1 λαντ κρουισερ και πουλησα το αλλο με ανταλλαγη. Αν σε ενδιαφερει κανε μου προταση και βλεπουμε. (ειναι στο καρ)
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
εχω ενα ωραιοτατο αντρικο λαντα νιβα με εξτρα μπλοκε και πραγματακια που θελω να δωσω (του 99 80000 χλμ 1.7) ..τωρα το εντος δρομου ειναι ενα θεμα με το παρκαρισμα επιδη δεν του εβαλα υδραυλικο...και εγω ομοιοπαθης εχω παροπλισει 1 λαντ κρουισερ και πουλησα το αλλο με ανταλλαγη. Αν σε ενδιαφερει κανε μου προταση και βλεπουμε. (ειναι στο καρ)Δεν ενδιαφέρομαι για niva γιατί εντός δρόμου παίρνει 0 και εγώ κάνω κάποια ταξιδάκια!!
Ξέρω ότι σαν τον Βασιλιά δεν θα βρω αλλά μας έσκισαν τα τέλη.....!!!
-
...και τα τεκμηρια που πανε αθροιστικα και οι εκτακτες εισφορες και οι βενζινες....τα τελη ειναι το λιγωτερο νομιζω
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
...και τα τεκμηρια που πανε αθροιστικα και οι εκτακτες εισφορες και οι βενζινες....τα τελη ειναι το λιγωτερο νομιζωΝαι γενικός η φορολογία μας έσκισε!!
Τόσα λεφτά βγάζουν από εμάς μόνο και μόνο από τις βενζίνες και καίμε με αυτά.....τι να πω!!
Είμαι μικρός σε ηλικία και αισθάνομαι ότι ζω σε ένα κράτος αδικίας που όλα είναι εναντίον μας και δεν μας αφήνουν να πάμε μπροστά!!
Τι να πω....αγαπάω την χώρα μου αλλά θα με αναγκάσει να την εγκαταλείψω αν συνεχίσει έτσι!!Λίγο off topic αλλά Ok!!
-
Εξαρταται πραγματικά τι εκτός χρηση θες.
κατα ποσο δηλ. θες ενα αξονατο και μπροστά... -
ΤΣΕΠΕΤΟ στα σουζοθκι να προσεξεις το ψυγειο και τη φλατζα...εχουν ενα θεμα εκει, Ειχα γκραν βιταρα 2-λιτρο με σερβις επισημα σφακιανακη και στα 120,000 βουλωσε το ψυγειο και πηγα για φλατζα πλαναρισμα και ψυγειο...1000 ευρουλακια και 2 βδομαδες χωρις αμαξι (ουτε εξυπηρετησησ). να ημουν μονο εγω να πω στα κομματια-αλλα πολοιιιιι εχουν θεμα με αυτο. Προσεχε αυτο. Κατα τα αλλα τα 4-πορτα ταξιδευουν καλυτερα ενω τα 2-πορτα στα χωματα ειναι καλυτερα. Εγω θα διαλεγα ενα με λεβγιε για τα κοντα / 4-κινηση αντι το κουμπακι. Δεν εμπιστευομαι τα ηλεκτρονικα στο βουνο...(γνωμη μου). Αν πραγματικα χρειαζεσαι κοντα το τεριος δεν ειναι αρκετα κοντο.για παγωμενες κατηφορες κυριως. Κατα τα αλλα μια χαρα ειναι στο 90% των περιπτωσεων...
-
Ο χρήστης tsepeto έγραψε:
Καλησπέρα και χρόνια πολλά!Η ερώτηση περίπλοκη για εμένα τουλάχιστον!!
Τι όχημα θα παίρνατε για εκτός δρόμου δραστηριότητες, εννοείτε να έχει και τις βασικές προϋποθέσεις να ταξιδέψει και στην άσφαλτο!
Ήμουν κάτοχος LC90 αλλά το ελληνικό κράτος μας έκανε να τα πουλήσουμε!!
Έτσι λοιπόν αναζητώ νέο αμάξι να με συντροφεύσει στα ταξίδια μου....Τα κριτήρια είναι:
Εκτός δρόμου ικανότητες
Εντός δρόμου να τσουλάει ικανοποιητικά
Τιμή έως 3.500 euro
Κυβικά μέχρι 2.000ccΠεριμένω να δω τις προτάσεις σας
**εφοσον μπορεις να πας σε 2000 κυβικα **και κανεις ταξειδακια το ΜΙΤΣΟΥΒΙΣΙ ΠΙΝΙΝ 2λιτρο GDI ταχει ολα σαν τζιπ με κοντα και μπλοκε και ολα τα καλα, αλλα να κυτταξεις να ενημερωθεις για τον κινητηρα GDI 'θελει 100-αρα και δεν δεχεται υγραεριο, ενω σε καταναλωση ειναι πολυυυ οικονομικος για 2-λιτρο'
Λογω 2-λιτρου οι τιμες ειναι χωμα..αλλα πρεπει να ανεβεις λιγακι σε μπατζετ....κανα 1000-αρικο μαξ.βιταρα 4πορτο με υγραεριο η χωρις του 99-2003 1600Εαν το παζαρεψεις το θεμα μπορει με 4000 χιλιαδες να βρεις .
Οριακα Υποφερτο σε ταξειδι, καλο σε οφφ (ειχα 2-λιτρο γκραν και τζιμνυ)...κυττα να εχει 2 ψαεροσακκουςστα 3500 μονο σαμουραι (και αν , αν ειναι καλο), με πισω σουστα, καλο οφφ, κακο ταξειδι, υποφερτο στα καθημερινα για δουλεια στην πολη, αξιοπιστο, οικονομικο, στεναχωρο μεσα.
Υποθετω οτι τα κοντα τα θελεις..οπωσδηποτε. Ειμαι στην ιδια θεση, οπως ξερεις (ταχουμε πει και με πμ) και το ψαχνω και εγω...
Όχημα εκτός δρόμου;