-
Αντιμετωπιζω προβλημα με τον δεικτη βενζινης μου,ελπιζω να ειναι αυτο και οχι κατι αλλο!Χτες το βραδυ γυρνοντας απο εξοδο,μετα απο μια αποτομη ανυφορα αναψε το φωτακι της βενζινης,ενω ημουν σιγουρη πως εχω τουλαχιστων 10 Ε μεσα..το αστειο ειναι πως οσο πλησιαζα σπιτι ανεβενε η βενζινη αντι να κατεβενει..σημερα πηγα να βαλω και ενω εβαλα 20 Ε και ανεβηκε αμεσως,δεν προλαβα να κανω 200 μετρα και ξανααναψε κοκινο!ετσι απλα επεσε στο κοκκινο σε δευτερολεπτα!Τι μπορει να φταιει?ειναι κατι με τον δεικτη?Διαροες δε βρηκα και επισης δε θυμαμαι να το χτυπησα απο κατω!
-
Αντιμετωπιζω προβλημα με τον δεικτη βενζινης μου,ελπιζω να ειναι αυτο και οχι κατι αλλο!Χτες το βραδυ γυρνοντας απο εξοδο,μετα απο μια αποτομη ανυφορα αναψε το φωτακι της βενζινης,ενω ημουν σιγουρη πως εχω τουλαχιστων 10 Ε μεσα..το αστειο ειναι πως οσο πλησιαζα σπιτι ανεβενε η βενζινη αντι να κατεβενει..σημερα πηγα να βαλω και ενω εβαλα 20 Ε και ανεβηκε αμεσως,δεν προλαβα να κανω 200 μετρα και ξανααναψε κοκινο!ετσι απλα επεσε στο κοκκινο σε δευτερολεπτα!Τι μπορει να φταιει?ειναι κατι με τον δεικτη?Διαροες δε βρηκα και επισης δε θυμαμαι να το χτυπησα απο κατω!
-
Αντιμετωπιζω προβλημα με τον δεικτη βενζινης μου,ελπιζω να ειναι αυτο και οχι κατι αλλο!Χτες το βραδυ γυρνοντας απο εξοδο,μετα απο μια αποτομη ανυφορα αναψε το φωτακι της βενζινης,ενω ημουν σιγουρη πως εχω τουλαχιστων 10 Ε μεσα..το αστειο ειναι πως οσο πλησιαζα σπιτι ανεβενε η βενζινη αντι να κατεβενει..σημερα πηγα να βαλω και ενω εβαλα 20 Ε και ανεβηκε αμεσως,δεν προλαβα να κανω 200 μετρα και ξανααναψε κοκινο!ετσι απλα επεσε στο κοκκινο σε δευτερολεπτα!Τι μπορει να φταιει?ειναι κατι με τον δεικτη?Διαροες δε βρηκα και επισης δε θυμαμαι να το χτυπησα απο κατω!
-
Ο δείκτης ανεβοκατεβαινει σε αναφορές/κατηφορες. Όταν έχεις τόσο λίγη βενζινη συμβαίνει. Επίσης μην αφήνεις το αμάξι να στεγνωνει.
Sent from my iPhone using Tapa toumpa pararam...
-
Μαρια τι αμαξι εχεις?
-
Αν η μετακίνηση του δείκτη είναι υπερβολική ακόμα και εν όψει της κλίσης του οδοστρώματος, μπορεί να έχει πρόβλημα το φλοτέρ του ρεζερβουάρ.
-
Σαν πολλές Μαρίες δε μαζεύτηκαν τελευταία στο φόρουμ?
-
εχω ενα fiat punto 05 1.4
-
αλλα μολις ξαναπηγα σταμαξι και εδειχνε και παλι κανονικα ο δεικτης αρα λογικα αυτο ειναι που τρωει κολληματα!θα κανω σερβις σε 15 μερες!ευχαριστω παιδια!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σαν πολλές Μαρίες δε μαζεύτηκαν τελευταία στο φόρουμ?Ναι σωστή παρατήρηση. Όπως παλιότερα είχαμε πολλούς Madάκους!!!
-
xe χε χε...στο λαντα νιβα αναβει και φουλαρισμενο στις στροφες...για να εχω το κεφαλι μου ησυχο φουλαρω καθε 200 χλμ προληπτικα. ξερει κανενας αν μπορω να αλλαξω ρεζερβουαρ με αλλο που να εχει χωρισματα μεσα..και αν ναι απο ποια μαρκα/μοντελο (για μεταχ μιλαω)
-
Στα παλιότερα Fiat και Alfaromeo όντως , το ντεπόζιτο έδειχνε ότι ήθελε... Στο φρενάρισμα λαμπάκι και στην επιτάχυνση φουλάρισμα και αυτό ήταν λόγω κατασκευής. Φαντάζομαι οτι και στο punto το ίδιο συμβαίνει , έχει ακόμα το παλιό σύστημα και οχι το ψηφιακό με την μέση τιμή......
-
Μαρια ειναι φυσιολογικο αυτο στα punto οπως κ πολλα αλλα ιταλικα!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σαν πολλές Μαρίες δε μαζεύτηκαν τελευταία στο φόρουμ?
……σύνερθεεεεεεεεε, ομορφαίνουν της ενότητες τα κορίτσια και συγκρατούν την γλώσσα μας…..
Α. -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
xe χε χε...στο λαντα νιβα αναβει και φουλαρισμενο στις στροφες...για να εχω το κεφαλι μου ησυχο φουλαρω καθε 200 χλμ προληπτικα. ξερει κανενας αν μπορω να αλλαξω ρεζερβουαρ με αλλο που να εχει χωρισματα μεσα..και αν ναι απο ποια μαρκα/μοντελο (για μεταχ μιλαω)Δεν έχει κατασκευαστεί πότε…… για ΙΧ!.
Α. -
Ο χρήστης maria.23 έγραψε:
αλλα μολις ξαναπηγα σταμαξι και εδειχνε και παλι κανονικα ο δεικτης αρα λογικα αυτο ειναι που τρωει κολληματα!θα κανω σερβις σε 15 μερες!ευχαριστω παιδια!
Μια συμβουλή κοπέλα μου, που έχω δώσει στην γυναίκα και της κόρες μου.
Μαζεύεται χρήματα, και φουλάρετε το ρεζερβουάρ.
Μετά όταν φτάνει στην μέση, να το ‘χρεώνετε’ ρεζέρβα και να βάζετε όση βενζίνα έχετε τα αντίστοιχα χρήματα.
Οι αντλίες βενζίνας, ψύχονται με την βενζίνα, άρα πρέπει να κολυμπάνε σε αυτήν.
Επιπλέον και η αντίσταση του φλοτέρ, όντας στον αέρα, φθείρετε περισσότερο από το να είναι βαφτισμένη στην βενζίνα.
Antonis-team. -
Αυτή η συμβουλή μπορεί να δοθεί και σε άντρα ή μόνο σε κοπέλες/γυναίκες/κόρες?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτή η συμβουλή μπορεί να δοθεί και σε άντρα ή μόνο σε κοπέλες/γυναίκες/κόρες?
Χρόνια πολλά φιλέ!.
Σίγουρα σε όλους!.
Εσύ δεν χρειάζεσαι την συμβουλή γιατί ξέρεις!!!...
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
xe χε χε...στο λαντα νιβα αναβει και φουλαρισμενο στις στροφες...για να εχω το κεφαλι μου ησυχο φουλαρω καθε 200 χλμ προληπτικα. ξερει κανενας αν μπορω να αλλαξω ρεζερβουαρ με αλλο που να εχει χωρισματα μεσα..και αν ναι απο ποια μαρκα/μοντελο (για μεταχ μιλαω)
Δεν έχει κατασκευαστεί πότε…… για ΙΧ!.
Α.φιλε αντωνη δεν καταλαβα την απαντηση σου...αν ρωτας ετος κατασκευης ειναι του 99 και ειναι ΙΧ..εκτος αν εννοεις οτι δεν γινεται μια τετοια σκατζα και οτι καθε μοντελλο εχει δικο του ρεζερβουαρ. Μηπως ομως ξερεις αν κανει απο νεωτερο μοντελλο που να εχουν επιλυσει αυτο το θεμα?...ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ (ο γνωστος γενικος μηχανικος ΛΑΝΤΑ) μου λεει ολα ετσι ειναι...μην το ψαχνεις
-
Υπαρχει νεωτερο μοντελο νιβα και με λυμενα προβληματα;
προβλημα με δεικτη βενζινης!