-
Καλησπέρα σας,
έχω ένα Hyundai i30 εδώ και 2 χρόνια, και την Πέμπτη 17/11 (09.00πμ) πήγα στην ΛΑΜΔΑ Α.Ε. στην Κηφισιά (επίσημος αντιπρόσωπος Hyundai), για να κάνω το 2ο SERVICE των 35.000km.
Άφησα το αμάξι εκεί, έδωσα μια λίστα με κάποιες παρατηρήσεις για έλεγχο, και αφού πήρα το αυτοκίνητο αντικατάστασης έφυγα για τη δουλειά μου. Ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι το SERVICE θέλει 2-3 ώρες, και ότι θα παραλάβω το αυτοκίνητο την ίδια μέρα, εκτός αν προκύψει κάτι άλλο, οπότε και θα πρέπει να το ξαναπάω αφού πρώτα παραγγείλει ανταλλακτικά που τυχόν θα χρειαστούν.
Τελικά με πήραν τηλέφωνο κατά τις 3.30 και μου είπαν ότι θα το κρατήσουν για έλεγχο και την επόμενη μέρα.
Την Παρασκευή, και πάνω που είχα κανονίσει να φύγω από τη δουλειά μου για να πάω να το πάρω, δεν με κάλεσαν και όταν αναζήτησα τον κ. Νταΐδη, μου είπε ξανά ότι πρέπει να το κρατήσει μέχρι την Τρίτη, επειδή τη Δευτέρα θα λείπει ο ηλεκτρολόγος σε σεμινάριο, για να το ξαναδούν. Ανησύχησα, και τον ρώτησα τι είναι αυτό που πρέπει να δουν, και αν έγινε το SERVICE. Μου απάντησε πως το SERVICE έγινε κανονικά (Αλλαγή Λαδιών, Αλλαγή Φίλτρων αέρα, λαδιού, A/C και Μπουζί), αλλά ελέγχει ακόμη τις παρατηρήσεις που του έγραψα (κάποια τριξίματα που θέλανε σφίξιμο, και κάποια πυράκια που χτυπούσε στην ανηφόρα).
Επίσης με διαβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα μείνει μέσα στο συνεργείο, επειδή του ανέφερα ότι πρόσφατα μου το κλέψανε.Την Δευτέρα 21/11 πήγα από εκεί στις 8 το πρωί για να δω τι γίνεται, γιατί είχα αγχωθεί πολύ, και γιατί έχω μεγάλη αδυναμία στο αμάξι μου που ακόμα το πληρώνω... Το είδα μέσα στο συνεργείο, αλλά οι ροδιές πίσω από τα λάστιχα είχαν αφήσει ίχνος από χώμα, λες και είχε πάει σε χωματόδρομο.
Όταν μίλησα με τον μηχανικό, με καθησύχασε, και μου ανέφερε ότι όλα είναι καλά, να μην ανησυχώ, και ότι περιμένει τον ηλεκτρολόγο για μια ανακεφαλαίωση και ότι θα το πάρω την επόμενη μέρα.
Πράγματι την ίδια μέρα το μεσημέρι, αφού επέστρεψα στο γραφείο μου, δέχτηκα κλήση από άλλο μηχανικό, για να παραλάβω το αυτοκίνητο, και ότι ήταν έτοιμο, και με ενημέρωσαν ότι θα κοστίσει 255€.
Την επόμενη μέρα πράγματι πήγα στην Κηφισιά, άφησα το αυτοκίνητο αντκατάστασης, και παρέλαβα το i30 μου μετά από 5 μέρες. Με ενημέρωσαν ότι φτιάξανε τα τριξίματα που έκανε στο πλαστικό πάνω από το καντράν και στην ηλιοροφή, για τα πυράκια δεν το άκουσαν άρα δεν υπάρχει πρόβλημα (ίσως έφταιγε το καύσιμο), και επίσης με ενημέρωσαν ότι η μπαταρία και τα λάστιχα μου είναι μέτρια και θέλουν άλλαγμα.
Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο και ξεκίνησα να επιστρέφω στου Ζωγράφου, διαπίστωσα ότι το τιμόνι μου ήταν πιο βαρύ, δύσκαμπτο και δυσκίνητο, και επίσης στις στροφές η επαναφορά γινόταν πολύ πιο αργά σαν κάτι να το εμπόδιζε. Αναγκαζόμουν να κάνω εγώ χειροκίνητα την επαναφορά μάλιστα, σε σημεία που πριν δεν το έκανα, αλλιώς το αμάξι συνεχίζει να στρίβει. Είναι δηλαδή σχεδόν σαν μηχανικό το τιμόνι, ακόμα και όταν πηγαίνω με 100km/h, θέλει περισσότερη δύναμη για να γυρίσει σε σχέση με πριν, ενώ αν το στρίψεις τέρμα και το αφήσεις, σου δίνει την αίσθηση ότι θα κάνει κύκλους και θα στρίβει συνέχεια, για πολλή ώρα μέχρι να κάνει την επαναφορά, σε αντίθεση με πριν που ήταν τέλειο και πολύ ελαφρύ.
Την επόμενη μέρα ξαναπήγα νωρίς το πρωί πριν από τη δουλειά μου, για να το αναφέρω, και να μάθω τι κάνανε στο αμάξι και το προκάλεσε. Η απάντηση ήταν ότι λείπει ο ηλεκτρολόγος επειδή αρρώστησε, και ότι επειδή είναι ηλεκτρικό το τιμόνι δεν μπορούν να το ελέγξουν. Έτσι έφυγα άπρακτος.
Όταν ξανακάλεσα, και απαίτησα να μου δώσουν λύση, και ότι είναι δική τους ευθύνη ότι συνέβη στο αμάξι κατά τη διάρκεια του SERVICE, με παρέπεμψαν στο συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Μεταμόρφωση, που θα είχε ηλεκτρολόγο. Πράγματι έκλεισα ραντεβού για την Παρασκευή στις 08.00 το πρωί.
Εκεί, αφού το κάναμε μια βόλτα, τσεκάραμε την πίεση των ελαστικών (το είχα κάνει κι εγώ από την αρχή), και το βάλαμε στο διαγνωστικό, μου είπαν ότι δεν βλέπουν κάτι, και πως για την αλλαγή της συμπεριφοράς του τιμονιού θα έπρεπε να απευθυνθώ στην Κηφισιά, γιατί δεν ξέρουν τι ακριβώς έγινε στο SERVICE και το προκάλεσε.
Να σημειώσω εδώ, ότι κάθε φορά που πρέπει να πάω στην Κηφισιά ή στη Μεταμόρφωση, πρέπει να διανύσω 27+27=54km και να πληρώσω 5,60€ διόδια στην Αττική Οδό, καθώς επίσης και να φύγω από τη δουλειά μου για όσο χρόνο χρειαστεί.
Σήμερα λοιπόν, επικοινώνησα με τα κεντρικά της Hyudai για να αναφέρω το όλο θέμα, και να ζητήσω να δώσουν λύση. Ο υπεύθυνος αφού επικοινώνησε με το συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά και τη Μεταμόρφωση, με κάλεσε πίσω και μου ανέφερε ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα, και άρχισε να μου λέει διάφορα περίεργα σαν δικαιολογίες (ότι ίσως άλλαξαν τα εμπρός λάστιχα με τα πίσω αφού είχαν φθορά - πράγμα που διέψευσαν από το συνεργείο, ή ότι ίσως σφίξανε τις αναρτήσεις κ.α), και ότι το αμάξι μου είναι ακόμα στην εγγύηση και αν χρειαστεί μπορούν να μου αλλάξουν ολόκληρη την κρεμαγιέρα. Λες και το χάλασα εγώ!!!!!!!
Ξανακάλεσα το συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά, και έκλεισα ραντεβού ξανά για την Πέμπτη 1/12 για έλεγχο.
Θέλω να ρωτήσω αν έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να προκάλεσε το πρόβλημα.... Μου αλλάξανε κάποιο ανταλλακτικό τις μέρες που ήταν το αυτοκίνητό μου στο συνεργείο χωρίς να μου το πούνε?
Σφίξανε κάτι (ψαλίδια, κρεμαγιέρα, αμορτισερ) ?
Το χτυπήσανε κάπου σε λακούβα κατά την διάρκεια των δοκιμών που κάνανε? Τι μπορεί να προκαλέσει το παραπάνω πρόβλημα??? Στο συνεργείο τα αρνούνται όλα αυτά, αλλά εγώ δεν τους έχω πια καμία εμπιστοσύνη, και δεν πρόκειται να το ξανααφήσω εκεί, όπως μου ζητήσανε, αλλά θα κάτσω κι εγώ όση ώρα χρειαστεί... Τους το εμπιστεύτηκα μια φορά και την πάτησα. Και να σκεφτείτε ότι από εκεί έχουμε αγοράσει 2 αυτοκίνητα σε περίοδο κρίσης, και τα συντηρούμε πάντα εκεί...Έχω στεναχωρηθεί και ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ με το όλο θέμα, και αυτές τις μέρες το έχω αφήσει στο parking και δεν το μετακινώ γιατί φοβάμαι να το οδηγήσω αφενός, και στεναχωριέμαι όταν το βλέπω έτσι αφετέρου.
Κάθε βοήθεια ή άποψη ευπρόσδεκτη...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σας,
έχω ένα Hyundai i30 εδώ και 2 χρόνια, και την Πέμπτη 17/11 (09.00πμ) πήγα στην ΛΑΜΔΑ Α.Ε. στην Κηφισιά (επίσημος αντιπρόσωπος Hyundai), για να κάνω το 2ο SERVICE των 35.000km.
Άφησα το αμάξι εκεί, έδωσα μια λίστα με κάποιες παρατηρήσεις για έλεγχο, και αφού πήρα το αυτοκίνητο αντικατάστασης έφυγα για τη δουλειά μου. Ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι το SERVICE θέλει 2-3 ώρες, και ότι θα παραλάβω το αυτοκίνητο την ίδια μέρα, εκτός αν προκύψει κάτι άλλο, οπότε και θα πρέπει να το ξαναπάω αφού πρώτα παραγγείλει ανταλλακτικά που τυχόν θα χρειαστούν.
Τελικά με πήραν τηλέφωνο κατά τις 3.30 και μου είπαν ότι θα το κρατήσουν για έλεγχο και την επόμενη μέρα.
Την Παρασκευή, και πάνω που είχα κανονίσει να φύγω από τη δουλειά μου για να πάω να το πάρω, δεν με κάλεσαν και όταν αναζήτησα τον κ. Νταΐδη, μου είπε ξανά ότι πρέπει να το κρατήσει μέχρι την Τρίτη, επειδή τη Δευτέρα θα λείπει ο ηλεκτρολόγος σε σεμινάριο, για να το ξαναδούν. Ανησύχησα, και τον ρώτησα τι είναι αυτό που πρέπει να δουν, και αν έγινε το SERVICE. Μου απάντησε πως το SERVICE έγινε κανονικά (Αλλαγή Λαδιών, Αλλαγή Φίλτρων αέρα, λαδιού, A/C και Μπουζί), αλλά ελέγχει ακόμη τις παρατηρήσεις που του έγραψα (κάποια τριξίματα που θέλανε σφίξιμο, και κάποια πυράκια που χτυπούσε στην ανηφόρα).
Επίσης με διαβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα μείνει μέσα στο συνεργείο, επειδή του ανέφερα ότι πρόσφατα μου το κλέψανε.Την Δευτέρα 21/11 πήγα από εκεί στις 8 το πρωί για να δω τι γίνεται, γιατί είχα αγχωθεί πολύ, και γιατί έχω μεγάλη αδυναμία στο αμάξι μου που ακόμα το πληρώνω... Το είδα μέσα στο συνεργείο, αλλά οι ροδιές πίσω από τα λάστιχα είχαν αφήσει ίχνος από χώμα, λες και είχε πάει σε χωματόδρομο.
Όταν μίλησα με τον μηχανικό, με καθησύχασε, και μου ανέφερε ότι όλα είναι καλά, να μην ανησυχώ, και ότι περιμένει τον ηλεκτρολόγο για μια ανακεφαλαίωση και ότι θα το πάρω την επόμενη μέρα.
Πράγματι την ίδια μέρα το μεσημέρι, αφού επέστρεψα στο γραφείο μου, δέχτηκα κλήση από άλλο μηχανικό, για να παραλάβω το αυτοκίνητο, και ότι ήταν έτοιμο, και με ενημέρωσαν ότι θα κοστίσει 255€.
Την επόμενη μέρα πράγματι πήγα στην Κηφισιά, άφησα το αυτοκίνητο αντκατάστασης, και παρέλαβα το i30 μου μετά από 5 μέρες. Με ενημέρωσαν ότι φτιάξανε τα τριξίματα που έκανε στο πλαστικό πάνω από το καντράν και στην ηλιοροφή, για τα πυράκια δεν το άκουσαν άρα δεν υπάρχει πρόβλημα (ίσως έφταιγε το καύσιμο), και επίσης με ενημέρωσαν ότι η μπαταρία και τα λάστιχα μου είναι μέτρια και θέλουν άλλαγμα.
Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο και ξεκίνησα να επιστρέφω στου Ζωγράφου, διαπίστωσα ότι το τιμόνι μου ήταν πιο βαρύ, δύσκαμπτο και δυσκίνητο, και επίσης στις στροφές η επαναφορά γινόταν πολύ πιο αργά σαν κάτι να το εμπόδιζε. Αναγκαζόμουν να κάνω εγώ χειροκίνητα την επαναφορά μάλιστα, σε σημεία που πριν δεν το έκανα, αλλιώς το αμάξι συνεχίζει να στρίβει. Είναι δηλαδή σχεδόν σαν μηχανικό το τιμόνι, ακόμα και όταν πηγαίνω με 100km/h, θέλει περισσότερη δύναμη για να γυρίσει σε σχέση με πριν, ενώ αν το στρίψεις τέρμα και το αφήσεις, σου δίνει την αίσθηση ότι θα κάνει κύκλους και θα στρίβει συνέχεια, για πολλή ώρα μέχρι να κάνει την επαναφορά, σε αντίθεση με πριν που ήταν τέλειο και πολύ ελαφρύ.
Την επόμενη μέρα ξαναπήγα νωρίς το πρωί πριν από τη δουλειά μου, για να το αναφέρω, και να μάθω τι κάνανε στο αμάξι και το προκάλεσε. Η απάντηση ήταν ότι λείπει ο ηλεκτρολόγος επειδή αρρώστησε, και ότι επειδή είναι ηλεκτρικό το τιμόνι δεν μπορούν να το ελέγξουν. Έτσι έφυγα άπρακτος.
Όταν ξανακάλεσα, και απαίτησα να μου δώσουν λύση, και ότι είναι δική τους ευθύνη ότι συνέβη στο αμάξι κατά τη διάρκεια του SERVICE, με παρέπεμψαν στο συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Μεταμόρφωση, που θα είχε ηλεκτρολόγο. Πράγματι έκλεισα ραντεβού για την Παρασκευή στις 08.00 το πρωί.
Εκεί, αφού το κάναμε μια βόλτα, τσεκάραμε την πίεση των ελαστικών (το είχα κάνει κι εγώ από την αρχή), και το βάλαμε στο διαγνωστικό, μου είπαν ότι δεν βλέπουν κάτι, και πως για την αλλαγή της συμπεριφοράς του τιμονιού θα έπρεπε να απευθυνθώ στην Κηφισιά, γιατί δεν ξέρουν τι ακριβώς έγινε στο SERVICE και το προκάλεσε.
Να σημειώσω εδώ, ότι κάθε φορά που πρέπει να πάω στην Κηφισιά ή στη Μεταμόρφωση, πρέπει να διανύσω 27+27=54km και να πληρώσω 5,60€ διόδια στην Αττική Οδό, καθώς επίσης και να φύγω από τη δουλειά μου για όσο χρόνο χρειαστεί.
Σήμερα λοιπόν, επικοινώνησα με τα κεντρικά της Hyudai για να αναφέρω το όλο θέμα, και να ζητήσω να δώσουν λύση. Ο υπεύθυνος αφού επικοινώνησε με το συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά και τη Μεταμόρφωση, με κάλεσε πίσω και μου ανέφερε ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα, και άρχισε να μου λέει διάφορα περίεργα σαν δικαιολογίες (ότι ίσως άλλαξαν τα εμπρός λάστιχα με τα πίσω αφού είχαν φθορά - πράγμα που διέψευσαν από το συνεργείο, ή ότι ίσως σφίξανε τις αναρτήσεις κ.α), και ότι το αμάξι μου είναι ακόμα στην εγγύηση και αν χρειαστεί μπορούν να μου αλλάξουν ολόκληρη την κρεμαγιέρα. Λες και το χάλασα εγώ!!!!!!!
Ξανακάλεσα το συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά, και έκλεισα ραντεβού ξανά για την Πέμπτη 1/12 για έλεγχο.
Θέλω να ρωτήσω αν έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να προκάλεσε το πρόβλημα.... Μου αλλάξανε κάποιο ανταλλακτικό τις μέρες που ήταν το αυτοκίνητό μου στο συνεργείο χωρίς να μου το πούνε?
Σφίξανε κάτι (ψαλίδια, κρεμαγιέρα, αμορτισερ) ?
Το χτυπήσανε κάπου σε λακούβα κατά την διάρκεια των δοκιμών που κάνανε? Τι μπορεί να προκαλέσει το παραπάνω πρόβλημα??? Στο συνεργείο τα αρνούνται όλα αυτά, αλλά εγώ δεν τους έχω πια καμία εμπιστοσύνη, και δεν πρόκειται να το ξανααφήσω εκεί, όπως μου ζητήσανε, αλλά θα κάτσω κι εγώ όση ώρα χρειαστεί... Τους το εμπιστεύτηκα μια φορά και την πάτησα. Και να σκεφτείτε ότι από εκεί έχουμε αγοράσει 2 αυτοκίνητα σε περίοδο κρίσης, και τα συντηρούμε πάντα εκεί...Έχω στεναχωρηθεί και ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ με το όλο θέμα, και αυτές τις μέρες το έχω αφήσει στο parking και δεν το μετακινώ γιατί φοβάμαι να το οδηγήσω αφενός, και στεναχωριέμαι όταν το βλέπω έτσι αφετέρου.
Κάθε βοήθεια ή άποψη ευπρόσδεκτη...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σας,
έχω ένα Hyundai i30 εδώ και 2 χρόνια, και την Πέμπτη 17/11 (09.00πμ) πήγα στην ΛΑΜΔΑ Α.Ε. στην Κηφισιά (επίσημος αντιπρόσωπος Hyundai), για να κάνω το 2ο SERVICE των 35.000km.
Άφησα το αμάξι εκεί, έδωσα μια λίστα με κάποιες παρατηρήσεις για έλεγχο, και αφού πήρα το αυτοκίνητο αντικατάστασης έφυγα για τη δουλειά μου. Ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι το SERVICE θέλει 2-3 ώρες, και ότι θα παραλάβω το αυτοκίνητο την ίδια μέρα, εκτός αν προκύψει κάτι άλλο, οπότε και θα πρέπει να το ξαναπάω αφού πρώτα παραγγείλει ανταλλακτικά που τυχόν θα χρειαστούν.
Τελικά με πήραν τηλέφωνο κατά τις 3.30 και μου είπαν ότι θα το κρατήσουν για έλεγχο και την επόμενη μέρα.
Την Παρασκευή, και πάνω που είχα κανονίσει να φύγω από τη δουλειά μου για να πάω να το πάρω, δεν με κάλεσαν και όταν αναζήτησα τον κ. Νταΐδη, μου είπε ξανά ότι πρέπει να το κρατήσει μέχρι την Τρίτη, επειδή τη Δευτέρα θα λείπει ο ηλεκτρολόγος σε σεμινάριο, για να το ξαναδούν. Ανησύχησα, και τον ρώτησα τι είναι αυτό που πρέπει να δουν, και αν έγινε το SERVICE. Μου απάντησε πως το SERVICE έγινε κανονικά (Αλλαγή Λαδιών, Αλλαγή Φίλτρων αέρα, λαδιού, A/C και Μπουζί), αλλά ελέγχει ακόμη τις παρατηρήσεις που του έγραψα (κάποια τριξίματα που θέλανε σφίξιμο, και κάποια πυράκια που χτυπούσε στην ανηφόρα).
Επίσης με διαβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα μείνει μέσα στο συνεργείο, επειδή του ανέφερα ότι πρόσφατα μου το κλέψανε.Την Δευτέρα 21/11 πήγα από εκεί στις 8 το πρωί για να δω τι γίνεται, γιατί είχα αγχωθεί πολύ, και γιατί έχω μεγάλη αδυναμία στο αμάξι μου που ακόμα το πληρώνω... Το είδα μέσα στο συνεργείο, αλλά οι ροδιές πίσω από τα λάστιχα είχαν αφήσει ίχνος από χώμα, λες και είχε πάει σε χωματόδρομο.
Όταν μίλησα με τον μηχανικό, με καθησύχασε, και μου ανέφερε ότι όλα είναι καλά, να μην ανησυχώ, και ότι περιμένει τον ηλεκτρολόγο για μια ανακεφαλαίωση και ότι θα το πάρω την επόμενη μέρα.
Πράγματι την ίδια μέρα το μεσημέρι, αφού επέστρεψα στο γραφείο μου, δέχτηκα κλήση από άλλο μηχανικό, για να παραλάβω το αυτοκίνητο, και ότι ήταν έτοιμο, και με ενημέρωσαν ότι θα κοστίσει 255€.
Την επόμενη μέρα πράγματι πήγα στην Κηφισιά, άφησα το αυτοκίνητο αντκατάστασης, και παρέλαβα το i30 μου μετά από 5 μέρες. Με ενημέρωσαν ότι φτιάξανε τα τριξίματα που έκανε στο πλαστικό πάνω από το καντράν και στην ηλιοροφή, για τα πυράκια δεν το άκουσαν άρα δεν υπάρχει πρόβλημα (ίσως έφταιγε το καύσιμο), και επίσης με ενημέρωσαν ότι η μπαταρία και τα λάστιχα μου είναι μέτρια και θέλουν άλλαγμα.
Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο και ξεκίνησα να επιστρέφω στου Ζωγράφου, διαπίστωσα ότι το τιμόνι μου ήταν πιο βαρύ, δύσκαμπτο και δυσκίνητο, και επίσης στις στροφές η επαναφορά γινόταν πολύ πιο αργά σαν κάτι να το εμπόδιζε. Αναγκαζόμουν να κάνω εγώ χειροκίνητα την επαναφορά μάλιστα, σε σημεία που πριν δεν το έκανα, αλλιώς το αμάξι συνεχίζει να στρίβει. Είναι δηλαδή σχεδόν σαν μηχανικό το τιμόνι, ακόμα και όταν πηγαίνω με 100km/h, θέλει περισσότερη δύναμη για να γυρίσει σε σχέση με πριν, ενώ αν το στρίψεις τέρμα και το αφήσεις, σου δίνει την αίσθηση ότι θα κάνει κύκλους και θα στρίβει συνέχεια, για πολλή ώρα μέχρι να κάνει την επαναφορά, σε αντίθεση με πριν που ήταν τέλειο και πολύ ελαφρύ.
Την επόμενη μέρα ξαναπήγα νωρίς το πρωί πριν από τη δουλειά μου, για να το αναφέρω, και να μάθω τι κάνανε στο αμάξι και το προκάλεσε. Η απάντηση ήταν ότι λείπει ο ηλεκτρολόγος επειδή αρρώστησε, και ότι επειδή είναι ηλεκτρικό το τιμόνι δεν μπορούν να το ελέγξουν. Έτσι έφυγα άπρακτος.
Όταν ξανακάλεσα, και απαίτησα να μου δώσουν λύση, και ότι είναι δική τους ευθύνη ότι συνέβη στο αμάξι κατά τη διάρκεια του SERVICE, με παρέπεμψαν στο συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Μεταμόρφωση, που θα είχε ηλεκτρολόγο. Πράγματι έκλεισα ραντεβού για την Παρασκευή στις 08.00 το πρωί.
Εκεί, αφού το κάναμε μια βόλτα, τσεκάραμε την πίεση των ελαστικών (το είχα κάνει κι εγώ από την αρχή), και το βάλαμε στο διαγνωστικό, μου είπαν ότι δεν βλέπουν κάτι, και πως για την αλλαγή της συμπεριφοράς του τιμονιού θα έπρεπε να απευθυνθώ στην Κηφισιά, γιατί δεν ξέρουν τι ακριβώς έγινε στο SERVICE και το προκάλεσε.
Να σημειώσω εδώ, ότι κάθε φορά που πρέπει να πάω στην Κηφισιά ή στη Μεταμόρφωση, πρέπει να διανύσω 27+27=54km και να πληρώσω 5,60€ διόδια στην Αττική Οδό, καθώς επίσης και να φύγω από τη δουλειά μου για όσο χρόνο χρειαστεί.
Σήμερα λοιπόν, επικοινώνησα με τα κεντρικά της Hyudai για να αναφέρω το όλο θέμα, και να ζητήσω να δώσουν λύση. Ο υπεύθυνος αφού επικοινώνησε με το συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά και τη Μεταμόρφωση, με κάλεσε πίσω και μου ανέφερε ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα, και άρχισε να μου λέει διάφορα περίεργα σαν δικαιολογίες (ότι ίσως άλλαξαν τα εμπρός λάστιχα με τα πίσω αφού είχαν φθορά - πράγμα που διέψευσαν από το συνεργείο, ή ότι ίσως σφίξανε τις αναρτήσεις κ.α), και ότι το αμάξι μου είναι ακόμα στην εγγύηση και αν χρειαστεί μπορούν να μου αλλάξουν ολόκληρη την κρεμαγιέρα. Λες και το χάλασα εγώ!!!!!!!
Ξανακάλεσα το συνεργείο της ΛΑΜΔΑ στην Κηφισιά, και έκλεισα ραντεβού ξανά για την Πέμπτη 1/12 για έλεγχο.
Θέλω να ρωτήσω αν έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να προκάλεσε το πρόβλημα.... Μου αλλάξανε κάποιο ανταλλακτικό τις μέρες που ήταν το αυτοκίνητό μου στο συνεργείο χωρίς να μου το πούνε?
Σφίξανε κάτι (ψαλίδια, κρεμαγιέρα, αμορτισερ) ?
Το χτυπήσανε κάπου σε λακούβα κατά την διάρκεια των δοκιμών που κάνανε? Τι μπορεί να προκαλέσει το παραπάνω πρόβλημα??? Στο συνεργείο τα αρνούνται όλα αυτά, αλλά εγώ δεν τους έχω πια καμία εμπιστοσύνη, και δεν πρόκειται να το ξανααφήσω εκεί, όπως μου ζητήσανε, αλλά θα κάτσω κι εγώ όση ώρα χρειαστεί... Τους το εμπιστεύτηκα μια φορά και την πάτησα. Και να σκεφτείτε ότι από εκεί έχουμε αγοράσει 2 αυτοκίνητα σε περίοδο κρίσης, και τα συντηρούμε πάντα εκεί...Έχω στεναχωρηθεί και ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ με το όλο θέμα, και αυτές τις μέρες το έχω αφήσει στο parking και δεν το μετακινώ γιατί φοβάμαι να το οδηγήσω αφενός, και στεναχωριέμαι όταν το βλέπω έτσι αφετέρου.
Κάθε βοήθεια ή άποψη ευπρόσδεκτη...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Αρκεί μία φορά το θέμα. [mod]
Πρόβλημα σε Hyundai i30 μετά το SERVICE στη ΛΑΜΔΑ Κηφισιάς!!