-
Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;
-
Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;
-
Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;
Βασικά, αυτό που λες απαγορεύεται σε οποιοδήποτε αμάξι με καταλύτη (δηλαδή εδώ και καμιά 20αριά χρόνια), γιατί υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο εισόδου άκαυστου καυσίμου στον καταλύτη και σημαντικής βλάβης σε αυτόν με κόστος ... ίσως και 4ψήφιο (αναλόγως την premiumσύνη του αυτοκινήτου ).
Πάντως, αν ξεχάσουμε τον καταλύτη, δεν βλέπω πως αυτό που λες θα μπορούσε να γίνει σε οποιοδήποτε αυτόματο.
-
Δεν κατάλαβα, δεν βλέπεις να γίνεται σε κανένα αυτόματο ή δεν βλέπεις λόγο να μη γίνεται σε κάποιο πέρα από το θέμα του καταλύτη;
-
Δεν βλέπω το πως μπορεί ένα αυτόματο να πάρει μπρος με σπρώξιμο. Οποιοδήποτε αυτόματο.
-
Και αυτό επειδή ο συμπλέκτης απαιτεί ηλεκτρικό ρεύμα;
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;
τζαμπα η αλλαγή... ουτε σε χειροκίνητο επιτρέπεται...
-
Έχει γίνει τέτοιο ξεκίνημα 3-4 φορές στα 5 χρόνια και δεν άναψε καμία ένδειξη ούτε η κάρτα καυσαερίων έδειξε κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Στην οδική βοήθεια θα έδινα 800 ευρώ για 5 χρόνια κάλυψη.
-
Αν είναι κρύος ο καταλύτης δεν έχεις πρόβλημα, αν είναι ζεστός είναι το επικίνδυνο να υπερθερμανθεί και να χαλάσει.
Δεν είμαι σίγουρος αλλά για παλιά κλασσικά αυτόματα νομίζω ότι είχα διαβάσει ότι γίνεται αλλά με απώλειες λόγω μετατροπέα ροπής. Στα πιο νέα έτσι κι αλλιώς χωρίς μπαταρία δεν βγαίνει η P (parking) οπότε δεν πας πουθενά. -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες από όλους. Δεν θυμάμαι αν ήταν τελείως μηδενισμένη η μπαταρία, αλλά αν ήταν τελείως μηδενισμένη δε θα έπαιρνε μπρος ούτε με χειροκίνητο κιβώτιο;
-
Γιατί πρέπει να το βάζεις μπροστά με σπρώξιμο;
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες από όλους. Δεν θυμάμαι αν ήταν τελείως μηδενισμένη η μπαταρία, αλλά αν ήταν τελείως μηδενισμένη δε θα έπαιρνε μπρος ούτε με χειροκίνητο κιβώτιο;Θα έπαιρνε
Sent
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Γιατί πρέπει να το βάζεις μπροστά με σπρώξιμο;Γιατί το αφήνω παρκαρισμένο για μεγάλα διαστήματα και ο πόλος δεν βγαίνει εύκολα αλλά και για άλλους λόγους όπως ότι ξεχνάω τα αλάρμ αναμμένα για πολύ ώρα.
-
Είναι τεχνικώς αδύνατο να πάρει μπρος με σπρώξιμο ένα αυτόματο αν δεν υπάρχει μίζα αλλά υπάρχει μπαταρία γεμάτη;
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Γιατί πρέπει να το βάζεις μπροστά με σπρώξιμο;
Γιατί το αφήνω παρκαρισμένο για μεγάλα διαστήματα και ο πόλος δεν βγαίνει εύκολα αλλά και για άλλους λόγους όπως ότι ξεχνάω τα αλάρμ αναμένα για πολύ ώρα.
Να αγορασεις ενα booster ή ενα φορτιστη.
Επισης δεν ειναι κακο να μην εισαι αφηρημενος. -
Τα έχω και τα δύο. Το booster δεν είναι αρκετά δυνατό, τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου εμποδίζουν την εκκίνηση αν δεν έχουν μπόλικο ρεύμα.
-
Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
Τα έχω και τα δύο. Το booster δεν είναι αρκετά δυνατό, τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου εμποδίζουν την εκκίνηση αν δεν έχουν μπόλικο ρεύμα.Τοτε εχει προβλημα το booster.
-
Για να πάρει μπρος ένα κλασσικό αυτόματο πρέπει να δουλέψει η αντλία του σασμάν, να σηκώσει υδραυλική πίεση, να κομπλάρουν οι συμπλέκτες και να αρχίσει να γυρνάει ο κινητήρας.
Στα περισσότερα σασμάν η αντλία παίρνει κίνηση από τον κινητήρα και και δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει μπρος όσο και να τρέχει το αμάξι - είναι σαν να έχει νεκρό, δεν παίρνει ταχύτητες.
Σε μερικά σασμάν που έχουν 2 αντλίες (μια που παίρνει κίνηση από τον κινητήρα και δεύτερη που παίρνει κίνηση από τον άξονα μετάδοσης) μπορείς να βάλεις μπρος με σπρώξιμο αλλά πρέπει να τσουλάει τουλάχιστον με 20-30 χλμ ώστε η αντλία να σηκώσει πίεση και να εμπλέξει 1η σχέση.
Π.χ. σασμάν ZF σε παλιά μερσεντές. -
Στα σημερινά αυτόματα να το ξεχάσω έτσι; Ένα passat κοίταγα τις προάλλες.
Υπάρχει αυτόματο που να επιτρέπει το ξεκίνημα με σπρώξιμο;