Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπάρχει αυτόματο που να επιτρέπει το ξεκίνημα με σπρώξιμο;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Υπάρχει αυτόματο που να επιτρέπει το ξεκίνημα με σπρώξιμο;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    33
    3007
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mihalis_ last edited by

      Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.

      Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mihalis_ last edited by

        Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.

        Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mihalis_ last edited by

          Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.

          Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:

            Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;

            Βασικά, αυτό που λες απαγορεύεται σε οποιοδήποτε αμάξι με καταλύτη (δηλαδή εδώ και καμιά 20αριά χρόνια), γιατί υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο εισόδου άκαυστου καυσίμου στον καταλύτη και σημαντικής βλάβης σε αυτόν με κόστος ... ίσως και 4ψήφιο (αναλόγως την premiumσύνη του αυτοκινήτου ).

            Πάντως, αν ξεχάσουμε τον καταλύτη, δεν βλέπω πως αυτό που λες θα μπορούσε να γίνει σε οποιοδήποτε αυτόματο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mihalis_ last edited by

              Δεν κατάλαβα, δεν βλέπεις να γίνεται σε κανένα αυτόματο ή δεν βλέπεις λόγο να μη γίνεται σε κάποιο πέρα από το θέμα του καταλύτη;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Δεν βλέπω το πως μπορεί ένα αυτόματο να πάρει μπρος με σπρώξιμο. Οποιοδήποτε αυτόματο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mihalis_ last edited by

                  Και αυτό επειδή ο συμπλέκτης απαιτεί ηλεκτρικό ρεύμα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
                    Πριν 5 χρόνια παρά λίγο να έπαιρνα ένα octavia με αυτόματο κιβώτιο αλλά το άφησα γιατί ο κατασκευαστής έλεγε ότι δεν επιτρέπεται (ή δεν είναι δυνατό; ) να πάρει μπροστά στην κατηφόρα ή με σπρώξιμο, κάτι που για τους δικούς μου λόγους το θεωρώ απαραίτητο. Και πήρα το octavia5 με χειροκίνητο κιβώτιο.

                    Υπάρχει άλλο αυτόματο αυτοκίνητο σήμερα που να μην έχει πρόβλημα με το ξεκίνημα με σπρώξιμο ή με την κατηφόρα;

                    τζαμπα η αλλαγή... ουτε σε χειροκίνητο επιτρέπεται...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mihalis_ last edited by

                      Έχει γίνει τέτοιο ξεκίνημα 3-4 φορές στα 5 χρόνια και δεν άναψε καμία ένδειξη ούτε η κάρτα καυσαερίων έδειξε κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα. Στην οδική βοήθεια θα έδινα 800 ευρώ για 5 χρόνια κάλυψη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αν είναι κρύος ο καταλύτης δεν έχεις πρόβλημα, αν είναι ζεστός είναι το επικίνδυνο να υπερθερμανθεί και να χαλάσει.
                        Δεν είμαι σίγουρος αλλά για παλιά κλασσικά αυτόματα νομίζω ότι είχα διαβάσει ότι γίνεται αλλά με απώλειες λόγω μετατροπέα ροπής. Στα πιο νέα έτσι κι αλλιώς χωρίς μπαταρία δεν βγαίνει η P (parking) οπότε δεν πας πουθενά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mihalis_ last edited by

                          Ευχαριστώ για τις πληροφορίες από όλους. Δεν θυμάμαι αν ήταν τελείως μηδενισμένη η μπαταρία, αλλά αν ήταν τελείως μηδενισμένη δε θα έπαιρνε μπρος ούτε με χειροκίνητο κιβώτιο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pienaf1 last edited by

                            Γιατί πρέπει να το βάζεις μπροστά με σπρώξιμο;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aris last edited by

                              Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
                              Ευχαριστώ για τις πληροφορίες από όλους. Δεν θυμάμαι αν ήταν τελείως μηδενισμένη η μπαταρία, αλλά αν ήταν τελείως μηδενισμένη δε θα έπαιρνε μπρος ούτε με χειροκίνητο κιβώτιο;

                              Θα έπαιρνε

                              Sent

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mihalis_ last edited by

                                Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
                                Γιατί πρέπει να το βάζεις μπροστά με σπρώξιμο;

                                Γιατί το αφήνω παρκαρισμένο για μεγάλα διαστήματα και ο πόλος δεν βγαίνει εύκολα αλλά και για άλλους λόγους όπως ότι ξεχνάω τα αλάρμ αναμμένα για πολύ ώρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mihalis_ last edited by

                                  Είναι τεχνικώς αδύνατο να πάρει μπρος με σπρώξιμο ένα αυτόματο αν δεν υπάρχει μίζα αλλά υπάρχει μπαταρία γεμάτη;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:

                                    Γιατί πρέπει να το βάζεις μπροστά με σπρώξιμο;

                                    Γιατί το αφήνω παρκαρισμένο για μεγάλα διαστήματα και ο πόλος δεν βγαίνει εύκολα αλλά και για άλλους λόγους όπως ότι ξεχνάω τα αλάρμ αναμένα για πολύ ώρα.

                                    Να αγορασεις ενα booster ή ενα φορτιστη.
                                    Επισης δεν ειναι κακο να μην εισαι αφηρημενος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mihalis_ last edited by

                                      Τα έχω και τα δύο. Το booster δεν είναι αρκετά δυνατό, τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου εμποδίζουν την εκκίνηση αν δεν έχουν μπόλικο ρεύμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Mihalis_ έγραψε:
                                        Τα έχω και τα δύο. Το booster δεν είναι αρκετά δυνατό, τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου εμποδίζουν την εκκίνηση αν δεν έχουν μπόλικο ρεύμα.

                                        Τοτε εχει προβλημα το booster.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Για να πάρει μπρος ένα κλασσικό αυτόματο πρέπει να δουλέψει η αντλία του σασμάν, να σηκώσει υδραυλική πίεση, να κομπλάρουν οι συμπλέκτες και να αρχίσει να γυρνάει ο κινητήρας.

                                          Στα περισσότερα σασμάν η αντλία παίρνει κίνηση από τον κινητήρα και και δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει μπρος όσο και να τρέχει το αμάξι - είναι σαν να έχει νεκρό, δεν παίρνει ταχύτητες.

                                          Σε μερικά σασμάν που έχουν 2 αντλίες (μια που παίρνει κίνηση από τον κινητήρα και δεύτερη που παίρνει κίνηση από τον άξονα μετάδοσης) μπορείς να βάλεις μπρος με σπρώξιμο αλλά πρέπει να τσουλάει τουλάχιστον με 20-30 χλμ ώστε η αντλία να σηκώσει πίεση και να εμπλέξει 1η σχέση.
                                          Π.χ. σασμάν ZF σε παλιά μερσεντές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mihalis_ last edited by

                                            Στα σημερινά αυτόματα να το ξεχάσω έτσι; Ένα passat κοίταγα τις προάλλες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr