-
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί κανείς δεν ασχολήθηκε μ' αυτό.
Είδα, λοιπόν, τους 16 πρώτους στην 1η και όλα τα πληρώματα στην 2η και στην 3η Ε.Δ.
Πρώτη εντύπωση η απουσία θεατών. Στην 1η όπου υπήρχαν περίπου 100 άτομα στην πρώτη κοπάνα της Ε.Δ. σχεδόν όλοι ήταν αγωνιζόμενοι. Στο τελείωμα της 2ης ήμασταν 4 αυτοκίνητα και στο τελείωμα της 3ης ήμασταν 5 αυτοκίνητα. Εικόνα απελπιστική.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, καλά περάσματα κυρίως από Μπαντουνά, Αθανάσουλα, Σαμαρά, Πάζη, Χαλιβελάκη, Λευκαδίτη, Κωτσαδάμ, Μποζιόνελο.
Στο οργανωτικό κομμάτι, παρατήρησα την ύπαρξη μόνο ενός πλοηγού και κανενός ουραγού, τουλάχιστον μέχρι 15' λεπτά αφότου πέρασε το τελευταίο αυτοκίνητο. Λόγοι οικονομίας ή κάτι άλλο; -
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί κανείς δεν ασχολήθηκε μ' αυτό.
Είδα, λοιπόν, τους 16 πρώτους στην 1η και όλα τα πληρώματα στην 2η και στην 3η Ε.Δ.
Πρώτη εντύπωση η απουσία θεατών. Στην 1η όπου υπήρχαν περίπου 100 άτομα στην πρώτη κοπάνα της Ε.Δ. σχεδόν όλοι ήταν αγωνιζόμενοι. Στο τελείωμα της 2ης ήμασταν 4 αυτοκίνητα και στο τελείωμα της 3ης ήμασταν 5 αυτοκίνητα. Εικόνα απελπιστική.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, καλά περάσματα κυρίως από Μπαντουνά, Αθανάσουλα, Σαμαρά, Πάζη, Χαλιβελάκη, Λευκαδίτη, Κωτσαδάμ, Μποζιόνελο.
Στο οργανωτικό κομμάτι, παρατήρησα την ύπαρξη μόνο ενός πλοηγού και κανενός ουραγού, τουλάχιστον μέχρι 15' λεπτά αφότου πέρασε το τελευταίο αυτοκίνητο. Λόγοι οικονομίας ή κάτι άλλο; -
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί κανείς δεν ασχολήθηκε μ' αυτό.
Είδα, λοιπόν, τους 16 πρώτους στην 1η και όλα τα πληρώματα στην 2η και στην 3η Ε.Δ.
Πρώτη εντύπωση η απουσία θεατών. Στην 1η όπου υπήρχαν περίπου 100 άτομα στην πρώτη κοπάνα της Ε.Δ. σχεδόν όλοι ήταν αγωνιζόμενοι. Στο τελείωμα της 2ης ήμασταν 4 αυτοκίνητα και στο τελείωμα της 3ης ήμασταν 5 αυτοκίνητα. Εικόνα απελπιστική.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, καλά περάσματα κυρίως από Μπαντουνά, Αθανάσουλα, Σαμαρά, Πάζη, Χαλιβελάκη, Λευκαδίτη, Κωτσαδάμ, Μποζιόνελο.
Στο οργανωτικό κομμάτι, παρατήρησα την ύπαρξη μόνο ενός πλοηγού και κανενός ουραγού, τουλάχιστον μέχρι 15' λεπτά αφότου πέρασε το τελευταίο αυτοκίνητο. Λόγοι οικονομίας ή κάτι άλλο; -
Και τις δύο φορές στο Λουτράκι (Ε.Δ. 1 & 3) ο ουραγός πέρασε κανονικά.
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Και τις δύο φορές στο Λουτράκι (Ε.Δ. 1 & 3) ο ουραγός πέρασε κανονικά.Προφανώς έφυγα πριν περάσει. Ανακαλώ το σχόλιο.
-
Μάλλον είχε μπόλικη 'δουλειά' και άργησε να φτάσει στο Στοπ.
-
Μπαντουνας , Σαμαρας εκαναν τη διαφορα''''
-
-
-
Βρε παιδια,
Κατι δεν παει καλα εδω μεσα.
Για το Ρ.Αχαιος (που ειναι ενας καλος αγωνας αλλα δεν παυει να ειναι ενας αγωνας κυπελλου) υπαρχουν 14 σελιδες δημοσιευσεις πριν τον αγωνα και 2 σελιδες δημοσιευσεις μετα τον αγωνα !!! Αρα πολλη κουβεντα πριν και λιγα σχολια μετα.
Για το Ρ.Κορινθου (που ειναι ο δευτερος χωματινος αγωνας του πρωταθληματος) υπαρχουν ολες κι ολες 6 δημοσιευσεις !!!!!!!
Δεν ενδιαφερει το χωμα η το αχαιος δεν εχει την θεση που του ταιριαζει ?Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Δεν ενδιαφερει το χωμα η το αχαιος δεν εχει την θεση που του ταιριαζει ?
Μήπως, πολύ απλά, επειδή μόνο δύο 'χωμάτινοι' ασχολείστε με το forum;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Δεν ενδιαφερει το χωμα η το αχαιος δεν εχει την θεση που του ταιριαζει ?
Μήπως, πολύ απλά, επειδή μόνο δύο 'χωμάτινοι' ασχολείστε με το forum;
Ίσως!
Οι χωμάτινοι - χωρίς εισαγωγικά παρακαλώ - είναι εδώ:
http://www.xwmatinos.gr/forum/ -
ε,καλα πιεναΦ1,σαφως ειναι εκει!(στην κυριολεξια)
,αλλα απο την αλλη δεν ειναι και 100 ενεργοι εκει...(δλδ πασχουμε απο τον κοσμο που ασχολειται με το σπορ,ενω ενδεχωμενος να ηθελε παραπανω κοσμος να ασχοληθει-γραφει-κλπ,το λεω επειδη πολυ απλα ειναι αντικειμενικα αρεστο σπορ!)14 σελιδες για το αχαιος(επρεπε να ειναι 100)
1 σελιδα για κορινθου (επρεπε να ειναι 80....)
αν κοιταξεις ενα κλικ παραδιπλα ,στο ραλλυλινκ,οπου εκει μιλανε για αγωνες ραλλυ,ενω εδω τρωγομαστε μεταξυ μας και μονο (και εκει σιγουρα πεφτει και καμια δαγκωνιτσα,αλλα ως εκει)
στο φορουμ το ιταλικο θα δεις να γινεται ο χαμος του χαμου απο σχολια ,ταδε ,δεινα ,θεατες,οδηγοι,παρατρεχαμενοι.....
εμας, μας μαρανε να εχουμε το ραλλυ ακροπολις σε ξεχωριστη ενοτητα στο φορουμ.....
καλο χρυσο και αγιο,αλλα προκειται για ακομα εναν(1) αγωνα..... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
πιεναΦ1Τελικά έπιασε η λάσπη που μου έριξαν οι 'φίλοι' μου!
Έλα από 'κει 'να τα πούμε'...Επί της ουσίας ναι, θα έπρεπε να ήταν περισσότερες οι δημοσιεύσεις.
Όπως θα έπρεπε να ήταν και περισσότερος κόσμος στα βουνά.
Όμως πολύς κόσμος έχει απομακρυνθεί εξ αιτίας συμπεριφορών και καταστάσεων και τώρα που δεν υπάρχουν και φράγκα θα φύγουν κι άλλοι.Υ.Γ. Στην Φολόη, στην αλλαγή πορείας που μάζευε πάντα πολύ κόσμο, φέτος στο πρώτο πέρασμα μέτρησα ΕΞΙ (6) θεατές.
Στο δεύτερο δεν ξέρω πόσοι ήταν γιατί έφυγα κι εγώ... -
Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το πλήρωμα, ούτε καν τους έχω δει ποτέ φατσικά. Επίσης, δεν έχω Χιουντάι, ούτε εμπορεύομαι Χιουντάι και, στ' αλήθεια, απεχθάνομαι τα Χιουντάι. Σκέφτηκα, όμως, να αναρτήσω εδώ αυτό το βίντεο καθώς μου άρεσε πολύ, αφού εκτός των άλλων είναι χαρακτηριστικό δείγμα τού πόση πλάκα μπορεί να κάνει κάποιος με ένα αυτοκίνητο των 6000 ευρώ.
Ειδικά στο 10:38.
Youtube Video -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με το πλήρωμα, ούτε καν τους έχω δει ποτέ φατσικά. Επίσης, δεν έχω Χιουντάι, ούτε εμπορεύομαι Χιουντάι και, στ' αλήθεια, απεχθάνομαι τα Χιουντάι. Σκέφτηκα, όμως, να αναρτήσω εδώ αυτό το βίντεο καθώς μου άρεσε πολύ, αφού εκτός των άλλων είναι χαρακτηριστικό δείγμα τού πόση πλάκα μπορεί να κάνει κάποιος με ένα αυτοκίνητο των 6000 ευρώ.
Ειδικά στο 10:38.
Youtube Video+1.000
-Ωραίο οδηγημα
-Ζήλεψα
-Ούτε ένα καθαριστήρα της προκοπής δεν μπορεί να φτιαξει αυτή η Χιουντάϊ ?
ΡΑΛΛΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ 2011