-
Για το twingo ή ka που είπες πιο πάνω τι λές;Αξίζουν περισσότερο από hyundai;
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι απ' τους κομπλεξικούς με τα κορεάτικα, κάθε άλλο.Απλά τρέφω πολλή συμπάθεια για τα τρία ( ).
Σε i10/picanto δεν έχω μπει - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα τα απέκλεια, εννοείται - αλλά το i20 ομολογουμένως είναι πολύ καλό. Θα το κοιτούσα και αυτό, αν πήγαινα μια κατηγορία πάνω, που προφανώς σου δίνει αυτή τη δυνατότητα, λόγω του ότι κοστίζει όσο τα άλλα, που είναι πιο μικρά.
Εγώ έχω μπει και πρόσφατα μάλιστα σε όλα αυτά και μάντεψε σε ποιο βολεύτηκα καλύτερα στο κάθισμα του οδηγού?Στο νέο picanto,ίσως και στο κα.Εχει άριστη θέση οδήγησης για όλα τα σωματότυπα,ακόμα και αν είσαι 1.90 και 100 κιλά,ποιοτητα την καλύτερη στη μίνι κατηγορία,εργονομία άψογη,πλούσιο εξοπλισμό(μέχρι χειριστηρια στο τιμόνι,αυτόματα φώτα,4 ηλεκτρικα παράθυρα,bluetooth μιλάω για την έκδοση spice 1.2 που κάνει 10990) και 7 χρόνια εγγύηση.Απλά το i20 έχει απίστευτη τιμή,μεγαλους χώρους και πορτ παγκαζ,esp και όλα τα θετικά της μεγαλύτερης κατηγορίας.Οπότε προτείνω αυτό,i20.
-
Μτχ γιαρις;
-
Ο χρήστης Das Auto έγραψε:
Για το twingo ή ka που είπες πιο πάνω τι λές;Αξίζουν περισσότερο από hyundai;Tα twingo 1.2 dynamic-ka 1.2 titanium-picanto 1.2 spice-i10 1.2 2AB είναι τα καλύτερα μίνι αυτήν την εποχή και με μικρές διαφορές μεταξύ τους(περισσότερο είναι θέμα γούστου,καλύτερης τιμής-προσφοράς-εξοπλισμού).Γνώμη μου δες τα όλα από κοντά και βγάλε τα συμπεράσματά σου.Ρώτα και για i20 1.2 και fiesta 1.2 trend 3-θυρο λευκό που έχουν κάτω από 11000 με τις προσφορές και είναι τα καλύτερα από όλα και σύμφωνα με τις ανάγκες σου.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μτχ γιαρις;Γιατί όχι μτχ clio tce,fiesta 1.2 trend
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μτχ γιαρις;Το πρότεινα και 'γω στην αρχή, Bill.
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μτχ γιαρις;Γιατί όχι μτχ clio tce,fiesta 1.2 trend
Γιατί το Yaris είναι σκυλί. Χωρίς να λέω ότι ταν άλλα πάσχουν (και 'γω γαλλικό έχω) το Yaris είναι εντελώς mind free όχημα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μτχ γιαρις;
Το πρότεινα και 'γω στην αρχή, Bill.
Δεν το ειδα.
-
Yaris έχει ήδη ο πατέρας μου σε αμάξι που το χρησιμοποιεί και αυτό οδηγάω τώρα.Εκεί έμαθα.Τίμιο αμάξι,αλλά δεν αγοράζω και δεύτερο.
@fierstaros
Οπότε κοιτάω αυτά και βλέπω.Κατά τη γνώμη σου δηλαδή καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες μου(ταξίδα μέχρι Τρίπολη,χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης και τιμή λογική)από τα τρίδυμα;
-
Τα άλλα γατιά είναι?Μην κολλάμε στα παλιά και στις προκαταλήψεις.Σιγά το σκυλί,αφού δεν είναι made in japan .Tα γιαπωνέζικα είναι σκυλιά μονο αν κατασκευάζονται ιαπωνία,τα αλλα έχουν τα κουσουράκια τους αν κατασκευαζονται αγγλιες-γαλλιες.Δεν θεωρώ πιο αξιοπιστο ένα yaris από ένα i20-getz-fiesta π.χ.Δοκιμασμένο αυτό.Ο φιλος μου έχει το νέο avensis που κατασκευαζεται Γαλλία και έχει παραπονα με μικροπροβληματα,που μου τα λέει και γελάω.Το fiesta μου καλύτερο είναι δεν κάνει κιχ.
-
Ο χρήστης Das Auto έγραψε:
@BILL33Yaris έχει ήδη ο πατέρας μου σε αμάξι που το χρησιμοποιεί και αυτό οδηγάω τώρα.Εκεί έμαθα.Τίμιο αμάξι,αλλά δεν αγοράζω και δεύτερο.
@fierstaros
Οπότε κοιτάω αυτά και βλέπω.Κατά τη γνώμη σου δηλαδή καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες μου(ταξίδα μέχρι Τρίπολη,χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης και τιμή λογική)από τα τρίδυμα;
Τα είπαμε μην τα ξαναλέμε.Δες αυτά που σου είπα και προχώρα,πάρε τιμές και προσφορές,γύρνα πολλές αντιπροσωπίες και κάνε παζάρια.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Τα άλλα γατιά είναι?Μην κολλάμε στα παλιά και στις προκαταλήψεις.Σιγά το σκυλί,αφού δεν είναι made in japan .Tα γιαπωνέζικα είναι σκυλιά μονο αν κατασκευάζονται ιαπωνία,τα αλλα έχουν τα κουσουράκια τους αν κατασκευαζονται αγγλιες-γαλλιες.Δεν θεωρώ πιο αξιοπιστο ένα yaris από ένα i20-getz-fiesta π.χ.Δοκιμασμένο αυτό.Ο φιλος μου έχει το νέο avensis που κατασκευαζεται Γαλλία και έχει παραπονα με μικροπροβληματα,που μου τα λέει και γελάω.Το fiesta μου καλύτερο είναι δεν κάνει κιχ.Επειδη στην δουλεια μου βλεπω πολλα γιαρις που τα εχουν πωλητες κανενας τους δεν εχει καποιο σημαντικο παραπονο.Και δεν τους φερονται με το γαντι.
@fierstaros
Οπότε κοιτάω αυτά και βλέπω.Κατά τη γνώμη σου δηλαδή καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες μου(ταξίδα μέχρι Τρίπολη,χαμηλή κατανάλωση εντός πόλης και τιμή λογική)από τα τρίδυμα;Δεν ειναι και τοσο απαιτητικο ή δυσκολο το ταξιδι Αθηνα-Τριπολη-Αθηνα.Δεν νομιζω οτι υπαρχει αμαξι που δεν θα σε καλυπτει.Εκτος αν θες να εχεις 5 επιβατες και να μεταφερεις ενα καραβι πραγματα ταυτοχρονα.
-
Αφού σε ενδιαφέρουν τα ταξίδια, προτείνω να κοιτάξεις σε μεταχειρισμένο supermini. Με τα λεφτά που θα έδινες για τα τρίδυμα παίρνεις σχεδόν καινούριο supermini. Στην κατανάλωση δε νομίζω να υπάρχουν μεγάλες διαφορές. Στην εθνική, ένα 1200 πρέπει να καίει λιγότερο από ένα 1000(με επιφύλαξη).
-
Στην κατηγορία που ξεκινάς (107, Aygo, C1) θα σου πρότεινα να δεις και το Alto. Οικονομικό, ευέλικτο και με καλύτερη (κατ'εμέ) ποιότητα κατασκευής από τα άλλα τρία. Η GLX έκδοση (η τοπ δηλαδή) κοστίζει λιγότερο απο 10.000 ευρώ
-
Εννοείται πως με ένα fiesta-i20-clio κάνεις καλύτερο ταξίδι σε σχέσυ με τα τρίδυμα.Αν είναι δυνατόν να είναι ίσα και όμοια.Πάντως αυτό με το yaris δεν το καταλαβαίνω.Αν δείτε στις πωλήσεις ολόκληρης της ευρώπης το μερίδιο του είναι στο 1/3 όπως και της toyota(11η θέση αντί 1ης εδώ) γενικότερα.Απλά έμεινε η ρετσινια εδώ από την εποχή 1985-1995 των παλιών carina-starlet-corolla που όντως ήταν σκυλιά.Τωρα δεν υπάρχουν διαφορές,όλοι στο ίδιο επίπεδο είναι σε θέματα αξιοπιστίας,είναι και λίγο θέμα τύχης ή και νεότητας-παιδικών ασθενειών.Όλοι δίνουν πλέον μεγάλες εγγυησεις όπως η kia 7 χρονια,η hyundai 5,όπως και η ford-peugeot-citroen-renault 5.Περισσότερο είναι θέμα φροντίδας,να κάνεις τα σέρβις στην ώρα τους και λοιπα.
-
Ο χρήστης Sheldon έγραψε:
Στην κατηγορία που ξεκινάς (107, Aygo, C1) θα σου πρότεινα να δεις και το Alto. Οικονομικό, ευέλικτο και με καλύτερη (κατ'εμέ) ποιότητα κατασκευής από τα άλλα τρία. Η GLX έκδοση (η τοπ δηλαδή) κοστίζει λιγότερο απο 10.000 ευρώΚαι το alto-pixo μια από τα ίδια με τα τρίδυμα.3 αστέρια σε ασφάλεια νομίζω ,στενά,έξτρα στροφόμετρο ,τραγικά φρένα στα τεστ,ινδικής κατασκευης,άκαμπτο άξονα πίσω, .Υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα λέμε.Τα τρίδυμα και τα pixo-alto είναι ότι πιο προχειρο και λίγο υπάρχει στα μίνι.
-
Αναφερει συνεχεια ενα δρομολογιο και πανω σε αυτο απαντω.
-
Ο χρήστης Das Auto έγραψε:
Πρόσφατα πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα αμάξι.Θα ήθελα γνώμες,επειδή δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν είναι καλύτερα να πάρω μεταχειρισμένο ή καινούργιο.Tρία αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν είναι peugeot 107,toyota aygo και citroen c1.Τέτοι είδος θέλω.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να το έχω για δρομολόγια Αθήνα-Τρίπολη,αλλά και μέσα στην πόλη και το πιο σημαντικό να μην καίει πολύ.Αυτά τα αυτοκίνητα που σας είπα άξίζουν ή μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο;Επίσης λέτε ότι αξίζει να πάρω μεταχειρισμένο κάποια από αυτά ή ένα vw polo,αν είναι να κοιτάξω για μεταχειρισμένα;Γενικά θα ήθελα κάθε γνώμη που έχετε.Επίσης,όπως κατλάβατε,έχω περιορισμένο budget μέχρι και 10.000 για καινούργιο και 7.000-8.000 για μεταχειρισμένο.Φίλε ρίξε κι ένα βλέφαρο στο c3. Η έκδοση 1.1 trend με στάνταρ esp, a/c, 4 αερόσακους έχει περίπου 9900 ευρώ με το κλειδί στο χέρι ετοιμοπαράδοτο με απόσυρση χωρίς μεταλλικό. Νομίζω είναι καλύτερο απ'το c1...
-
Ο χρήστης nikolas74 έγραψε:
Πρόσφατα πήρα δίπλωμα και θέλω να αγοράσω ένα αμάξι.Θα ήθελα γνώμες,επειδή δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν είναι καλύτερα να πάρω μεταχειρισμένο ή καινούργιο.Tρία αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν είναι peugeot 107,toyota aygo και citroen c1.Τέτοι είδος θέλω.Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να το έχω για δρομολόγια Αθήνα-Τρίπολη,αλλά και μέσα στην πόλη και το πιο σημαντικό να μην καίει πολύ.Αυτά τα αυτοκίνητα που σας είπα άξίζουν ή μπορείτε να μου προτείνετε κάτι άλλο;Επίσης λέτε ότι αξίζει να πάρω μεταχειρισμένο κάποια από αυτά ή ένα vw polo,αν είναι να κοιτάξω για μεταχειρισμένα;Γενικά θα ήθελα κάθε γνώμη που έχετε.Επίσης,όπως κατλάβατε,έχω περιορισμένο budget μέχρι και 10.000 για καινούργιο και 7.000-8.000 για μεταχειρισμένο.
Φίλε ρίξε κι ένα βλέφαρο στο c3. Η έκδοση 1.1 trend με στάνταρ esp, a/c, 4 αερόσακους έχει περίπου 9900 ευρώ με το κλειδί στο χέρι ετοιμοπαράδοτο με απόσυρση χωρίς μεταλλικό. Νομίζω είναι καλύτερο απ'το c1...
Το 1.1 με 60 άλογα είναι ψόφιο για c3.Σου χω καλύτερο.Στο car.gr(επέλεξε hyundai και χρονολογία από 2011) λέει για καινούριο i20 1.2 με esp 9221€ το τρίθυρο και 9546€ το πεντάθυρο στον αντιπρόσωπο τιρεκίδη στο κιλκις με απόσυρση.Χωρίς απόσυρση κανένα 600άρι παραπάνω.Σούπερ τιμή
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Και το alto-pixo μια από τα ίδια με τα τρίδυμα.3 αστέρια σε ασφάλεια νομίζω ,στενά,έξτρα στροφόμετρο ,τραγικά φρένα στα τεστ,ινδικής κατασκευης,άκαμπτο άξονα πίσω, .Υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα λέμε.Τα τρίδυμα και τα pixo-alto είναι ότι πιο προχειρο και λίγο υπάρχει στα μίνι.Δε διαφωνώ. Ξέρεις άλλωστε τι παίρνεις με αυτά τα λεφτά. Το βλέπεις όταν το αγοράζεις (π.χ. ακάλυπτες επιφάνειες λαμαρίνας στο εσωτερικό κτλ κτλ). Εγώ ανέφερα το Alto ως μια εναλλακτική πρόταση σε σχέση με τα τρίδυμα.
-
Απόσυρση,έστω και κάποιο ποσό, αν όχι όλο, βάζουν όλες οι αντιπροσωπείες. Εχουν αγορασμένες αποσύρσεις από σαπάκια που καταστραφήκανε. Ο άνθρωπος ανέφερε να κάνει κ ταξίδι. Με το alto που να βγάλει ταξίδι?
Σε λίγο θα ακούσουμε και το Up! με τα 60 αλογάτα!
Βοήθεια σε αγορά αυτοκινήτου