-
Χαίρετε. Πρόκειται ν' αγοράσω το πρώτο αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο, έχοντας όριο τα 10.000 ευρώ. Γενικώς θέλω ένα μικρού μεγέθους, ώστε να μπορώ να το σταθμεύω εύκολα μέσα στην πόλη, και χαμηλής όσο το δυνατόν κατανάλωσης. Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι το αμάξι δεν θα χρησιμοποιηθεί για ταξίδια. Θα πρέπει λοιπόν να δύναται ν' αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις της εθνικής οδού όπως δηλαδή ενεργητική ασφάλεια κι επιτάχυνση. Έχω δέ ξεχωρίσει κάποια συγκεκριμένα: Peugeot 207 1.4 95 ίππων, Citroen C3 1.4 VTi (ίππους δεν θυμάμαι) και Skoda Fabia 1.2 TSI 115 ίππων. Κλίνω προς το σκόντα, καθ' ότι θα έχει φθηνά τέλη εν αντιθέσει με τα άλλα, αν και καταναλώνει βενζίνη πολλή.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Χαίρετε. Πρόκειται ν' αγοράσω το πρώτο αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο, έχοντας όριο τα 10.000 ευρώ. Γενικώς θέλω ένα μικρού μεγέθους, ώστε να μπορώ να το σταθμεύω εύκολα μέσα στην πόλη, και χαμηλής όσο το δυνατόν κατανάλωσης. Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι το αμάξι δεν θα χρησιμοποιηθεί για ταξίδια. Θα πρέπει λοιπόν να δύναται ν' αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις της εθνικής οδού όπως δηλαδή ενεργητική ασφάλεια κι επιτάχυνση. Έχω δέ ξεχωρίσει κάποια συγκεκριμένα: Peugeot 207 1.4 95 ίππων, Citroen C3 1.4 VTi (ίππους δεν θυμάμαι) και Skoda Fabia 1.2 TSI 115 ίππων. Κλίνω προς το σκόντα, καθ' ότι θα έχει φθηνά τέλη εν αντιθέσει με τα άλλα, αν και καταναλώνει βενζίνη πολλή.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Χαίρετε. Πρόκειται ν' αγοράσω το πρώτο αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο, έχοντας όριο τα 10.000 ευρώ. Γενικώς θέλω ένα μικρού μεγέθους, ώστε να μπορώ να το σταθμεύω εύκολα μέσα στην πόλη, και χαμηλής όσο το δυνατόν κατανάλωσης. Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι το αμάξι δεν θα χρησιμοποιηθεί για ταξίδια. Θα πρέπει λοιπόν να δύναται ν' αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις της εθνικής οδού όπως δηλαδή ενεργητική ασφάλεια κι επιτάχυνση. Έχω δέ ξεχωρίσει κάποια συγκεκριμένα: Peugeot 207 1.4 95 ίππων, Citroen C3 1.4 VTi (ίππους δεν θυμάμαι) και Skoda Fabia 1.2 TSI 115 ίππων. Κλίνω προς το σκόντα, καθ' ότι θα έχει φθηνά τέλη εν αντιθέσει με τα άλλα, αν και καταναλώνει βενζίνη πολλή.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Αυτο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1474940/ οτι πρεπει για all-round χρηση ειδικα αν βλεπεις το αυτοκινητο ως μεταφορικο μεσο κ μονο, πολυ σημαντικο οτι εχει esp. το φαμπια εχει 105 αλογα και λιγο χλωμο να βρεις μτχ σε αυτη την τιμη...
Κοιτα κ για clio tce βρισκεις με λιγοτερα χρηματα και ειναι πολυ καλη επιλογη για 1ο (πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1570150/)
-
Ωραίο αμαξακι το i20
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Κοιτα κ για clio tce βρισκεις με λιγοτερα χρηματα και ειναι πολυ καλη επιλογη για 1ο (πχ http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1570150/)
-
Πρόσφατα (πριν 1,5 χρόνο) έβλεπα και εγώ για μεταχειρισμένο και ανάμεσα C3 vs Glio vs Getz κατέληξα σε Getz !
Το ι20 θεωρώ την καλύτερη επιλογή από τα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν μέχρι τώρα... -
Δαγκωτά κλιο.
-
Το 207 βλέπω να έχει πολλα +...
Αν σου κάτσει προβληματικό βέβαια ... -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1592130/
Αξιόπιστο, γρήγορο, και με χαμηλή κατανάλωση. Και με 6άρι κιβώτιο για τα ταξίδια σου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1679235/ και μοντ. 2010. Με λίγο παζάρι πέφτει στα 10,000Ε
-
+1 από εμένα στο Clio! Τα βρίσκεις και σε πολύ καλές τιμές!
-
Χμμ..Μεγάλος ο βομβαρδισμός. Πολύ καλό κατά τα χαρακτηριστικά το i20, αν και εμένα τον δύστροπο ξενίζει λίγο. Άριστα και τα κλιό και τα γιάρις αλλά χωρίς να θέλω να γίνομαι ενοχλητικός και πιεστικός, ποιά τελικά τα πλεονεκτήματα καθενός ώστε να καθίσταται κάποιο το καταλληλότατο; Δηλαδή γνωρίζω πως το γιάρις αποτελεί καλή επιλογή, διότι σκυλί είναι και τα πάνδεινα αντέχει και στο συνεργείο δεν θα χρειαστεί συχνά να βρίσκεται, και έτσι καταλαβαίνω γιατί να το προτείνει κάποιος. Να πω και την αλήθεια, από τα προταθέντα όντως το γιάρις μου γυάλισε περισσότερο.
-
Ο χρήστης nikosgr123 έγραψε:
ποιά τελικά τα πλεονεκτήματα καθενός ώστε να καθίσταται κάποιο το καταλληλότατο;Mε το κλιό θα στρίβεις αγωνιώντας για το αν και πότε θα βρεθείς στο συνεργείο, ενώ με το γιάρις δε θα γνωρίζεις τι πάει να πει συνεργείο και θα αγωνιάς για την ώρα και τη στιγμή που θα χρειαστεί να στρίψεις. Αυτό, τίποτ' άλλο.
-
Αν αυτό που καταρχήν χρειάζεσαι είναι ένα απροβλημάτιστο, οικονομικό όχημα, χτύπα Γιάρις ή Μίκρα.
-
Με το CLio II 1.2 16V πάντως δεν είχα και ελπίζω να μην έχω προβλήματα αξιοπιστίας...
-
Κι εγώ, με 2 206 ιδιαίτερα θέματα δεν είχα.
Παρόλα αυτά, με γιαπωνέζο ελαχιστοποιείς έως και εκμηδενίζεις τέτοια περίπτωση, αν αυτό είναι το κύριο μέλημά σου.
-
Με νοιάζει να είναι λογικό. Για παράδειγμα της μάνας μου το lancia lybra εμφανίζει προβλήματα χρήζοντα συνεργείου, μία και δύο φορές τον χρόνο. Καλά το 206 πάντως ήταν θεριό. Εξ ου και το 207 επέτυχε, αν και όχι το ίδιο. Αυτό παρεμπιπτόντως δεν θεωρείται στα πέραν της εξωτερικής εμφάνισης υπόδειγμα της κατηγορίας;
-
@taurus Υπερβολές για το κλιο! Ισως από τα πιο αξιόπιστα της κατηγορίας του! Βρες μου κάτοχο Clio iii με προβλήματα! Μην αναπαράγουμε χωρίς λόγο παλιές και αόριστες γενικότητες! Ειδικά αν κάτι δεν το γνωρίζουμε!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
@taurus Υπερβολές για το κλιο! Ισως από τα πιο αξιόπιστα της κατηγορίας του! Βρες μου κάτοχο Clio iii με προβλήματα! Μην αναπαράγουμε χωρίς λόγο παλιές και αόριστες γενικότητες! Ειδικά αν κάτι δεν το γνωρίζουμε!Φέρε τη μύγα πίσω! Το εμότικον δεν το είδες?
-
Aν είναι έτσι οκ! Αλλά απ'το γραπτό λόγο δεν φαίνεται πάντα το ύφος!
Επιλογή φοιτητικού αυτοκινήτου.