-
Καλημέρα.
Έχω ένα Yaris 1300cc του 2004 στα 50000χλμ σε καλή κατάσταση το οποίο πουλάω και βρήκα αγοραστή στην τιμή που θέλω.
Αν το πουλήσω θα πάρω το piaggio mp3 γιατί δεν έχω δίπλωμα μηχανής. Οι λόγοι που το κάνω αυτό είναι κυρίως οικονομικοί.
Τα βάζω όμως κάτω και δεν μου βγαίνει: Σας παρακαλώ βοηθήστε με. Σχεδόν αυθαίρετα θα πω πως μετά από 50000 χλμ (και τακτικά service) το Yaris θα καίει max στην πόλη 7 lt τα 100χλμ (δηλαδή για ένα χρόνο που κάνω 10000[*] χλμ περίπου με τιμή βενζίνης 1.6 πληρώνω 700lt * 1,6 = 1120 Ευρω). Από την άλλη το 300άρι Piaggio καίει 4,5lt/100xlm, δηλαδή για τις ίδιες αποστάσεις το χρόνο έρχεται στα 720 Ευρώ. Από την άλλη τα ασφάλιστρα για το piaggio είναι περίπου 190 Ευρώ / έτος ενώ για το Yaris είναι 310 Ευρώ το έτος. Τέλος τα τέλη είναι 120Ε για το Yaris και 18Ε για το Piaggio.
Δηλαδή η διαφορά το έτος στα πάγια έξοδα (βενζίνη, τελη, ασφάλιστρα) μου έρχεται γύρω στα 600 Ευρώ. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι μεγάλη η διαφορά για να πάω από το αυτοκίνητο στη μηχανή.
Θα μπορούσα να πάρω μεταχειρισμένο piaggio άλλα (α) παραμένουν ακριβά ακόμα και τα πιο παλιά και (β) δεν ξέρω τίποτα από μηχανές και θα ρισκάρω να πάρω μηχανή με προβλήματα ή κακομεταχειρισμένη.
Θα ήθελα μια δεύτερη και μια τρίτη γνώμη αν γίνεται.
Ευχαριστώ.[*] τα πρώτα 3-4 χρονια δεν το πολυκινούσα γιατί η δουλειά μου ήταν κοντά
-
Καλημέρα.
Έχω ένα Yaris 1300cc του 2004 στα 50000χλμ σε καλή κατάσταση το οποίο πουλάω και βρήκα αγοραστή στην τιμή που θέλω.
Αν το πουλήσω θα πάρω το piaggio mp3 γιατί δεν έχω δίπλωμα μηχανής. Οι λόγοι που το κάνω αυτό είναι κυρίως οικονομικοί.
Τα βάζω όμως κάτω και δεν μου βγαίνει: Σας παρακαλώ βοηθήστε με. Σχεδόν αυθαίρετα θα πω πως μετά από 50000 χλμ (και τακτικά service) το Yaris θα καίει max στην πόλη 7 lt τα 100χλμ (δηλαδή για ένα χρόνο που κάνω 10000[*] χλμ περίπου με τιμή βενζίνης 1.6 πληρώνω 700lt * 1,6 = 1120 Ευρω). Από την άλλη το 300άρι Piaggio καίει 4,5lt/100xlm, δηλαδή για τις ίδιες αποστάσεις το χρόνο έρχεται στα 720 Ευρώ. Από την άλλη τα ασφάλιστρα για το piaggio είναι περίπου 190 Ευρώ / έτος ενώ για το Yaris είναι 310 Ευρώ το έτος. Τέλος τα τέλη είναι 120Ε για το Yaris και 18Ε για το Piaggio.
Δηλαδή η διαφορά το έτος στα πάγια έξοδα (βενζίνη, τελη, ασφάλιστρα) μου έρχεται γύρω στα 600 Ευρώ. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι μεγάλη η διαφορά για να πάω από το αυτοκίνητο στη μηχανή.
Θα μπορούσα να πάρω μεταχειρισμένο piaggio άλλα (α) παραμένουν ακριβά ακόμα και τα πιο παλιά και (β) δεν ξέρω τίποτα από μηχανές και θα ρισκάρω να πάρω μηχανή με προβλήματα ή κακομεταχειρισμένη.
Θα ήθελα μια δεύτερη και μια τρίτη γνώμη αν γίνεται.
Ευχαριστώ.[*] τα πρώτα 3-4 χρονια δεν το πολυκινούσα γιατί η δουλειά μου ήταν κοντά
-
Καλημέρα.
Έχω ένα Yaris 1300cc του 2004 στα 50000χλμ σε καλή κατάσταση το οποίο πουλάω και βρήκα αγοραστή στην τιμή που θέλω.
Αν το πουλήσω θα πάρω το piaggio mp3 γιατί δεν έχω δίπλωμα μηχανής. Οι λόγοι που το κάνω αυτό είναι κυρίως οικονομικοί.
Τα βάζω όμως κάτω και δεν μου βγαίνει: Σας παρακαλώ βοηθήστε με. Σχεδόν αυθαίρετα θα πω πως μετά από 50000 χλμ (και τακτικά service) το Yaris θα καίει max στην πόλη 7 lt τα 100χλμ (δηλαδή για ένα χρόνο που κάνω 10000[*] χλμ περίπου με τιμή βενζίνης 1.6 πληρώνω 700lt * 1,6 = 1120 Ευρω). Από την άλλη το 300άρι Piaggio καίει 4,5lt/100xlm, δηλαδή για τις ίδιες αποστάσεις το χρόνο έρχεται στα 720 Ευρώ. Από την άλλη τα ασφάλιστρα για το piaggio είναι περίπου 190 Ευρώ / έτος ενώ για το Yaris είναι 310 Ευρώ το έτος. Τέλος τα τέλη είναι 120Ε για το Yaris και 18Ε για το Piaggio.
Δηλαδή η διαφορά το έτος στα πάγια έξοδα (βενζίνη, τελη, ασφάλιστρα) μου έρχεται γύρω στα 600 Ευρώ. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι μεγάλη η διαφορά για να πάω από το αυτοκίνητο στη μηχανή.
Θα μπορούσα να πάρω μεταχειρισμένο piaggio άλλα (α) παραμένουν ακριβά ακόμα και τα πιο παλιά και (β) δεν ξέρω τίποτα από μηχανές και θα ρισκάρω να πάρω μηχανή με προβλήματα ή κακομεταχειρισμένη.
Θα ήθελα μια δεύτερη και μια τρίτη γνώμη αν γίνεται.
Ευχαριστώ.[*] τα πρώτα 3-4 χρονια δεν το πολυκινούσα γιατί η δουλειά μου ήταν κοντά
-
Μεινε με το γιαρις .Χειμωνας ερχεται,πως θα κινεισαι με το mp3 στην βροχη,στο κρυο;Και αν θες να πας καπου πιο μακρυα,μια εκδρομη;
-
κρατα το.
yaris = αμαξι για μια ζωη!!!
-
Ευχαριστώ. Λάθος μου, άλλα ξέχασα να αναφέρω πως έχουμε και το αμάξι της γυναίκας μου (1600cc). Δηλαδή το yaris είναι το δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας
-
ειναι low cost running αυτοκινητο ομως και εργαλειο.
-
Βγάλε δίπλωμα Α απεριόριστο, και πάρε ένα μικρότερο δίκυκλο σκούτερ.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Βγάλε δίπλωμα Α απεριόριστο, και πάρε ένα μικρότερο δίκυκλο σκούτερ.αυτό δεν θα το κάνω, γιατί (α) δεν έχω χρόνο να πάρω άλλο δίπλωμα (β) Η γυναίκα μου επίσης θα μπορεί να πάρει το piaggio για να εξυπηρετηθεί όταν χρειάζομαι εγώ το αυτοκίνητο ενώ με απλό σκούτερ θα πρέπει και οι 2 να έχουμε δίπλωμα μηχανής και (γ) δεν αισθάνομαι ασφαλής πάνω σε 2κικλο. Το piaggio το έχω οδηγήσει και η αίσθηση ασφάλειας που σου παρέχει είναι απίστευτη.
-
Το να δωσεις το 2ο αυτοκινητο και να παρεις σκουτερ ειναι μια πολυ καλη ιδεα, σκεφτηκες ομως αν θα σου ταιριαζει το σκουτερ ? Αν δεν εχεις καθολου εμπειρια απο δικυκλα ισως δυσκολευτεις στην αρχη.
Οικονομια στην αρχη δεν θα κανεις.
Χρειαζεσαι κρανος, ισως και 2 αν ανεβαινει και η συζυγος, μπουφαν, γαντια,μποτακια, αδιαβροχο παντελονι,ισως και μπουφαν αν η αποσταση ως τη δουλεια ειναι μεγαλη και αυτα στοιχιζουν περισσοτερο απο το οφελος της πρωτης χρονιας. -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Το να δωσεις το 2ο αυτοκινητο και να παρεις σκουτερ ειναι μια πολυ καλη ιδεα, σκεφτηκες ομως αν θα σου ταιριαζει το σκουτερ ? Αν δεν εχεις καθολου εμπειρια απο δικυκλα ισως δυσκολευτεις στην αρχη.
Οικονομια στην αρχη δεν θα κανεις.
Χρειαζεσαι κρανος, ισως και 2 αν ανεβαινει και η συζυγος, μπουφαν, γαντια,μποτακια, αδιαβροχο παντελονι,ισως και μπουφαν αν η αποσταση ως τη δουλεια ειναι μεγαλη και αυτα στοιχιζουν περισσοτερο απο το οφελος της πρωτης χρονιας.Έχεις δίκιο και το σκέφτομαι επίσης. Όμως επειδή οδηγώ πολλά χρόνια ποδήλατο στην πόλη (με το ποδήλατο κάνω περίπου 100χλμ το μήνα) θεωρώ ότι η μετάβαση σε 3κυκλη μηχανή δε θα είναι πολύ δύσκολη. Κράνος+Μπυφάν+Γάντια θα κοστίσουν γύρω στα 200 Ευρώ μου είπαν. Για τη δουλειά μου κάνω 25χλμ πήγαινελα.
-
Κοιτα το 200€ για ολα ειναι αστειο. Για κρανος μονο, φτανουν δεν φτανουν. Μπουφαν μερικως αδιαβοχο με επενδυση ενισχυσεις σε ωμους, αγκωνες, σπονδ. στηλη, θελεις μαλλον περισσοτερα απο 200€.
Επισεις το κρανος πρεπει να το φορεσεις και να δεις ποιο ταιριαζει καλα στο κεφαλι σου. Το δικο μου το κεφαλι αισθανεται καλα μονο σε 2-3 μαρκες , οι αλλες με ενοχλουν . -
Κρατα το yaris και παρε ενα μεταχειρο μηχανακι.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Κοιτα το 200€ για ολα ειναι αστειο. Για κρανος μονο, φτανουν δεν φτανουν. Μπουφαν μερικως αδιαβοχο με επενδυση ενισχυσεις σε ωμους, αγκωνες, σπονδ. στηλη, θελεις μαλλον περισσοτερα απο 200€.
Επισεις το κρανος πρεπει να το φορεσεις και να δεις ποιο ταιριαζει καλα στο κεφαλι σου. Το δικο μου το κεφαλι αισθανεται καλα μονο σε 2-3 μαρκες , οι αλλες με ενοχλουν .αυτο ακριβως!! Μπουφαν + κρανος μπορει να σε σωσουν, οποτε μην τα τσιγκουνευτεις!! Απο κει κ περα η διαφορα δεν ειναι κ τεραστια, ειδικα αν προσθεσεις και τα €€ του εξοπλισμου μηχανης, αυτα που γλιτωνεις ειναι το μποτιλιαρισμα (και ισως τα χρηματα της συντηρησης που στο αυτοκινητο ειναι περισσοτερα, πχ για λαστιχα-αμορτισερ-ιμαντες κοστιζουν ενα σεβαστο ποσο -βεβαια για το σκουτερ δε γνωριζω τα αντιστοιχα ) Αν δε σε αγγιζει αυτο και τα 600 το χρονο δε θα σου λειψουν, καλυτερα να κρατησεις το γιαρις για οσο κρατησει (μαλλον πολλααααα χρονια ) δεδομενου οτι σε μερικα χρονια θα εχει πεσει κι αλλο η τιμη του ως μτχ
-
Παράνοια με τα μηχανάκια... Μπράβο σου που άνοιξες αυτό το θέμα, λες κι είσαι μες στο μυαλό μου. Έχω κάμποσους φίλους που για λόγους οικονομίας βάζουν στην άκρη τα αυτοκίνητά τους και αγοράζουν ακριβά σκούτερ, χωρίς να μπορώ πάντα να καταλάβω τους λόγους.
Παράδειγμα:
Φίλος έχει δώσει άπειρα λεφτά για βελτιώσεις στο Impreza STi του, πέρσι πλήρωσε 600 ευρώ τέλη και φέτος θα κληθεί να δώσει 960. Η πιο συχνή του διαδρομή είναι Βουλιαγμένη (οικία) - Βούλα (εργασία). Σιγά την απόσταση... Γενικώς, παρ' ότι το STi καίει τον άμπακο και ότι το πηγαίνει πάντα τάπα και ότι βάζει μόνο 100άρα βενζίνη, δε χαλάει περισσότερα από 200 ευρώ το μήνα, γιατί οι αποστάσεις είναι αστείες. Τώρα όμως, του τη βίδωσε με τα αυξημένα τέλη και προτίθεται να παραδώσει πινακίδες, ενώ αγόρασε ήδη ένα τρίκυκλο σκούτερ, με τιμή τα 6Κ. Μάλλον είναι το ίδιο με αυτό που λες εσύ...
Τελείως άκυρη κίνηση. Αχρηστεύει (αφού δε θα μπορεί να το κινεί, ούτε όμως το πουλά για να πάρει ρευστό στο χέρι) ένα αυτοκίνητο που του έχει φάει πολλά χρήματα, ενώ δίνει ένα υπέρογκο ποσό για ένα μηχανάκι, το οποίο δεν είναι και καμία φοβερή οικονομία με 5 λίτρα/100 χλμ (κατά δήλωσή του).
Πρότασή μου: χίλιες φορές προτιμότερο να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο παπί με 500 ευρώ για να πηγαίνει τόσο κοντά, που θα καίει 2 λίτρα/100 χλμ, δε θα τον νοιάζει αν του το κλέψουν-πετάξουν κάτω-χτυπήσουν και να μην παραδώσει πινακίδες, ώστε να απολαμβάνει μία στις τόσες αυτό που του έφαγε τόσες δεκάδες χιλιάδες ευρώ. Σε βάθος πενταετίας, ίσως να έκανε την ίδια οικονομία με αυτή που θα κάνει τώρα, χωρίς να στερείται του τόσο καλού STi.Και βέβαια, σε όλα αυτά υπάρχει το παράλογο που λέει ότι 5 χρόνια τώρα, δε χρειαζόταν 400 άλογα για να πηγαίνει από τη Βουλιαγμένη στη Βούλα...
ΥΓ. Και για να απαντήσω στο ερώτημά σου, αν το θέμα είναι το οικονομικό, τότε ξέχασε το τρίκυκλο. Αν υπάρχει πρόβλημα παρκαρίσματος και σπασμένων νεύρων από το μποτιλιάρισμα, τότε ναι.
-
Aυτός για να αποσβέσει τα 6Κ θα του πάρει μια ζωή...άκυρη κίνηση εντελώς.
-
Καλά, μια ζωή δε θα του πάρει, γιατί θα γλιτώνει τα 960 ευρώ από τα τέλη του Impreza και τη μικτή ασφάλεια που ήταν έξοδο μεγάλο. Συν τις βενζίνες. Αλλά από την άλλη, δεν ψωμολυσσάει σε καμία περίπτωση, ώστε να κάνει το σκατό του παξιμάδι. Καλύτερα να έπαιρνε ένα παπί με 500 και τη διαφορά μέχρι τα χρήματα του σκούτερ και τη διαφορά της κατανάλωσης (άλλο 2 λίτρα κι άλλο 5) να είχε και το STi. Ενώ τώρα; Έδωσε 50Κ (και βάλε) και θα πιάνει σκόνη στο γκαράζ;
-
Με το piaggio έχεις ακριβά σέρβις (μετά τα 12.000χλμ) μιλάμε για 350 ...
Δεν πιστεύω ότι αξίζει η μετάβαση .. Ασε που ένα μικρό τρακαρισμα να έχεις τα πλαστικά τους είναι φωτιά ...
Και έχει και 6000 το yaris πόσο το δίνεις?
Εκτός και αν απλά θες ένα σκουτερ γενικά ... Γιατί οικονομία δεν θα κανεις...
-
Ο χρήστης xpanta έγραψε:
αυτό δεν θα το κάνω, γιατί (α) δεν έχω χρόνο να πάρω άλλο δίπλωμα (β) Η γυναίκα μου επίσης θα μπορεί να πάρει το piaggio για να εξυπηρετηθεί όταν χρειάζομαι εγώ το αυτοκίνητο ενώ με απλό σκούτερ θα πρέπει και οι 2 να έχουμε δίπλωμα μηχανής και (γ) δεν αισθάνομαι ασφαλής πάνω σε 2κικλο. Το piaggio το έχω οδηγήσει και η αίσθηση ασφάλειας που σου παρέχει είναι απίστευτη.Δεκτόν, αλλά να έχεις υπόψη σου ότι αν και μπορείς να οδηγήσεις το ΜΡ3 με δίπλωμα αυτοκινήτου, είναι πολύ πιο σημαντικό να έχεις μοτοσυκλετιστική παιδεία και συμπεριφορά οδηγώντας το (θέση στο οδόστρωμα, διασταυρώσεις, προτεραιότητες, δυναμική συμπεριφορά, έλλειψη παθητικής ασφάλειας, ορατότητα κλπ).
Αν κάποιος άσχετος με τους 2 τροχούς πάρει ένα τέτοιο, και αρχίσει να κυκλοφορεί αμέριμνος σαν να οδηγεί Smart -απλώς και μόνο επειδή έχει το δικαίωμα να το οδηγήσει με δίπλωμα Β- νομίζω ότι θα φάει τα μούτρα του άσχημα.
Το ότι έχεις εμπειρία από ποδήλατο βοηθάει κάπως, χωρίς να ξέρω όμως τι είδους διαδρομές κάνεις με αυτό.
@ dimsabas: συμφωνώ 100%.
-
Δεν ξέρω αν πρέπει να το βλέπουμε σαν αντί αυτοκίνητο μηχανάκι. Μου φαίνεται ότι έτσι κι αλλιώς το 2ο αυτοκίνητο είναι περιττό και ότι μηχανάκι ήταν αυτό που χρειαζόσουνα από την αρχή (και μάλλον θα το καταλάβεις αν κάνεις την κίνηση). Δεν το βλέπουμε μόνο οικονομικά (που μπορεί και να μην βγαίνει όσο καλά νομίζουμε στην αρχή) αλλά ότι είναι το πιο σωστό. Με το μηχανάκι αλλάζεις τελείως τον τρόπο που βλέπεις τη μετακίνησή σου στην πόλη. Χρόνος διαδρομής, ευκολία πάρκινγκ, αίσθηση. Θεωρώ πιθανό ότι θα τραβάς τα μαλλιά σου που δεν το είχες κάνει νωρίτερα και θα γελάς που ρώτησες κιόλας!
Συμφωνώ με την σκέψη για δίπλωμα αυτοκινήτου και χρήση και από σύζυγο. Αποκτάς ευέλικτο και ολοκληρωμένο πακέτο οικογενειακής μετακίνησης άμεσα χωρίς να τρέχεις για διπλώματα κλπ.
Σχετικά με τα αρχικά έξοδα, ξεκίνα με ένα κράνος (όχι το πρώτο ή το πιο φτηνό) και μετά βλέπεις για ρούχα κλπ. Ευτυχώς στην Ελλάδα έχουμε καλό καιρό.
Πήγα να σου πω για να μείνεις με το ποδήλατο αλλά μάλλον τα 25χλμ σου πέφτουν πολλά για κάθε μέρα και για δουλειά.
Yaris (2004) vs νέο piaggio mp3 300cc