-
Καλησπέρα , είχα πάει πριν από ένα μήνα το αυτοκίκητο μου( Fiat Punto) σε συνεργείο για αλλαγή δίσκου , πλατό , ρουλεμάν(300 ευρώ).
Πριν μερικές μέρες άρχισε να κάνει χτύπους όταν άλλαζα σχέση από πρώτη σε δευτέρα ενώ παρατήρησα ότι έσταζαν και υγρά από κάτω κοντά στο σημείο της επισκευής χωρίς να ξέρω από πότε ξεκίνησαν αλλά σίγουρα μετά την αλλαγή των δίσκου, πλατό, ρουλεμάν.
Το πήγα στο ίδιο συνεργείο και μου είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή όλο το κιβώτιο ταχυτήτων(Μεταχειρισμένο, άλλα 500-600 ευρώ μου είπαν) . Δεν είμαι μηχανικός αλλά πιστεύω ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε από κακοτεχνία στην αλλαγή των δίσκου,πλατό, ρουλεμάν.Φυσικά το συνεργείο δεν το δέχεται και μάλιστα αφού έχουν λύσει το κιβώτιο δεν το ξαναδένουν να μπορέσω να πάρω και να φτιάξω το αυτοκίνητο αλλού καθώς δεν τους εμπιστεύομαι πλέον. Λένε ή φτιάχτο σε μας ή έλα πάρτο με γερανό.Τους ρωτάω πόσο στοιχίζει να το ξαναδέσουν να το πάρω αλλά δεν το δέχονται. Με το ζόρι να το φτιάξω εκεί ή αλλιώς γερανός. Θέλω να ρωτήσω αν μπορεί η ζημιά να προκλήθηκε από τους ίδιους και πως την προκάλεσαν . Δεν μπορεί να χάλασε τυχαία το αυτοκίνητο στο συγκεκριμένο σημείο.Λένε ότι δε σχετίζεται η μία βλάβη με την άλλη, όμως τα υγρά άρχισαν να τρέχουν μετά την πρώτη επισκευή.
Ποια είναι η γνώμη σας και τι μπορώ να κάνω? Ευχαριστώ πολύ. -
Καλησπέρα , είχα πάει πριν από ένα μήνα το αυτοκίκητο μου( Fiat Punto) σε συνεργείο για αλλαγή δίσκου , πλατό , ρουλεμάν(300 ευρώ).
Πριν μερικές μέρες άρχισε να κάνει χτύπους όταν άλλαζα σχέση από πρώτη σε δευτέρα ενώ παρατήρησα ότι έσταζαν και υγρά από κάτω κοντά στο σημείο της επισκευής χωρίς να ξέρω από πότε ξεκίνησαν αλλά σίγουρα μετά την αλλαγή των δίσκου, πλατό, ρουλεμάν.