-
Καλημερα σας,
Ειμαι κατοχος του παραπανω αυτοκινητου. Το πηρα μεταχειρησμενο και εχω κανει με αυτο περιπου 20.000 χλμ... Αυτη την στιγμη εχει περιπου 160.000 χλμ... Παει πολυ καλα (δεν καιει λαδια) ομως θεωρω οτι εχω μεγαλη καταναλωση (10L /100Km).
Οι αποψεις για το προβλημα απο εξουσιοδοτημενο σε εξουσιοδοτιμενο συνεργειο διαφερουν... Γεια παραδειγμα: Αισθητηρας αερα, εσθητηρας Λ, ραγισμενη πολλαπλη, καθαρισμος μπεκ, κλπ...
Δεν εχω προβει σε καμια ενεργεια γιατι εχω μπλοκαρει και αν ειναι να τα κανω ολα μαζι καλυτερα να παρω καινουριο αυτοκινητο!!!
-
Καλημερα σας,
Ειμαι κατοχος του παραπανω αυτοκινητου. Το πηρα μεταχειρησμενο και εχω κανει με αυτο περιπου 20.000 χλμ... Αυτη την στιγμη εχει περιπου 160.000 χλμ... Παει πολυ καλα (δεν καιει λαδια) ομως θεωρω οτι εχω μεγαλη καταναλωση (10L /100Km).
Οι αποψεις για το προβλημα απο εξουσιοδοτημενο σε εξουσιοδοτιμενο συνεργειο διαφερουν... Γεια παραδειγμα: Αισθητηρας αερα, εσθητηρας Λ, ραγισμενη πολλαπλη, καθαρισμος μπεκ, κλπ...
Δεν εχω προβει σε καμια ενεργεια γιατι εχω μπλοκαρει και αν ειναι να τα κανω ολα μαζι καλυτερα να παρω καινουριο αυτοκινητο!!!
-
Καλημερα σας,
Ειμαι κατοχος του παραπανω αυτοκινητου. Το πηρα μεταχειρησμενο και εχω κανει με αυτο περιπου 20.000 χλμ... Αυτη την στιγμη εχει περιπου 160.000 χλμ... Παει πολυ καλα (δεν καιει λαδια) ομως θεωρω οτι εχω μεγαλη καταναλωση (10L /100Km).
Οι αποψεις για το προβλημα απο εξουσιοδοτημενο σε εξουσιοδοτιμενο συνεργειο διαφερουν... Γεια παραδειγμα: Αισθητηρας αερα, εσθητηρας Λ, ραγισμενη πολλαπλη, καθαρισμος μπεκ, κλπ...
Δεν εχω προβει σε καμια ενεργεια γιατι εχω μπλοκαρει και αν ειναι να τα κανω ολα μαζι καλυτερα να παρω καινουριο αυτοκινητο!!!
-
Exoυμε το ιδιο αυτοκινητο με σχεδον τα ιδια χλμ. Η καταναλωση ειναι απο σχεδον 7 λιτρα στα 100 μεχρι ποσο βαρυ ειναι το ποδι σου.Αν για παραδειγμα βγεις εθνικη και το πας με 140 κοιτα τον δεικτη μετα απο 150 χλμ. διαδρομης, να δεις που θα εχει παει.Με λιγα λογια μπορει να εχει 102 ιππους αλλα αν θες και τους 102 στο δρομο,διψανε πολυ για βενζινα.
-
Το τελευταίο εξάμηνο έχω φάει ένα κόλλημα με τη μέτρηση κατανάλωσης σε διάφορα αυτοκίνητα με διάφορους τρόπους οδήγησης.
Σε hyundai elantra '00/1600 16v η κατανάλωση αναλόγως τον τρόπο οδήγησης κυμαίνεται από 4.5 - 14.5 lt/100km. Προς τα πάνω έχει δυνατότητες να πάει, προς τα κάτω ίσως πολύ λίγο με μεγάλη προσπάθεια.
Προφανώς το 10 lt/100km δεν είναι δύσκολο να το πιάσεις αν το πατάς λίγο παραπάνω.
Αν δεν το πατάς διάβασε και αυτό μήπως σε βοηθήσει.Σε ίδια διαδρομή με χαλαρή οδήγηση, η κατανάλωση έβγαινε συνέχεια περίπου στο 6. Σε 2 επόμενες μετρήσεις βγήκε στο 10.2/10.3 lt/100km. Το μόνο που είχα αλλάξει ήταν ότι ενώ λειτουργούσε η μηχανή αποσύνδεσα τον αισθητήρα λ και τον σύνδεσα πάλι. Η μηχανή συνέχισε να λειτουργεί, ο αισθητήρας λ έδινε τιμές οξυγόνου αλλά μάλλον η ρύθμιση καυσίμου γινόταν με κάποια αποθηκευμένη τιμή με αποτέλεσμα το 10 στην κατανάλωση.
Ένα βράδυ το άφησα με βγαλμένο τον πόλο της μπαταρίας, και η κατανάλωση επανήλθε σε κανονικά επίπεδα. -
Εχω focus 1.6 και πανω κατω τωρα με τη ζεστη εχω τετοια νουμερα.Μηπως το φορτωνεις το αμαξι???Γιατι εγω το φορτωνω με ατομα για μπανια και τετοια γιαυτο εχω τετοια νουμερα.Επισης μηπως το βενζιναδικο που πας δεν ειναι καλο???Γιατι αμα δεν ειναι καλη η βενζινη τοτε το αυτοκινητο φυσιολογικα θα καψει πολυ περισσοτερα.
-
Παιδια, ευχαριστω για τις απαντησεις σας!
Στην εθνικη, με ταχυτητα μεχρι 120 χλμ/ωρα ειχα αυτην την καταναλωση... εδω στην επαρχεια με χαμηλες ταχυτητες και με ελαφρι ποδι εχω το ιδιο αποτελεσμα... και σε ολους που το πηγα για διαγνωση, ολοι διαπιστωναν προβλημα λογο καυσαεριων αλλα δεν μπορουσαν να το προσδιορισουν... Ο καθενας ειχε την δικη του αποψη... Ακομα και με το διαγνωστικο μηχανιμα, ο ενας αναιρουσε τον αλλον
-
Μαλιστα.Μηπως ειναι κανας αισθητηρας Λ και εχεις αυξημενα καυσαερια και δε γινεται σωστα η μιξη αερα καυσιμου???Παντος περιεργο που ακομα και στον εθνικο εχεις τετοια νουμερα.
-
Πως ακριβως μετρας την καταναλωση? Εισι σίγουρος για τα 10λ/100χλμ?
Εχουμε ίδιο αυτοκινητο το δικομου ειναι σεπτεμβρης του 00 κατασκευή.
Ο τροπος που την μετρησα εγω ειναι ο εξης: (το 2005 με περιπου 120.000 χλμ)
Πηγα σε συγκεκριμενο βενζιναδικο Σαββατο πρωί, γωνια Λαμπρακη και Λ. Σχιστου, εβαλα βενζινη Vpower μεχρι να σταξει απ έξω, έκανα τη διαρομή Πειραιας-Κόστα (απεναντι απο σπετσες ειναι, απο εθνικη μεχρι λουτρακι με 150-170 συνεχεια, και μετα στο φιδοδρομο για επιδαυρο, και εν συνεχεία πανω κατω στα βουνα οσο πηγαινε το παταγα, Κολιακι Διδυμα Κρανιδι πορτο χελι κλπ, συνολο 187 χιλιομετρα). Χρονος ακριβώς 2 ώρες... με συνοδηγο το χάροντα, δεν το ξανακάνω.
επιστροφη την επομενη ημερα απογευμα-βραδυ, με λιγο πιο ήρεμους ρυθμους... ξαναπηγα στην ιδια αντλια, το ξαναγεμισα μεχρι να σταξει, έιχε κάψει 27 λίτρα σε 187Χ2= 374 χιλιομετρα. Τιποτα για τετοιο σκισιμο.
Μπουζί αλλαγμενα ειναι ή 5ετίας??
ο αισθητηρας λ ειναι φτηνος, κανα 50-60€ νομιζω, η τουλαχιστον βγαλσιμο και καθαρισμα απο καπνια ίσως?
Βενζινη της προκοπής? -
κανε ενα καλο σερβις και ξαναδες το..........
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Πως ακριβως μετρας την καταναλωση? Εισι σίγουρος για τα 10λ/100χλμ?Εχουμε ίδιο αυτοκινητο το δικομου ειναι σεπτεμβρης του 00 κατασκευή.
Ο τροπος που την μετρησα εγω ειναι ο εξης: (το 2005 με περιπου 120.000 χλμ)
Πηγα σε συγκεκριμενο βενζιναδικο Σαββατο πρωί, γωνια Λαμπρακη και Λ. Σχιστου, εβαλα βενζινη Vpower μεχρι να σταξει απ έξω, έκανα τη διαρομή Πειραιας-Κόστα (απεναντι απο σπετσες ειναι, απο εθνικη μεχρι λουτρακι με 150-170 συνεχεια, και μετα στο φιδοδρομο για επιδαυρο, και εν συνεχεία πανω κατω στα βουνα οσο πηγαινε το παταγα, Κολιακι Διδυμα Κρανιδι πορτο χελι κλπ, συνολο 187 χιλιομετρα). Χρονος ακριβώς 2 ώρες... με συνοδηγο το χάροντα, δεν το ξανακάνω.
επιστροφη την επομενη ημερα απογευμα-βραδυ, με λιγο πιο ήρεμους ρυθμους... ξαναπηγα στην ιδια αντλια, το ξαναγεμισα μεχρι να σταξει, έιχε κάψει 27 λίτρα σε 187Χ2= 374 χιλιομετρα. Τιποτα για τετοιο σκισιμο.
Μπουζί αλλαγμενα ειναι ή 5ετίας??
ο αισθητηρας λ ειναι φτηνος, κανα 50-60€ νομιζω, η τουλαχιστον βγαλσιμο και καθαρισμα απο καπνια ίσως?
Βενζινη της προκοπής?Το μετρημα, το κανω απο φουλαρισμα σε φουλαρισμα... Αν εγω το πατισω σε τετοιες ταχυτητες (150-170) Πρεπει να εχω μονιμη συνδεση με την Shell!!!
Το ζητημα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω καρτα καυσαεριων γιατι εχω πολλα καυσαερια και συν της αλλης μερικες φορες, αναβει το πορτοκαλι λαμπακι βλαβης του κινητηρα στο καντραν... Το παω στο συνεργειο, μου 'σβηνουν' την βλαβη αλλα δεν μπορουν να καταλιξουν σιγουρα απο που προερχεται.... Εικασιες κανουν...
Μαλλον πρεπει ν αρχισω με ενα καλο σεβις και να δουμε στην πορεια... υπαρχει περιπτωση απ τα μπουζι να δημιουργειται τοσο μεγαλο προβλημα;;;
-
Φιλε μου οπως το ειπες, ενα καλο σερβις οπωσδηποτε!! Αυτοκινητο με τοσα χιλιομετρα ειναι πολυ πιθανο να εχει αφεθει στην τυχη του αφου απο ενα σημειο κ μετα το λαδια-φιλτρα δε φτανει, ειναι πολλα πραγματα που φθειρονται. Πιθανα να χρειαστει να δωσεις ενα σεβαστο ποσο για συντηρηση, μετα ομως θα εχεις 'καινουριο' αυτοκινητο. Οσο για το να παρεις αλλο μεταχειρισμενο παλι δε συμφερει γιατι κι αυτο κατι θα χρειαζεται
-
mikosmas στο συνεργείο η βλάβη που σου σβήνουν τι κωδικό έχει;
Το πορτοκαλί λαμπάκι ανάβει και παραμένει αναμένο όταν έχει καταγράψει ο εγκέφαλος, κάποια βλάβη. Όταν αναβοσβήνει συνέχεια, υπάρχει πιο σοβαρή βλάβη.
Αλλαγή στα μπουζί και στο φίλτρο αέρα θα βοηθήσουν στην μείωση της κατανάλωσης αλλά για κάρτα καυσαερίων δεν ξέρω. -
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εχω focus 1.6 και πανω κατω τωρα με τη ζεστη εχω τετοια νουμερα.Μηπως το φορτωνεις το αμαξι???Γιατι εγω το φορτωνω με ατομα για μπανια και τετοια γιαυτο εχω τετοια νουμερα.Επισης μηπως το βενζιναδικο που πας δεν ειναι καλο???Γιατι αμα δεν ειναι καλη η βενζινη τοτε το αυτοκινητο φυσιολογικα θα καψει πολυ περισσοτερα.ζέστη = αυξημένη κατανάλωση?
-
Ο χρήστης mikosmas έγραψε:
Πως ακριβως μετρας την καταναλωση? Εισι σίγουρος για τα 10λ/100χλμ?
Εχουμε ίδιο αυτοκινητο το δικομου ειναι σεπτεμβρης του 00 κατασκευή.
Ο τροπος που την μετρησα εγω ειναι ο εξης: (το 2005 με περιπου 120.000 χλμ)
Πηγα σε συγκεκριμενο βενζιναδικο Σαββατο πρωί, γωνια Λαμπρακη και Λ. Σχιστου, εβαλα βενζινη Vpower μεχρι να σταξει απ έξω, έκανα τη διαρομή Πειραιας-Κόστα (απεναντι απο σπετσες ειναι, απο εθνικη μεχρι λουτρακι με 150-170 συνεχεια, και μετα στο φιδοδρομο για επιδαυρο, και εν συνεχεία πανω κατω στα βουνα οσο πηγαινε το παταγα, Κολιακι Διδυμα Κρανιδι πορτο χελι κλπ, συνολο 187 χιλιομετρα). Χρονος ακριβώς 2 ώρες... με συνοδηγο το χάροντα, δεν το ξανακάνω.
επιστροφη την επομενη ημερα απογευμα-βραδυ, με λιγο πιο ήρεμους ρυθμους... ξαναπηγα στην ιδια αντλια, το ξαναγεμισα μεχρι να σταξει, έιχε κάψει 27 λίτρα σε 187Χ2= 374 χιλιομετρα. Τιποτα για τετοιο σκισιμο.
Μπουζί αλλαγμενα ειναι ή 5ετίας??
ο αισθητηρας λ ειναι φτηνος, κανα 50-60€ νομιζω, η τουλαχιστον βγαλσιμο και καθαρισμα απο καπνια ίσως?
Βενζινη της προκοπής?Το μετρημα, το κανω απο φουλαρισμα σε φουλαρισμα... Αν εγω το πατισω σε τετοιες ταχυτητες (150-170) Πρεπει να εχω μονιμη συνδεση με την Shell!!!
Το ζητημα ειναι οτι δεν μπορω να βγαλω καρτα καυσαεριων γιατι εχω πολλα καυσαερια και συν της αλλης μερικες φορες, αναβει το πορτοκαλι λαμπακι βλαβης του κινητηρα στο καντραν... Το παω στο συνεργειο, μου 'σβηνουν' την βλαβη αλλα δεν μπορουν να καταλιξουν σιγουρα απο που προερχεται.... Εικασιες κανουν...
Μαλλον πρεπει ν αρχισω με ενα καλο σεβις και να δουμε στην πορεια... υπαρχει περιπτωση απ τα μπουζι να δημιουργειται τοσο μεγαλο προβλημα;;;
η σχέση σου με τα σέρβις ποια είναι? είσαι τυπικός ή ωχ βρε αδερφε σκυλί είναι ας μην αλλάξω ακόμα μπουζί?
-
Η αληθεια ειναι οτι η σχεση μου με το σερβις δεν ειναι και η καλυτερη αλλα εχω απογοητευτει μετα απ ολα αυτα και το χω βαλει σε αχρηστεια και τη μετακινω οποτε εχω αναγκη... Δεν ειναι βλεπετε μισος χρονος που το πηρα (μεταχειρησμενο οπως προειπα)...
-
Τότε ετοιμάσου να βάλεις το χερι στην τσέπη ... Με κλανιες δεν βαφονται αυγγα
-
Φίλε mikosmas,
όπως λένε και τα άλλα παιδια παραπάνω, με κλανιές δεν βάφονται αυγά.
Δες ποιο κωδικο σου βγαζει το λαμπακι. Ο κωδικος ειναι για να σε προειδοποιήσει για να ενεργήσεις, και όχι για να σου στολίζει το καντράν με χρώμα και απλα να τον σβήνεις. Οπότε, δες ποιο κωδικο βγάζει και πες μας ή ψάξτον στο ιντερνετ. Τουλαχιστον θα εχεις καποια κατευθυνση.
Τα κόστη σερβις για τετοια αυτοκίνητα ειναι χαμηλότατα.
Δεν μπορώ να ξέρω τα οικονομικά σου, αλλα εφόσον έχεις ήδη αγοράσει το αυτοκινητο, το μεγάλο εξοδο το έχεις κανει. Μπορεις να καθαρίσεις/αλλάξεις μπουζι, να φυσήξεις έστω το φιλτρο αέρα, να αλλαξεις λάδια/φιλτρο λαδιου. Ο αισθητήρας λ όπως σου έιπα ειναι φτηνός σχετικα, 50-60€, αν βγάζει προβλημα στο λ ο κωδικος τον αλλαζεις πανευκολα και σε λιγο καιρο θα εχεις βγαλει το ποσο απο την καταναλωση.
Αν το θελεις και αλλιώς εισαι τυχερος που δεν καίει λάδια γιατι εγω προσφατα πληρωσα 250€ περιπου για τσιμουχακια βαλβιδων. Κανε σερβις και τα λεμε.
-
Και ο καταλύτης μπορεί να οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση και άσχημα καυσαέρια...
Η μέτρηση των καυσαερίων μπορεί να λέει πολλά για την προέλευση του προβλήματος (λάδια, κακή καύση κλπ).
Όπως σου είπαν θέλει ένα καλό σέρβις και γενικό έλεγχο, καλύτερα από κανένα καλό συνεργείο που να ξέρει το αυτοκίνητο και με μάστορα που να του κόβει.(είσαι σίγουρος ότι η κατανάλωσή του ήταν μικρότερη και αυξήθηκε ή πάντα έτσι ήταν και σου κακοφάνηκε που βλέπεις αλλωνών καλύτερες;; Στη δεύτερη περίπτωση μπορεί να πρέπει απλά να αλλάξεις τρόπο οδήγησης. Μάλλον όμως από αυτό που λες κάτι πρέπει να μπορεί να βελτιωθεί)
-
αν αποφασισεις να κανεις σερβις ζητα να σου καθαρισουν και τα μπεκ.......
και μην νομιζεις οτι αν αλλαξεις ολα τα αναλωσημα θα πληρωσεις ΤΑ ΛΕΦΤΑ.....200ευρω φτανουν και περισευουν....
Hyundai '00 1500cc 16v - Καταναλωση