-
Είμαι 99% σίγουρος πως στο R56 (2008), όταν φτάνεις στο κόφτη, γίνονται 'επαναληπτικές' προσπάθειες για ανάκαμψη που φυσκά πάντα κόβονται. Σήμερα όμως παρατήρησα πως όταν φτάνει στις 6.500στροφές απλά σταματάει εκεί η βελόνα, δεν κάνει δηλαδή αυτούς τους σπασμούς. Όποιος έχει αντίστοιχο μοντέλο ας μου πεί, γιατί έχω κολλήσει. Πάντως πιστεύω πάντως πως κανονικά το αμάξι κάνει σπασμούς στο κόφτη, τί λέτε εσείς οι κάτοχοι;
-
Είμαι 99% σίγουρος πως στο R56 (2008), όταν φτάνεις στο κόφτη, γίνονται 'επαναληπτικές' προσπάθειες για ανάκαμψη που φυσκά πάντα κόβονται. Σήμερα όμως παρατήρησα πως όταν φτάνει στις 6.500στροφές απλά σταματάει εκεί η βελόνα, δεν κάνει δηλαδή αυτούς τους σπασμούς. Όποιος έχει αντίστοιχο μοντέλο ας μου πεί, γιατί έχω κολλήσει. Πάντως πιστεύω πάντως πως κανονικά το αμάξι κάνει σπασμούς στο κόφτη, τί λέτε εσείς οι κάτοχοι;
-
Είμαι 99% σίγουρος πως στο R56 (2008), όταν φτάνεις στο κόφτη, γίνονται 'επαναληπτικές' προσπάθειες για ανάκαμψη που φυσκά πάντα κόβονται. Σήμερα όμως παρατήρησα πως όταν φτάνει στις 6.500στροφές απλά σταματάει εκεί η βελόνα, δεν κάνει δηλαδή αυτούς τους σπασμούς. Όποιος έχει αντίστοιχο μοντέλο ας μου πεί, γιατί έχω κολλήσει. Πάντως πιστεύω πάντως πως κανονικά το αμάξι κάνει σπασμούς στο κόφτη, τί λέτε εσείς οι κάτοχοι;
-
Τι εννοεις σπασμους;Οταν πιασεις κοφτη κοβει το ρευμα,πεφτουν οι σαλ ,ξαναδινει ρευμα και αν κρατας πατημενο το γκαζι χωρις να αλλαξεις σε πιο πανω ταχυτητα τοτε ξανα απο την αρχη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι εννοεις σπασμους;Οταν πιασεις κοφτη κοβει το ρευμα,πεφτουν οι σαλ ,ξαναδινει ρευμα και αν κρατας πατημενο το γκαζι χωρις να αλλαξεις σε πιο πανω ταχυτητα τοτε ξανα απο την αρχη.Όχι σε όλα τα αυτοκίνητα. Υπάρχει και ο λεγόμενος soft limiter που απλά διατηρεί τις στροφές σταθερές στο μέγιστο επιτρεπτό.
-
Ο 'soft limiter' λογικά μπορεί να υπάρχει σε αυτοκίνητα με ηλεκτρόγκαζο. Σε ένα A3 που είχα οδηγήσει μάλιστα κατέβαινε στις 4000 όταν είχες νεκρά. Δηλαδή πατούσες τέρμα το γκάζι με νεκρά και οι στροφές ανέβαιναν ομαλά ως τις 4000 περίπου, όπου σταθεροποιούνταν χωρίς να παρατηρείται η διακεκομμένη λειτουργία του συμβατικού κόφτη.
-
μου κάνει εντύπωση γιατί τόσο καιρό ο κόφτης έκανε τη διακεκομμένη λειτουργία όταν έφταναν εκεί οι στροφές αλλά σήμερα ξαφνικά λειτουργεί σαν soft limiter που είπε κ ο REALZEUS. Αλλά εάν κάποιος έχει R56 ας μου πεί πως δουλεύει ο κόφτης του γιατί μου κάνει εντύπωση που ο δικός μου άλλαξε σήμερα.
-
Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?
-
Αν και είναι αρκετά χοντρή αλλαγή, θεωρητικά γίνεται.
-
κανείς με R56 να μας πεί τί συμβαίνει;
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?
αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?
Σαφώς και αλλάζει. Μπορεί να σου κατεβάσει τις στροφές που μπαίνει ο κοφτης ή/και τροπο που επενεργει. Αν μου επιτρεπεις όμως γιατί το ρωτάς; Σκέφτεσαι μήπως είναι κάποια βλάβη. Ο κοφτης σε τουρμπομοτερ είναι μεν χρήσιμος για προστασια αλλά είναι ανουσιο να φτάνεις εκεί. Δεν πηγαίνει πιο γρήγορα, η τουρμπινα έχει αρχίσει και ψοφολογαει τουλάχιστον 1000 στροφές πριν.
Sent from me.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?
αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?
Σαφώς και αλλάζει. Μπορεί να σου κατεβάσει τις στροφές που μπαίνει ο κοφτης ή/και τροπο που επενεργει. Αν μου επιτρεπεις όμως γιατί το ρωτάς; Σκέφτεσαι μήπως είναι κάποια βλάβη. Ο κοφτης σε τουρμπομοτερ είναι μεν χρήσιμος για προστασια αλλά είναι ανουσιο να φτάνεις εκεί. Δεν πηγαίνει πιο γρήγορα, η τουρμπινα έχει αρχίσει και ψοφολογαει τουλάχιστον 1000 στροφές πριν.
έχεις απόλυτο δίκιο πως είναι ανούσιο να φτάνεις εκεί απλώς ρωτάω γιατί βλέπω διαφορά στο κόφτη, και μου κάνει εντύπωση εάν είναι θέμα ρύθμισης ή πρόβλημα
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?
αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?
Σαφώς και αλλάζει. Μπορεί να σου κατεβάσει τις στροφές που μπαίνει ο κοφτης ή/και τροπο που επενεργει. Αν μου επιτρεπεις όμως γιατί το ρωτάς; Σκέφτεσαι μήπως είναι κάποια βλάβη. Ο κοφτης σε τουρμπομοτερ είναι μεν χρήσιμος για προστασια αλλά είναι ανουσιο να φτάνεις εκεί. Δεν πηγαίνει πιο γρήγορα, η τουρμπινα έχει αρχίσει και ψοφολογαει τουλάχιστον 1000 στροφές πριν.
Sent from me.
Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.Εξαρτάται από το μοτέρ. Σε άλλα ναι, σε άλλα όχι.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.
Εξαρτάται από το μοτέρ. Σε άλλα ναι, σε άλλα όχι.
ναι... βλέπε ΤΑΠΕΡ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.
Εξαρτάται από το μοτέρ. Σε άλλα ναι, σε άλλα όχι.
Το θέμα είναι να αλλάζεις ακριβώς πριν μπει. Όχι να το αφήνεις να βαράει ο κόφτης 2-3 φορές και μετά να αλλάζεις.
-
Ε ναι, δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε ναι, δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό.Άρα δεν έχει νόημα να βαράς κόφτη
-
Όταν λέμε να φτάνεις στον κόφτη εννοούμε ακριβώς πριν επέμβει αυτός. Στις μέγιστες ΣΑΛ αν προτιμάς.
ο κόφτης στο MiniCooperS R56