Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ο κόφτης στο MiniCooperS R56
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ο κόφτης στο MiniCooperS R56
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    32
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Είμαι 99% σίγουρος πως στο R56 (2008), όταν φτάνεις στο κόφτη, γίνονται 'επαναληπτικές' προσπάθειες για ανάκαμψη που φυσκά πάντα κόβονται. Σήμερα όμως παρατήρησα πως όταν φτάνει στις 6.500στροφές απλά σταματάει εκεί η βελόνα, δεν κάνει δηλαδή αυτούς τους σπασμούς. Όποιος έχει αντίστοιχο μοντέλο ας μου πεί, γιατί έχω κολλήσει. Πάντως πιστεύω πάντως πως κανονικά το αμάξι κάνει σπασμούς στο κόφτη, τί λέτε εσείς οι κάτοχοι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Z
        zoranb last edited by

        Είμαι 99% σίγουρος πως στο R56 (2008), όταν φτάνεις στο κόφτη, γίνονται 'επαναληπτικές' προσπάθειες για ανάκαμψη που φυσκά πάντα κόβονται. Σήμερα όμως παρατήρησα πως όταν φτάνει στις 6.500στροφές απλά σταματάει εκεί η βελόνα, δεν κάνει δηλαδή αυτούς τους σπασμούς. Όποιος έχει αντίστοιχο μοντέλο ας μου πεί, γιατί έχω κολλήσει. Πάντως πιστεύω πάντως πως κανονικά το αμάξι κάνει σπασμούς στο κόφτη, τί λέτε εσείς οι κάτοχοι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zoranb last edited by

          Είμαι 99% σίγουρος πως στο R56 (2008), όταν φτάνεις στο κόφτη, γίνονται 'επαναληπτικές' προσπάθειες για ανάκαμψη που φυσκά πάντα κόβονται. Σήμερα όμως παρατήρησα πως όταν φτάνει στις 6.500στροφές απλά σταματάει εκεί η βελόνα, δεν κάνει δηλαδή αυτούς τους σπασμούς. Όποιος έχει αντίστοιχο μοντέλο ας μου πεί, γιατί έχω κολλήσει. Πάντως πιστεύω πάντως πως κανονικά το αμάξι κάνει σπασμούς στο κόφτη, τί λέτε εσείς οι κάτοχοι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Τι εννοεις σπασμους;Οταν πιασεις κοφτη κοβει το ρευμα,πεφτουν οι σαλ ,ξαναδινει ρευμα και αν κρατας πατημενο το γκαζι χωρις να αλλαξεις σε πιο πανω ταχυτητα τοτε ξανα απο την αρχη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
              Τι εννοεις σπασμους;Οταν πιασεις κοφτη κοβει το ρευμα,πεφτουν οι σαλ ,ξαναδινει ρευμα και αν κρατας πατημενο το γκαζι χωρις να αλλαξεις σε πιο πανω ταχυτητα τοτε ξανα απο την αρχη.

              Όχι σε όλα τα αυτοκίνητα. Υπάρχει και ο λεγόμενος soft limiter που απλά διατηρεί τις στροφές σταθερές στο μέγιστο επιτρεπτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harlek last edited by

                Ο 'soft limiter' λογικά μπορεί να υπάρχει σε αυτοκίνητα με ηλεκτρόγκαζο. Σε ένα A3 που είχα οδηγήσει μάλιστα κατέβαινε στις 4000 όταν είχες νεκρά. Δηλαδή πατούσες τέρμα το γκάζι με νεκρά και οι στροφές ανέβαιναν ομαλά ως τις 4000 περίπου, όπου σταθεροποιούνταν χωρίς να παρατηρείται η διακεκομμένη λειτουργία του συμβατικού κόφτη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zoranb last edited by

                  μου κάνει εντύπωση γιατί τόσο καιρό ο κόφτης έκανε τη διακεκομμένη λειτουργία όταν έφταναν εκεί οι στροφές αλλά σήμερα ξαφνικά λειτουργεί σαν soft limiter που είπε κ ο REALZEUS. Αλλά εάν κάποιος έχει R56 ας μου πεί πως δουλεύει ο κόφτης του γιατί μου κάνει εντύπωση που ο δικός μου άλλαξε σήμερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    professeur last edited by

                    Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zoranb last edited by

                      Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                      Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?

                      αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harlek last edited by

                        Αν και είναι αρκετά χοντρή αλλαγή, θεωρητικά γίνεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zoranb last edited by

                          κανείς με R56 να μας πεί τί συμβαίνει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            professeur last edited by

                            Ο χρήστης zoranb έγραψε:

                            Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?

                            αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?

                            Σαφώς και αλλάζει. Μπορεί να σου κατεβάσει τις στροφές που μπαίνει ο κοφτης ή/και τροπο που επενεργει. Αν μου επιτρεπεις όμως γιατί το ρωτάς; Σκέφτεσαι μήπως είναι κάποια βλάβη. Ο κοφτης σε τουρμπομοτερ είναι μεν χρήσιμος για προστασια αλλά είναι ανουσιο να φτάνεις εκεί. Δεν πηγαίνει πιο γρήγορα, η τουρμπινα έχει αρχίσει και ψοφολογαει τουλάχιστον 1000 στροφές πριν.

                            Sent from me.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Z
                              zoranb last edited by

                              Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                              Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?

                              αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?

                              Σαφώς και αλλάζει. Μπορεί να σου κατεβάσει τις στροφές που μπαίνει ο κοφτης ή/και τροπο που επενεργει. Αν μου επιτρεπεις όμως γιατί το ρωτάς; Σκέφτεσαι μήπως είναι κάποια βλάβη. Ο κοφτης σε τουρμπομοτερ είναι μεν χρήσιμος για προστασια αλλά είναι ανουσιο να φτάνεις εκεί. Δεν πηγαίνει πιο γρήγορα, η τουρμπινα έχει αρχίσει και ψοφολογαει τουλάχιστον 1000 στροφές πριν.

                              έχεις απόλυτο δίκιο πως είναι ανούσιο να φτάνεις εκεί απλώς ρωτάω γιατί βλέπω διαφορά στο κόφτη, και μου κάνει εντύπωση εάν είναι θέμα ρύθμισης ή πρόβλημα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kwsn_men last edited by

                                Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                                Μήπως έκανες σέρβις στο μεσοδιάστημα ή/και περαστηκε νέο σοφτγουερ σε εξουσιοδοτημένο?

                                αλλάζει κάτι τέτοιο με σέρβις ή νέο software?

                                Σαφώς και αλλάζει. Μπορεί να σου κατεβάσει τις στροφές που μπαίνει ο κοφτης ή/και τροπο που επενεργει. Αν μου επιτρεπεις όμως γιατί το ρωτάς; Σκέφτεσαι μήπως είναι κάποια βλάβη. Ο κοφτης σε τουρμπομοτερ είναι μεν χρήσιμος για προστασια αλλά είναι ανουσιο να φτάνεις εκεί. Δεν πηγαίνει πιο γρήγορα, η τουρμπινα έχει αρχίσει και ψοφολογαει τουλάχιστον 1000 στροφές πριν.

                                Sent from me.

                                Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
                                  Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.

                                  Εξαρτάται από το μοτέρ. Σε άλλα ναι, σε άλλα όχι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Z
                                    zoranb last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                    Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.

                                    Εξαρτάται από το μοτέρ. Σε άλλα ναι, σε άλλα όχι.

                                    ναι... βλέπε ΤΑΠΕΡ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kwsn_men last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Όχι ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να βαράς κόφτη και με ατμοσφαιρικό μοτέρ.

                                      Εξαρτάται από το μοτέρ. Σε άλλα ναι, σε άλλα όχι.

                                      Το θέμα είναι να αλλάζεις ακριβώς πριν μπει. Όχι να το αφήνεις να βαράει ο κόφτης 2-3 φορές και μετά να αλλάζεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ε ναι, δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kwsn_men last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Ε ναι, δεν διαφωνεί κανείς σε αυτό.

                                          Άρα δεν έχει νόημα να βαράς κόφτη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Όταν λέμε να φτάνεις στον κόφτη εννοούμε ακριβώς πριν επέμβει αυτός. Στις μέγιστες ΣΑΛ αν προτιμάς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr