-
ιδέα.......
γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!
μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008
η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.
.
. -
ιδέα.......
γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!
μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008
η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.
.
. -
ιδέα.......
γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!
μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008
η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.
.
. -
3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ιδέα.......
γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!
μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008
η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.
κατηφορα ειναι προτιμοτερο!!!τα μοτερ πιεζονται πολυ στην ανηφορα!!
-
Καλά τα λέτε όλοι....Να δούμε τι θα πει και η λέσχη....
-
Μπορει να ειναι κι εφαρμογή του
'λεγε λεγε το κοπελι κανει την κυρά και θελει'...
( χιουμορ βεβαιως....) -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μπορει να ειναι κι εφαρμογή του
'λεγε λεγε το κοπελι κανει την κυρά και θελει'...
( χιουμορ βεβαιως....)Ναι, πλάκα-πλάκα, άλλα μάλλον έτσι έχουμε γίνει....
-
ε,καλά και εγώ κατηφόρα θέλω!
άλλωστε η φτέρη κατηφόρα έχει χαρακτηριστεί ως μία από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της ευρώπης!!
και φυσικα επειδή το άκουσα και αυτό,σε καμία περίπτωση η φτέρη δεν χρειάζεται σικέην........ας πάμε και 300 μέτρα στον κόφτη.....δεν χάλασε τπτ.....
-
Πετσακοι Φτερη κατηφορα, θα ειναι ο τελειος αγωνας!
Μακαρι να εισακουστει η προταση του Δημητρη απο τη λεσχη και να γινει ο αγωνας με 80 συμμετοχες!Οσοσν αφορα το επιχειρημα οτι κατηφορα δεν ειναι ασφαλης, δλδ παλια πως γινοταν?
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ε,καλά και εγώ κατηφόρα θέλω!άλλωστε η φτέρη κατηφόρα έχει χαρακτηριστεί ως μία από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της ευρώπης!!
και φυσικα επειδή το άκουσα και αυτό,σε καμία περίπτωση η φτέρη δεν χρειάζεται σικέην........ας πάμε και 300 μέτρα στον κόφτη.....δεν χάλασε τπτ.....
Μην ξεχνάς και τον Χολομώντα,Δημήτρη!!!!!
-
Η πρόταση υπάρχει εδώ και καιρό. Το φτηνότερο και, ίσως, καλύτερο μίνι-ράλλυ Αχαιός είναι Βάλτα και Φτέρη. Και ίσως, αν επιτραπεί, Βάλτα με αφετηρία από Πλατανιώτισσα.
Όσον αφορά το θέμα της Φτέρης με την κανονική της φορά, το μόνο αποδεκτό επιχείρημα όσων δεν τη θέλουν είναι ότι τα φρένα κάποιων ιστορικών δεν αντέχουν. Αυτό είναι αλήθεια και πράγματι θα πρέπει να υπολογίζεται αν ο αγώνας μετράει στα ιστορικά. Τα υπόλοιπα περί επικινδυνότητας απλώς δε στέκουν στατιστικά. Η ανηφορική Φτέρη έχει στατιστικά τον ίδιο αριθμό εξόδων με την κατηφορική. Επιπλέον, από τους 3 τραυματισμούς που θυμάμαι στη Φτέρη τα τελευταία 18 χρόνια, οι δύο ήταν με ανηφορική φορά, ενώ με κατηφορική θυμάμαι τραυματισμό μόνο στην πολύ άγρια έξοδο του Ερωτόκριτου στο πάρκο (ίσως το πιο επικίνδυνο σημείο με κατηφορική φορά, το οποίο παύει να είναι επικίνδυνο αν τοποθετηθεί σικέιν). Στο κάτω-κάτω, στη Βάλτα (ή Πετσάκοι, όπως θέλετε πείτε το) υπάρχουν δύο σημεία όπου αν βγει αυτοκίνητο θα είμαστε πολύ τυχεροί αν τη γλιτώσουμε μόνο με τραυματισμούς. Η φορά της Φτέρης μας μάρανε; -
ε,καλα δλδ κατι ειδικες που κανανε τα 'ιστορικα' αυτοκινητα,όταν δεν ήταν ιστορικά, των ν άπειρων χιλιομέτρων τι κάνανε?
μιά χαρά ειναι η φτέρη κατηφόρα και μία από τις προκλήσεις της είναι να μην μείνεις από φρένα....
έ,όσο γιά την παιδική χαρά ,γιά αυτό αφήνουμε το πόδι από το γκάζι.....
τύχαια παντού μπορούμε να βγούμε ,μην ξανααναλύσουμε το θέμα ποια είναι και ποια όχι επικίνδυνη ειδική.τώρα η μαυροσουβάλα ήταν πολύ επικίνδυνη,ενδεχομένως ποιο επικίνδυνη από τις ειδικές της περιοχής της Πάτρας,αλλά όλες ,φαντάζομαι, λιγότερο επικίνδυνες από τις διάφορες ειδικές στη φινλανδία....
στην τελική αυτό που λέμε(πετσάκοι-φτέρηX3) δεν είναι και καμία επιστήμη.....
σωστά το θέτει ο s3.......ωραίος αγώνας-παραπάνω συμμετοχές...κλπ,κλπ...
-
Ο χρήστης argi έγραψε:
3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!αυτό θα έστεκε αν μιλάγαμε πχ για 'κόντρα' ανηφόρα φτέρη ή τον κύκλο του πηλίου?
(και λογικα θα συμφωνουσα....)
αν έχεις να επιλέξεις όμως, 3 φορες φτερη ανηφορα(και πετσακοι ελαφρώς κατηφόρα
)
ή
2 φορες φτερη ανηφορα και πετσακοι
και σαλμενικο πιτιτσα κατηφορα νυχτα την προηγούμενητι θα σου άρεσε περισσότερο τώρα που δεν 'σου' περισσεύουν τα λεφτά για έξτρα δοκιμές,φώτα,λάστιχα ίσως(αφού πιο πιθανό ειναι το σενάριο να αλλάξει από μιά μέρα στην άλλη ο καιρός,παρά την ίδια)
και γενικά είναι πολύ πιο βολικό το σενάριο 3 φορές δύο ειδικές αντικειμενικά καλές, παρά 2 φορές οι ....ίδιες ειδικές που συζητάμε συν μιά ¨ταλαιπωρία¨ (προηγούμενη μερα 2 μικρές νυχτερινές ειδικές.......)
πάντα μιλάω σκεφτόμενος τις οικονομικές καταστάσεις βάζοντας όλες τις παραμέτρους.....
προσωπικά μάλιστα δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην μπει κατηφόρα η φτέρη.....(για μένα το παράδειγμα της φινλανδίας μου αρκεί.....)
,αλλά αν υπάρχει τόση πιά ενσταση προτιμώ το οικονομικό πακέτο.....τι λες argi και λοιποί?
υγ. η δημοσίευση αυτή μπήκε γιατί άκουσα κάτι σενάρια περί απιθανότητας να μπει φτέρη κατηφόρα ελέω ασφάλειας κλπ.......,οπότε λέω έστω και ανηφόρα το σενάριο παραμένει καλύτερο από άλλα, κατ' εμε ελέω του ότι πολύ απλά δεν υπάρχουν χρήματα και όσο πάει θα γίνεται και χειρότερο το πράγμα,οικονομικά.....
-
Ενδιαφερουσα η προταση του Δημητρη ,αν βγαινει και μια '' ασφαλης'' ειδικη πριν την Πλατανιωτισσα και εχουμε τρεις ειδικες,δυο φορες , χωρις καθολου απλες ?? '''''''''''
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!
αυτό θα έστεκε αν μιλάγαμε πχ για 'κόντρα' ανηφόρα φτέρη ή τον κύκλο του πηλίου?
(και λογικα θα συμφωνουσα....)
αν έχεις να επιλέξεις όμως, 3 φορες φτερη ανηφορα(και πετσακοι ελαφρώς κατηφόρα
)
ή
2 φορες φτερη ανηφορα και πετσακοι
και σαλμενικο πιτιτσα κατηφορα νυχτα την προηγούμενητι θα σου άρεσε περισσότερο τώρα που δεν 'σου' περισσεύουν τα λεφτά για έξτρα δοκιμές,φώτα,λάστιχα ίσως(αφού πιο πιθανό ειναι το σενάριο να αλλάξει από μιά μέρα στην άλλη ο καιρός,παρά την ίδια)
και γενικά είναι πολύ πιο βολικό το σενάριο 3 φορές δύο ειδικές αντικειμενικά καλές, παρά 2 φορές οι ....ίδιες ειδικές που συζητάμε συν μιά ¨ταλαιπωρία¨ (προηγούμενη μερα 2 μικρές νυχτερινές ειδικές.......)
πάντα μιλάω σκεφτόμενος τις οικονομικές καταστάσεις βάζοντας όλες τις παραμέτρους.....
προσωπικά μάλιστα δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην μπει κατηφόρα η φτέρη.....(για μένα το παράδειγμα της φινλανδίας μου αρκεί.....)
,αλλά αν υπάρχει τόση πιά ενσταση προτιμώ το οικονομικό πακέτο.....τι λες argi και λοιποί?
υγ. η δημοσίευση αυτή μπήκε γιατί άκουσα κάτι σενάρια περί απιθανότητας να μπει φτέρη κατηφόρα ελέω ασφάλειας κλπ.......,οπότε λέω έστω και ανηφόρα το σενάριο παραμένει καλύτερο από άλλα, κατ' εμε ελέω του ότι πολύ απλά δεν υπάρχουν χρήματα και όσο πάει θα γίνεται και χειρότερο το πράγμα,οικονομικά.....
Δημητρη, οπως και να γινει ο αγωνας κατα 99% θα παω!Δεν προκειται να μην παω σε εναν αγωνα επειδη εχει πολυ ανηφορα.
Προσωπικα ουτε οι πανηγυρικες το σαββατο μου αρεσουν(πιο πολυ ταλαιπωρια ειναι!).Το θεμα ειναι πως πρεπει να σχεδιαστει ο καθε αγωνας με βαση και το θεαμα,να ερθει δλδ καποιος και να εχει να πει για τον αμαξοπουλο που πηγαινε στον αερα ,για το Ν2 που το πηγαινε δαγκωτος κ.λ.π. και αυτα ολα γινονται σε επιπεδες η κατηφορικες ειδικες!Τωρα ας κρινει η λεσχη τι την βολευει και απο οικονομικης αποψης.Για το 2χ3 η 3χ2 η4χ2 πιστευω οτι εξαρταται απο τις εκαστοτε ειδικες και το κατα ποσο μπορεις να μαζεψεις κοσμο σε αυτες . -
σχόλιο του Στρατισίνο,πέρσι στο autoblogger
http://www.autoblogger.gr/blog/?cat=21&paged=5νομιζώ πως τα άλλα περισσεύουν,όταν έχει πει κάτι τέτοιο ο Στράτης.....μόλις πέρσι μετά το αντίστοιχο Αχαιός 2010...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
**ε,καλα δλδ κατι ειδικες που κανανε τα 'ιστορικα' αυτοκινητα,όταν δεν ήταν ιστορικά, των ν άπειρων χιλιομέτρων τι κάνανε? **
μιά χαρά ειναι η φτέρη κατηφόρα και μία από τις προκλήσεις της είναι να μην μείνεις από φρένα....
έ,όσο γιά την παιδική χαρά ,γιά αυτό αφήνουμε το πόδι από το γκάζι.....
τύχαια παντού μπορούμε να βγούμε ,μην ξανααναλύσουμε το θέμα ποια είναι και ποια όχι επικίνδυνη ειδική.τώρα η μαυροσουβάλα ήταν πολύ επικίνδυνη,ενδεχομένως ποιο επικίνδυνη από τις ειδικές της περιοχής της Πάτρας,αλλά όλες ,φαντάζομαι, λιγότερο επικίνδυνες από τις διάφορες ειδικές στη φινλανδία....
.............................................Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη !! Αγωνιστική Οδήγηση σημαίνει και διαχείρηση των συνθηκών , του αυτοκινήτου και των συστημάτων του .
Δεν ξέρω από που βγήκε η φήμη γιά αντίρρηση των 'Ιστορικών' για τα φρένα ,αλλά μάλλον πρόκειται για κακή ενημέρωση . Δεν θυμάμαι καμμιά 'ιστορική' αντίδραση όταν πρόπερσυ στο Ι.Α. κάναμε τον Μερκούρη κατηφόρα ή στο διήμερο Αχαιό την Πιτίτσα κατηφόρα ('Αργυρά' νομίζω) . Οχι μόνο δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα , αλλά προσωπικά προτιμώ να προσέχω τα φρένα μου παρά να κάψω φλάντζα στο δυναμόμετρο της ανηφορικής Φτέρης(Σελινουντας). Αλλωστε πιό εύκολα σηκώνεις και λίγο το πόδι στα κατηφόρια παρά στο στήθωμα.
Και αν μου επιτρέπετε , δεν νομίζω ότι υπάρχουν επικίνδυνες Ειδικές , οδηγοί χωρίς μυαλό υπάρχουν ... -
Αν θυμάμαι η καλά το θέμα με την επικινδυνότητα της Φτέρης τέθηκε μετά τη μεγάλη φωτιά του 2007, οπότε 'ξεγυμνώθηκε' το βουνό αλλά δεν είμαι σίγουρος για ποιό λόγο.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
μιά χαρά ειναι η φτέρη κατηφόρα και μία από τις προκλήσεις της είναι να μην μείνεις από φρένα....Προσωπική άποψη: Η Φτέρη κατηφόρα είναι ό,τι συναρπαστικότερο υπάρχει. Είναι λόγος να μαζέψεις ό,τι χρήματα έχεις για να πας Αχαιός. Η Φτέρη ανηφόρα είναι λόγος για να μην πας Αχαιός και να κρατήσεις τα χρήματά σου για κάτι καλύτερο.
Όμως, δεν παύει να είναι αλήθεια ότι παλιότερα αρκετά αυτοκίνητα αντιμετώπιζαν προβλήματα στα φρένα μετά τις ελιές. Θα μου πεις: όπως τα έβγαζαν πέρα τότε ας τα βγάλουν και τώρα...έ,όσο γιά την παιδική χαρά ,γιά αυτό αφήνουμε το πόδι από το γκάζι.....
τύχαια παντού μπορούμε να βγούμε ,μην ξανααναλύσουμε το θέμα ποια είναι και ποια όχι επικίνδυνη ειδική. τώρα η μαυροσουβάλα ήταν πολύ επικίνδυνη,ενδεχομένως ποιο επικίνδυνη από τις ειδικές της περιοχής της Πάτρας,αλλά όλες ,φαντάζομαι, λιγότερο επικίνδυνες από τις διάφορες ειδικές στη φινλανδία....Υπάρχουν ειδικές με μεγαλύτερη δυσκολία και, ως εκ τούτου μεγάλες πιθανότητες εξόδου. Ναι, η μαυροσουβάλα είναι μια απ' αυτές. Αλλά πρέπει πάντα να συνυπολογίζεται πότε είναι πιθανότερο να έχει άσχημες συνέπειες μια έξοδος και αυτό εξαρτάται κυρίως από τρεις παράγοντες: χιλιόμετρα εξόδου, γκρεμοί, ύπαρξη αντικειμένων που δημιουργούν μεγάλα τοπικά φορτία σε περίπτωση σύγκρουσης (κολώνες, δέντρα κ.λπ.). Επιμένω ότι υπάρχουν δύο σημεία στους Πετσάκους από τα οποία δεν πρέπει να περνάει αγώνας αν δεν μπει διπλή μπαριέρα. Όλη η Φιλανδία δεν έχει ούτε ένα τέτοιο σημείο.
Όσον αφορά το 'πάρκο', ένας προσπάθησε να περάσει χωρίς αρκετό άφημα και κατέληξε στο νοσοκομείο. Θυμάμαι τον Κώστα τον Κόντο να λέει τότε ότι δέκατα πριν σκάσουν στο πρανές κατέβασαν από 5η σε 4η και άκουσε τον κόφτη του Golf με 4η, δηλαδή 168 χαω. Δεν υπάρχει κάποιος που να μην έχει έξοδο στο 'ενεργητικό' του. Όμως, άλλο να βγει κάποιος επειδή 'δεν άφησε' με 90 ή 110 και άλλο να βγει με 168.
ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2011