Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2011
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 1 / 12
    Ελληνικοί Αγώνες
    41
    233
    439
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amaxopoulos last edited by

      ιδέα.......
      γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?

      με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!

      μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008

      η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.
      .
      .

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        amaxopoulos last edited by

        ιδέα.......
        γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?

        με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!

        μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008

        η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.
        .
        .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          amaxopoulos last edited by

          ιδέα.......
          γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?

          με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!

          μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008

          η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.
          .
          .

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            argi last edited by

            3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              theo13 last edited by

              Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
              ιδέα.......
              γιατί να μην γίνει το ράλλυ αχαιός πετσάκοι-φτέρη 3 φορές?

              με όποια φορά να είναι,ιδανικά βέβαια κατηφόρα!

              μιλάμε γιά περίπου 75 κμ ειδικών και κύκλωμα από τις απλές του 2008

              η έμπνευση-πρόταση έχει να κάνει με το πλαίσιο της εποχής γιά οικονομικούς και καλούς value for money αγώνες.

              κατηφορα ειναι προτιμοτερο!!!τα μοτερ πιεζονται πολυ στην ανηφορα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                sp0 last edited by

                Καλά τα λέτε όλοι....Να δούμε τι θα πει και η λέσχη....

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  Μπορει να ειναι κι εφαρμογή του
                  'λεγε λεγε το κοπελι κανει την κυρά και θελει'...
                  ( χιουμορ βεβαιως....)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    sp0 last edited by

                    Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                    Μπορει να ειναι κι εφαρμογή του
                    'λεγε λεγε το κοπελι κανει την κυρά και θελει'...
                    ( χιουμορ βεβαιως....)

                    Ναι, πλάκα-πλάκα, άλλα μάλλον έτσι έχουμε γίνει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      amaxopoulos last edited by

                      ε,καλά και εγώ κατηφόρα θέλω!

                      άλλωστε η φτέρη κατηφόρα έχει χαρακτηριστεί ως μία από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της ευρώπης!!

                      και φυσικα επειδή το άκουσα και αυτό,σε καμία περίπτωση η φτέρη δεν χρειάζεται σικέην........ας πάμε και 300 μέτρα στον κόφτη.....δεν χάλασε τπτ.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • S
                        s3 last edited by

                        Πετσακοι Φτερη κατηφορα, θα ειναι ο τελειος αγωνας!
                        Μακαρι να εισακουστει η προταση του Δημητρη απο τη λεσχη και να γινει ο αγωνας με 80 συμμετοχες!

                        Οσοσν αφορα το επιχειρημα οτι κατηφορα δεν ειναι ασφαλης, δλδ παλια πως γινοταν?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          tzakos last edited by

                          Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                          ε,καλά και εγώ κατηφόρα θέλω!

                          άλλωστε η φτέρη κατηφόρα έχει χαρακτηριστεί ως μία από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές της ευρώπης!!

                          και φυσικα επειδή το άκουσα και αυτό,σε καμία περίπτωση η φτέρη δεν χρειάζεται σικέην........ας πάμε και 300 μέτρα στον κόφτη.....δεν χάλασε τπτ.....

                          Μην ξεχνάς και τον Χολομώντα,Δημήτρη!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            scn last edited by

                            Η πρόταση υπάρχει εδώ και καιρό. Το φτηνότερο και, ίσως, καλύτερο μίνι-ράλλυ Αχαιός είναι Βάλτα και Φτέρη. Και ίσως, αν επιτραπεί, Βάλτα με αφετηρία από Πλατανιώτισσα.
                            Όσον αφορά το θέμα της Φτέρης με την κανονική της φορά, το μόνο αποδεκτό επιχείρημα όσων δεν τη θέλουν είναι ότι τα φρένα κάποιων ιστορικών δεν αντέχουν. Αυτό είναι αλήθεια και πράγματι θα πρέπει να υπολογίζεται αν ο αγώνας μετράει στα ιστορικά. Τα υπόλοιπα περί επικινδυνότητας απλώς δε στέκουν στατιστικά. Η ανηφορική Φτέρη έχει στατιστικά τον ίδιο αριθμό εξόδων με την κατηφορική. Επιπλέον, από τους 3 τραυματισμούς που θυμάμαι στη Φτέρη τα τελευταία 18 χρόνια, οι δύο ήταν με ανηφορική φορά, ενώ με κατηφορική θυμάμαι τραυματισμό μόνο στην πολύ άγρια έξοδο του Ερωτόκριτου στο πάρκο (ίσως το πιο επικίνδυνο σημείο με κατηφορική φορά, το οποίο παύει να είναι επικίνδυνο αν τοποθετηθεί σικέιν). Στο κάτω-κάτω, στη Βάλτα (ή Πετσάκοι, όπως θέλετε πείτε το) υπάρχουν δύο σημεία όπου αν βγει αυτοκίνητο θα είμαστε πολύ τυχεροί αν τη γλιτώσουμε μόνο με τραυματισμούς. Η φορά της Φτέρης μας μάρανε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              amaxopoulos last edited by

                              ε,καλα δλδ κατι ειδικες που κανανε τα 'ιστορικα' αυτοκινητα,όταν δεν ήταν ιστορικά, των ν άπειρων χιλιομέτρων τι κάνανε?
                              μιά χαρά ειναι η φτέρη κατηφόρα και μία από τις προκλήσεις της είναι να μην μείνεις από φρένα....
                              έ,όσο γιά την παιδική χαρά ,γιά αυτό αφήνουμε το πόδι από το γκάζι.....
                              τύχαια παντού μπορούμε να βγούμε ,μην ξανααναλύσουμε το θέμα ποια είναι και ποια όχι επικίνδυνη ειδική.

                              τώρα η μαυροσουβάλα ήταν πολύ επικίνδυνη,ενδεχομένως ποιο επικίνδυνη από τις ειδικές της περιοχής της Πάτρας,αλλά όλες ,φαντάζομαι, λιγότερο επικίνδυνες από τις διάφορες ειδικές στη φινλανδία....

                              στην τελική αυτό που λέμε(πετσάκοι-φτέρηX3) δεν είναι και καμία επιστήμη.....

                              σωστά το θέτει ο s3.......ωραίος αγώνας-παραπάνω συμμετοχές...κλπ,κλπ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A
                                amaxopoulos last edited by

                                Ο χρήστης argi έγραψε:
                                3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!

                                αυτό θα έστεκε αν μιλάγαμε πχ για 'κόντρα' ανηφόρα φτέρη ή τον κύκλο του πηλίου?

                                (και λογικα θα συμφωνουσα....)

                                αν έχεις να επιλέξεις όμως, 3 φορες φτερη ανηφορα(και πετσακοι ελαφρώς κατηφόρα 😉 )

                                ή

                                2 φορες φτερη ανηφορα και πετσακοι
                                και σαλμενικο πιτιτσα κατηφορα νυχτα την προηγούμενη

                                τι θα σου άρεσε περισσότερο τώρα που δεν 'σου' περισσεύουν τα λεφτά για έξτρα δοκιμές,φώτα,λάστιχα ίσως(αφού πιο πιθανό ειναι το σενάριο να αλλάξει από μιά μέρα στην άλλη ο καιρός,παρά την ίδια)

                                και γενικά είναι πολύ πιο βολικό το σενάριο 3 φορές δύο ειδικές αντικειμενικά καλές, παρά 2 φορές οι ....ίδιες ειδικές που συζητάμε συν μιά ¨ταλαιπωρία¨ (προηγούμενη μερα 2 μικρές νυχτερινές ειδικές.......)

                                πάντα μιλάω σκεφτόμενος τις οικονομικές καταστάσεις βάζοντας όλες τις παραμέτρους.....

                                προσωπικά μάλιστα δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην μπει κατηφόρα η φτέρη.....(για μένα το παράδειγμα της φινλανδίας μου αρκεί.....)
                                ,αλλά αν υπάρχει τόση πιά ενσταση προτιμώ το οικονομικό πακέτο.....

                                τι λες argi και λοιποί?

                                υγ. η δημοσίευση αυτή μπήκε γιατί άκουσα κάτι σενάρια περί απιθανότητας να μπει φτέρη κατηφόρα ελέω ασφάλειας κλπ.......,οπότε λέω έστω και ανηφόρα το σενάριο παραμένει καλύτερο από άλλα, κατ' εμε ελέω του ότι πολύ απλά δεν υπάρχουν χρήματα και όσο πάει θα γίνεται και χειρότερο το πράγμα,οικονομικά.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  andreasdekis last edited by

                                  Ενδιαφερουσα η προταση του Δημητρη ,αν βγαινει και μια '' ασφαλης'' ειδικη πριν την Πλατανιωτισσα και εχουμε τρεις ειδικες,δυο φορες , χωρις καθολου απλες ?? '''''''''''

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    argi last edited by

                                    Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:

                                    3 φορες κατηφορα ναι, ανηφορα ομως Χιλιες φορες να κανω μεγαλο κυκλο αγωνα παρα να σκαρφαλωνω για 50+ χλμ!!!

                                    αυτό θα έστεκε αν μιλάγαμε πχ για 'κόντρα' ανηφόρα φτέρη ή τον κύκλο του πηλίου?

                                    (και λογικα θα συμφωνουσα....)

                                    αν έχεις να επιλέξεις όμως, 3 φορες φτερη ανηφορα(και πετσακοι ελαφρώς κατηφόρα 😉 )

                                    ή

                                    2 φορες φτερη ανηφορα και πετσακοι
                                    και σαλμενικο πιτιτσα κατηφορα νυχτα την προηγούμενη

                                    τι θα σου άρεσε περισσότερο τώρα που δεν 'σου' περισσεύουν τα λεφτά για έξτρα δοκιμές,φώτα,λάστιχα ίσως(αφού πιο πιθανό ειναι το σενάριο να αλλάξει από μιά μέρα στην άλλη ο καιρός,παρά την ίδια)

                                    και γενικά είναι πολύ πιο βολικό το σενάριο 3 φορές δύο ειδικές αντικειμενικά καλές, παρά 2 φορές οι ....ίδιες ειδικές που συζητάμε συν μιά ¨ταλαιπωρία¨ (προηγούμενη μερα 2 μικρές νυχτερινές ειδικές.......)

                                    πάντα μιλάω σκεφτόμενος τις οικονομικές καταστάσεις βάζοντας όλες τις παραμέτρους.....

                                    προσωπικά μάλιστα δεν βρίσκω κανένα λόγο να μην μπει κατηφόρα η φτέρη.....(για μένα το παράδειγμα της φινλανδίας μου αρκεί.....)
                                    ,αλλά αν υπάρχει τόση πιά ενσταση προτιμώ το οικονομικό πακέτο.....

                                    τι λες argi και λοιποί?

                                    υγ. η δημοσίευση αυτή μπήκε γιατί άκουσα κάτι σενάρια περί απιθανότητας να μπει φτέρη κατηφόρα ελέω ασφάλειας κλπ.......,οπότε λέω έστω και ανηφόρα το σενάριο παραμένει καλύτερο από άλλα, κατ' εμε ελέω του ότι πολύ απλά δεν υπάρχουν χρήματα και όσο πάει θα γίνεται και χειρότερο το πράγμα,οικονομικά.....

                                    Δημητρη, οπως και να γινει ο αγωνας κατα 99% θα παω!Δεν προκειται να μην παω σε εναν αγωνα επειδη εχει πολυ ανηφορα.
                                    Προσωπικα ουτε οι πανηγυρικες το σαββατο μου αρεσουν(πιο πολυ ταλαιπωρια ειναι!).Το θεμα ειναι πως πρεπει να σχεδιαστει ο καθε αγωνας με βαση και το θεαμα,να ερθει δλδ καποιος και να εχει να πει για τον αμαξοπουλο που πηγαινε στον αερα ,για το Ν2 που το πηγαινε δαγκωτος κ.λ.π. και αυτα ολα γινονται σε επιπεδες η κατηφορικες ειδικες!Τωρα ας κρινει η λεσχη τι την βολευει και απο οικονομικης αποψης.Για το 2χ3 η 3χ2 η4χ2 πιστευω οτι εξαρταται απο τις εκαστοτε ειδικες και το κατα ποσο μπορεις να μαζεψεις κοσμο σε αυτες .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      amaxopoulos last edited by


                                      σχόλιο του Στρατισίνο,πέρσι στο autoblogger
                                      http://www.autoblogger.gr/blog/?cat=21&paged=5

                                      νομιζώ πως τα άλλα περισσεύουν,όταν έχει πει κάτι τέτοιο ο Στράτης.....μόλις πέρσι μετά το αντίστοιχο Αχαιός 2010...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        chala13 last edited by

                                        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                        **ε,καλα δλδ κατι ειδικες που κανανε τα 'ιστορικα' αυτοκινητα,όταν δεν ήταν ιστορικά, των ν άπειρων χιλιομέτρων τι κάνανε? **
                                        μιά χαρά ειναι η φτέρη κατηφόρα και μία από τις προκλήσεις της είναι να μην μείνεις από φρένα....
                                        έ,όσο γιά την παιδική χαρά ,γιά αυτό αφήνουμε το πόδι από το γκάζι.....
                                        τύχαια παντού μπορούμε να βγούμε ,μην ξανααναλύσουμε το θέμα ποια είναι και ποια όχι επικίνδυνη ειδική.

                                        τώρα η μαυροσουβάλα ήταν πολύ επικίνδυνη,ενδεχομένως ποιο επικίνδυνη από τις ειδικές της περιοχής της Πάτρας,αλλά όλες ,φαντάζομαι, λιγότερο επικίνδυνες από τις διάφορες ειδικές στη φινλανδία....
                                        .............................................

                                        Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη !! Αγωνιστική Οδήγηση σημαίνει και διαχείρηση των συνθηκών , του αυτοκινήτου και των συστημάτων του .
                                        Δεν ξέρω από που βγήκε η φήμη γιά αντίρρηση των 'Ιστορικών' για τα φρένα ,αλλά μάλλον πρόκειται για κακή ενημέρωση . Δεν θυμάμαι καμμιά 'ιστορική' αντίδραση όταν πρόπερσυ στο Ι.Α. κάναμε τον Μερκούρη κατηφόρα ή στο διήμερο Αχαιό την Πιτίτσα κατηφόρα ('Αργυρά' νομίζω) . Οχι μόνο δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα , αλλά προσωπικά προτιμώ να προσέχω τα φρένα μου παρά να κάψω φλάντζα στο δυναμόμετρο της ανηφορικής Φτέρης(Σελινουντας). Αλλωστε πιό εύκολα σηκώνεις και λίγο το πόδι στα κατηφόρια παρά στο στήθωμα.
                                        Και αν μου επιτρέπετε , δεν νομίζω ότι υπάρχουν επικίνδυνες Ειδικές , οδηγοί χωρίς μυαλό υπάρχουν ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Αν θυμάμαι η καλά το θέμα με την επικινδυνότητα της Φτέρης τέθηκε μετά τη μεγάλη φωτιά του 2007, οπότε 'ξεγυμνώθηκε' το βουνό αλλά δεν είμαι σίγουρος για ποιό λόγο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            scn last edited by

                                            Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
                                            μιά χαρά ειναι η φτέρη κατηφόρα και μία από τις προκλήσεις της είναι να μην μείνεις από φρένα....

                                            Προσωπική άποψη: Η Φτέρη κατηφόρα είναι ό,τι συναρπαστικότερο υπάρχει. Είναι λόγος να μαζέψεις ό,τι χρήματα έχεις για να πας Αχαιός. Η Φτέρη ανηφόρα είναι λόγος για να μην πας Αχαιός και να κρατήσεις τα χρήματά σου για κάτι καλύτερο.
                                            Όμως, δεν παύει να είναι αλήθεια ότι παλιότερα αρκετά αυτοκίνητα αντιμετώπιζαν προβλήματα στα φρένα μετά τις ελιές. Θα μου πεις: όπως τα έβγαζαν πέρα τότε ας τα βγάλουν και τώρα...

                                            έ,όσο γιά την παιδική χαρά ,γιά αυτό αφήνουμε το πόδι από το γκάζι.....
                                            τύχαια παντού μπορούμε να βγούμε ,μην ξανααναλύσουμε το θέμα ποια είναι και ποια όχι επικίνδυνη ειδική. τώρα η μαυροσουβάλα ήταν πολύ επικίνδυνη,ενδεχομένως ποιο επικίνδυνη από τις ειδικές της περιοχής της Πάτρας,αλλά όλες ,φαντάζομαι, λιγότερο επικίνδυνες από τις διάφορες ειδικές στη φινλανδία....

                                            Υπάρχουν ειδικές με μεγαλύτερη δυσκολία και, ως εκ τούτου μεγάλες πιθανότητες εξόδου. Ναι, η μαυροσουβάλα είναι μια απ' αυτές. Αλλά πρέπει πάντα να συνυπολογίζεται πότε είναι πιθανότερο να έχει άσχημες συνέπειες μια έξοδος και αυτό εξαρτάται κυρίως από τρεις παράγοντες: χιλιόμετρα εξόδου, γκρεμοί, ύπαρξη αντικειμένων που δημιουργούν μεγάλα τοπικά φορτία σε περίπτωση σύγκρουσης (κολώνες, δέντρα κ.λπ.). Επιμένω ότι υπάρχουν δύο σημεία στους Πετσάκους από τα οποία δεν πρέπει να περνάει αγώνας αν δεν μπει διπλή μπαριέρα. Όλη η Φιλανδία δεν έχει ούτε ένα τέτοιο σημείο.
                                            Όσον αφορά το 'πάρκο', ένας προσπάθησε να περάσει χωρίς αρκετό άφημα και κατέληξε στο νοσοκομείο. Θυμάμαι τον Κώστα τον Κόντο να λέει τότε ότι δέκατα πριν σκάσουν στο πρανές κατέβασαν από 5η σε 4η και άκουσε τον κόφτη του Golf με 4η, δηλαδή 168 χαω. Δεν υπάρχει κάποιος που να μην έχει έξοδο στο 'ενεργητικό' του. Όμως, άλλο να βγει κάποιος επειδή 'δεν άφησε' με 90 ή 110 και άλλο να βγει με 168.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 1 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr