-
γεια χαρα σε ολους
εχω την εξης απορια
εαν εχω ενα αυτοκινητο 1400 κυβικα και του βαλω εναν κινητηρα 1800 κυβικα αλλα δεν αλλαξω το κιβωτιο και αφησω του 1400
τι θα παρατηρησω στην επιταχυνση τελικη και οτιδηποτε αλλο σε σχεση εαν εβαζα και κιβωτιο 1800 ? -
γεια χαρα σε ολους
εχω την εξης απορια
εαν εχω ενα αυτοκινητο 1400 κυβικα και του βαλω εναν κινητηρα 1800 κυβικα αλλα δεν αλλαξω το κιβωτιο και αφησω του 1400
τι θα παρατηρησω στην επιταχυνση τελικη και οτιδηποτε αλλο σε σχεση εαν εβαζα και κιβωτιο 1800 ? -
γεια χαρα σε ολους
εχω την εξης απορια
εαν εχω ενα αυτοκινητο 1400 κυβικα και του βαλω εναν κινητηρα 1800 κυβικα αλλα δεν αλλαξω το κιβωτιο και αφησω του 1400
τι θα παρατηρησω στην επιταχυνση τελικη και οτιδηποτε αλλο σε σχεση εαν εβαζα και κιβωτιο 1800 ? -
Εαν του αφησετε το κιβωτιο και το δισκο πλατο απο 1400 και βαλετε 1800 κινητηρα τοτε το κιβωτιο και το δισκο πλατο απο 1400 δεν θα ειναι ικανα να βγαλουν την δυναμη στον δρομο και φυσικα υπαρχει κινδυνος να τα παρετε στο χερι .[αν εχω ξεχασει κατι ας με σημπληρωσει καποιος]Σε συγκριση το κιβωτιο απο 1800 θα ειναι πιο βελτιωμενο απο το αλλο κιβωτιο με καλητερα γραναζια κτλ και πιο κοντες /μακριες σχεσεις αντιστηχα οι οποιες διαφορές βοηθουν στην καλητερη αξιοποιηση της δυναμης.
-
Δεν είναι υποχρεωτικό αυτό, αν ήταν έτσι όλα τα βελτιωμένα θα αλλαζαν δισκοπλατω κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα.
Έχει να κάνει και με τη χρήση σαφώς, αλλά και με τις προδιαγραφές των ανταλλακτικών.*
Πάντως το πιο πιθανό είναι το 1400άρι να έχει πιο κοντες σχέσεις από το 1800άρι, οποτε θα δεις καλύτερες ενδιαμεσες επιταχύνσεις (από στάση δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά, μπορεί να έχει λίγο πιο μεγάλο θέμα στο να βάλει τη δύναμη κάτω ή να την 'απλώσει' κατάλληλα) και λογικά μικρότερη τελική και υψηλοτερα επίπεδα θορύβου στο ταξίδι.- Στο πρώτο οικογενειακό μας 1200άρι seat 131 είχε βάλει ο πατέρας μου κινητήρα και κιβώτιο από 1600άρι 132, αλλά είχε αφήσει το 1200άρι διαφορικό και το αμάξι γάζωνε. Από ένα σημείο και μετά ψόφαγε βεβαίως (στα πολλά). Το διαφορικό το πήρα στα χέρια κάποια στιγμη, αλλά το τι του έκανα μέχρι να φτάσει σ' αυτό το σημείο, δεν περιγράφεται... Το ρεζουμέ είναι οτι θα μπορούσε άνετα να αντέξει, αν η χρήση ήταν νορμάλ. Αντίστοιχη βελτίωση είχε κάνει ένας ξάδερφός μου, που είχε βάλει τον δίλιτρο στο μιραφιόρι του, αλλά επειδή δεν έβρισκε κιβώτιο, έβαλε ένα 4άρι από lada. Τελικά το κιβώτιο άντεξε μια χαρά, αυτό που έσπασε ήταν ο κινητήρας, ο οποίος δεν άντεξε τα ταξίδια με τελικές με 4η!
-
και δε συζηταμε που θα παει η καταναλωση.....
-
Βαγκοςτούρμπο, πολύ γενικόλογη η ερώτησή σου. Υπάρχουν και περιπτώσεις που το 1.400 έχει ίδιο κιβώτιο και διαφορικό με ένα μεγαλύτερου κυβισμού. Το σίγουρο που θα παρατηρήσεις είναι βελτίωση σε επιτάχυνση και μάλλον και σε τελική, μόνο και μόνο από τον ισχυρότερο κινητήρα.
-
Αν μας έλεγες τι εχεις και τι θα βάλεις θα σου λέγαμε πιο σίγουρα πράγματα.
Υπάρχουν πχ σαζμαν που μενουν ιδια και σπάζουν ντίζες κοντερ,γρανάζια,διαφορικά ,με διαρροές ,ραγίσματα κτλ.Και άλλα (λίγα) που αντέχουν περισσότερο ή και πολύ περισσότερο. -
Σε ενα alfa romeo 33 1.4 ie να μπει κινητηρας 1.7 ie αλλα με το σανζμανοδιαφορικο απο το 1.4
-
Aν ταιριάζουν οι βίδες το καρε και οι ντιζες βάλτο.Το σαζμαν απο το 1,7 το έχεις?
-
Ο χρήστης vagosturbo έγραψε:
Σε ενα alfa romeo 33 1.4 ie να μπει κινητηρας 1.7 ie αλλα με το σανζμανοδιαφορικο απο το 1.4Χωρις να ειμαι σιγουρος ,νομιζω οτι φορανε το ιδιο σασμαν.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε ενα alfa romeo 33 1.4 ie να μπει κινητηρας 1.7 ie αλλα με το σανζμανοδιαφορικο απο το 1.4
Χωρις να ειμαι σιγουρος ,νομιζω οτι φορανε το ιδιο σασμαν.
Με πρόλαβες Bασίλη.. Για τις 145/146 τα κιβώτια είναι ίδια (για τις boxerάτες).. Για την 33 δεν είμαι σίγουρος..
-
Για τα κιβωτια στις 145/146 με boxer κινητηρα δεν ειναι ιδια
φορουν τα κιβωτια των a33
το 1.4 εχει αλλο σανζμανοδιαφορικο απο το 1.7 και το 1.7 16v που εχουν το ιδιο
ειναι σανζμανοδιαφορικα διαμηκη οπως ταιριαζει στους boxer
οι επομενες 145/146 με τον tween spark φορουν διαφορετικα κιβωτια εγκαρσια τοποθετημενα
εχουν και διαφορετικο κυβισμο οι δευτερη γενια 145/146 -
Ο χρήστης vagosturbo έγραψε:
Για τα κιβωτια στις 145/146 με boxer κινητηρα δεν ειναι ιδια
φορουν τα κιβωτια των a33
το 1.4 εχει αλλο σανζμανοδιαφορικο απο το 1.7 και το 1.7 16v που εχουν το ιδιο
ειναι σανζμανοδιαφορικα διαμηκη οπως ταιριαζει στους boxer
οι επομενες 145/146 με τον tween spark φορουν διαφορετικα κιβωτια εγκαρσια τοποθετημενα
εχουν και διαφορετικο κυβισμο οι δευτερη γενια 145/146Ξερω πως ειναι τα μποξερατα σασμαν .
Για κοιτα στο http://alfaromeo33.extra.hu/ που εχει τα μανουαλ μηπως γραφει τα νουμερα των σασμαν.
Επισης στο αλφιστι ξερουν σιγουρα να σου απαντησουν.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΡΩΤΗΣΗ