Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΡΩΤΗΣΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ ΕΡΩΤΗΣΗ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagosturbo last edited by

      γεια χαρα σε ολους

      εχω την εξης απορια

      εαν εχω ενα αυτοκινητο 1400 κυβικα και του βαλω εναν κινητηρα 1800 κυβικα αλλα δεν αλλαξω το κιβωτιο και αφησω του 1400
      τι θα παρατηρησω στην επιταχυνση τελικη και οτιδηποτε αλλο σε σχεση εαν εβαζα και κιβωτιο 1800 ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagosturbo last edited by

        γεια χαρα σε ολους

        εχω την εξης απορια

        εαν εχω ενα αυτοκινητο 1400 κυβικα και του βαλω εναν κινητηρα 1800 κυβικα αλλα δεν αλλαξω το κιβωτιο και αφησω του 1400
        τι θα παρατηρησω στην επιταχυνση τελικη και οτιδηποτε αλλο σε σχεση εαν εβαζα και κιβωτιο 1800 ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vagosturbo last edited by

          γεια χαρα σε ολους

          εχω την εξης απορια

          εαν εχω ενα αυτοκινητο 1400 κυβικα και του βαλω εναν κινητηρα 1800 κυβικα αλλα δεν αλλαξω το κιβωτιο και αφησω του 1400
          τι θα παρατηρησω στην επιταχυνση τελικη και οτιδηποτε αλλο σε σχεση εαν εβαζα και κιβωτιο 1800 ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            e36lover last edited by

            Εαν του αφησετε το κιβωτιο και το δισκο πλατο απο 1400 και βαλετε 1800 κινητηρα τοτε το κιβωτιο και το δισκο πλατο απο 1400 δεν θα ειναι ικανα να βγαλουν την δυναμη στον δρομο και φυσικα υπαρχει κινδυνος να τα παρετε στο χερι .[αν εχω ξεχασει κατι ας με σημπληρωσει καποιος]Σε συγκριση το κιβωτιο απο 1800 θα ειναι πιο βελτιωμενο απο το αλλο κιβωτιο με καλητερα γραναζια κτλ και πιο κοντες /μακριες σχεσεις αντιστηχα οι οποιες διαφορές βοηθουν στην καλητερη αξιοποιηση της δυναμης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Δεν είναι υποχρεωτικό αυτό, αν ήταν έτσι όλα τα βελτιωμένα θα αλλαζαν δισκοπλατω κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα.
              Έχει να κάνει και με τη χρήση σαφώς, αλλά και με τις προδιαγραφές των ανταλλακτικών.*
              Πάντως το πιο πιθανό είναι το 1400άρι να έχει πιο κοντες σχέσεις από το 1800άρι, οποτε θα δεις καλύτερες ενδιαμεσες επιταχύνσεις (από στάση δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά, μπορεί να έχει λίγο πιο μεγάλο θέμα στο να βάλει τη δύναμη κάτω ή να την 'απλώσει' κατάλληλα) και λογικά μικρότερη τελική και υψηλοτερα επίπεδα θορύβου στο ταξίδι.

              • Στο πρώτο οικογενειακό μας 1200άρι seat 131 είχε βάλει ο πατέρας μου κινητήρα και κιβώτιο από 1600άρι 132, αλλά είχε αφήσει το 1200άρι διαφορικό και το αμάξι γάζωνε. Από ένα σημείο και μετά ψόφαγε βεβαίως (στα πολλά). Το διαφορικό το πήρα στα χέρια κάποια στιγμη, αλλά το τι του έκανα μέχρι να φτάσει σ' αυτό το σημείο, δεν περιγράφεται... Το ρεζουμέ είναι οτι θα μπορούσε άνετα να αντέξει, αν η χρήση ήταν νορμάλ. Αντίστοιχη βελτίωση είχε κάνει ένας ξάδερφός μου, που είχε βάλει τον δίλιτρο στο μιραφιόρι του, αλλά επειδή δεν έβρισκε κιβώτιο, έβαλε ένα 4άρι από lada. Τελικά το κιβώτιο άντεξε μια χαρά, αυτό που έσπασε ήταν ο κινητήρας, ο οποίος δεν άντεξε τα ταξίδια με τελικές με 4η!
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fokion_sportage last edited by

                και δε συζηταμε που θα παει η καταναλωση.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Βαγκοςτούρμπο, πολύ γενικόλογη η ερώτησή σου. Υπάρχουν και περιπτώσεις που το 1.400 έχει ίδιο κιβώτιο και διαφορικό με ένα μεγαλύτερου κυβισμού. Το σίγουρο που θα παρατηρήσεις είναι βελτίωση σε επιτάχυνση και μάλλον και σε τελική, μόνο και μόνο από τον ισχυρότερο κινητήρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Αν μας έλεγες τι εχεις και τι θα βάλεις θα σου λέγαμε πιο σίγουρα πράγματα.
                    Υπάρχουν πχ σαζμαν που μενουν ιδια και σπάζουν ντίζες κοντερ,γρανάζια,διαφορικά ,με διαρροές ,ραγίσματα κτλ.Και άλλα (λίγα) που αντέχουν περισσότερο ή και πολύ περισσότερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagosturbo last edited by

                      Σε ενα alfa romeo 33 1.4 ie να μπει κινητηρας 1.7 ie αλλα με το σανζμανοδιαφορικο απο το 1.4

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        coupeas last edited by

                        Aν ταιριάζουν οι βίδες το καρε και οι ντιζες βάλτο.Το σαζμαν απο το 1,7 το έχεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης vagosturbo έγραψε:
                          Σε ενα alfa romeo 33 1.4 ie να μπει κινητηρας 1.7 ie αλλα με το σανζμανοδιαφορικο απο το 1.4

                          Χωρις να ειμαι σιγουρος ,νομιζω οτι φορανε το ιδιο σασμαν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            carfanatic last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Σε ενα alfa romeo 33 1.4 ie να μπει κινητηρας 1.7 ie αλλα με το σανζμανοδιαφορικο απο το 1.4

                            Χωρις να ειμαι σιγουρος ,νομιζω οτι φορανε το ιδιο σασμαν.

                            Με πρόλαβες Bασίλη.. Για τις 145/146 τα κιβώτια είναι ίδια (για τις boxerάτες).. Για την 33 δεν είμαι σίγουρος..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagosturbo last edited by

                              Για τα κιβωτια στις 145/146 με boxer κινητηρα δεν ειναι ιδια
                              φορουν τα κιβωτια των a33
                              το 1.4 εχει αλλο σανζμανοδιαφορικο απο το 1.7 και το 1.7 16v που εχουν το ιδιο
                              ειναι σανζμανοδιαφορικα διαμηκη οπως ταιριαζει στους boxer
                              οι επομενες 145/146 με τον tween spark φορουν διαφορετικα κιβωτια εγκαρσια τοποθετημενα
                              εχουν και διαφορετικο κυβισμο οι δευτερη γενια 145/146

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης vagosturbo έγραψε:
                                Για τα κιβωτια στις 145/146 με boxer κινητηρα δεν ειναι ιδια
                                φορουν τα κιβωτια των a33
                                το 1.4 εχει αλλο σανζμανοδιαφορικο απο το 1.7 και το 1.7 16v που εχουν το ιδιο
                                ειναι σανζμανοδιαφορικα διαμηκη οπως ταιριαζει στους boxer
                                οι επομενες 145/146 με τον tween spark φορουν διαφορετικα κιβωτια εγκαρσια τοποθετημενα
                                εχουν και διαφορετικο κυβισμο οι δευτερη γενια 145/146

                                Ξερω πως ειναι τα μποξερατα σασμαν .
                                Για κοιτα στο http://alfaromeo33.extra.hu/ που εχει τα μανουαλ μηπως γραφει τα νουμερα των σασμαν.
                                Επισης στο αλφιστι ξερουν σιγουρα να σου απαντησουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr