Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Punto MK2 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Fiat Punto MK2 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    24
    2934
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gianniskup last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Είμαι κάτοχος ενός Fiat Punto MK2 1250cc 8V 2001 μοντέλο.

      1. Γνωρίζετε στο αμάξωμα του Fiat, που υπάρχει το φίλτρο βενζίνης; Ψάχνοντας με το μηχανικό δε το βρήκαμε πουθενά και μου είπε ότι υπάρχει περίπτωση το μοντέλο αυτό να μην έχει καν φίλτρο βενζίνης.

      2. Επίσης, βάζοντας μπρος τη μηχανή (όταν καταφέρνει κ παίρνει μπρος!) κρατάει στροφές και ξεκινώντας κάνει τρέμουλο και σβήνει ή ανεβάζει αργά στροφές και τρέμει. Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να θέλει αλλαγή αισθητήρα στροφών ή να έχουν βουλώσει τα μπεκ ή να θέλει αλλαγή αισθητήρα λ. Ο μηχανικός είπε ότι του έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα σε αρκετά Fiat Punto. Ποια η δική σας γνώμη απ την εμπειρία σας;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        gianniskup last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        Είμαι κάτοχος ενός Fiat Punto MK2 1250cc 8V 2001 μοντέλο.

        1. Γνωρίζετε στο αμάξωμα του Fiat, που υπάρχει το φίλτρο βενζίνης; Ψάχνοντας με το μηχανικό δε το βρήκαμε πουθενά και μου είπε ότι υπάρχει περίπτωση το μοντέλο αυτό να μην έχει καν φίλτρο βενζίνης.

        2. Επίσης, βάζοντας μπρος τη μηχανή (όταν καταφέρνει κ παίρνει μπρος!) κρατάει στροφές και ξεκινώντας κάνει τρέμουλο και σβήνει ή ανεβάζει αργά στροφές και τρέμει. Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να θέλει αλλαγή αισθητήρα στροφών ή να έχουν βουλώσει τα μπεκ ή να θέλει αλλαγή αισθητήρα λ. Ο μηχανικός είπε ότι του έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα σε αρκετά Fiat Punto. Ποια η δική σας γνώμη απ την εμπειρία σας;

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gianniskup last edited by

          Καλησπέρα σε όλους,

          Είμαι κάτοχος ενός Fiat Punto MK2 1250cc 8V 2001 μοντέλο.

          1. Γνωρίζετε στο αμάξωμα του Fiat, που υπάρχει το φίλτρο βενζίνης; Ψάχνοντας με το μηχανικό δε το βρήκαμε πουθενά και μου είπε ότι υπάρχει περίπτωση το μοντέλο αυτό να μην έχει καν φίλτρο βενζίνης.

          2. Επίσης, βάζοντας μπρος τη μηχανή (όταν καταφέρνει κ παίρνει μπρος!) κρατάει στροφές και ξεκινώντας κάνει τρέμουλο και σβήνει ή ανεβάζει αργά στροφές και τρέμει. Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να θέλει αλλαγή αισθητήρα στροφών ή να έχουν βουλώσει τα μπεκ ή να θέλει αλλαγή αισθητήρα λ. Ο μηχανικός είπε ότι του έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα σε αρκετά Fiat Punto. Ποια η δική σας γνώμη απ την εμπειρία σας;

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Οντως μπορει να μην εχει φιλτρο βενζινης ξεχωριστα αλλα να ειναι μαζι με την αντλια βενζινης οποτε δεν αλλαζεται.
            Μπουζι και καλωδια ελενξατε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gianniskup last edited by

              Μπουζί έχει 4άδα καινούργια. Καλώδια δεν ελέγξαμε αλλά αύριο θα συνδέσουμε με εγκέφαλο να δούμε τι παίζει... Σ'ευχαριστώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης gianniskup έγραψε:
                Μπουζί έχει 4άδα καινούργια. Καλώδια δεν ελέγξαμε αλλά αύριο θα συνδέσουμε με εγκέφαλο να δούμε τι παίζει... Σ'ευχαριστώ

                Ελενξτε και μπουζοκαλωδια τοτε .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gianniskup last edited by

                  Οκ θα ενημέρωσω!

                  Ξέχασα να προσθέσω ότι το πρόβλημα αυτό το έπαθε μετά από κατανάλωση σχεδόν όλης της ρεζέρβας βενζίνης. Βάλαμε παρόλα αυτά 25lt βενζίνη, πήρε μπρος και μετά έγινε ό,τι έγινε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sakaflias last edited by

                    1. Φίλτρο(με την κλασσική έννοια του φιλτρου βενζίνης) δεν έχει , οπότε μην το ψάχνετε για αλλαγή.
                    2. Δοκίμασε να καθαρίσεις την πεταλούδα γκαζιού.

                    Πιστεύω πως ένας έλεγχος διαγνωστικού θα σου έδινε μια πιο σαφή εικόνα για το τι προκαλεί το 2ο πρόβλημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gianniskup last edited by

                      ΟΚ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        coupeas last edited by

                        Eπίσης μπορείς να του βαλεις 100ρα γεμισμα με 300γρ ενισχυτικό (οχι καθαριστικό) οκτανίων και να το πας μια διαδρομή με γκαζι να πετάξει ότι σαβούρα τράβηξε.Αφού τραβηξε απο τον πάτο οπως λές.
                        Πολύ πρακτικό αυτό αλλά αποδοτικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης gianniskup έγραψε:
                          Οκ θα ενημέρωσω!

                          Ξέχασα να προσθέσω ότι το πρόβλημα αυτό το έπαθε μετά από κατανάλωση σχεδόν όλης της ρεζέρβας βενζίνης. Βάλαμε παρόλα αυτά 25lt βενζίνη, πήρε μπρος και μετά έγινε ό,τι έγινε...

                          Συγνωμη αλλα ειτε αδειο ειτε γεματο απο το ιδιο σημειο δεν τραβαει η τρομπα;Αν ειχε βρωμιες χαμηλα θα τις τραβαγε οπως και να εχει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Απο το ιδιο σημειο τραβαει αλλά οταν έχει πολύ βενζινη μεσα δεν προλαβαινει να ρουφήξει τα πολλά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              mousatos last edited by

                              Όπως είπε και ο μηχανικός σου είναι γνωστό πρόβλημα σε punto. Μου είχε τύχει στο πρώτο punto που έπεισα στα χέρια μου όταν δούλευα σε car rental (γκαντεμιά, χάλασε στα χέρια μου ) αλλά έμαθα οτι ήταν συνηθισμένο πρόβλημα και την άλλη μέρα το πήγα προσωπικώς στην αντιπροσωπεία όπου έγινε αλλαγή ενός εξαρτήματος στα πλαίσια μια τυπικής διαδικασίας. Έχουν περάσει κάμποσα χρόνια από τότε όμως οπότε δε θυμάμαι τι αλλάχτηκε ακριβώς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harlek last edited by

                                Αν το τρέμουλο παραπέμπει σε τρικύλινδρη λειτουργία, ελέγξτε τους πολλαπλασιαστές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  puntofato last edited by

                                  το σύνηθες πρόβλημα στα 8βάλβιδα ήταν ο εγκέφαλος που έκαιγε τις εξόδους για τους πολλαπλασιαστές και το αυτοκίνητο δούλευε με δυο κυλίνδρους. Αν του βάλετε διαγνωστικό και βγάλει πολλαπλασιαστές είναι εγκέφαλος... Πας παίρνεις έναν καινούργιο και τελειώνουν τα προβλήματα.
                                  Για αντλία σημείωσε ότι έχει σίτα εκεί που ρουφάει βενζίνη και δεν παίρνει σκουπίδια εύκολα. Για να βεβαιωθείς πρέπει να βάλεις μανόμετρο και να μετρήσεις την πίεση του καυσίμου. Πρέπει να είναι νομίζω στα 3 bar (το βλέπεις στο autodata του μηχανικού) και να ανεβαίνει αμέσως. Ροή δεν έχει γιατί δεν έχει επιστρεφόμενα το συγκεκριμένο μοντέλο.
                                  Κάντε αυτά για αρχή και θα την βρείτε την άκρη...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Η σίτα δεν κανει τίποτα.Αν έχει σκουπίδια μέσα το τεπόζιτο ακομα και βγαλσιμο εισαγωγής προβλέπεται.Εισαι καλυμένος πιστεύω απο τα λεγομενα ολων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      το πουντο δεν έχει αφαιρούμενο/αλλαζόμενο φίλτρο βενζίνης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gianniskup last edited by

                                        Τελικά ήταν τρόμπα βενζίνης, η οποία και αλλάχτηκε. Φυσικά από δική μου κουταμάρα γιατι το άφησα να δουλεύει με αναθυμιάσεις

                                        Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Πληροφοριακά σου λέω ότι αν η τρόμπα σου δεν ειχε ράγισμα στις βάσεις ,στις πλαστικές σωλήνες υποδοχής ή αλλού μπορούσε να λυθεί να καθαριστεί και να ξαναδουλέψει σωστά. Ιστορία μεγαλη βέβαια αλλά γίνεται.Προσωπικά το έκανα μαζι με εναν συναδελφο μηχανικό .Υπάρχει σιτα μέσα που καθαρίζεται .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Όταν έχεις ελάχιστη βενζίνη στο ρεζερβουάρ, η αντλία ρουφάει βενζίνη μόνο όταν το αμάξι είναι ακίνητο.
                                            Όταν το αμάξι επιταχύνει, φρενάρει, στρίβει, είναι σε ανηφόρα/κατηφόρα, η αντλία ρουφάει αέρα
                                            ... υπερθερμαίνεται και μειώνεται σημαντικά ο χρόνος ζωής της.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr