-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Fiat Punto MK2 1250cc 8V 2001 μοντέλο.
-
Γνωρίζετε στο αμάξωμα του Fiat, που υπάρχει το φίλτρο βενζίνης; Ψάχνοντας με το μηχανικό δε το βρήκαμε πουθενά και μου είπε ότι υπάρχει περίπτωση το μοντέλο αυτό να μην έχει καν φίλτρο βενζίνης.
-
Επίσης, βάζοντας μπρος τη μηχανή (όταν καταφέρνει κ παίρνει μπρος!) κρατάει στροφές και ξεκινώντας κάνει τρέμουλο και σβήνει ή ανεβάζει αργά στροφές και τρέμει. Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να θέλει αλλαγή αισθητήρα στροφών ή να έχουν βουλώσει τα μπεκ ή να θέλει αλλαγή αισθητήρα λ. Ο μηχανικός είπε ότι του έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα σε αρκετά Fiat Punto. Ποια η δική σας γνώμη απ την εμπειρία σας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας
-
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Fiat Punto MK2 1250cc 8V 2001 μοντέλο.
-
Γνωρίζετε στο αμάξωμα του Fiat, που υπάρχει το φίλτρο βενζίνης; Ψάχνοντας με το μηχανικό δε το βρήκαμε πουθενά και μου είπε ότι υπάρχει περίπτωση το μοντέλο αυτό να μην έχει καν φίλτρο βενζίνης.
-
Επίσης, βάζοντας μπρος τη μηχανή (όταν καταφέρνει κ παίρνει μπρος!) κρατάει στροφές και ξεκινώντας κάνει τρέμουλο και σβήνει ή ανεβάζει αργά στροφές και τρέμει. Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να θέλει αλλαγή αισθητήρα στροφών ή να έχουν βουλώσει τα μπεκ ή να θέλει αλλαγή αισθητήρα λ. Ο μηχανικός είπε ότι του έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα σε αρκετά Fiat Punto. Ποια η δική σας γνώμη απ την εμπειρία σας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας
-
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος ενός Fiat Punto MK2 1250cc 8V 2001 μοντέλο.
-
Γνωρίζετε στο αμάξωμα του Fiat, που υπάρχει το φίλτρο βενζίνης; Ψάχνοντας με το μηχανικό δε το βρήκαμε πουθενά και μου είπε ότι υπάρχει περίπτωση το μοντέλο αυτό να μην έχει καν φίλτρο βενζίνης.
-
Επίσης, βάζοντας μπρος τη μηχανή (όταν καταφέρνει κ παίρνει μπρος!) κρατάει στροφές και ξεκινώντας κάνει τρέμουλο και σβήνει ή ανεβάζει αργά στροφές και τρέμει. Που μπορεί να οφείλεται αυτό; Ο μηχανικός μου είπε ότι μπορεί να θέλει αλλαγή αισθητήρα στροφών ή να έχουν βουλώσει τα μπεκ ή να θέλει αλλαγή αισθητήρα λ. Ο μηχανικός είπε ότι του έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα σε αρκετά Fiat Punto. Ποια η δική σας γνώμη απ την εμπειρία σας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας
-
-
Οντως μπορει να μην εχει φιλτρο βενζινης ξεχωριστα αλλα να ειναι μαζι με την αντλια βενζινης οποτε δεν αλλαζεται.
Μπουζι και καλωδια ελενξατε; -
Μπουζί έχει 4άδα καινούργια. Καλώδια δεν ελέγξαμε αλλά αύριο θα συνδέσουμε με εγκέφαλο να δούμε τι παίζει... Σ'ευχαριστώ
-
Ο χρήστης gianniskup έγραψε:
Μπουζί έχει 4άδα καινούργια. Καλώδια δεν ελέγξαμε αλλά αύριο θα συνδέσουμε με εγκέφαλο να δούμε τι παίζει... Σ'ευχαριστώΕλενξτε και μπουζοκαλωδια τοτε .
-
Οκ θα ενημέρωσω!
Ξέχασα να προσθέσω ότι το πρόβλημα αυτό το έπαθε μετά από κατανάλωση σχεδόν όλης της ρεζέρβας βενζίνης. Βάλαμε παρόλα αυτά 25lt βενζίνη, πήρε μπρος και μετά έγινε ό,τι έγινε...
-
- Φίλτρο(με την κλασσική έννοια του φιλτρου βενζίνης) δεν έχει , οπότε μην το ψάχνετε για αλλαγή.
- Δοκίμασε να καθαρίσεις την πεταλούδα γκαζιού.
Πιστεύω πως ένας έλεγχος διαγνωστικού θα σου έδινε μια πιο σαφή εικόνα για το τι προκαλεί το 2ο πρόβλημα.
-
ΟΚ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!
-
Eπίσης μπορείς να του βαλεις 100ρα γεμισμα με 300γρ ενισχυτικό (οχι καθαριστικό) οκτανίων και να το πας μια διαδρομή με γκαζι να πετάξει ότι σαβούρα τράβηξε.Αφού τραβηξε απο τον πάτο οπως λές.
Πολύ πρακτικό αυτό αλλά αποδοτικό. -
Ο χρήστης gianniskup έγραψε:
Οκ θα ενημέρωσω!Ξέχασα να προσθέσω ότι το πρόβλημα αυτό το έπαθε μετά από κατανάλωση σχεδόν όλης της ρεζέρβας βενζίνης. Βάλαμε παρόλα αυτά 25lt βενζίνη, πήρε μπρος και μετά έγινε ό,τι έγινε...
Συγνωμη αλλα ειτε αδειο ειτε γεματο απο το ιδιο σημειο δεν τραβαει η τρομπα;Αν ειχε βρωμιες χαμηλα θα τις τραβαγε οπως και να εχει.
-
Απο το ιδιο σημειο τραβαει αλλά οταν έχει πολύ βενζινη μεσα δεν προλαβαινει να ρουφήξει τα πολλά.
-
Όπως είπε και ο μηχανικός σου είναι γνωστό πρόβλημα σε punto. Μου είχε τύχει στο πρώτο punto που έπεισα στα χέρια μου όταν δούλευα σε car rental (γκαντεμιά, χάλασε στα χέρια μου ) αλλά έμαθα οτι ήταν συνηθισμένο πρόβλημα και την άλλη μέρα το πήγα προσωπικώς στην αντιπροσωπεία όπου έγινε αλλαγή ενός εξαρτήματος στα πλαίσια μια τυπικής διαδικασίας. Έχουν περάσει κάμποσα χρόνια από τότε όμως οπότε δε θυμάμαι τι αλλάχτηκε ακριβώς.
-
Αν το τρέμουλο παραπέμπει σε τρικύλινδρη λειτουργία, ελέγξτε τους πολλαπλασιαστές.
-
το σύνηθες πρόβλημα στα 8βάλβιδα ήταν ο εγκέφαλος που έκαιγε τις εξόδους για τους πολλαπλασιαστές και το αυτοκίνητο δούλευε με δυο κυλίνδρους. Αν του βάλετε διαγνωστικό και βγάλει πολλαπλασιαστές είναι εγκέφαλος... Πας παίρνεις έναν καινούργιο και τελειώνουν τα προβλήματα.
Για αντλία σημείωσε ότι έχει σίτα εκεί που ρουφάει βενζίνη και δεν παίρνει σκουπίδια εύκολα. Για να βεβαιωθείς πρέπει να βάλεις μανόμετρο και να μετρήσεις την πίεση του καυσίμου. Πρέπει να είναι νομίζω στα 3 bar (το βλέπεις στο autodata του μηχανικού) και να ανεβαίνει αμέσως. Ροή δεν έχει γιατί δεν έχει επιστρεφόμενα το συγκεκριμένο μοντέλο.
Κάντε αυτά για αρχή και θα την βρείτε την άκρη... -
Η σίτα δεν κανει τίποτα.Αν έχει σκουπίδια μέσα το τεπόζιτο ακομα και βγαλσιμο εισαγωγής προβλέπεται.Εισαι καλυμένος πιστεύω απο τα λεγομενα ολων.
-
το πουντο δεν έχει αφαιρούμενο/αλλαζόμενο φίλτρο βενζίνης
-
Τελικά ήταν τρόμπα βενζίνης, η οποία και αλλάχτηκε. Φυσικά από δική μου κουταμάρα γιατι το άφησα να δουλεύει με αναθυμιάσεις
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
Πληροφοριακά σου λέω ότι αν η τρόμπα σου δεν ειχε ράγισμα στις βάσεις ,στις πλαστικές σωλήνες υποδοχής ή αλλού μπορούσε να λυθεί να καθαριστεί και να ξαναδουλέψει σωστά. Ιστορία μεγαλη βέβαια αλλά γίνεται.Προσωπικά το έκανα μαζι με εναν συναδελφο μηχανικό .Υπάρχει σιτα μέσα που καθαρίζεται .
-
Όταν έχεις ελάχιστη βενζίνη στο ρεζερβουάρ, η αντλία ρουφάει βενζίνη μόνο όταν το αμάξι είναι ακίνητο.
Όταν το αμάξι επιταχύνει, φρενάρει, στρίβει, είναι σε ανηφόρα/κατηφόρα, η αντλία ρουφάει αέρα
... υπερθερμαίνεται και μειώνεται σημαντικά ο χρόνος ζωής της.
Fiat Punto MK2 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ!