-
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ενα nissan micra 2004. Το κάθισμα του (οδηγού) με κουράζει πλέον. Ίσως έχει μαλακώσει και δεν στηρίζει καλά το σώμα μου ίσως κάτι άλλο συμβαίνει - πάντως δεν βολεύομαι πλέον.
Υπάρχει η δυνατότητα βελτίωσης του καθίσματος είτε με αντικατάσταση είτε με μετατροπή ? Θα με ενδιέφερε ίσως κάποιος άλλος τύπος καθίσματος πιο ανατομικός (ίσως μπάκετ).
Σε περίπτωση μετατροπής του καθίσματος τί γίνεται με το θέμα ασφάλειας καθώς και με την απρόσκοπτη λειτουργία του αερόσακου?
Σας ευχαριστώ πολύ -
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ενα nissan micra 2004. Το κάθισμα του (οδηγού) με κουράζει πλέον. Ίσως έχει μαλακώσει και δεν στηρίζει καλά το σώμα μου ίσως κάτι άλλο συμβαίνει - πάντως δεν βολεύομαι πλέον.
Υπάρχει η δυνατότητα βελτίωσης του καθίσματος είτε με αντικατάσταση είτε με μετατροπή ? Θα με ενδιέφερε ίσως κάποιος άλλος τύπος καθίσματος πιο ανατομικός (ίσως μπάκετ).
Σε περίπτωση μετατροπής του καθίσματος τί γίνεται με το θέμα ασφάλειας καθώς και με την απρόσκοπτη λειτουργία του αερόσακου?
Σας ευχαριστώ πολύ -
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ενα nissan micra 2004. Το κάθισμα του (οδηγού) με κουράζει πλέον. Ίσως έχει μαλακώσει και δεν στηρίζει καλά το σώμα μου ίσως κάτι άλλο συμβαίνει - πάντως δεν βολεύομαι πλέον.
Υπάρχει η δυνατότητα βελτίωσης του καθίσματος είτε με αντικατάσταση είτε με μετατροπή ? Θα με ενδιέφερε ίσως κάποιος άλλος τύπος καθίσματος πιο ανατομικός (ίσως μπάκετ).
Σε περίπτωση μετατροπής του καθίσματος τί γίνεται με το θέμα ασφάλειας καθώς και με την απρόσκοπτη λειτουργία του αερόσακου?
Σας ευχαριστώ πολύ -
Μήπως έχει ;
Ίσως σε ταπετσέρη να μπορεί φτιαχτεί βάζοντας αφρολέξ. -
Πιθανά αυτό να έχει συμβεί. Αλλά επί της ευκαιρίας της επέμβασης θα ήθελα να αποκτήσω μια θέση οδήγησης πιο άνετη και απο αυτή όταν ήταν καινούργιο το όχημα (δεν μπορώ να πώ ότι το κάθισμα του micra ήταν και το πιο άνετο). Τι δυνατότητες έχω πλέον εκτός απο να προστεθούν αφρολέξ?
α) Έχετε ακούσει για αντικατάσταση καθίσματος με άλλου καλλίτερου τύπου με πλήρη συμβατότητα αερόσακου ?
β) Έχετε υπόψη σας κάποιον 'ταπετσέρη' που δεν βάζει απλώς αφρολέξ (και όπως κάτσουν) αλλά δημιουργεί μια καλλίτερη ανατομική - άνετη θέση βάση κάποιων προδιαγραφών ?
Σας ευχαριστώ πολύ -
Ο χρήστης bolinari έγραψε:
β) Έχετε υπόψη σας κάποιον 'ταπετσέρη' που δεν βάζει απλώς αφρολέξ (και όπως κάτσουν) αλλά δημιουργεί μια καλλίτερη ανατομική - άνετη θέση βάση κάποιων προδιαγραφών ?
Σας ευχαριστώ πολύΑυτό να το αποφύγεις- η ανατομία είναι πολύ περίπλοκο ζήτημα για να το κάνει κάποιος χωρίς τις γνωσεις και τις προδιαγραφές που έχουν πιστοποιημένα οι εταιρείες κατασκευής καθισμάτων.
-
Σύμφωνοι XENO. Που μου προτείνεις να απευθυνθώ?
-
Ο χρήστης bolinari έγραψε:
Σύμφωνοι XENO. Που μου προτείνεις να απευθυνθώ?Δυστυχώς δε γνωρίζω, θα στο είχα ήδη προτείνει στο προηγούμενο ποστ. Μήπως όμως μια εργοστασιακή λύση είναι προτιμότερη; εξαρτάται βέβαια κια από τις ώρες που περνάς στο αυτοκίνητο οδηγώντας.
-
Έχω κάνει κάτι παραπλήσιο, με συνδυασμό εργασιών με τον ταπετσέρη να αφαιρεί όπου χρειάζεται και εγώ να προσθέτω όπου χρειάζεται με τη βοήθεια του πλατοκαθίσματος (ο ταπετσέρης θα μπορούσε να το κάνει και αυτό, απλά ήθελα να είναι αντιστρεπτή η επέμβαση για τυχόν επόμενους κατόχους) και η διαφορά ήταν παρά πολύ μέγάλη, πόσο μάλλον όταν το κόστος ήταν ελάχιστο. Το κακό είναι όμως ότι πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι χρειάζεσαι, δηλαδή να πεις στον ταπετσέρη, 'βγάλε/βάλε υλικό εκεί' και αυτό είναι αρκετά δύσκολο. Λίγες δοκιμές με προσθήκες υλικού πάνω από το κάθισμα ίσως σου δώσουν ένα μπούσουλα
Για τους αερόσακους δεν υπήρξε πρόβλημα, τουλάχιστον στις εργασίες που έγιναν σε μένα.
Ο χρήστης bolinari έγραψε:
α) Έχετε ακούσει για αντικατάσταση καθίσματος με άλλου καλλίτερου τύπου με πλήρη συμβατότητα αερόσακου ?
β) Έχετε υπόψη σας κάποιον 'ταπετσέρη' που δεν βάζει απλώς αφρολέξ (και όπως κάτσουν) αλλά δημιουργεί μια καλλίτερη ανατομική - άνετη θέση βάση κάποιων προδιαγραφών ?
Σας ευχαριστώ πολύα) όχι τουλάχιστον όσο είχα ψάξει αυτή τη λύση. Και πως θα γινόταν άλλωστε να φτιαχτεί ένα κάθισμα γιουνιβέρσαλ με αερόσακο που να εμπιστεύσαι ότι θα συνεργαστούν τα ηλεκτρονικά του με τα ηλεκτρονικά του εκάστοτε οχήματος. Η μόνη ίσως λύση είναι να δεις κάθισμα από κάποιο άλλη καλύτερη έκδοση του μοντέλου σου (160SR?) και αφού κάτσεις σε αυτό και δεις ότι σου κάνει, ρωτάς μετά τεχνικό νισσάν εάν όντως είναι συμβατό με το όχημα σου από πλευράς ηλεκτρονικών για επιβεβαίωση.
β) Όχι, όχι, όχι! Μην τσιμπάτε με 'ανατομικότητες'. Ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικό σωματότυπο και είναι πρακτικά αδύνατον να υπάρχει ένα κάθισμα που να είναι 'ανατομικό' για την κοπελίτσα των 120 κιλών. Όποιος ισχυρίζεται ότι έχει ένα ανατομικό κάθισμα που ταιριάζει σε όλους τους σωματότυπους είναι τρελός φιδέμπορας και δυστυχώς μεγάλες εταιρείες βάζουν αυτές τις ταμπέλες...Εάν θές περαιτέρω λεπτομέρειες στείλε πμ
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Μήπως έχει ;
Ίσως σε ταπετσέρη να μπορεί φτιαχτεί βάζοντας αφρολέξ.αυτη ειναι πολυ καλη προταση!!! πηγαινε σε ταπετσερη να κανεις πιο σκληρα τα καθισματα βαζοντας του αφρολεξ και αυτο ειναι ολο!!! μετα θα εισαι παλι οκ!!!
-
Να ξέρετε ότι υπάρχουν αφρολέξ σε διάφορες, τουλάχιστον 3, σκληρότητες. Το σκληρότερο είναι και ακριβότερο.
Οπότε καλό είναι να δοκιμάζετε και σκληρότητα εκτός από ποσότητα. Η ποσότητα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τέλεια την ποσότητα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η **ποσότητα **δεν μπορεί να αντικαταστήσει τέλεια την ποσότητα.Και στο εχω πει ρε mod, υπαρχουν διαφορα ναρκωτικα, τουλαχιστον 3 με διαφορετικη σκληροτητα. Το σκληροτερο ειναι κι ακριβοτερα. Να προσεχεις ποια παιρνεις γιατι η ποιοτητα δεν μπορει να αντικαταστησει την ποιοτητα.
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Η nissan μου είπε ότι δεν μπορώ να αλλάξω το κάθισμα με άλλου μοντέλου.
'tavelman' μου φαίνεται δύσκολο να κατευθύνω κάποιον ταπετσέρη γιατί θέλω ένα άνετο κάθισμα αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω πως πρέπει να είναι αυτό. Σε ότι αναφορά καθίσματα, στρώματα κλπ η αλήθεια είναι ότι καταλαβαίνεις ότι είναι κατάλληλα για εσένα έπειτα απο πολύ χρήση. Τα ακριβά μοντέλα έχουν εξαιρετικά καθίσματα και έχουν προκύψει ύστερα απο εμπειροστατομένες μελέτες και δοκιμές για αυτό θα εμπιστευούμουν ένα κάθισμα ακριβού μοντέλου. Βέβαια εκτός του κόστους έχει σημασία και ο χώρος όπου στα μικρά μοντέλα είναι περιορισμένος.
Μάλλον θα δοκιμάσω την ανανέωση του αφρώδους υλικού. Θα επισκεφτώ μερικούς ταπετσέρηδες και θα διαλέξω την λύση εκείνου που θα μου κερδίσει την εμπιστοσύνη.
αναβάθμιση καθίσματος