-
γνωμες??
-
γνωμες??
-
γνωμες??
-
Αποταμίευση για τις (πιο) δύσκολες μέρες που δεν έχουν έρθει ακόμα. Ή δώσε 7.5Κ να πάρεις το Focus ST...
-
Η 996 δεν μου αρεσε ποτε η πρωτη υδροψυκτη 911 με πολλα προβληματα στεγανοτητας του μοτερ , η Ε46 απο την αλλη ηταν ισως το τελευταιο αυτοκινητο που πρεσβεβει τις αξιες του M division , straight six που ραβει με τιμονι πλαισιο και αισθηση απο αλλο πλανητη .
-
Προφανως ομως θα αναφερεσαι στις πρωτες εκδοσεις με τον 3.4 κινητηρα.
-
Αν μιλαμε για gt3 η turbo το αλλαζει το πραμα .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αν μιλαμε για gt3 η turbo το αλλαζει το πραμα .μαλλον για 3.6 2002-04. Παντως σαν θεση οδηγησης μου αρεσει η Μ3, εχει μια ανεση στο εσωτερικο, πιο κυριλλε καπως. Φαινεται γερασα...
-
Εχουν οδηγησει για καποια αρκετα χιλιομετρα και τα δυο αυτοκινητα οσοι εχουν αποψη? Κατα τη γνωμη μου αν δεν εχεις κανει αρκετα χιλιομετρα με την 911 δεν μπορεις να την εκτιμησεις και κυριως ταξιδια σε εθνικο και επαρχιακο δυκτιο . Πολυ πολυ καλο το Μ3 ...... αλλα 911 δεν ειναι .
-
Για συμβιωση μαζι του ως αποκλειστικο αυτοκινητο, σαφεστατα η Μ3 ειναι η σωστη επιλογη.
Πρακτικη, με 4 πραγματικες θεσεις, και ανετη σε ταξιδια. Επιπλεον η δυναμη, αδρεναλινη, και γενικως η αισθηση οτι οδηγεις κατι πολυ γρηγορο και εξαιρετικο, ειναι παρουσα. Λειπει μονο η ξεχωριστη εικονα, δηλαδη ειναι αρκετα διακριτικη (σε αλλους αρεσει, σε αλλους οχι), θα μπορουσε να ειναι μεσα-εξω, σχεδον μια 316Ci με Μ πακετο...
Απο την αλλη, με 996 τυχαινει να εχω προσωπικη επαφη σε διαδρομη στην Εθνικη, και παροτι, η αισθηση supercar ειναι ξεκαθαρη, (ηχος, ξερος-πορωτικος, απο την πλατη του καθισματος, χαμηλη θεση οδηγησης, 'σπρωξιμο' , αντι 'τραβηγμα' απο το πλαισιο , χαρις την διαταξη με τον κινητηρα πισω κ.ο.κ) μετα απο καποιο σημειο, κουραζει -απο λιγο εως και πολυ, αναλογως την ηλικια, ορεξη κτλ- , ο αυξημενος θορυβος απο τον κινητηρα. Ειναι μια ιδιαιτερη επιλογη, ΚΟΡΥΦΑΙΑ σε οδηγικη αισθηση, σαφως ανωτερη απο την Μ3, αλλα παραλληλα απαιτει και μεγαλυτερους συμβιβασμους στην ανεση καθημερινης μετακινησης, και σε ταξιδι. Οχι δεν ειναι επιπεδου caterham η ανεση , αλλα μπροστα στα επιπεδα ηχομονωσης μιας καλοσυντηρημενης Μ3 Ε46, μπορει καποια στιγμη, να φανταζει ετσι...
Αν προκειται για (τουλαχιστον) ΔΕΥΤΕΡΟ οχημα επιλογης, υπαρχει δηλαδη αυτοκινητο για πολη-ταξιδι, τοτε η επιλογη μιας
996 για ΣΚ και την μεγιστη οδηγικη απολαυση, ειναι μονοδρομος κατα την γνωμη μου. -
σαφως για δευτερο αυτοκινητο.Παντως ο ηχος της 996 δεν με ενθουσιαζει.
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
σαφως για δευτερο αυτοκινητο.Παντως ο ηχος της 996 δεν με ενθουσιαζει.Με την εξτρα sport εξατμιση της porsche και το κουμπακι που ανοιγει-κλεινει τα κλαπετα, και το αντιστοιχο τσουχτερο
αντιτιμο φυσικα, θυμιζει αγωνιστικες αεροψυκτες του 70'...http://www.youtube.com/watch?v=ysbMecZ4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=tBn73PzE ... re=related
(με τα κλαπετα on/off) -
Τιποτα σε AMG παιζει??
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τιποτα σε AMG παιζει??C55AMG ?
-
C 32 AMG-C 55 AMG - C 63 AMG, απ'ολα εχει το καταστημα .
Χρονια Πολλα στον εορταζον που ανοιξε το θεμα -
Τι σχέση έχει η c 32amg-c 55 amg με κατασκευές όπως η m3 και η 911??
-
Ο χρήστης teox έγραψε:
Τι σχέση έχει η c 32amg-c 55 amg με κατασκευές όπως η m3 και η 911??Ειπα να μπω σφηνα
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
γνωμες??Για την 996 δεν έχω άποψη. Ούτε ξέρω τι παίζει από πλευράς τιμών, χιλιομέτρων, προβλημάτων κλπ.
Για την Μ3 Ε46 τώρα, επειδή πέρσι σκεφτόμουν ΣΟΒΑΡΑ να κάνω ανταλλαγή το si (ναι, πρώτη φορά νομίζω το γράφω στο φόρουμ ) και είχα φτάσει μάλιστα πολύ κοντά...το ξανασκέφτηκα και την άφησα για πολλούς και διαφόρους λόγους.
Δεν υπάρχουν ΚΑΛΑ Μ3 μεταχειρισμένα στην αγορά γιατί οι ιδιοκτήτες αρνούνται να τα πουλήσουν για ένα κομμάτι ψωμί. Αυτά που υπάρχουν είναι ταλαιπωρημένα με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, μέχρι πρώτη 4ετία του 2000 και πάνω από 80Κ πραγματικά χιλιόμετρα στη καλύτερη.
Τώρα αν ψάξεις, ψάξε του 2005 και μετά, όχι νωρίτερα γιατί από το 2004 και μετά φτιάχτηκαν τα μέταλλα στο μοτέρ και οι θόλοι.
Όνειρο είναι μια CS...αλλά πουθενά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα μτχ.
-
-
Καγκουρεμενη...
996 Ή Μ3 Ε46??