-
Καλησπέρα παιδιά!
Αφού ευχαριστήσω θερμότατα τα παιδιά που απάντησαν στο:
viewtopic.php?f=6&t=47957πάμε να δούμε και κάτι ψιλοηλεκτρικά θεματάκια:
-
Το μοτέρ του εξαερισμού, έμπασε καπνό στην καμπίνα (κολλημένο ή καμμένο), βλέπουμε...θα επιχειρήσω να το τσεκάρω με τη βοήθεια του Haynes.
-
Καλώδια ανάμεσα πόρτα οδηγού και σασί κομμένα (εκεί μάλλον και πάλι, με υπομονή, κοπτορραπτική και καμια φίσα από άλλο, θα τα φτιάξω μόνος μου). Έχει κανείς καποια συμβουλή επ' αυτού;
-
Αυτό δεν ξέρω να το σκαλίσω...μου κάνει τα εξής συμπτωματάκια:
Όταν πάω να ανάψω τη μηχανή, κάποιες φορές η μίζα κάνει ένα κζζζζ και δεν παίρνει μπρος (δεν γυρνάει καθόλου). Αν η μίζα γυρίσει, το τουτού ανάβει με τη μία.
Όταν η μηχανή είναι κρύα και αρκετά σπάνια ακόμα και με ζεστή, αν σταματήσω π.χ. σε Stop και πατήσω συμπλέκτη, σβήνει. Δεν είναι θέμα ρελαντί ή κάτι τέτοιο (άλλαξα και μοτεράκι ρελαντί και πλέον το ρελαντί είναι σταθερότατο), απλά σβήνει.
Γενικώς σκοπεύω να το τσεκάρω με ηλεκτρολόγο, αλλά σε γενικές γραμμές θα ήθελα μία εκτιμησούλα να δω τι είναι και πόσο περίπου θα πρέπει να υπολογίσω το 'μαλλί'
-
-
Καλησπέρα παιδιά!
Αφού ευχαριστήσω θερμότατα τα παιδιά που απάντησαν στο:
viewtopic.php?f=6&t=47957πάμε να δούμε και κάτι ψιλοηλεκτρικά θεματάκια:
-
Το μοτέρ του εξαερισμού, έμπασε καπνό στην καμπίνα (κολλημένο ή καμμένο), βλέπουμε...θα επιχειρήσω να το τσεκάρω με τη βοήθεια του Haynes.
-
Καλώδια ανάμεσα πόρτα οδηγού και σασί κομμένα (εκεί μάλλον και πάλι, με υπομονή, κοπτορραπτική και καμια φίσα από άλλο, θα τα φτιάξω μόνος μου). Έχει κανείς καποια συμβουλή επ' αυτού;
-
Αυτό δεν ξέρω να το σκαλίσω...μου κάνει τα εξής συμπτωματάκια:
Όταν πάω να ανάψω τη μηχανή, κάποιες φορές η μίζα κάνει ένα κζζζζ και δεν παίρνει μπρος (δεν γυρνάει καθόλου). Αν η μίζα γυρίσει, το τουτού ανάβει με τη μία.
Όταν η μηχανή είναι κρύα και αρκετά σπάνια ακόμα και με ζεστή, αν σταματήσω π.χ. σε Stop και πατήσω συμπλέκτη, σβήνει. Δεν είναι θέμα ρελαντί ή κάτι τέτοιο (άλλαξα και μοτεράκι ρελαντί και πλέον το ρελαντί είναι σταθερότατο), απλά σβήνει.
Γενικώς σκοπεύω να το τσεκάρω με ηλεκτρολόγο, αλλά σε γενικές γραμμές θα ήθελα μία εκτιμησούλα να δω τι είναι και πόσο περίπου θα πρέπει να υπολογίσω το 'μαλλί'
-
-
Καλησπέρα παιδιά!
Αφού ευχαριστήσω θερμότατα τα παιδιά που απάντησαν στο:
viewtopic.php?f=6&t=47957πάμε να δούμε και κάτι ψιλοηλεκτρικά θεματάκια:
-
Το μοτέρ του εξαερισμού, έμπασε καπνό στην καμπίνα (κολλημένο ή καμμένο), βλέπουμε...θα επιχειρήσω να το τσεκάρω με τη βοήθεια του Haynes.
-
Καλώδια ανάμεσα πόρτα οδηγού και σασί κομμένα (εκεί μάλλον και πάλι, με υπομονή, κοπτορραπτική και καμια φίσα από άλλο, θα τα φτιάξω μόνος μου). Έχει κανείς καποια συμβουλή επ' αυτού;
-
Αυτό δεν ξέρω να το σκαλίσω...μου κάνει τα εξής συμπτωματάκια:
Όταν πάω να ανάψω τη μηχανή, κάποιες φορές η μίζα κάνει ένα κζζζζ και δεν παίρνει μπρος (δεν γυρνάει καθόλου). Αν η μίζα γυρίσει, το τουτού ανάβει με τη μία.
Όταν η μηχανή είναι κρύα και αρκετά σπάνια ακόμα και με ζεστή, αν σταματήσω π.χ. σε Stop και πατήσω συμπλέκτη, σβήνει. Δεν είναι θέμα ρελαντί ή κάτι τέτοιο (άλλαξα και μοτεράκι ρελαντί και πλέον το ρελαντί είναι σταθερότατο), απλά σβήνει.
Γενικώς σκοπεύω να το τσεκάρω με ηλεκτρολόγο, αλλά σε γενικές γραμμές θα ήθελα μία εκτιμησούλα να δω τι είναι και πόσο περίπου θα πρέπει να υπολογίσω το 'μαλλί'
-
-
Να σου πω την αλήθεια δε μπορώ να φανταστώ τι είναι αυτό που σου κάνει αλλά - μετά απ΄ όλα αυτά - μπορώ να καταλάβω γιατί στο πούλησε 800 € ο τύπος.
Σα γενική συμβουλή όμως και μιας και θα βάζεις την οικογένειά σου μέσα, δεν αφήνεις τις γνώμες - ειδικών και μη - να το πας σε ένα καλό συνεργείο (υπάρχουν τέτοια Peugeot) να ΄χεις το κεφάλι σου ήσυχο;
Στο κάτω-κάτω έσωσες αρκετά από την τιμή αγοράς οπότε ίσως σε παίρνει, εσύ ξέρεις καλύτερα.
-
Συνεργείο πήγε ήδη σε καλό, μηχανολογικά είναι εντελώς ΟΚ πλέον. Απλά κοιτάω να δω γνώμες σε πρώτη φάση, έτσι, να έχω μία εκτίμηση.
-
Για το σβήσιμο όταν είναι κρύο, θα πρέπει να τσεκάρεις τον αισθητήρα θερμοκρασίας σου. Αν έχεις δύο, τότε αυτόν που δίνει σήμα στον εγκέφαλο.
Η πλεξούδα στην πόρτα είναι γνωστό πρόβλημα των 306/xsara εκείνης της εποχής. Κοπτοραπτική...
Η μίζα μήπως θέλει καθάρισμα/ανακατασκευή;
-
drdino έγραψες!!!
Γρανάζι μίζας/ MAP Sensor η διάγνωση (πίεσης όχι θερμοκρασίας, αλλά για forumoδιάγνωση μέσα ήταν)!
Το αναφέρω για να υπάρχει και σαν ιστορικό...
-
Nα κοιτάξεις σε τι κατάσταση είναι η φύσα του MAP τότε, καμιά φορά την ακούει και τον καίει.
-
ΟΚ, παιδιά και αφού σιγά-σιγά και τα ηλεκτρολογικά στρώνουν, ξέρει κανείς τι βίδες παίρνει το σύστημα του μοτέρ του υαλοκαθαριστήρα (μοτέρ βρήκα αλλά όχι βίδες), πρέπει να έχει καμιά 10αριά σε 2 διαφορετικά μεγέθη. Επίσης τι βίδες παίρνει το τρίγωνο μεταλλικό κομμάτι που περνάει πάνω από το μπράτσο του μοτέρ και τι παξιμαδάκια τα μπράτσα των υαλοκαθαριστήρων.
Ευχαριστώ παιδιά...άντε και το μάζεψα!!!
-
OK, φτιάξαμε και τα καλώδια στην πόρτα, τελικά είμαι καλύτερος με το κολλητήρι απ' όσο νόμιζα! Έκοψα μέσα στη φίσα της πόρτας με κοπιδάκι κόλλησα δίνοντας μεγαλύτερο μήκος τα κομμένα καλώδια, θερμοσυστελλόμενο πάνω από τις κολλήσεις και όλα παίζουν μία χαρά!
Κάτι νέο τώρα που παρατήρησα. Μερικές φορές τα αλάρμ αλλά και τα φλας σπανιότερα, αναβοσβήνουν κανα τριάρι -τέσσερις φορές, μετά σταματούν σαν να τα έχω σβηστά και ξαναξεκινούν. Προβλήματα άλλου είδους ηλεκτρικά δεν φαίνονται (π.χ. πτώσεις τάσεις, φώτα θέσης/πορείας κλπ). Καμιά ιδέα υπάρχει; Καλώδιο που έχει αρχίσει να κόβεται, προβληματική επαφή; Πού να κοιτάξω;
-
Ο χρήστης Orestis_G έγραψε:
Κάτι νέο τώρα που παρατήρησα. Μερικές φορές τα αλάρμ αλλά και τα φλας σπανιότερα, αναβοσβήνουν κανα τριάρι -τέσσερις φορές, μετά σταματούν σαν να τα έχω σβηστά και ξαναξεκινούν. Προβλήματα άλλου είδους ηλεκτρικά δεν φαίνονται (π.χ. πτώσεις τάσεις, φώτα θέσης/πορείας κλπ). Καμιά ιδέα υπάρχει; Καλώδιο που έχει αρχίσει να κόβεται, προβληματική επαφή; Πού να κοιτάξω;
ρελες
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ρελεςρελεω
μαζι σου με το 100% -
Θ
-
-
Τελικώς είχατε δίκιο,ρελέ...και ευτυχώς, απλά δεν πάταγε καλά, με ένα σπρωξιματάκι στρώσαμε!!
Μεταχειρισμένο Peugeot 306 και...ηλεκτρικά