-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Άρα ήταν κακή εκτίμηση του οδηγού του φορτηγού, γιατί δεν υπολόγισε τι μπορεί να γίνει στο αντίθετο ρεύμα, σωστά;Με την κόρνα δεν το έπιασα. Ποιός να κορνάρει σε ποιόν;
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
ast, κακή εκτίμιση του οδηγού?? Ναι το ζώο, δεν φρενάρισε 40 τόνους απο τα 80 στα 20-30 χλμ, που πήγαιναν τα ποδήλατα....Αν είχαν την ευγενή καλοσύνη,κάπου και μαζεύονταν δεξιά και ο ένας πίσω απο τον άλλον ,θα μπορούσαμε να τους προσπεράσουμε,χωρίς να βγούμε στο αντίθετο.Τώρα αν αυτό θα ήταν στην Πουλακίδα,έξω απο τις Μυκήνες ή στο Χιλιομόδι,είναι λεπτομέριες.Λεπτομέρια,οριο ταχύτητας 80 χλμ,στο συγκεκριμένο σημείο...
-
Ο χρήστης makrimanolis έγραψε:
Εγώ πάντα κάθομαι στην άκρη για να μην ενοχλώ τα αυτοκίνητα με ρίσκο να γλιστρισω να πατήσω γυαλιά φρεάτια να ανοίξει κανείς καμιά πόρτα κ πολλά ακόμη κ με την αντίληψη που έχετε μερική εδώ μέσα σάς γράφω κ πάω μεσα στην μεση στην λωρίδα μου κανονικά μιας που το λέει κ ο κοκ κ δεν με νοιάζει αν εμποδίσω καρφί δεν μου καίγεται
Ακου φταίνε η ποδηλάτες για την κίνηση
Σε μια πόλη που δεν υπάρχει καμία υποδομή
Χωρίς ποδηλατοδρομους χωρίς κενό για την στάση με ταριφες που πατάνε αλαρμ κ σταματάνε μεσα στην μέση με ανεγγεφαλους οδηγους με 60 στην αριστερή παπουδια 70 χρονών ακόμα στο τιμόνι κ 1 μετρο παρτέρι ανάμεσα σε δύο λωρίδες κ τον ελλιναρα που βαριέται να πάει μέχρι το περίπτερο κ πάει με το αμάξι
κατά τα αλλά τα ποδήλατα είναι που ενοχλούν ότι νανεετσι,να μην κανεις στην ακρη.Σε μια χωρα χωρις ποδηλατοδρομους,ολοι απο πισω,να πιανεις χωρο οσο ενα αυτοκινητο.Εαν υπαρχει και φιλος να πηγαινεται πλαι-πλαι ωστε να μην προσπερνανε ακομα καλυτερα.Ολοι με μωτ 9χλμ/ωρα σε Συγγρου,Παραλιακη.Στην Ινδια μαλακες ειναι?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
Γιατί εγώ νομίζω ότι δεν επιτρέπεται αυτη η διάταξη παρα μόνο ο ένας πίσω απο τον άλλο;
Άρθρο 40 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων- Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
δ) Να κινούνται ανά δύο ή και πλείονες παράλληλα.
http://podilatestrikalon.wordpress.com/ ... %83%CE%B7/
Πφ!! ελα παραλιακή Κορινθία που οι με τα γλήγορα ποδήλατα, πηγαίνουν και 3 δίπλα- δίπλα και κολητά οι άλλοι πίσω τους.Αν τολμήσεις και τους πείς τίποτα, σε γράφουν στο παλιό τους πετάλι και στραβώνουν που τους χαλάς την ποδηλατάδα τους,ειδικά στην παλιά εθνική! dim we are EU οπως βλέπεις τα ποδηλατά τους δεν έχουν καμία σχέση με τα δικά μας.
- Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων, απαγορεύεται:
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατί εγώ νομίζω ότι δεν επιτρέπεται αυτη η διάταξη παρα μόνο ο ένας πίσω απο τον άλλο;Δεν είπα πως το επικροτώ, δεν το θεωρώ σωστό, απλά προσπαθώ να το ερμηνεύσω.
ast, κακή εκτίμιση του οδηγού?? Ναι το ζώο, δεν φρενάρισε 40 τόνους απο τα 80 στα 20-30 χλμ, που πήγαιναν τα ποδήλατα....Αν είχαν την ευγενή καλοσύνη,κάπου και μαζεύονταν δεξιά και ο ένας πίσω απο τον άλλον ,θα μπορούσαμε να τους προσπεράσουμε,χωρίς να βγούμε στο αντίθετο.Τώρα αν αυτό θα ήταν στην Πουλακίδα,έξω απο τις Μυκήνες ή στο Χιλιμόδι,είναι λεπτομέριες.Λεπτομέρια,οριο ταχύτητας 80 χλμ,στο συγκεκριμένο σημείο...
Δεν τον ξέρω τον δρόμο, δεν το ξέρω το σημείο, δεν ξέρω γενικά τίποτα για το περιστατικό, αλλά το γεγονός πως επιχείρησε να βγει στο αντίθετο ρεύμα χωρίς να έχει ορατότητα, με τη φόρα που είχε και ξαναμπήκε, εγώ κακή εκτίμηση το λέω.
Φαντάζομαι βέβαια πως οι φορτηγατζήδες δεν κάνουν ποτέ λάθη. Μόνο οι ποδηλάτες.
Βασικά, όσο μεγαλύτερο το όχημα, τόσο πιο αλάνθαστος είναι κάποιος. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και η ποδηλατάδα ΝΟΜΙΜΑ γίνεται. Γιατί η δική σου νομιμότητα υπερισχύει αυτή του ποδηλάτη; Είναι γραμμένο πουθενά ότι τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερα δικαιώματα από αυτά των ποδηλάτων σε αστικούς δρόμους;
Το νομιμα το τονιζω για σενα που συνεχεια μιλας για σφηνες, παρανομες ταχυτητες κλπ αλλαζοντας τα λογια μου ή απλα προσπερνωντας τα. Για αυτο και μονο. Επειδη προσπερνας τη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ οτι μια διαδρομη που γινεται σε Χ χρονο και Χ ταλαιπωρια με το ΙΧ οταν κινεισαι ΝΟΜΙΜΑ και οχι πηγαινωντας σαν τρελος μαλακας, θα χρειαστει 3χ χρονο και τουλαχιστον 2χ ταλαιπωρια αμα τη κανεις με τα ΜΜΜ που προτεινεις ως εναλλακτικη, για να μπορεις εσυ να κανεις ποδηλαταδα στους κεντρικοτερους δρομους της Αττικης.
Το να γράφεις και να ξαναγράφεις ότι οι ποδηλάτες είναι που δημιουργούν το πρόβλημα δείχνει μόνο ένα πράγμα. Δεν μπορείς -ή δεν θέλεις- να αντιληφθείς το τι πραγματικά είναι η κίνηση και πως δημιουργείται. Οι ποδηλάτες δεν είναι το πρόβλημα σε κανένα δρόμο της πόλης, σε καμία πόλη του κόσμου. Είναι η λύση. Κίνηση είσαι εσύ και εγώ κάθε φορά που μπαίνουμε στο αμάξι μας. Εκτός και αν πιστεύεις πραγματικά ότι η παραλιακή θα είχε καλή ροή, αλλά κάθε φορά βρίσκονται μερικοί κακοί ποδηλάτες και την χαλάνε.
Οπως σου εχουν πει και αλλοι πολλοι εδω μεσα, ακομα και ακριβως απο κατω απο το ποστ σου
(παραδειγμα:)
Οι 15 ποδηλάτες που υπάρχουν κάθε χρονική στιγμή σε όλο το μήκος της Ποσειδώνος πάνω στο οδόστρωμα και κινούνται με max 30 χιλιόμετρα/ώρα αποκλείοντας 1000 άλλα οχήματα από το 33% του δρόμου βοηθάνε τη ροή της κίνησης;
50-100 κινητα εμποδια, διασπαρτα ανα 50-100-200 μετρα και 2-3-5 μαζι, που κινουνται με πολυ μικροτερη ταχυτητα απο τη μεση των υπολοιπων, καταλαμβανοντας το 33% του οδοστρωματος και αναγκαζοντας αυτο το 33% του ογκου ειτε να κινειται με 20-30 χαω ειτε να μπαινοβγαινει στη μεσαια, δημιουργουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ προβλημα. Και δεν ειναι ΕΝΑ αυτοκινητο που πρεπει να προσπερασει ΕΝΑ ποδηλατο, ειναι δυνητικα χιλιαδες (και τουλαχιστον εκατονταδες) αυτοκινητα που αναγκαζονται να προσπερνουν δεκαδες ποδηλατα, ανα 2-3 καθε τρεις και λιγο.
Αν δεν μπορεις να καταλαβεις το ποσο γαμαει τη ΡΟΗ της κινησης και τελικα ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ κινηση (ενω ο αριθμος των οχηματων τη δεδομενη στιγμη δεν θα τη δημιουργουσε) αυτο το κινητο εμποδιο Χ 100 κομματια, τοτε εισαι πραγματικα χαζος. Αλλα επειδη ξερουμε οτι δεν εισαι χαζος, τοτε απλα δεν θες να το παραδεχτεις.
Αν παρόλα αυτά το βρίσκεις τόσο πρόβλημα, και έχει πυκνή ροή, γιατί δεν μένεις στην μεσαία; λωρίδα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;
Ε καλά τώρα γτπ.
Να σε βοηθήσω να πεις αυτό που διστάζεις; Ο τυπικός βιαστικός Έλληνας ΙΧής δεν παλουκώνεται σε μια λωρίδα όση κίνηση και να έχει. Θέλει να προσπερνά συνεχώς, είτε από δεξιά, είτε από αριστερά. Και σε αυτό όντως είναι πρόβλημα τα ποδήλατα στην δεξιά. Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.
Ωπ, εδω σε εχω. Πως θα πανε οι αργοι (πχ 50 χαω) στη δεξια λωριδα, ωστε οι πιο γρηγοροι (πχ 70 χαω) να πηγαινουν (χωρις δεξια αριστερα οπως λες) στη μεσαια, ωστε να μενει η αριστερη για τους (νομιμα ε?) 90αρηδες, οταν καθε τρεις+λιγο εχεις ενα μαλακα να κανει ποδηλαταδα με 20? Ασε μου το απαντησες:
'Για όλους τους άλλους που απλά ακολουθούν υπομονετικά την κίνηση, τα... ποδήλατα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τους δημιουργήσει πρόβλημα στον ρυθμό τους.'
Ε ναι βεβαια, θα καθονται υπομονετικα στη δεξια πισω απο το ποδηλατη κινουμενοι με 20-30χαω.
Τραγικό. Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πάει κανείς στην μεσαία και να ξαναμπεί στην δεξιά επειδή μπροστά του είναι ένα... ποδήλατο.
Κανένας δεν απαγορεύει στους οδηγούς να κινούνται στα δεξιά. Απλά θα ξέρουν ότι σε αυτή την λωρίδα ενδέχεται να συναντήσουν και ποδήλατα, εκτός από όοοοοοολα τα άλλα εντελώς σταματημένα οχήματα. Αλλά είπαμε, εκείνοι απλά κάνουν την δουλειά τους. Τα ποδήλατα είναι εκεί μόνο για να ενοχλούνε.
Αλήθεια, για τους ταξιτζήδες που είναι χιλιάδες και σταματούν κάθε 3 και λίγο εντελώς στα δεξιά ποια είναι η γνώμη σας;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΘΕ 50-100-200 ΜΕΤΡΑ. ΕΠΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ.
Αν ο ταριφας δεν σταματαει για να αφησει πελατη ή για να παρει πελατη ενω ειναι αδειος (και μονο τοτε), τοτε γαμιεται και αυτος.
Την περίπτωση να πηγαίνουν και αυτοί στην δουλειά τους γιατί την αποκλείεις;
Επίσης φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι πολύ πιο αντικοινωνικός είναι αυτός που παίρνει το αυτοκίνητο του στην κίνηση για να κάνει βόλτα, παρά αυτός που παίρνει το ποδήλατο του. Αυτό, μια και αναφέρθηκε το Waffle House σε προηγούμενες σελίδες.
Τι να κανουμε ρε μαστορα, δεν ειναι ολοι τερατα του fitness οπως εσυ για να τριγυρνανε με ποδηλατο οταν θελουν να πανε για βολτα. Στη παραλιακη μαλιστα που μπορει αυτος που τη χρησιμοποιει να εχει να κανει διαδρομη 20-30-40 χλμ.
Υπέροχο, Grey
Για να το σκεφτούμε τώρα λίγο περισσότερο: Δες στο https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 4_G8#t=148 που κινούνται τα ποδήλατα και πες μου τι θα υπήρχε εκεί στην Ελλάδα.
Τι δουλεια εχει ρε μαστορα αυτος ο δρομος (επιπεδου Χαριλαου Τρικουπη στο κεντρο της Αθηνας οταν δεν εχει παρανομα παρκαρισμενα) με τη παραλιακη? Αντε πια μωρε ξεκολλα.
Tι να πούμε και για τους ποδηλάτες του Stelvio Pass, πως τολμάνε να βγούνε σε τέτοιον δρόμο και κόβουνε τον κάθε καβλωμένο με m3, αίσχος+αίσχος.
Αλλος δρομος με το μεγεθος και τον ογκο που εξυπηρετει η παραλιακη. Τι Stelvio τι Ποσειδωνος μωρε...
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
Γιατί εγώ νομίζω ότι δεν επιτρέπεται αυτη η διάταξη παρα μόνο ο ένας πίσω απο τον άλλο;
[/quote]
Δεν επιτρεπεται αλλα εδω αφου ειναι για το καλο τους, γραφουν το νομο στα @@ τους. Αυτον μωρε που τους λεει οτι εχουν δικαιωμα να ποδηλατουν εκει και για αυτο γαμανε ολους τους απο πισω τους? Τι δεν καταλαβαινεις?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Άρα ήταν κακή εκτίμηση του οδηγού του φορτηγού, γιατί δεν υπολόγισε τι μπορεί να γίνει στο αντίθετο ρεύμα, σωστά;.
ευτυχως να λες που ηταν θεμα κακης εκτιμησης,και δεν ηταν κανα μεθυσμενος φορτηγατζης.
BTW, εικάζω πως η 2+2 διάταξη των ποδηλατών ήταν για να μην επιχειρήσει να τους προσπεράσει κανένας κανίβαλος φίλερ την ώρα που έχει οχήματα στο αντίθετο ρεύμα.
εννοειτε οτι δεν πρεπει να τους περασει κανεις.Ολοι λεωφορεια φορτηγα ιχ ,απο πισω με 23χλμ/ωρα(στις ανηφορες με 13χλμ/ωρα) απο το Αργος μεχρι την παλαια Κορινθο.Δρομος με 1 λωριδα για καθε ρευμα χωρις βοηθητικη με πολυ λιγα νομιμα σημεια προσπερασης,και εφοσον εισαι τυχερος και δεν ερχετε κανεις απο απεναντι σε αυτα τα σημεια.Μεχρι να βρουν τα 3 φορτηγα χωρο να περασουν η ουρα που θα εχει σχηματιστει θα ειναι χιλιομετρα.
Ειναι θεμα οπως ειπαμε κοινωνικης ευαισθητοποιησης.
Στην Ολλανδια μαλακες ειναι?Πφ!! ελα παραλιακή Κορινθία που οι με τα γλήγορα ποδήλατα, πηγαίνουν και 3 δίπλα- δίπλα και κολητά οι άλλοι πίσω τους.Αν τολμήσεις και τους πείς τίποτα, σε γράφουν στο παλιό τους πετάλι και στραβώνουν που τους χαλάς την ποδηλατάδα τους,ειδικά στην παλιά εθνική! dim we are EU οπως βλέπεις τα ποδηλατά τους δεν έχουν καμία σχέση με τα δικά μας.
Εκει πρεπει να τους πετυχει κανας '¨Καποιος Καποιοπουλος' με τιποτα μεγαλο και δυνατο και συνοδεια, να τους περασει οπως ερχεται, και μετα ελα πες μου αν σκορπισανε ή οχι...(και στο πουτσο του λουλουδια κιολας...)
-
Μισό για να καταλάβω. Συγκρίνουμε την παραλιακή με την Α.Ο πριν από λίγες σελίδες, αλλά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ένα επαρχιακό δρόμο στην Ελλάδα με ένα επαρχιακό δρόμο στην Ιταλία.
Κατά τα άλλα έχω να σου γράψω πάαααρα πολλά, αλλά αφενός έγραψες ένα τόνο πράγματα που χρειάζονται απάντηση ένα ένα, αφετέρου έχουμε μπει σε αέναο loop.
Για αυτό λοιπόν θα το τελειώσω με κάτι απλό: Αν υπήρχε ποδηλατόδρομος κατά μήκος της παραλίας θα τον προτιμούσα. Δεν υπάρχει όμως, και από την στιγμή που η κίνηση του ποδήλατου είναι νόμιμη στον δρόμο, τον χρησιμοποιώ όποτε τον χρειάζομαι, όπως έχω κάθε δικαίωμα. Κάποιες φορές και σε κάποια κομμάτια όντως πηγαίνω από το πεζοδρόμιο, αλλά από την στιγμή που δεν υπάρχει σήμανση για ποδήλατα, ουσιαστικά αναγκάζεσαι να κάνεις σλάλομ ανάμεσα στους πεζούς και αυτό είναι εξ ορισμού και στραβό και επικίνδυνο.
Στην ενδιαφέρουσα προτροπή που διαβάσαμε πιο πάνω, δεν βλέπω γιατί είναι οι ποδηλάτες αυτοί που πρέπει να κάτσουν έξω από την βουλή να απαιτούν υποδομές. Αν είναι οι οδηγοί αυτοί που ενοχλούνται τόσο πολύ από την παρουσία των ποδηλάτων στους δρόμους, ας το απαιτήσουν αυτοί που είναι και απείρως περισσότεροι. Αν εσύ έχεις το πρόβλημα, εσύ πρέπει να πιέσεις για λύσεις.
-
α) το προβλημα το εχεις εσυ. εσυ που αναγκαζεσαι να ποδηλατεις αναμεσα στα αυτοκινητα, σε δρομο οπου ακομα και υπο κανονικοτατες και αγαπησιαρικες προς το ποδηλατη συνθηκες, κινδυνευεις με ατυχημα. Ατυχημα ρε παιδι μου, οταν σε προσπερνουν εκατονταδες οχηματα με +50 χαω (νομιμα ε? γιατι εχεις μια ταση να το ξεχνας αυτο...) και εσυ εισαι πανω σε 10 κιλα σιδερο με ροδες, μπορει να γινει ατυχημα. Αρα εσυ το εχεις το προβλημα. Εκτος αν πραγματικα προσπαθεις να με πεισεις οτι σε ικανοποιει και σου αρκει το να κανεις ποδηλαταδα στο κεντρικο δρομο με αυτο το κινδυνο, ενω διπλα σου υπαρχει η απλα να φτιαχτει ενας ποδηλατοδρομος (ε ενταξει, εχεις γραψει και χειροτερα).
β) που βρισκεις πεζους μωρε απο τον Αλιμο μεχρι τη Γλυφαδα? Εγω πως δεν τους βρισκω τοσα χρονια? Και με 5 μετρα φαρδος πεζοδρομιο, τι σλαλομ και αηδιες?
γ) Αμα φτιαχτει ποδηλατοδρομος, τι διαφορετικο θα ειναι απο αυτο που προτεινω εγω (να κανεις στο πεζοδρομιο 5 μετρων)? Το οτι θα εχει διαφορετικο χρωμα? Ή νομιζεις οτι δεν θα περπατανε οι πεζοι ΚΑΙ εκει μεσα? Η σημανση για ποδηλατα θα τους εμποδιζει και εσυ θα εχεις ανεμποδιστη διαδρομη? Καλα...
δ) ποιος συγκρινε επαρχιακο δρομο Ελλαδας και Ιταλιας? Καποιος απαντησε για Stelvio pass οταν εμεις μιλαμε για τη παραλιακη. Αυτη ηταν η συγκριση.
-
Τα ποδηλατα επρεπε να ειναι και αυτα ασφαλισμενα ακομα και οι πεζοι.Θα με ενδιεφερε πολυ η αποψη του Χρηστου Λαππα στο θεμα....
-
Μα δεν έχουμε καταλήξει ότι οι δρόμοι και οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις (όρια, παρκάρισμα κλπ) σε μια πόλη υπάρχουν και σχεδιάζονται με μόνο (άντε κύριο) γνώμονα το αναφαίρετο δικαίωμα της απρόσκοπτης χρήσης του ΙΧ από τον κάθε ένα;
Είτε είμαστε 5, είτε 10, είτε 5.000.000.
Γι' αυτό και όσες πόλεις το ακολουθούν αυτό έχουν λύσει το πρόβλημά τους και προσφέρουν μια ήρεμη και παραγωγική καθημερινότητα για όλους. Σαν της Αθήνας .
Κάτι άλλες σάπιες που βάζουν άλλα κριτήρια ταλαιπωρούν καθημερινά τους πολίτες τους, τους αναγκάζουν να χάσουν ανεκτίμητο χρόνο, δημιουργούν προβλήματα, νεύρα και έλλειψη παραγωγικότητας.
ΝΟΤ
-
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203520308315485
Το βιντεο ειναι απο την Ισπανια. Προσεξτε πως σεβεται ο φορτηγατζης τους ποδηλατες και πως οι ποδηλατες δεν τον ξαναπερνουν στο φαναρι. Ουτε κορνες ουτε σφηνες ουτε τιποτα.
Απλα την ωρα που τελικα τον περναει τον λεει Αρμστρονγκ -
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Απλα την ωρα που τελικα τον περναει τον λεει Αρμστρονγκ
jajajajajajajaja !!!
-
Επειδή κάποιοι θέλουν να τρέχουν παντού και πάντα.. .......δύο είναι οι επιλογές
Δεν κάνουμε ποδήλατο η' αν κάνουμε φροντιζουμε να κινουμαστε με την ταχύτητα των ''γρηγορων''και ακόμη πιο καλά.. .....γρηγορότερα απο αυτούς
Δύσκολο; ;;;;;; -
Ε ποσο δυσκολο ειναι να βαλεις μια ρουκετα στο ποδηλατο;;;
Ααααντε δυο... για να μπορεις να προσπερασεις κιολας! -
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Ε ποσο δυσκολο ειναι να βαλεις μια ρουκετα στο ποδηλατο;;;
Ααααντε δυο... για να μπορεις να προσπερασεις κιολας!Πηγαινα σε κατηφορα με το ποδηλατο αγωνιστικο με καμια 50,60 χαω τα δυο χερια στο τιμονι και στο ενα σακουλα ναυλον με αδειο μπιτονι για να βαλω βενζινη (οχι στο ποδηλατο χαχα) Πιαστηκε η σακουλα στις ακτινες και φερνω τουμπες... εχουν περασει 30 χρονια και ακομα με ποναει ενα κοκκαλο..σωθηκα γιατι προλαβε και φρεναρε ο πισω.Ας προσεχα.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203520308315485Το βιντεο ειναι απο την Ισπανια. Προσεξτε πως σεβεται ο φορτηγατζης τους ποδηλατες και πως οι ποδηλατες δεν τον ξαναπερνουν στο φαναρι. Ουτε κορνες ουτε σφηνες ουτε τιποτα.
Απλα την ωρα που τελικα τον περναει τον λεει ΑρμστρονγκΛεπτομέρειες.
-
Πω ρε πούστη μου. Αερόστατα μας τα κάνατε με τα ποδήλατα 30 σελίδες τώρα.
Μπαίνουμε να διαβάσουμε καμία μαλακία να γελάσουμε και διαβάζουμε σεντόνια επί σεντονιών με τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια 'επιχειρήματα' και επιχειρήματα.
Συμφωνείστε ότι διαφωνείτε να τελειώνουμε. Ή κάποιος μοντ να τα μεταφέρει σε άλλο topic. ΉΜΑΡΤΟΝ.γαμώ τα ποδήλατα μου γαμώ.
-
Ο χρήστης AndreasDim έγραψε:
Ε ποσο δυσκολο ειναι να βαλεις μια ρουκετα στο ποδηλατο;;;
Ααααντε δυο... για να μπορεις να προσπερασεις κιολας!Πηγαινα σε κατηφορα με το ποδηλατο αγωνιστικο με καμια 50,60 χαω τα δυο χερια στο τιμονι και στο ενα σακουλα ναυλον με αδειο μπιτονι για να βαλω βενζινη (οχι στο ποδηλατο χαχα) Πιαστηκε η σακουλα στις ακτινες και φερνω τουμπες... εχουν περασει 30 χρονια και ακομα με ποναει ενα κοκκαλο..σωθηκα γιατι προλαβε και φρεναρε ο πισω.Ας προσεχα.
Η σακουλα φταιει.. ...οχι η ταχύτητα σου! !!
Και με 20 χλμ να πηγαινες παλι τουμπα θα ετρωγες -
Για να ξεκαθαρίσουμε για ποιούς φτιάχτηκε η παραλιακή .......
Youtube Video -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Για να ξεκαθαρίσουμε για ποιούς φτιάχτηκε η παραλιακή .......
Youtube VideoΑν λαβουμε υποψιν και αυτο...
Oλα τα βίντεο που λαμβάνουν μέρος εντός επαρχιακών δρόμων-οδικού δικτύου, έχουν πραγματοποιηθεί στις περισσότερες περιπτώσεις κάτω από ελεγχόμενο περιβάλλον (επίβλεψη απο προπορευόμενη μοτοσυκλέτα και συνεννόηση μέσω ενδοεπικοινωνίας) σε επίπεδο 60-70% προσπάθειας απ'τον αναβάτη και μόνο για την ανάγκη του φίλμ αποκλειστικά.
'ΜΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ'250+ στην παραλιακη λοιπον ...
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]