-
Το θέμα είναι απλό. Εγώ και πάρα πολύς κόσμος θα κάνουμε κανονικά το ποδήλατο μας στην παραλιακή όπως δικαιούμαστε στην πόλη μας και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει να συμμορφώνεται με τον ΚΟΚ, να κρατάει αποστάσεις ασφαλείας από τους δικυκλιστές, να τηρεί τα όρια και προκαλέσει ατύχημα, ή ακόμα χειρότερα δυστύχημα, ας λουστεί τις συνέπειες.
Όλα τα άλλα είναι για να γίνεται κουβέντα την οποία δεν πρόκειται καν να συνεχίσω.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
1ον, δεν ειναι 'καποιος', ειναι ολοι οι 'καποιοι' της δεξιας λωριδας. Δυνητικα εκατονταδες οχηματα μεσα σε μια αποσταση μερικων χιλιομετρων. Αν πραγματικα δεν καταλαβαινεις τι προβλημα θα δημιουργειται σε ενα τετοιο δρομο οταν η μια απο τις 3-4 λωριδες εξαναγκαζεται σε πολυ χαμηλοτερη της κανονικης (και εντος του οριου, εγω δεν ειπα ποτε 'για να μπορουν να τρεχουν οσο θελουν' που μου κοπανατε καθε 3+λιγο) ταχυτητα και συνεχομενα μπες-βγες επειδη καθε 50-100μ υπαρχει ενας βλακας με ποδηλατο, τοτε δεν εχεις επαφη με την οδηγηση και δεν μπορω να συνεχισω να το συζηταω μαζι σου.Σ' ευχαριστώ που κάνεις τον κόπο να ασχοληθείς μαζί μου κι ελπίζω να μην καταναλώνω πολλά από τα πολύτιμα λεπτά που κέρδισες μην έχοντας ποδηλάτες στον δρόμο σου.
Επί της ουσίας τώρα: Φυσικά και έχω πολύ καλύτερη εικόνα από εσένα για το πόσο μπλοκάρει ένας δρόμος με ποδηλάτες. Επί 3 χρόνια στη διαδρομή σπίτι-γραφείο οδηγούσα σε επαρχιακό δρόμο (μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και όριο ~100 km/h) γεμάτο με κόσμο που πήγαινε στη δουλειά του, τόσο με αυτοκίνητα, όσο και με πολλά ποδήλατα. Έχω δει μεγάλες ουρές να σχηματίζονται πίσω από ποδήλατα μέχρι να αδειάσει το αντιθετο ρεύμα και να προσπεράσουν τα αυτοκίνητα, αλλά ειλικρινά τέτοια γκρίνια για κάποιον που κάνει το ίδιο πράγμα με εσένα (=πηγαίνει στη δουλειά του) δεν άκουσα ποτέ. Σημαντική λεπτομέρεια: ΦΥΣΙΚΑ και δεν ήταν στην Ελλάδα. Προσωπικά δεν βλέπω κανένα πρόβλημα σε όλο αυτό, πέρα από το ότι οι ποδηλάτες κινδυνεύουν από βλάκες που κάνουν σφήνες και δεν αφήνουν αποστάσεις, αλλά δυστυχώς αυτό δεν είναι δική τους ευθύνη.
Σχετικά με τα αστειάκια του kapami για κολάν κλπ, είχα συναδέλφους που έρχονταν με ποδήλατο, κολάν και όλον τον εξοπλισμό για 15-20 km και άλλαζαν επιτόπου. Κανένα πρόβλημα κι εκεί.
Γενικά, δεν βλέπω κανένα πρόβλημα σε όλη αυτήν την κατάσταση, πέρα από τη γκρίνια όσων νομίζουν πως το πρόβλημα του κυκλοφοριακού δημιουργείται από τους ποδηλάτες. Αν μπορούσα με κάποιο τρόπο να καταμερίσω τα αίτια καθυστερησης κάποιου στον δρόμο, ποντάρω πως ο χρόνος που στοιχίζουν οι ποδηλάτες είναι ένα ισχνό ποσοστό.
Και το τελευταιο που λες, επιχειρημα υπερ εμου ειναι. ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη οι περισσοτεροι δρομοι ειναι μπουρδελο και γαμανε ολο το κοσμο, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να γαμανε ΚΑΙ αυτους τους 3-4 δρομους που εξυπηρετουν/απελευθερωνουν τη κινηση ολου του λεκανοπεδιου επειδη καποιοι θελουν να κανουν ποδηλαταδα.
Και φυσικά, αντιστρέφω και πάλι το επιχείρημα, και λέω. Δηλαδή ότι χάνουμε χρόνια από τη ζωή μας κολλημένοι στο μπουρδέλο αυτό εξαιτίας της γενικής μαλακίας που επικρατεί με τα παρκαρίσματα το καταπίνετε, και το ότι μπορεί να χάσουμε ενα μικρό μέρος του χρόνου μας με σκοπό να εξυπηρετηθούν και κάποιοι άλλοι που επί της ουσίας ωφελούν την πόλη μακροπρόθεσμα αλλά τους κράζετε κι από πάνω, σου φαίνεται φυσιολογικό;
Τώρα, σχετικά με την κουβέντα για το ποιά είναι οδός ταχείας κυκλοφορίας και ποια όχι και πόσοι μετακινούνται τελικά, δυστυχώς δεν έχω καλή εικόνα γιατί η μόνη φορά που οδήγησα στην Ποσειδώνος ήταν μια χειμωνιάτικη Κυριακή του 2006. Τα σχόλια μου είναι γενικά για την επικρατούσα νοοτροπία. Αλλά όσα γράφω, τα ανάγω σε αντίστοιχα παραδείγματα και συζητήσεις για τη Θεσσαλονίκη.
-
Επαρχιακος δρομος, με μια λωριδα ανα κατευθυνση αλλα οχι διαζωμα (αφου προσπερνουσαν στο αντιθετο) και οριο 100? Και κανουν και ποδηλατο εκει? Και τα αυτοκινητα κολλαγαν και περιμεναν ΟΟΟΟΟΠΟΤΕ μπορεσουν, να βγουν στο αντιθετο να προσπερασουν?
Ε ενταξει, δεν ειπαμε οτι η μαλακια ειναι αποκλειστικο χαρακτηριστικο της Ελλαδας...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το θέμα είναι απλό. Εγώ και πάρα πολύς κόσμος θα κάνουμε κανονικά το ποδήλατο μας στην παραλιακή όπως δικαιούμαστε στην πόλη μας και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει να συμμορφώνεται με τον ΚΟΚ, να κρατάει αποστάσεις ασφαλείας από τους δικυκλιστές, να τηρεί τα όρια και προκαλέσει ατύχημα, ή ακόμα χειρότερα δυστύχημα, ας λουστεί τις συνέπειες.Όλα τα άλλα είναι για να γίνεται κουβέντα την οποία δεν πρόκειται καν να συνεχίσω.
Κατι σου ειπε ο red monster αλλα ηταν τοσο δυσκολο που δεν το καταλαβες.Δεν πειραζει, την αλλη φορα.
-
πιστευω οτι ο καπαμι ειχε θεση την συζητηση σε καλυτερη βαση.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Troll freely. Απλά να προετοιμαστείς ψυχολογικά να μοιράζεσαι τον δρόμο ΚΑΙ με τους ποδηλάτες. Είτε σ' αρέσει, είτε όχι.
Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλάζω λωρίδα και συνεχίζω. Το πολύ να γαμωσταυρίσω λίγο αν έχει κίνηση και ζοριστώ.
Όταν θα βρεθεί ο κρετίνος που θα σφάξει το ΣΤΟΠ με ταχύτητα ρουκέτας όμως εγώ θα είμαι ερμητικά κλεισμένος στον σιδερένιο κουβά μου, ενώ ο ποδηλάτης στον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που τον προσπερνάνε με +70χλμ δε θα έχει ούτε ενεργητική (γκάζι, δυνατότητα για ελιγμό, την εύνοια του θεού*, κάτι τέλος πάντων) ούτε παθητική ασφάλεια, εκτός από το γυαλιστερό βρακάκι και το κράνος-πελεκάνο.- ο θεός, αν υπάρχει, σίγουρα δε συμπαθεί τους ποδηλάτες σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας
να καταργησουμε και τα μηχανακια τοτε?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Επαρχιακος δρομος, με μια λωριδα ανα κατευθυνση αλλα οχι διαζωμα (αφου προσπερνουσαν στο αντιθετο) και οριο 100? Και κανουν και ποδηλατο εκει? Και τα αυτοκινητα κολλαγαν και περιμεναν ΟΟΟΟΟΠΟΤΕ μπορεσουν, να βγουν στο αντιθετο να προσπερασουν?Ε ενταξει, δεν ειπαμε οτι η μαλακια ειναι αποκλειστικο χαρακτηριστικο της Ελλαδας...
Πρώτον, προφανώς και κανείς δεν πήγαινε υπό τέτοιες συνθήκες με 100, όπως θα θεωρούσε κάποιος πως είναι δικαίωμα του στην Ελλάδα. Δεύτερον, ναι, ακριβώς έτσι ήταν. Δε λέω πως ήταν ιδανικό, αλλά κάπως πρέπει να εξυπηρετηθούν όλοι. Και αυτό γινόταν τελικά, χωρίς ιδιαίτερη γκρίνια κι εκνευρισμούς. Οι δρόμοι άλλωστε δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κανενός, σωστά;
Σε όλα τ' άλλα έχεις κάποιο σχόλιο;
-
Παίδες εμένανε με καθυστερούνε οι πεζοί στις διαβάσεις, τι μπορούμε να κάνουμε γι'αυτό?
-
Ρωσσοφωνος και δεν εχεις κατεβει ακομα με το ΑΡΜΑ στους δρομους?
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
και τα τελευταία χρόνια που η hipstεριά έγινε της μόδας έχει γεμίσει ο τόπος.Ο μέσος hipstεράς ποδηλάτης εν τω μεταξύ παίζει σαν συνολάκι να κοστίζει περισσότερο από το μέσο κουραδάμαξο:
-ποδήλατο 1.500
-iphone 700
-σωβρακοστολή - κράνος - επιγονατίδες - βρακί armani με υπογραφή από πιτσίλισμα παχιάς του ίδιου του σχεδιαστή - 500 ευρώ
-ρολόι με GPS, θερμιδομετρητή, βηματοδότη και βοηθό επιβίωσης bear grylls + αυτόματο σήμα SOS σε δορυφόρο στην περίπτωση που πατήσει κανένα μισάνοιχτο καπάκι της ΕΥΔΑΠ - 500 ευρώ
-έξοδα δικηγόρου για την πτώση από το καπάκι - 2 χιλιάρικα
-στάση στα starbucks για καφέ frapuccino latte extra caramel + σαντιγυ από γάλα σόγιας καρύδας και φλόκι βιολογικά ταισμένου αλιγάτορα 15 ευρώvs
Citroen Saxo 1.1 15ετίας που έχει να δει σέρβις από την εποχή που έκανε σουξέ ο Τριαντάφυλλος: 100 ευρώ, με παζάρι πέφτει κι όλας
Γελάει ο κόσμος ρε.
Θεϊκό......................
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έτσι είναι όπως τα λέει ο Kapami. Και όλοι οι ξένοι που αναγκάζουν τα αυτοκίνητα στις πόλεις τους να περιμένουν τους πεζούς σε κάθε διάβαση, ή να συνυπάρχουν με τα ποδήλατα είναι μ@λάκες.Είτε σας αρέσει πάντως είτε όχι, τα ποδήλατα στους δρόμους θα συνεχίσουν όχι απλά να υπάρχουν, αλλά να αυξάνονται. Ήταν νομοτελειακό ότι η ανώμαλη κατάσταση στην οποία δεν τολμά να βγει κανείς από το σπίτι του αν δεν είναι μέσα σε λαμαρίνες σιγά σιγά θα σβήσει. Όποιος θέλει τώρα να κάνει τον μάγκα με τον όγκο του αυτοκινήτου του πάνω σε ανθρώπινες ζωές, μπορεί να δοκιμάσει την τύχη του και να μας γράψει τις εμπειρίες του.
Να υπαρχουν ναι.
Αλλα να παρει την ατυχια μου, στο Αμστερνταμ δεν ειδα κανεναν να σφαζει κοκκινο..... Ακομα και τα κοκκινα των ποδηλατοδρομων....το κακο ειναι Χρηστο οτη η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των ποδηλατων την εχει δει 'καπως'..... καταλαβαινεις φανταζομαι τι εννοω...
κι αυτο ειναι το 'εκνευριστικό'
δες κοκκινα και εν γενη 'ολικο' γραψιμο του ΚΟΚ, δες κινηση μπουλουκιδων (1) που μεχρι να περασει το μπουλουκι εχουν φρακαρει περιοχες ολοκληρες(2) -
και ξαφνικά γιναμε ποδηλατες..... οι Ελληνες....
Συγνωμη αλλα οσοι ποδηλατες ξερω εγιναν 'εξ αναγκης' μια που δε τους εβγαιναν τα φραγκα να ακολουθησουν πλεον το προηγουμενο χομπυ τους μετα το περας του οποιου 'καθαριζαν' εκαστος απο μια προβατινα.....
και την ειδαν τωρα στα 50παρα υγειηνη ζωη....Τεταρτη πρωι ο αλλος σου λεει εκανα βολτα το Κιατο..... και λες ευγε.....
μονο που απλά ειναι ηλεκρολογος οικοδομων.... κι ολη μερα καθεται.....
ε παει μεχρι το Κιατο να μη βαρεσει μπιελα ο εγκεφαλος......μη τα 'αγιοποιουμε' ολα...
ξαφνικά γιναμε Ευρωπαίοι.... -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το θέμα είναι απλό. Εγώ και πάρα πολύς κόσμος θα κάνουμε κανονικά το ποδήλατο μας στην παραλιακή όπως δικαιούμαστε στην πόλη μας και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει να συμμορφώνεται με τον ΚΟΚ, να κρατάει αποστάσεις ασφαλείας από τους δικυκλιστές, να τηρεί τα όρια και προκαλέσει ατύχημα, ή ακόμα χειρότερα δυστύχημα, ας λουστεί τις συνέπειες.Όλα τα άλλα είναι για να γίνεται κουβέντα την οποία δεν πρόκειται καν να συνεχίσω.
σε δρομους ταχειας κυκλοφοριας ΔΕΝ δικαιουμαστε να κανουμε ποδηλατο βαση του ΚΟΚ που τοσα χρονια διατεινεις οτι σεβεσαι και τηρεις ενω καποιοι απο εμας τον σφαζουμε... δεν υπαρχει επιλεκτικη τηρηση...
-
Δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με φανάρια κάθε 150 μέτρα δεν νοείται. Ίσως κάποτε να ήταν, όταν η πόλη δεν είχε επεκταθεί ακόμα τόσο πολύ προς τα νότια και δεν χρειαζόταν τόσους φωτεινούς σηματοδότες. Ακόμα και αν είναι στα χαρτιά όμως, κακώς είναι, και με την πίεση του κόσμου θα αλλάξει. θα ήταν το αποκορύφωμα της παράνοιας το να αποκλειστούν οι ποδηλάτες από την παραλιακή λεωφόρο της πόλης τους επειδή κάποιοι οδηγοί δεν αντιλαμβάνονται ότι η τήρηση των ορίων ταχύτητας, η διατήρηση αποστάσεων ασφαλείας και η αποφυγή απότομων αλλαγών λωρίδων δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια τους, αλλά από τις πιο σημαντικές υποχρεώσεις τους.
Μπορεί φυσικά να γίνει κάτι άλλο. Να αποκλειστεί μονίμως η δεξιά λωρίδα κάθε ρεύματος της Ποσειδώνος με ειδική διαμόρφωση ώστε τα ποδήλατα να είναι απόλυτα ασφαλή από τα από τα αυτοκίνητα. Και τότε να δούμε κατά πόσο θα είναι καλύτερα για τα μηχανοκίνητα από το να μοιραζόμαστε τον δρόμο με σεβασμό ο ένας για τον άλλο.
Όσο για το γιατί μπορεί να ενοχλεί κάποιον το να πάει ο οποιοσδήποτε μέχρι το Κιάτο με το ποδήλατο, είτε είναι γιατρός, είτε οικοδόμος...
-
με την ιδια λογικη κακως τα ορια ειναι στα 120...για τα δικα μου δεδομενα πρεπει να πανε 180 με ελαχιστο οριο τα 120
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
και ξαφνικά γιναμε ποδηλατες..... οι Ελληνες....Συγνωμη αλλα οσοι ποδηλατες ξερω εγιναν 'εξ αναγκης' μια που δε τους εβγαιναν τα φραγκα να ακολουθησουν πλεον το προηγουμενο χομπυ τους μετα το περας του οποιου 'καθαριζαν' εκαστος απο μια προβατινα.....
και την ειδαν τωρα στα 50παρα υγειηνη ζωη....Τεταρτη πρωι ο αλλος σου λεει εκανα βολτα το Κιατο..... και λες ευγε.....
μονο που απλά ειναι ηλεκρολογος οικοδομων.... κι ολη μερα καθεται.....
ε παει μεχρι το Κιατο να μη βαρεσει μπιελα ο εγκεφαλος......μη τα 'αγιοποιουμε' ολα...
ξαφνικά γιναμε Ευρωπαίοι....Οτι να ναι....
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
με την ιδια λογικη κακως τα ορια ειναι στα 120...για τα δικα μου δεδομενα πρεπει να πανε 180 με ελαχιστο οριο τα 120και για τα φορτηγα 180?
-
Θα παρουν φωτια οι ταχογραφοι !!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Το θέμα είναι απλό. Εγώ και πάρα πολύς κόσμος θα κάνουμε κανονικά το ποδήλατο μας στην παραλιακή όπως δικαιούμαστε στην πόλη μας και σε όποιον αρέσει. Σε όποιον δεν αρέσει να συμμορφώνεται με τον ΚΟΚ, να κρατάει αποστάσεις ασφαλείας από τους δικυκλιστές, να τηρεί τα όρια και προκαλέσει ατύχημα, ή ακόμα χειρότερα δυστύχημα, ας λουστεί τις συνέπειες.Όλα τα άλλα είναι για να γίνεται κουβέντα την οποία δεν πρόκειται καν να συνεχίσω.
Επειδή η συζήτηση έχει πάρει περίεργη τροπή, προφανώς και σέβομαι τους 2κυκλιστές, προφανώς και τους προσέχω, προφανώς και δικαίωμά σου να ποδηλατείς όπου γουστάρεις, αλλά πρέπει να καταλάβεις κάτι βασικό... Με αυτή την παιδεία και τούτες τις υποδομές, πρέπει να είσαι τρελός για να ποδηλατείς σε κεντρική αρτηρία, το θέμα δεν είναι ποιος έχει δίκιο, το θέμα είναι να επιβιώσεις ...
Οι περισσότεροι ποδηλάτες (μην κοιτάτε αυστηρά τον μικρόκοσμο των πλουσίων Νοτίων προαστίων ) ποδηλατούν επειδή δεν αντέχουν οικονομικά να μετακινούνται με άλλο μέσο Και προφανώς δεν έχουν ιδέα από εξοπλισμό και προφανώς δεν σέβονται τον ΚΟΚ γιατί θεωρούν οτι είναι ακίνδυνοι, κλπ κλπΠροσωπικά με 2τροχο σαφώς μεγαλύτερη ενεργητική και παθητική ασφάλεια και εξοπλισμό απείρως σοβαρότερο από τον μέσο ποδηλάτη, οδηγώ 100% αμυντικά, ακολουθώ τον ΚΟΚ, και πάλι νιώθω τρομερά ευάλωτος... Τι σκατά, αυτός που ποδηλατεί στην Κηφισίας, νιώθει άνετα?
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
με την ιδια λογικη κακως τα ορια ειναι στα 120...για τα δικα μου δεδομενα πρεπει να πανε 180 με ελαχιστο οριο τα 120
και για τα φορτηγα 180?
γιατι τωρα το οριο για τα φορτηγα ειναι 120? η μηπως σε αυτοκινητοδρομο με 3 λωριδες εχουν δικαιωμα να χρησιμοποιουνε την αριστερη (για περιπτωσεις LHD)
οταν θελεις να τρολλαρεις τουλαχιστον καντο σωστα
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]