-
mazda rx8 full extra 2008 192ps
προβληματα
1.στα 1800χλμ αλλαγη καταλυτη στην εγγυηση
2.στα 2500 χλμ μπουκωματα μοτερ - μεχρι τα 20000 χλμ που αλλαξα απο μονος μου μπουζι (η μαζντα λεει καθε 60000χλμ)
3.στα 15000 χλμ θορυβος διαφορικου - ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ (Λ.ΚΑΒΑΛΑΣ) αλλαζει βαλβολινες
4.στα 25000 χλμ -//- -//- -//- -//-
5.στα 35000 χλμ -//- -//- -//-
6.στα 38500χλμ -//- -//- -//-
7.στα 38510χλμ τα ιδια επιπλέον κ εκτος εγγυησης 3 μηνες δεν αναγνωριζει το προβλημα ουτε η ΕΛΜΑ
κοστος διαφορικου 3000+ €
κ με εκπτωση φιλικη!!! 1950€ απο ελμα
ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ Κ ΕΛΜΑ τα ιδια σκ@τ@
8.το μοτερ στα 35000χλμ με οριακη συμπιεση(κατω απο 6,9:1 αλλαζετε με επισκευασμενο!!)
9.διαφορους τριγμους εσωτερικο σαλωνιου.
η χρηση? αλλαγη ελαστικων στα 37000χλμ λογο του οτι τα παλια ξεραθηκαν-ειχαν πολυ ψωμι
τακακια εμπρος πισω ακομα τα μαμισια(μαλλον κ στα 50000χλμ αυτα θα ειναι πανω)
δισκος σαζμαν σε αριστη κατασταση
συμπερανεται αν εχει το οχημα ταλαιπωρηθεί
το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
δεν θα επισκευαστεί !!!
τουλάχιστον οχι απο εμενα
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ MAZDA.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΣΕ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΛΜΑ -
mazda rx8 full extra 2008 192ps
προβληματα
1.στα 1800χλμ αλλαγη καταλυτη στην εγγυηση
2.στα 2500 χλμ μπουκωματα μοτερ - μεχρι τα 20000 χλμ που αλλαξα απο μονος μου μπουζι (η μαζντα λεει καθε 60000χλμ)
3.στα 15000 χλμ θορυβος διαφορικου - ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ (Λ.ΚΑΒΑΛΑΣ) αλλαζει βαλβολινες
4.στα 25000 χλμ -//- -//- -//- -//-
5.στα 35000 χλμ -//- -//- -//-
6.στα 38500χλμ -//- -//- -//-
7.στα 38510χλμ τα ιδια επιπλέον κ εκτος εγγυησης 3 μηνες δεν αναγνωριζει το προβλημα ουτε η ΕΛΜΑ
κοστος διαφορικου 3000+ €
κ με εκπτωση φιλικη!!! 1950€ απο ελμα
ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ Κ ΕΛΜΑ τα ιδια σκ@τ@
8.το μοτερ στα 35000χλμ με οριακη συμπιεση(κατω απο 6,9:1 αλλαζετε με επισκευασμενο!!)
9.διαφορους τριγμους εσωτερικο σαλωνιου.
η χρηση? αλλαγη ελαστικων στα 37000χλμ λογο του οτι τα παλια ξεραθηκαν-ειχαν πολυ ψωμι
τακακια εμπρος πισω ακομα τα μαμισια(μαλλον κ στα 50000χλμ αυτα θα ειναι πανω)
δισκος σαζμαν σε αριστη κατασταση
συμπερανεται αν εχει το οχημα ταλαιπωρηθεί
το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
δεν θα επισκευαστεί !!!
τουλάχιστον οχι απο εμενα
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ MAZDA.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΣΕ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΛΜΑ -
mazda rx8 full extra 2008 192ps
προβληματα
1.στα 1800χλμ αλλαγη καταλυτη στην εγγυηση
2.στα 2500 χλμ μπουκωματα μοτερ - μεχρι τα 20000 χλμ που αλλαξα απο μονος μου μπουζι (η μαζντα λεει καθε 60000χλμ)
3.στα 15000 χλμ θορυβος διαφορικου - ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ (Λ.ΚΑΒΑΛΑΣ) αλλαζει βαλβολινες
4.στα 25000 χλμ -//- -//- -//- -//-
5.στα 35000 χλμ -//- -//- -//-
6.στα 38500χλμ -//- -//- -//-
7.στα 38510χλμ τα ιδια επιπλέον κ εκτος εγγυησης 3 μηνες δεν αναγνωριζει το προβλημα ουτε η ΕΛΜΑ
κοστος διαφορικου 3000+ €
κ με εκπτωση φιλικη!!! 1950€ απο ελμα
ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ Κ ΕΛΜΑ τα ιδια σκ@τ@
8.το μοτερ στα 35000χλμ με οριακη συμπιεση(κατω απο 6,9:1 αλλαζετε με επισκευασμενο!!)
9.διαφορους τριγμους εσωτερικο σαλωνιου.
η χρηση? αλλαγη ελαστικων στα 37000χλμ λογο του οτι τα παλια ξεραθηκαν-ειχαν πολυ ψωμι
τακακια εμπρος πισω ακομα τα μαμισια(μαλλον κ στα 50000χλμ αυτα θα ειναι πανω)
δισκος σαζμαν σε αριστη κατασταση
συμπερανεται αν εχει το οχημα ταλαιπωρηθεί
το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
δεν θα επισκευαστεί !!!
τουλάχιστον οχι απο εμενα
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ MAZDA.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΣΕ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΛΜΑ -
Ο χρήστης zaciv έγραψε:
το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
δεν θα επισκευαστεί !!!
τουλάχιστον οχι απο εμενα?????????????????
-
Αυτό δεν είναι full extra είναι full provlimatiko Απορία :Γιατί δεν πίεζες την αντιπροσωπεία για αλλαγή του διαφορικού εντός εγγύησης εφόσον το πρόβλημα υπήρχε για τόσα πολλά χλμ??
-
Καλά χάθηκε να πας και σε άλλο συνεργείο μηπως δεις φώς ;
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Αυτό δεν είναι full extra είναι full provlimatiko Απορία :Γιατί δεν πίεζες την αντιπροσωπεία για αλλαγή του διαφορικού εντός εγγύησης εφόσον το πρόβλημα υπήρχε για τόσα πολλά χλμ??+1
ειναι παντως κριμα να τα σκας για ενα 'ιδιαιτερο' αυτοκινητο (κατι που σημαινει οτι το πηρες για να το χαρεις και οχι για ανθρωπομεταφορεα) και τελικα να τη βγαζεις στα συνεργεια
-
Επιπλέον:Γιατί δέχτηκες να αλλαχτεί ο κινητήρας με επισκευασμένο και όχι με καινούριο??
-
Από που το πήρες το αυτοκίνητο;
Δεν είναι ανάγκη να γράψεις τον αντιπρόσωπο, απλά γράψε περιοχή.
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Επιπλέον:Γιατί δέχτηκες να αλλαχτεί ο κινητήρας με επισκευασμένο και όχι με καινούριο??είπε πως οριακά δεν χρειάζεται αλλαγή. κ προφανώς θα βαλει επισκευασμένο γιατί είναι εκτός εγγύησης πια.
Για το διαφορικό δεν βαρέθηκες να πηγαίνεις ξανά κ ξανά? κ γιατί δεν ζήτησες αλλαγή? Μέσα στην εγγύησης δεν κοίταξες καθόλου την συμπίεση?
στο τέλος τα rx8 θα τα δίνουν με 3χιλιάρικα με το κωλοκινητήρα που έβαλε η μαζντα. Κ όσο σκέφτομαι πως το 2007 ήμουν έτοιμος να πάρω ένα καινούργιο με 24.000 (για μοναδικό αμάξι) -
Ας διευκρινήσει αν στα 35000 χλμ που παρουσιάστηκε το πρόβλημα στον κινητήρα ήταν ή όχι εντός εγγύησης.
-
Τις rotary xpert και rotary beat να φανταστω δεν τις εχεις ακουστα...
mazda για πεταμα