Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    mazda για πεταμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. mazda για πεταμα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    11
    314
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zaciv last edited by

      mazda rx8 full extra 2008 192ps
      προβληματα
      1.στα 1800χλμ αλλαγη καταλυτη στην εγγυηση
      2.στα 2500 χλμ μπουκωματα μοτερ - μεχρι τα 20000 χλμ που αλλαξα απο μονος μου μπουζι (η μαζντα λεει καθε 60000χλμ)
      3.στα 15000 χλμ θορυβος διαφορικου - ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ (Λ.ΚΑΒΑΛΑΣ) αλλαζει βαλβολινες
      4.στα 25000 χλμ -//- -//- -//- -//-
      5.στα 35000 χλμ -//- -//- -//-
      6.στα 38500χλμ -//- -//- -//-
      7.στα 38510χλμ τα ιδια επιπλέον κ εκτος εγγυησης 3 μηνες δεν αναγνωριζει το προβλημα ουτε η ΕΛΜΑ
      κοστος διαφορικου 3000+ €
      κ με εκπτωση φιλικη!!! 1950€ απο ελμα
      ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ Κ ΕΛΜΑ τα ιδια σκ@τ@
      8.το μοτερ στα 35000χλμ με οριακη συμπιεση(κατω απο 6,9:1 αλλαζετε με επισκευασμενο!!)
      9.διαφορους τριγμους εσωτερικο σαλωνιου.
      η χρηση? αλλαγη ελαστικων στα 37000χλμ λογο του οτι τα παλια ξεραθηκαν-ειχαν πολυ ψωμι
      τακακια εμπρος πισω ακομα τα μαμισια(μαλλον κ στα 50000χλμ αυτα θα ειναι πανω)
      δισκος σαζμαν σε αριστη κατασταση
      συμπερανεται αν εχει το οχημα ταλαιπωρηθεί
      το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
      δεν θα επισκευαστεί !!!
      τουλάχιστον οχι απο εμενα
      ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ MAZDA.
      ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΣΕ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΛΜΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zaciv last edited by

        mazda rx8 full extra 2008 192ps
        προβληματα
        1.στα 1800χλμ αλλαγη καταλυτη στην εγγυηση
        2.στα 2500 χλμ μπουκωματα μοτερ - μεχρι τα 20000 χλμ που αλλαξα απο μονος μου μπουζι (η μαζντα λεει καθε 60000χλμ)
        3.στα 15000 χλμ θορυβος διαφορικου - ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ (Λ.ΚΑΒΑΛΑΣ) αλλαζει βαλβολινες
        4.στα 25000 χλμ -//- -//- -//- -//-
        5.στα 35000 χλμ -//- -//- -//-
        6.στα 38500χλμ -//- -//- -//-
        7.στα 38510χλμ τα ιδια επιπλέον κ εκτος εγγυησης 3 μηνες δεν αναγνωριζει το προβλημα ουτε η ΕΛΜΑ
        κοστος διαφορικου 3000+ €
        κ με εκπτωση φιλικη!!! 1950€ απο ελμα
        ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ Κ ΕΛΜΑ τα ιδια σκ@τ@
        8.το μοτερ στα 35000χλμ με οριακη συμπιεση(κατω απο 6,9:1 αλλαζετε με επισκευασμενο!!)
        9.διαφορους τριγμους εσωτερικο σαλωνιου.
        η χρηση? αλλαγη ελαστικων στα 37000χλμ λογο του οτι τα παλια ξεραθηκαν-ειχαν πολυ ψωμι
        τακακια εμπρος πισω ακομα τα μαμισια(μαλλον κ στα 50000χλμ αυτα θα ειναι πανω)
        δισκος σαζμαν σε αριστη κατασταση
        συμπερανεται αν εχει το οχημα ταλαιπωρηθεί
        το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
        δεν θα επισκευαστεί !!!
        τουλάχιστον οχι απο εμενα
        ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ MAZDA.
        ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΣΕ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΛΜΑ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zaciv last edited by

          mazda rx8 full extra 2008 192ps
          προβληματα
          1.στα 1800χλμ αλλαγη καταλυτη στην εγγυηση
          2.στα 2500 χλμ μπουκωματα μοτερ - μεχρι τα 20000 χλμ που αλλαξα απο μονος μου μπουζι (η μαζντα λεει καθε 60000χλμ)
          3.στα 15000 χλμ θορυβος διαφορικου - ο ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ (Λ.ΚΑΒΑΛΑΣ) αλλαζει βαλβολινες
          4.στα 25000 χλμ -//- -//- -//- -//-
          5.στα 35000 χλμ -//- -//- -//-
          6.στα 38500χλμ -//- -//- -//-
          7.στα 38510χλμ τα ιδια επιπλέον κ εκτος εγγυησης 3 μηνες δεν αναγνωριζει το προβλημα ουτε η ΕΛΜΑ
          κοστος διαφορικου 3000+ €
          κ με εκπτωση φιλικη!!! 1950€ απο ελμα
          ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ Κ ΕΛΜΑ τα ιδια σκ@τ@
          8.το μοτερ στα 35000χλμ με οριακη συμπιεση(κατω απο 6,9:1 αλλαζετε με επισκευασμενο!!)
          9.διαφορους τριγμους εσωτερικο σαλωνιου.
          η χρηση? αλλαγη ελαστικων στα 37000χλμ λογο του οτι τα παλια ξεραθηκαν-ειχαν πολυ ψωμι
          τακακια εμπρος πισω ακομα τα μαμισια(μαλλον κ στα 50000χλμ αυτα θα ειναι πανω)
          δισκος σαζμαν σε αριστη κατασταση
          συμπερανεται αν εχει το οχημα ταλαιπωρηθεί
          το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
          δεν θα επισκευαστεί !!!
          τουλάχιστον οχι απο εμενα
          ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΤΗΣ MAZDA.
          ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΣΕ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΕΛΜΑ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Ο χρήστης zaciv έγραψε:

            το οχημα θα γινει ατραξιον σε εθνικες οδους κ σε τουριστικες περιοχες
            δεν θα επισκευαστεί !!!
            τουλάχιστον οχι απο εμενα

            ?????????????????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgosvet last edited by

              Αυτό δεν είναι full extra είναι full provlimatiko Απορία :Γιατί δεν πίεζες την αντιπροσωπεία για αλλαγή του διαφορικού εντός εγγύησης εφόσον το πρόβλημα υπήρχε για τόσα πολλά χλμ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bathan
                bathan last edited by

                Καλά χάθηκε να πας και σε άλλο συνεργείο μηπως δεις φώς ;

                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
                  Αυτό δεν είναι full extra είναι full provlimatiko Απορία :Γιατί δεν πίεζες την αντιπροσωπεία για αλλαγή του διαφορικού εντός εγγύησης εφόσον το πρόβλημα υπήρχε για τόσα πολλά χλμ??

                  +1

                  ειναι παντως κριμα να τα σκας για ενα 'ιδιαιτερο' αυτοκινητο (κατι που σημαινει οτι το πηρες για να το χαρεις και οχι για ανθρωπομεταφορεα) και τελικα να τη βγαζεις στα συνεργεια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giorgosvet last edited by

                    Επιπλέον:Γιατί δέχτηκες να αλλαχτεί ο κινητήρας με επισκευασμένο και όχι με καινούριο??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis-m6 last edited by

                      Από που το πήρες το αυτοκίνητο;

                      Δεν είναι ανάγκη να γράψεις τον αντιπρόσωπο, απλά γράψε περιοχή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chemic last edited by

                        Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
                        Επιπλέον:Γιατί δέχτηκες να αλλαχτεί ο κινητήρας με επισκευασμένο και όχι με καινούριο??

                        είπε πως οριακά δεν χρειάζεται αλλαγή. κ προφανώς θα βαλει επισκευασμένο γιατί είναι εκτός εγγύησης πια.

                        Για το διαφορικό δεν βαρέθηκες να πηγαίνεις ξανά κ ξανά? κ γιατί δεν ζήτησες αλλαγή? Μέσα στην εγγύησης δεν κοίταξες καθόλου την συμπίεση?
                        στο τέλος τα rx8 θα τα δίνουν με 3χιλιάρικα με το κωλοκινητήρα που έβαλε η μαζντα. Κ όσο σκέφτομαι πως το 2007 ήμουν έτοιμος να πάρω ένα καινούργιο με 24.000 (για μοναδικό αμάξι)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgosvet last edited by

                          Ας διευκρινήσει αν στα 35000 χλμ που παρουσιάστηκε το πρόβλημα στον κινητήρα ήταν ή όχι εντός εγγύησης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andreasf20c last edited by

                            Τις rotary xpert και rotary beat να φανταστω δεν τις εχεις ακουστα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr