-
Ειμαι κατοχος μιας 146 twin spark με 171.000 χλμ. Εδω και μερικες μερες το αμαξι ξαφνικα στα καλα καθουμενα κανει κομπιασματα, ρεταρει τελειως και πεταει ακαφτες. Μετα απο 10 λεπτα μπορει να φτιαξει τελειως και να το ξανακανει παλι μετα απο 3 μερες.
Πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι εχει σκιστει ο σωληνας εισαγωγης μετα το φιλτρο, και γι αυτο εχει τρελαθει ο αισθητηρας λ και πεταει μεσα ο,τι βενζινη του 'ρχεται.
Μου ειπαν οτι ανταλλακτικο δεν υπαρχει και μονο σε μεταχειρισμενα θα βρω σωληνα. Τον μονταρανε με κολλητικη ταινια. (ασχολιαστο)Ειναι λογικο αυτο που μου ειπαν οτι συμβαινει με τον αισθητηρα η απλα θελουν να παρουν τα λεφτα? Μηπως αυτο μπορει να δημιουργησει κι αλλα προβληματα? Εγω για τις ακαφτες και τον καταλυτη ανησυχω που ειναι ηδη στα τελευταια του, καθως και μην ριξει και κανα backfire, και παει ολο το μηχανημα στα σκουπιδια.
Μπορει ολο αυτο να προκαλεσει και κανενα πιο ακριβο προβλημα? (150 για τον αισθητηρα μου ειπαν.) -
Ειμαι κατοχος μιας 146 twin spark με 171.000 χλμ. Εδω και μερικες μερες το αμαξι ξαφνικα στα καλα καθουμενα κανει κομπιασματα, ρεταρει τελειως και πεταει ακαφτες. Μετα απο 10 λεπτα μπορει να φτιαξει τελειως και να το ξανακανει παλι μετα απο 3 μερες.
Πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι εχει σκιστει ο σωληνας εισαγωγης μετα το φιλτρο, και γι αυτο εχει τρελαθει ο αισθητηρας λ και πεταει μεσα ο,τι βενζινη του 'ρχεται.
Μου ειπαν οτι ανταλλακτικο δεν υπαρχει και μονο σε μεταχειρισμενα θα βρω σωληνα. Τον μονταρανε με κολλητικη ταινια. (ασχολιαστο)Ειναι λογικο αυτο που μου ειπαν οτι συμβαινει με τον αισθητηρα η απλα θελουν να παρουν τα λεφτα? Μηπως αυτο μπορει να δημιουργησει κι αλλα προβληματα? Εγω για τις ακαφτες και τον καταλυτη ανησυχω που ειναι ηδη στα τελευταια του, καθως και μην ριξει και κανα backfire, και παει ολο το μηχανημα στα σκουπιδια.
Μπορει ολο αυτο να προκαλεσει και κανενα πιο ακριβο προβλημα? (150 για τον αισθητηρα μου ειπαν.) -
Ειμαι κατοχος μιας 146 twin spark με 171.000 χλμ. Εδω και μερικες μερες το αμαξι ξαφνικα στα καλα καθουμενα κανει κομπιασματα, ρεταρει τελειως και πεταει ακαφτες. Μετα απο 10 λεπτα μπορει να φτιαξει τελειως και να το ξανακανει παλι μετα απο 3 μερες.
Πηγα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι εχει σκιστει ο σωληνας εισαγωγης μετα το φιλτρο, και γι αυτο εχει τρελαθει ο αισθητηρας λ και πεταει μεσα ο,τι βενζινη του 'ρχεται.
Μου ειπαν οτι ανταλλακτικο δεν υπαρχει και μονο σε μεταχειρισμενα θα βρω σωληνα. Τον μονταρανε με κολλητικη ταινια. (ασχολιαστο)Ειναι λογικο αυτο που μου ειπαν οτι συμβαινει με τον αισθητηρα η απλα θελουν να παρουν τα λεφτα? Μηπως αυτο μπορει να δημιουργησει κι αλλα προβληματα? Εγω για τις ακαφτες και τον καταλυτη ανησυχω που ειναι ηδη στα τελευταια του, καθως και μην ριξει και κανα backfire, και παει ολο το μηχανημα στα σκουπιδια.
Μπορει ολο αυτο να προκαλεσει και κανενα πιο ακριβο προβλημα? (150 για τον αισθητηρα μου ειπαν.) -
ο μαφ εχει τρελαθει και ολο το συστημα επιρεαζεται,φτιαξτο γρηγορα γιατι μπορει να σου χαλασει μαφ και λ.παρε ενα καινουριο νομιζω εχει 30ευρω(αυτοι δεν ειχαν ρωτησε και αλλου), αλλιως μεταχειρισμενο δυσκολα θα βρεις.το θεμα ειναι πως σκιστηκε?το πιο πιθανο ειναι να το σκισε ο μηχανικος σου.
-
Απο τα χρονια υποτιθεται.. πλαστικα ειναι.. ειναι 11 χρονων τ αμαξι 171.000 εχει.
-
Τι σχέση έχει ο λ με την εισαγωγή?
-
Τα επηρεαζει ολα ειπε...
-
Αν έχει διαρροή η εισαγωγή μπορεί να ανάψει λαμπάκι (κωδικός σφάλματος).
Ο κωδικός θα λέει αισθητήρας λ, φτωχό μείγμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο λ χάλασε. -
Δεν εχει αναψει το check engine παντως... Αυτοι στο συνεργειο το συνδεσανε στο διαγνωστικο και κατι τετοιο ειπαν...
Τα 150 ειναι λογικα που μου ειπαν? -
το σωληνα τον εφτιαξες?χωρις να φτιαξεις το σωληνα μην δωσεις φραγκο.πες τους να στον καθαρισουν τον μαφ μηπως τον γλιτωσεις,αλλιως παρτον μονος σου τον μαφ απο μαγαζι με ανταλλακτικα αλφα ρομεο και πιο φτηνα και θα ξερεις τι εχεις βαλει στο αμαξι σου.η τοποθετηση ειναι 3 λεπτα υποθεση και μονος σου το κανεις.
-
Τελικα αισθητηρα λ μου ειπαν. Τον παρηγγειλαν 150 ευρω, και θελουν και προκαταβολη!!! Για μαφ δεν ειπαν κατι.
-
Εγώ πριν 2-3 χρόνια αγόρασα αισθητήρα λ από αντιπροσωπεία με ανταλλακτικά αυτοκινήτου της Bosch (όχι Bosch Car Service) με 70€ όταν η αντιπροσωπεία της Skoda μου ζητούσε 220€. Οπότε, μπορείς να πάρεις ένα τηλέφωνο και να ρωτήσεις πόσο κοστίζει για το δικό σου. Ορίστε και ένα τηλέφωνο.
http://www.bosch.gr/content/language1/p ... Pa_934.htm -
πηγαινε και σε αλλο συνεργειο,απο τι μας λες θα σου αλλαξουν το λ θα ξανακανει τα ιδια και θα σου πουν αλλαξε και τον μαφ.ρωτα και στο
για φτηνα ανταλλακτικα.ουτε cent μη δωσεις για προκαταβολη.
-
Στο λεω κι απο εδω, 150€ παρα πολλα, αλλα τεσπα. Σιγα την υπερτατη γνωση και σπαταλη χρονου που θελει για την αντικατασταση.
-
Καλα οτι στην αντιπροσωπεια της Alfa μας εχουν γδυσει κανονικα ειναι γνωστο!!! 11 χρονια αμαξι το κοστος συντηρησης τοσα χρονια πρεπει να ειναι κοντα στα 5.000...
-
125 ευρω ο αισθητηρας λ και 35 ευρω εργασια τελικα τον αλλαξαν σημερα το πρωι.
-
παρακολουθα το αμαξι αν δουλευει σωστα.με το σωληνα εισαγωγης τι εκανες?
-
Μανταρισμενος νομιζω ειναι, δεν νομιζω οτι του τον αλλαξαν αφου ειχαν πει εκει οτι δεν εχουν ανταλλακτικο.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
παρακολουθα το αμαξι αν δουλευει σωστα.με το σωληνα εισαγωγης τι εκανες?Μανταρισμενος ειναι, ειπαν οτι δεν εχει προβλημα...
Για καποιο λογο υποπτευομαι οτι και ανταλλακτικο να βρεθει θα ειναι γυρω στα 100 ευρω, και δεν υπαρχει περιπτωση να δοθουν τοσα. -
Εκανα καποια χιλιομετρα με το αμαξι. Φαινεται να εχει φτιαχτει το προβλημα... Ισα ισα εχει καλυτερη αποκριση στο γκαζι και ειναι λιγο πιο γεματο στις μεσαιες rpm... Φαινεται σιγα σιγα ψοφαγε και το ειχα συνηθησει ετσι και τωρα καταλαβαινω την διαφορα!
Αισθητήρας λ, σωληνας εισαγωγης