-
Ποιον κινητήρα θα επιλέγατε με βάση και τα αυτοκίνητα C4,Punto Evo,Civic,Auris...
-
Ποιον κινητήρα θα επιλέγατε με βάση και τα αυτοκίνητα C4,Punto Evo,Civic,Auris...
-
Ποιον κινητήρα θα επιλέγατε με βάση και τα αυτοκίνητα C4,Punto Evo,Civic,Auris...
-
Punto Evo --> Multiair
-
Γιατί δεν ρωτάς για τα αυτοκίνητα συνολικά, που είναι και διαφορετικών κατηγοριών;
-
Εντάξει μόνο ένα είναι διαφορετική κατηγορία αλλά οκ δεν έχω πρόβλημα σε αυτό το θέμα. Περισσότερο με ενδιαφέρει η αξιοπιστία(αν θέλετε πείτε μου και γενικά σαν πακέτο το κάθε αυτοκίνητο ποιο θα επιλέγατε και γιατι) εντάξει είναι ατμοσφαιρικοί όλοι άρα δεν έχουν και τόσο προβλήματα απλώς επειδή ο Multiair που είναι σχετικά καινούργιος για αυτό ρωτάω αν έχει βγάλει τίποτα..
-
Ο χρήστης Kimi1979 έγραψε:
Ποιον κινητήρα θα επιλέγατε με βάση και τα αυτοκίνητα C4,Punto Evo,Civic,Auris...Δεν κατάλαβα, να διαλέξουμε μοτέρ λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου? Συνήθως γίνεται το αντίθετο δηλαδή διαλέγουμε αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά του μοτέρ...
Όσον αφορά τα μοτέρ μόνο, στο φόρουμ αυτό είναι ταμπού να συγκρίνεις ...αξιοπιστίες και να πεις ότι κάποιο ότι την έχει μικρή Ωστόσο θα με γλύκαινε το άφτερ σέηλς της τογιότα που ομολογουμένως είναι από τα καλύτερα...
Δεν μπορώ να βάλω στην σύγκριση το πούντο καθώς είναι άλλη κατηγορία, με τα θετικά της και τα αρνητικά της, οπότε μεταξύ των τριών, μάλλον αούρις χωρίς να μου πολυαρέσει αλλά έχοντας για πλεονέκτημα το άφτερ σέηλς, και επειδή τα άλλα δύο δεν πολύβλέπονται. Συν τοις άλλοις για σιτροέν c2 & c4 ακούω προβλήματα από 3D άτομα και από 2D όπως τα παρακάτω...
viewtopic.php?f=6&t=46833
viewtopic.php?f=6&t=46440
viewtopic.php?f=6&t=46508
viewtopic.php?f=6&t=47363
viewtopic.php?f=6&t=42878 -
Δεν θέλεις και σύ την τουρμποροπή έ ; εγώ το evo θα έπερνα αλλά το κάθε ένα έχει τα θετικά και αρνητικά του στην c4 για το παλιό μοντέλο ενδιαφέρερεσαι ; το civic είναι βαρύ το ΤΟΥΟΤΑ νομίζω ότι τα καταφέρνει λίγο καλύτερα και είναι και αρκετά οικονομικό , αν θές γίνε λίγο πιό σαφής όσον αφορά τα θέλω σου χώροι , επιδόσεις , οδική συμπεριφορά χρήση κτλ.
-
Η αξιοπιστία του αυτοκινήτου πλέον δεν έχει να κάνει τόσο με τον κινητήρα όσο παλιότερα. Υπάρχουν πολλά άλλα που συνήθως δημιουργούν προβλήματα πιο συχνά από τους κινητήρες αυτούς καθ' αυτούς.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η αξιοπιστία του αυτοκινήτου πλέον δεν έχει να κάνει τόσο με τον κινητήρα όσο παλιότερα. Υπάρχουν πολλά άλλα που συνήθως δημιουργούν προβλήματα πιο συχνά από τους κινητήρες αυτούς καθ' αυτούς.Σωστός. Ειδικά στα σύχρονά οχήματα.
-
μήπως μπορείτε να μου παραθέσετε μερικά από αυτά τα προβλήματα?
-
Ο χρήστης Kimi1979 έγραψε:
μήπως μπορείτε να μου παραθέσετε μερικά από αυτά τα προβλήματα?Εννοούμε προβλήματα πιο άσχετα. Ας πούμε να μην λειτουργεί το κλιματιστικό ή τα ηλεκτρικά παράθυρα, να τρίζει το τιμόνι και άλλα τέτοια. Τα όποια όμως είναι εύκολα διορθώνονται. Και συνήθως καλύπτονται από την εγγυήση ειδικά σε καινούριο αμάξι.
-
Να μπάζει νερά, να καίει ασφάλειες ή λαμπάκια ή μοτεράκια, να λειτουργούν όποτε θέλουν πράματα. Οθόνες όργανα και ενδείξεις να χάνουν πίξελ ή να νεκρώνονται κατά βούληση, κεντρικό κλείδωμα να κάνει του κεφαλιού του όπως και συνεγαρμός, λαμπάκια μηχανής για ψύλλου πήδημα, αισθητήρες ABS πάρκινγκ αερόσακων να χαλάνε και λαμπάκια να ανάβουν.
Μπαταρίες που χαλάνε συχνά, εγκέφαλοι που καίγονται, μίζες που κολλάνε, ρουλεμάν μπιλιοφόροι, κιβώτια, άξονες.
Τα κινούμενα μέρη να σκαλώνουν (πχ κλαπέτα αερισμού), σωληνάκια να φεύγουν από τη θέση τους χειριστήρια να χαλάνε, επενδύσεις και ουρανός να ξεκολλάνε, πόρτες να τρίζουν ή να πέφτουν, παράθυρα να πέφτουν, κουμπιά να ξεθωριάζουν, πλαστικά να χαράζονται, η εξάτμιση να σκουριάζει, αμορτισέρ πάπαλα, σινεμπλοκ ή ψαλίδια, αμορτισεράκια πορτπαγκάζ, καθρέφτες... Διαρροές σε κλιματισμό, τιμόνι, φρένα, καύσιμο, ψυγείο.
Και πόσα άλλα μας διαφεύγουν που συνήθως μας απασχολούν περισσότερο από τον κινητήρα. -
@Kimi1979
Απο τον τροπο που ρωτας, ετσι οπως εθεσες το thread, ξεκινοντας πρωτα απο κινητηρα, και
απαιτωντας ουσιαστικα τις υψηλοτερες πιθανοτητες για αποφυγη καθε ειδους ενδεχομενου, αξιοπιστιας-προβληματων,
η απαντηση απο εμενα, ειναι Honda Civic , με τον I-V-TEC και τα 100αλογα. -
+1....
-
Ο χρήστης Kimi1979 έγραψε:
Εντάξει μόνο ένα είναι διαφορετική κατηγορία αλλά οκ δεν έχω πρόβλημα σε αυτό το θέμα. Περισσότερο με ενδιαφέρει η αξιοπιστία(αν θέλετε πείτε μου και γενικά σαν πακέτο το κάθε αυτοκίνητο ποιο θα επιλέγατε και γιατι) εντάξει είναι ατμοσφαιρικοί όλοι άρα δεν έχουν και τόσο προβλήματα απλώς επειδή ο Multiair που είναι σχετικά καινούργιος για αυτό ρωτάω αν έχει βγάλει τίποτα..Η λογική οδηγεί σε Toyota, γιατί πέρα από τη φήμη της σε κατασκευαστική αξιοπιστία έχει ένα πολύ σοβαρό δίκτυο στη χώρα μας.
-
Ωραίο θεματάκι. Με ενδιαφέρει και εμένα αφού λέω να ξαναγυρίσω σε ατμόσφαιρα...
-
Στην ευθεία της Θηβας πήγαινα πίσω απο Αstra OPC με 240-250χιλ με ατμοσφαιρικό 2λιτρο και στο πενταλεπτο αρχισε να καπνίζει το οπελ. .Για να φταναμε Λαμια....δε νομίζω!!!!
Ασχετο....
Γιατί καποιοι κανετε απόπειρα εισβολής στον υπολογιστή?....... Τι περιμένετε να βρείτε???...τα μυστικά του αιώνα.. -
Πιστεύω πως και οι 4 είναι αρκετά αξιόλογοι κινητήρες, αρκεί να χρησιμοποιούνται σε super mini. Στα πιο μεγάλα αμαξώματα(auris,civic,C4) θα είναι οριακά επαρκείς, και σε πολλές περιπτώσεις θα απαιτούν μεγάλες παραχωρήσεις.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Στην ευθεία της Θηβας πήγαινα πίσω απο Αstra OPC με 240-250χιλ με ατμοσφαιρικό 2λιτρο...Εντυπωσιακό αλλά είμαι δύσπιστος, ποιο ατμοσφαιρικό δίλιτρο πιάνει τόσο; Με 150 άλογα και καλή αεροδυναμική πιάνουν 220+, ακόμα και 200 άλογα νομίζω ότι θα θέλει αρκετά χαλαρό ταχύμετρο να δείξει τόσο...
Κανένα αυτοκίνητο δεν χαίρεται να είναι σταθερά στην τελική του....
Ατμοσφαιρικοί Κινητήρες