-
Έψαξα αν έχει ανοίξει σχετικό θέμα, δε βρήκα κάτι, αν όμως υπάρχει ας μεταφερθεί το ποστ μου εκεί...
http://carscoop.blogspot.com/2011/03/ho ... f-new.html
Άλλος ένας παίκτης στην κατηγορία Α, έστω και αν (αρχικά;...) προορίζεται μόνο για Ινδία, Κίνα κλπ. Θα μου φαινόταν
λογικό κάποια στιγμή να το δούμε στην Ευρώπη, θα χρειαστεί βέβαια Euro V κινητήρα. -
Έψαξα αν έχει ανοίξει σχετικό θέμα, δε βρήκα κάτι, αν όμως υπάρχει ας μεταφερθεί το ποστ μου εκεί...
http://carscoop.blogspot.com/2011/03/ho ... f-new.html
Άλλος ένας παίκτης στην κατηγορία Α, έστω και αν (αρχικά;...) προορίζεται μόνο για Ινδία, Κίνα κλπ. Θα μου φαινόταν
λογικό κάποια στιγμή να το δούμε στην Ευρώπη, θα χρειαστεί βέβαια Euro V κινητήρα. -
Έψαξα αν έχει ανοίξει σχετικό θέμα, δε βρήκα κάτι, αν όμως υπάρχει ας μεταφερθεί το ποστ μου εκεί...
http://carscoop.blogspot.com/2011/03/ho ... f-new.html
Άλλος ένας παίκτης στην κατηγορία Α, έστω και αν (αρχικά;...) προορίζεται μόνο για Ινδία, Κίνα κλπ. Θα μου φαινόταν
λογικό κάποια στιγμή να το δούμε στην Ευρώπη, θα χρειαστεί βέβαια Euro V κινητήρα. -
Καλό θα ήταν να βλέπαμε κάποτε Honda στη μικρή κατηγορία. Το συγκεκριμένο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα εκτός από πίσω, αλλά αν έχει έξυπνη χωροταξία και κάποιον Χοντίσιο κινητήρα (οικονομία με σχετικό νεύρο) θα είναι καλό για τις πωλήσεις ολόκληρης της μάρκας νομίζω.
-
Το μέλλον του -με απόλυτη σιγουριά- αν βγει εκτός Ινδίας και Κίνας ... υβριδικό! RType δεν νομίζω να έχουν σκοπό να το βγάλουν!
Σαν σχήμα πάντως δίπλα σε τρίδυμα, δίδυμα κλπ μικρά είναι όμορφο.
Το αρχικό εκθεσιακό πρωτότυπο ήταν ομορφότερο στο προφίλ. Σαν πολύ μικρό κουπεδάκι! -
Τώρα πάντως που ξαναβλέπω τις φωτογραφίες μου φαίνεται πως πάσχει από σχιζοφρένεια: χαμογελαστό μπροστά,
αδιάφορο στο πλάι, κακό από πίσω...Ωχ... μόλις είδα το χώρο αποσκευών, έτσι είναι και τα άλλα μικρά της κατηγορίας; Τεσπα...για Ινδούς και Κινέζους
είναι μια χαρά. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Καλό θα ήταν να βλέπαμε κάποτε Honda στη μικρή κατηγορία. Το συγκεκριμένο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα εκτός από πίσω, αλλά αν έχει έξυπνη χωροταξία και κάποιον Χοντίσιο κινητήρα (οικονομία με σχετικό νεύρο) θα είναι καλό για τις πωλήσεις ολόκληρης της μάρκας νομίζω.+1 τα παραπάνω χαρακτηριστικά λοίπουν από την κλάσση .
-
πολύ ταπεινός ο κώλος ρε γμτ
το μπροστά καλό -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
http://carscoop.blogspot.com/2011/03/honda-reveals-production-version-of-new.html
... λογικό κάποια στιγμή να το δούμε στην Ευρώπη, θα χρειαστεί βέβαια Euro V κινητήρα.Εκτός Ευρώπης η μηχανική επιλογή λόγω Euro4.
'The Brio uses a 1.2-liter i-VTEC engine sourced from the Jazz, which delivers 90 horsepower and an average fuel consumption of 5 liters/100 km (47 mpg US), while respecting the Euro 4 emission standards. The engine can be linked to a manual five-speed gearbox or a CVT transmission.'Με την τιμολογιακή τακτική της Honda αλλά και με το σχήμα του Brio θα μπορούσαν να προσφέρουν κάτι πιο δυνατό και ιδιαίτερο από τα συνηθισμένα 1200 κυβικά και τα 80 αλογα που έχει και ο ανταγωνισμός.
-
Moλις το ειδα μου θυμισε αυτο στο πιο συγχρονο του
-
Και μένα εκεί πήγε το μυαλό μου. Cosneo, ο ανταγωνισμός λιγότερα προσφέρει (τρίδυμα, Panda, Alto/Pixo) εκτός από τον όψιμο 1.2αρη των κορεάτικων. Αν κρίνω από την παράδοση των κορεατών στους κινητήρες (Ceed από 109--->90 άλογα υποτίθεται για ρύπους) θα ψήφιζα το Honda.
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
πολύ ταπεινός ο κώλος ρε γμτ
το μπροστά καλόΠίσω είναι κακάσχημο. Κάτι μεταξύ θλιμένου κουταβιού και λιωμένου πλαστικού. Το υπόλοιπο είναι απλώς άσχημο
-
Ούτε Μπριο έχει, ουτε τσαχπινιά...
-
πίσω δεν... ελπίζω αν έρθει να μην έρθει έτσι...
-
Πιστεύω ότι στη Honda θα έκανε καλό να έρθει (έτσι ή -καλύτερα- αλλιώς) τόσο σε **πωλήσεις **(αφού πρόκειται για έτοιμο μοντέλο το να βγει **κέρδος **θα είναι μάλλον εύκολο) όσο και για να μειωθεί ο μέσος όρος των **ρύπων **της εταιρείας.
Αρκεί, βέβαια, η **τιμή **του να μην είναι αντίστοιχη αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας...Αισθητικά κινείται -επιεικώς- μεταξύ του ίσως και του δεν...
-
Με δεδομενη την ινδική κατασκευή δεν θα είναι τίποτα παραπάνω από Alto/Pixo κλπ. Και να μην έρθει δεν θα λείψει από την ευρωπαική αγορά.
Honda Brio