-
Καλησπέρα παιδιά
Ψάχνουμε για αυτοκίνητο και θα θελα να ακούσω την αποψή σας οσο αναφορά το δίλλημα που έχουμε.
Λόγω χρημάτων έχουμε καταλήξει σ αυτά τα δύο αυτοκίνητα,την Mito με τα 95 άλογα ή το fabia με τον καινουριο tsi 105hp.
Και τα δυο αυτοκίνητα σε όμορφες εκδόσεις,η μεν mito στη distinctive το δε fabia στη dynamic με διχρωμία στην οροφή που
το κάνει πιο όμορφο και νεανικό μέσα-έξω, έρχονται με τις δόσεις στα ίδια λεφτά γιατι το Fiat group έχει επιτόκιο πολύ χαμηλότερο(4,5%)
Όποτε το βασικό πλεονέκτημα των χρημάτων που νόμιζα οτι θα χει το fabia ξαφνικά χάθηκε!Συνεπώς οι γνώμες έχουν να κάνουν με το ποιο θεωρέιτε ποιο καλή επιλογή συνολικά,λογικά οι περισσότεροι θα πουν
οτι η Mito είναι πιο ομορφο και ολοκληρομένο αυτοκίνητο απλά δεν ξέρω αν αξίζει με το συγκεκριμένο κινητήρα με τα
95 άλογα και χωρίς dna+τα συναφή ηλεκτρονικά.Τα χουμε δει και τα δυο απο κοντά,σίγουρα δεν συγκρίνονται πιστέυω απο άποψη ποιότητας και στύλ όλα έιναι υπερ της Mito,αλλά το fabia σου αφήνει μια ωράια παιχνιδιάρικη,έτσι νεάνικη, ανάλαφρη εικόνα που σε συνδιασμό με τον πολύ καλό κινητήρα που οδηγήσαμε με τα πολυ ωραία ρεπρίζ σε χαλαρώνει απίστευτα.
Το αυτοκίνητο θα το οδηγάει κατά κύριο λόγο νέα κοπέλα,οπότε τελικές και τέτοια δεν μας πολυενδιαφέουν,μόνο οι
επιταχύνσεις εν κινήσει για ευνόηους λόγους σε γυναίκα ειδικά...και η κατανάλωση φυσικά!
Αν το fabia είχε 2000 ευρω λιγότερα ας πούμε,που τοσο νόμιζα θα ναι,η επιλογή θα ταν εύκολη,τώρα ξαφνικά που βλέπουμε
και τη mito στα ίδια λεφτά έχουμε σκαλώσειΚάθε άποψη δεκτη
-
Καλησπέρα παιδιά
Ψάχνουμε για αυτοκίνητο και θα θελα να ακούσω την αποψή σας οσο αναφορά το δίλλημα που έχουμε.
Λόγω χρημάτων έχουμε καταλήξει σ αυτά τα δύο αυτοκίνητα,την Mito με τα 95 άλογα ή το fabia με τον καινουριο tsi 105hp.
Και τα δυο αυτοκίνητα σε όμορφες εκδόσεις,η μεν mito στη distinctive το δε fabia στη dynamic με διχρωμία στην οροφή που
το κάνει πιο όμορφο και νεανικό μέσα-έξω, έρχονται με τις δόσεις στα ίδια λεφτά γιατι το Fiat group έχει επιτόκιο πολύ χαμηλότερο(4,5%)
Όποτε το βασικό πλεονέκτημα των χρημάτων που νόμιζα οτι θα χει το fabia ξαφνικά χάθηκε!Συνεπώς οι γνώμες έχουν να κάνουν με το ποιο θεωρέιτε ποιο καλή επιλογή συνολικά,λογικά οι περισσότεροι θα πουν
οτι η Mito είναι πιο ομορφο και ολοκληρομένο αυτοκίνητο απλά δεν ξέρω αν αξίζει με το συγκεκριμένο κινητήρα με τα
95 άλογα και χωρίς dna+τα συναφή ηλεκτρονικά.Τα χουμε δει και τα δυο απο κοντά,σίγουρα δεν συγκρίνονται πιστέυω απο άποψη ποιότητας και στύλ όλα έιναι υπερ της Mito,αλλά το fabia σου αφήνει μια ωράια παιχνιδιάρικη,έτσι νεάνικη, ανάλαφρη εικόνα που σε συνδιασμό με τον πολύ καλό κινητήρα που οδηγήσαμε με τα πολυ ωραία ρεπρίζ σε χαλαρώνει απίστευτα.
Το αυτοκίνητο θα το οδηγάει κατά κύριο λόγο νέα κοπέλα,οπότε τελικές και τέτοια δεν μας πολυενδιαφέουν,μόνο οι
επιταχύνσεις εν κινήσει για ευνόηους λόγους σε γυναίκα ειδικά...και η κατανάλωση φυσικά!
Αν το fabia είχε 2000 ευρω λιγότερα ας πούμε,που τοσο νόμιζα θα ναι,η επιλογή θα ταν εύκολη,τώρα ξαφνικά που βλέπουμε
και τη mito στα ίδια λεφτά έχουμε σκαλώσειΚάθε άποψη δεκτη
-
Καλησπέρα παιδιά
Ψάχνουμε για αυτοκίνητο και θα θελα να ακούσω την αποψή σας οσο αναφορά το δίλλημα που έχουμε.
Λόγω χρημάτων έχουμε καταλήξει σ αυτά τα δύο αυτοκίνητα,την Mito με τα 95 άλογα ή το fabia με τον καινουριο tsi 105hp.
Και τα δυο αυτοκίνητα σε όμορφες εκδόσεις,η μεν mito στη distinctive το δε fabia στη dynamic με διχρωμία στην οροφή που
το κάνει πιο όμορφο και νεανικό μέσα-έξω, έρχονται με τις δόσεις στα ίδια λεφτά γιατι το Fiat group έχει επιτόκιο πολύ χαμηλότερο(4,5%)
Όποτε το βασικό πλεονέκτημα των χρημάτων που νόμιζα οτι θα χει το fabia ξαφνικά χάθηκε!Συνεπώς οι γνώμες έχουν να κάνουν με το ποιο θεωρέιτε ποιο καλή επιλογή συνολικά,λογικά οι περισσότεροι θα πουν
οτι η Mito είναι πιο ομορφο και ολοκληρομένο αυτοκίνητο απλά δεν ξέρω αν αξίζει με το συγκεκριμένο κινητήρα με τα
95 άλογα και χωρίς dna+τα συναφή ηλεκτρονικά.Τα χουμε δει και τα δυο απο κοντά,σίγουρα δεν συγκρίνονται πιστέυω απο άποψη ποιότητας και στύλ όλα έιναι υπερ της Mito,αλλά το fabia σου αφήνει μια ωράια παιχνιδιάρικη,έτσι νεάνικη, ανάλαφρη εικόνα που σε συνδιασμό με τον πολύ καλό κινητήρα που οδηγήσαμε με τα πολυ ωραία ρεπρίζ σε χαλαρώνει απίστευτα.
Το αυτοκίνητο θα το οδηγάει κατά κύριο λόγο νέα κοπέλα,οπότε τελικές και τέτοια δεν μας πολυενδιαφέουν,μόνο οι
επιταχύνσεις εν κινήσει για ευνόηους λόγους σε γυναίκα ειδικά...και η κατανάλωση φυσικά!
Αν το fabia είχε 2000 ευρω λιγότερα ας πούμε,που τοσο νόμιζα θα ναι,η επιλογή θα ταν εύκολη,τώρα ξαφνικά που βλέπουμε
και τη mito στα ίδια λεφτά έχουμε σκαλώσειΚάθε άποψη δεκτη
-
Αν ενδιαφέρουν οι επιταχύνσεις εν κινήσει και η κατανάλωση, τότε σίγουρα Fabia(ή και Ibiza με τον ίδιον κινητήρα).
-
δεν αξίζει η μίτο τόσο γυμνή και σίγουρα όχι με αυτό το μοτέρ...
-
Δεν έχουν και πολύ σχέση μεταξύ τους τα δύο αυτά αμάξια , αν δεν μπορείς να πάρεις την σωστή ΜΙΤΟ με τα 135 άλογα και τα σχετικά το fabia είναι μια τίμια πρόταση , αν και πάλι δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το νέο μοντέλο .
-
νομίζω οτι το ίμπιζα 105 είναι μονόδρομος...
-
Fabia ή Ibiza και αν γίνεται το αυτόματο DSG. Η συγκεκριμένη MiTo δεν αξίζει.
-
Η mito δεν είναι καθόλου γυμνή έιναι η distinctive έχει οτι πρέπει απο εξοπλισμο εμφάνισης και άνεσης(ζάντες,ηλ κλιματισμο,φιλετα χρωμιου,ωραιο υλικο στο ταμπλο κτλ περα απ τα κλασικα).Ως προς τον κινητηρα είναι το θέμα μόνο
Για ibiza δεν συζητάμε καν,καθαρά υποκειμενικά δεν μας αρέσει καθόλου -
Ο χρήστης bob sponge έγραψε:
Η mito δεν είναι καθόλου γυμνή έιναι η distinctive έχει οτι πρέπει απο εξοπλισμο εμφάνισης και άνεσης(ζάντες,ηλ κλιματισμο,φιλετα χρωμιου,ωραιο υλικο στο ταμπλο κτλ περα απ τα κλασικα).Ως προς τον κινητηρα είναι το θέμα μόνο
Για ibiza δεν συζητάμε καν,καθαρά υποκειμενικά δεν μας αρέσει καθόλουσε θέμα εντυπωσιασμού η μίτο παίζει σε άλλο ταμπλό...
πόσο σου βγαίνει η 95άρα?? δες μήπως υπάρχει στοκ 120αρα... -
Ωραίο το ίμπιζα , καλές επιλογές είναι και το punto evo και clio 1.2 tce .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Ωραίο το ίμπιζα , καλές επιλογές είναι και το punto evo και clio 1.2 tce .από ότι κατάλαβα τον φίλο τον ενδιαφέρει περισσότερο το πιασάρικο σχήμα...
δες και το μικρό ds3... -
Εγώ θα έπαιρνα τη FABIA γιατί έχει καλύτερο κινητήρα, είναι πιο αξιόπιστο (οι άλφα σε όλες τις αξιολογήσεις βλαβών είναι πάντα η νούμερο ένα μάρκα με τις περισσότερες βλάβες σε αντίθεση με τη SKODA που είναι πιο αξιόπιστη ακόμα και από τη μαμά VW), έχει χώρους, είναι πρακτική και άνετη και έχει πολύ καλή ορατότητα γύρω γύρω και πίσω και είναι πιο οικονομική σε καύσιμο εφόσον δεν το ζορίζεις βέβαια. Αυτά για τα δικά μου γούστα τα οποία όμως νομίζω πως ίσως δεν αφορούν μία νέα κοπέλα. Η ΜΙΤΟ ειναι κούκλα αλλά οι χώροι πίσω είναι αστείοι και κυρίως η ορατότητα που θα δυσκολέψει την κοπέλα συν το ότι το τιμόνι της ΜΙΤΟ κόβει πολύ λίγο σε αντίθεση με της FABIA. Θα έχει πρόβλημα στο παρκάρισμα δηλαδή. Επομένως εάν ενδιαφέρεται για ομορφιά και πρεστίζ αποκλειστικά, τότε την ΜΙΤΟ, εάν όμως ενδιαφέρεται για πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης που θα το οδηγεί ανέμελα, ευχάριστα και εύκολα μέσα και έξω από την πόλη, τότε FABIA. Εξάλλου μπορεί η ALFA να έχει πρεστίζ έχει όμως και χάλια τιμές μεταπώλησης χαμηλότερες από τη SKODA....
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Εγώ θα έπαιρνα τη FABIA γιατί έχει καλύτερο κινητήρα, είναι πιο αξιόπιστο (οι άλφα σε όλες τις αξιολογήσεις βλαβών είναι πάντα η νούμερο ένα μάρκα με τις περισσότερες βλάβες σε αντίθεση με τη SKODA που είναι πιο αξιόπιστη ακόμα και από τη μαμά VW), έχει χώρους, είναι πρακτική και άνετη και έχει πολύ καλή ορατότητα γύρω γύρω και πίσω και είναι πιο οικονομική σε καύσιμο εφόσον δεν το ζορίζεις βέβαια. Αυτά για τα δικά μου γούστα τα οποία όμως νομίζω πως ίσως δεν αφορούν μία νέα κοπέλα. Η ΜΙΤΟ ειναι κούκλα αλλά οι χώροι πίσω είναι αστείοι και κυρίως η ορατότητα που θα δυσκολέψει την κοπέλα συν το ότι το τιμόνι της ΜΙΤΟ κόβει πολύ λίγο σε αντίθεση με της FABIA. Θα έχει πρόβλημα στο παρκάρισμα δηλαδή. Επομένως εάν ενδιαφέρεται για ομορφιά και πρεστίζ αποκλειστικά, τότε την ΜΙΤΟ, εάν όμως ενδιαφέρεται για πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης που θα το οδηγεί ανέμελα, ευχάριστα και εύκολα μέσα και έξω από την πόλη, τότε FABIA. Εξάλλου μπορεί η ALFA να έχει πρεστίζ έχει όμως και χάλια τιμές μεταπώλησης χαμηλότερες από τη SKODA....είδες τους γερμανικούς πίνακες που βρίσκονται οι σύγχρονες αρ?
είδες σε ένα από τα μεγαλύτερα βρετανικά περιοδικά ποιο σούπερμίνι έχει τις καλύτερες κριτικές από τους χρήστες του...?
http://www.whatcar.com/car-news/what-ca ... nis/254220
δες λίγο κάποια θεματάκια με το 1,2 tsi του βαγκ...οι πίσω χώροι της μίτο είναι καλύτεροι από του φάμπια... έχεις μπεί ποτέ σε κανένα από τα 2?
εδώ που έχει φτάσει η ελληνική οικονομία κανένα αυτοκίνητο δεν κρατάει αξία, αλλά αναλογικά η μίτο κρατάει σε σεβαστό βαθμό...over n out...
κάνε ταξίδι πίσω σε πόλο/ιμπιζα/φαμπία και μετά σε πούντο/μίτο και πες μου μόνος σου...
σε θέμα πορτπαγκαζ υπερτερεί το βαγκ ξεκάθαρα -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Εγώ θα έπαιρνα τη FABIA γιατί έχει καλύτερο κινητήρα, είναι πιο αξιόπιστο (οι άλφα σε όλες τις αξιολογήσεις βλαβών είναι πάντα η νούμερο ένα μάρκα με τις περισσότερες βλάβες σε αντίθεση με τη SKODA που είναι πιο αξιόπιστη ακόμα και από τη μαμά VW), έχει χώρους, είναι πρακτική και άνετη και έχει πολύ καλή ορατότητα γύρω γύρω και πίσω και είναι πιο οικονομική σε καύσιμο εφόσον δεν το ζορίζεις βέβαια. Αυτά για τα δικά μου γούστα τα οποία όμως νομίζω πως ίσως δεν αφορούν μία νέα κοπέλα. Η ΜΙΤΟ ειναι κούκλα αλλά οι χώροι πίσω είναι αστείοι και κυρίως η ορατότητα που θα δυσκολέψει την κοπέλα συν το ότι το τιμόνι της ΜΙΤΟ κόβει πολύ λίγο σε αντίθεση με της FABIA. Θα έχει πρόβλημα στο παρκάρισμα δηλαδή. Επομένως εάν ενδιαφέρεται για ομορφιά και πρεστίζ αποκλειστικά, τότε την ΜΙΤΟ, εάν όμως ενδιαφέρεται για πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης που θα το οδηγεί ανέμελα, ευχάριστα και εύκολα μέσα και έξω από την πόλη, τότε FABIA. Εξάλλου μπορεί η ALFA να έχει πρεστίζ έχει όμως και χάλια τιμές μεταπώλησης χαμηλότερες από τη SKODA....Συμφωνούμε σχεδόν σε όλα για την ανεμελία και την παραπανω ευκολία που σου δίνει η fabia εκτός απ την αξια μεταπώλησης και την αξιοπιστία.η αξιοπιστία πλέον της alfa δεν είναι ο φόβος που ήταν παλια,η mito είναι φοβερά καλοκατασκευασμένο αυτοκίνητο μια τουλάχιστον κλάση πάνω απ τη fabia και αυτο θα μεταφραστεί και σε μεταπωλητική αξία.
Η mito με τους τοκους 4 χρόνων βγαίνει περίπου 17000-17200 ενώ το ίδιο και η fabia,όταν η fabia έχει τιμή μετροιτής περίπου 1000 ευρώ λιγότερα -
fabia. 5θυρη εναντι 3θυρης(αρα πρακτικοτερη κ πιο ανετη στην καθημερινη χρηση).1.2λτ εναντι 1.4 λτ,αρα χαμηλοτερα τελη κ ασφαλιστρα(μιας κ μιλας για οικονομικα που παιζουν ρολο).
αν εχεις την δυνατοτητα να ν αγορασεις κ αυτοματη,τοτε εισαι καλυμμενος! -
Καταρχάς το ένα είναι 3θυρο και το άλλο 58υρο αν δεν σε απασχολεί αυτό τότε αφού είναι και για γυναίκα θα σου έλεγα αφού δίνεις 16700 για να πάρεις το Distinctive 95hp πάρε το Progression 105hp με 16300... μακριά από fabia..
Επίσης θα σου πρότεινα και το ibiza αλλά είπες ότι δεν σε ενδιαφέρει.το punto evo είτε το 105hp ή το 135hp όπως αναφέρθηκε και ποιο πάνω εξάλλου στα ίδια λεφτά είναι και τέλος θα σου έλεγα και το polo με την τελευταία έκδοση να έχει 16150.. -
λες μακρια απο φαμπια.δεν εξηγεις τους λογους ομως..επισης,δεν καταλαβαινω γενικοτερα οταν μας βαζουν διλλημα,δλδ βρισκονται αναμεσα σε 2,για ποιο λογο να προτεινουμε ενα τριτο?προφανως για να ειναι σε διλλημα,εξετασαν τις υπολοιπες προτασεις,τις απερριψαν για τον οποιοδηποτε λογο κ εμειναν 2..
-
Για να απαντήσω γρήγορα σε ένα φίλο παραπάνω, να του πω πως σαφώς και έχω μπει και στα δύο αμάξια και δεν συγκρίνονται καν οι χώροι της FABIA με αυτούς της ΜΙΤΟ. Πίσω απλά δεν χωράει κανείς πάνω από τα 1.60. Μη λέμε τώρα ότι θέλουμε φίλε γιατί αν κάτσει κάνας με 1.85 ύψος στη θέση του οδηγού της ΜΙΤΟ απλά δεν υπάρχει χώρος για πόδια ώστε να κάτσει κανείς πίσω.
Όσο για την αξιοπιστία διάβασε τους καταλόγους επίσημων ανεξάρτητων οργανισμών αξιολόγησης αυτοκινήτων όπως η DEKRA και όχι reviews ιδιωτών που συνήθως ευλογούν τα γένια τους όπως αυτοί της ALFA ROMEO που αποτελούν κλασική περίπτωση ψωνάρων μιας και νομίζουν ότι αγόρασαν FERRARI...
Τέλος να μου επιτρέψεις να έχω και προσωπική γνώμη γιατί πέρασα δύο εφιαλτικά χρόνια με τη συγχωρεμένη μου 159 που με ευχαρίστηση την ξεφορτώθηκα.
Να πω επίσης στο φίλο που άνοιξε το θέμα πως στα 16 με 17.000 που διαθέτει για τα δύο αυτά αυτοκίνητα που βάζει ως δίλλημα, σαφώς και δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο γιατί απλά δεν το αξίζουν. Στο μυαλό μου είχα ποσά μέχρι 14 χιλιάρικα.
Είναι επίσης σαφές ότι στα χρήματα αυτά και με πολύ λιγότερα θα προτιμούσα καλύτερα ένα YARIS, ένα Jazz, ένα ι20, ένα MICRA ή ένα COLT γιατί όποιος έχει καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι. Ποτέ ξανά Ευρωπαικά και πολύ περισσότερο Ιταλικά.
-
Ρε παιδιά, ο άνθρωπος έχει βάλει 2 βασικές παραμέτρους:ρεπρίζ και κατανάλωση. Γιατί τσακωνόμαστε για το αν χωράει ή δε χωράει κάποιος στα πίσω καθίσματα και για το αν οι Alfa Romeo είναι αναξιόπιστες(καημό το έχω να υπάρξει έστω και ένα topic σχετικό με μοντέλο της AR στο οποίο να μην αναπαραχθεί το συγκεκριμένο στερεότυπο);
alfa romeo mito 95hp ή skoda fabia 1.2 tsi ?