Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαρροή λαδιού
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διαρροή λαδιού
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    1238
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taxidiotis2007 last edited by

      Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        taxidiotis2007 last edited by

        Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taxidiotis2007 last edited by

          Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
            Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.

            Mηπως απο εκεινη την πλευρα ειναι το φιλτρο λαδιου;Εκανες αλλαγη λαδιων προσφατα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taxidiotis2007 last edited by

              Έκανα προσφατα αλλαγη λαδιων, αλλα δεν ειναι το φιλτρο. Το τσεκαρα. Εχω την εντυπωση (οτι μπορεσα να καταλαβω στη νυχτα και χωρις φως) οτι ελλειπε η βιδα στη βαση του καρτερ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
                Έκανα προσφατα αλλαγη λαδιων, αλλα δεν ειναι το φιλτρο. Το τσεκαρα. Εχω την εντυπωση (οτι μπορεσα να καταλαβω στη νυχτα και χωρις φως) οτι ελλειπε η βιδα στη βαση του καρτερ.

                Η ταπα αποστραγγισης; Μην το αναψεις καθολου,θα καει η μηχανη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taxidiotis2007 last edited by

                  τι λες να κανω ρε συ BILL? Αν συμπληρωσω λαδι ισα ισα να το παω στο συνεργειο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
                    τι λες να κανω ρε συ BILL? Αν συμπληρωσω λαδι ισα ισα να το παω στο συνεργειο?

                    Σιγουρεψου αυριο που θα ειναι μερα και θα βλεπεις οτι λειπει η ταπα και αν οντως λειπει αγορασε μια ,βιδωσε την ,συμπληρωσε λαδι και μετα πας και βριζεις αυτον που σου αλλαξε λαδια.Αν ριξεις λαδι χωρις ταπα απλα θα τρεξουν απο κατω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      taxidiotis2007 last edited by

                      Σ' ευχαριστω πολυ BILL. Ταπα αγοραζω απο καταστημα με ανταλλακτικα ετσι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
                        Σ' ευχαριστω πολυ BILL. Ταπα αγοραζω απο καταστημα με ανταλλακτικα ετσι?

                        Ναι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harlek last edited by

                          Λογικά, αν έλλειπε η βίδα (τάπα κάρτερ) δεν θα είχες φτάσει σπίτι! Και δεν θα είχες μικρή λίμνη αλλά μεγάλο ποτάμι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Όντως να λείπει τελείως δύσκολο, εκτός αν το έχεις παρκάρει πάνω από υπόνομο και έφυγαν από εκεί τα λάδια. Τσέκαρε τον δείκτη. Αν τα λάδια σου είναι σε νορμάλ επίπεδο στο συνεργείο γρήγορα. Αν όχι, ανάλογα με το πόσο, αποφάσισε με τον μηχανικό σου (αν θα συμπληρώσεις ή θα πας με οδική ή θα έρθει να το δει επιτόπου). Αν πράγματι δεν είχε σφίξει την βίδα από το κάρτερ, τότε είναι πολλά κιλά και εννοείται πας μόνο με οδική αν δεν μπορείς να βάλεις μία εσύ (είσαι σίγουρος που είναι?) κ να συμπληρώσεις λάδια (4+ λτ)

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dodger last edited by

                              Τελικά τι έγινε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                gfon last edited by

                                Ο γείτονας του αδειασε 1 λίτρο λάδι κάτω από το αμάξι γιατί δεν τον συμπαθεί.......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panorg last edited by

                                  Εχω 1 οπελ κορσα 1,2ς του 1986 με 341.000χμ.Εξαιρετικα αξιοπιστο με συμπλεκτη ακομη της μανας του.Το προβλημα του ειναι οτι αρχισε να αφηνει εκει που παρκαρω λεκε λαδιου ισα με το νυχι του αντιχειρα.Αν του βαλω 20W/50 απο 10W/40 που χρησιμοποιω τωρα θα εχω καποια βελτιωση?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    όχι ... πλύνε το μοτέρ .. και βρες που είναι η διαρροή ..... πιθανόν κάποια φλάντζα ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • P
                                      panorg last edited by

                                      Ναι ειχα παρατηρησει οτι ξεκινησε να λαδωνει το μοτερ η φλαντζα μεταξυ κεφαλης και κορμου εδω και πολλα χρονια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        piii last edited by

                                        Ο χρήστης panorg έγραψε:
                                        Εχω 1 οπελ κορσα 1,2ς του 1986 με 341.000χμ.Εξαιρετικα αξιοπιστο με συμπλεκτη ακομη της μανας του.Το προβλημα του ειναι οτι αρχισε να αφηνει εκει που παρκαρω λεκε λαδιου ισα με το νυχι του αντιχειρα.Αν του βαλω 20W/50 απο 10W/40 που χρησιμοποιω τωρα θα εχω καποια βελτιωση?

                                        Εχω την εντύπωση ότι το 10w40 που του βάζεις είναι αρκετά ψιλό λάδι για αυτό τον κινητήρα.
                                        Δεν σου καίει λάδια;
                                        Σε παρόμοιο κορσάκι χιλιάρι όμως το 15w40 που του έβαζα το κατάπινε!!!(είχε φτάσει 200.000 χλμ το μοτέρ όμως).
                                        Με 15W50 και 20W50 σταμάτησε να καίει.
                                        Πάντως για να σε καθυσηχάσω και ο δικός μου κινητήρας εξωτερικά έχει απο κάτω έχει αρκετό λάδι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Άλλο να το καταπίνει και άλλο να το φτύνει.... είναι τελείως διαφορετικό πράμα (pun intended).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            piii last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Άλλο να το καταπίνει και άλλο να το φτύνει.... είναι τελείως διαφορετικό πράμα (pun intended).

                                            Σύμφωνοι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • P
                                              panorg last edited by

                                              Ο χρήστης piii έγραψε:

                                              Εχω 1 οπελ κορσα 1,2ς του 1986 με 341.000χμ.Εξαιρετικα αξιοπιστο με συμπλεκτη ακομη της μανας του.Το προβλημα του ειναι οτι αρχισε να αφηνει εκει που παρκαρω λεκε λαδιου ισα με το νυχι του αντιχειρα.Αν του βαλω 20W/50 απο 10W/40 που χρησιμοποιω τωρα θα εχω καποια βελτιωση?

                                              Εχω την εντύπωση ότι το 10w40 που του βάζεις είναι αρκετά ψιλό λάδι για αυτό τον κινητήρα.
                                              Δεν σου καίει λάδια;
                                              Σε παρόμοιο κορσάκι χιλιάρι όμως το 15w40 που του έβαζα το κατάπινε!!!(είχε φτάσει 200.000 χλμ το μοτέρ όμως).
                                              Με 15W50 και 20W50 σταμάτησε να καίει.
                                              Πάντως για να σε καθυσηχάσω και ο δικός μου κινητήρας εξωτερικά έχει απο κάτω έχει αρκετό λάδι.

                                              Η χιλιαρα που αναφερεις ειναι εντελως διαφορετικη μηχανη.Αφου δεν μου τα καιει τα 10/40 θεωρω πως ειναι η ιδανικη ρευστοτητα.Ειχα δοκιμασει παλαιοτερα 20/50 και ηταν αισθητος ο θορυβος απο το κροταλισμα των βαλβιδων ωσπου να ζεσταθει λιγο.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr