-
Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.
-
Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.
-
Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.
-
Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
Ειδα σημερα κατω απ οτο αυτοκινητο διαρροή λαδιού, αρκετα μεγάλη. Εχω ενα renault laguna του 1999 και προσφατα αλλαξα σασμαν. Δεν προκειται για διαρροη βαλβολινης μιας και δεν ειχα πανω στο πλαστικο προστατευτικο που υπαρχει ακριβως κατω απο το σασμαν. Η διαροή ειναι στο μπροστα δεξιο μερος του αυτοκινητου. Φυσικα θα το τσεκαρω αυριο, αλλα ηθελα μια γνωμη αν κανεις ξερει. Η ποσοτητα ειναι μεγαλη, εκανε μια μικρη λιμνη ακριβως απο κατω. Ευχαριστω.Mηπως απο εκεινη την πλευρα ειναι το φιλτρο λαδιου;Εκανες αλλαγη λαδιων προσφατα;
-
Έκανα προσφατα αλλαγη λαδιων, αλλα δεν ειναι το φιλτρο. Το τσεκαρα. Εχω την εντυπωση (οτι μπορεσα να καταλαβω στη νυχτα και χωρις φως) οτι ελλειπε η βιδα στη βαση του καρτερ.
-
Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
Έκανα προσφατα αλλαγη λαδιων, αλλα δεν ειναι το φιλτρο. Το τσεκαρα. Εχω την εντυπωση (οτι μπορεσα να καταλαβω στη νυχτα και χωρις φως) οτι ελλειπε η βιδα στη βαση του καρτερ.Η ταπα αποστραγγισης; Μην το αναψεις καθολου,θα καει η μηχανη.
-
τι λες να κανω ρε συ BILL? Αν συμπληρωσω λαδι ισα ισα να το παω στο συνεργειο?
-
Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
τι λες να κανω ρε συ BILL? Αν συμπληρωσω λαδι ισα ισα να το παω στο συνεργειο?Σιγουρεψου αυριο που θα ειναι μερα και θα βλεπεις οτι λειπει η ταπα και αν οντως λειπει αγορασε μια ,βιδωσε την ,συμπληρωσε λαδι και μετα πας και βριζεις αυτον που σου αλλαξε λαδια.Αν ριξεις λαδι χωρις ταπα απλα θα τρεξουν απο κατω.
-
Σ' ευχαριστω πολυ BILL. Ταπα αγοραζω απο καταστημα με ανταλλακτικα ετσι?
-
Ο χρήστης taxidiotis2007 έγραψε:
Σ' ευχαριστω πολυ BILL. Ταπα αγοραζω απο καταστημα με ανταλλακτικα ετσι?Ναι.
-
Λογικά, αν έλλειπε η βίδα (τάπα κάρτερ) δεν θα είχες φτάσει σπίτι! Και δεν θα είχες μικρή λίμνη αλλά μεγάλο ποτάμι!
-
Όντως να λείπει τελείως δύσκολο, εκτός αν το έχεις παρκάρει πάνω από υπόνομο και έφυγαν από εκεί τα λάδια. Τσέκαρε τον δείκτη. Αν τα λάδια σου είναι σε νορμάλ επίπεδο στο συνεργείο γρήγορα. Αν όχι, ανάλογα με το πόσο, αποφάσισε με τον μηχανικό σου (αν θα συμπληρώσεις ή θα πας με οδική ή θα έρθει να το δει επιτόπου). Αν πράγματι δεν είχε σφίξει την βίδα από το κάρτερ, τότε είναι πολλά κιλά και εννοείται πας μόνο με οδική αν δεν μπορείς να βάλεις μία εσύ (είσαι σίγουρος που είναι?) κ να συμπληρώσεις λάδια (4+ λτ)
-
Τελικά τι έγινε;
-
Ο γείτονας του αδειασε 1 λίτρο λάδι κάτω από το αμάξι γιατί δεν τον συμπαθεί.......
-
Εχω 1 οπελ κορσα 1,2ς του 1986 με 341.000χμ.Εξαιρετικα αξιοπιστο με συμπλεκτη ακομη της μανας του.Το προβλημα του ειναι οτι αρχισε να αφηνει εκει που παρκαρω λεκε λαδιου ισα με το νυχι του αντιχειρα.Αν του βαλω 20W/50 απο 10W/40 που χρησιμοποιω τωρα θα εχω καποια βελτιωση?
-
όχι ... πλύνε το μοτέρ .. και βρες που είναι η διαρροή ..... πιθανόν κάποια φλάντζα ?
-
Ναι ειχα παρατηρησει οτι ξεκινησε να λαδωνει το μοτερ η φλαντζα μεταξυ κεφαλης και κορμου εδω και πολλα χρονια.
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Εχω 1 οπελ κορσα 1,2ς του 1986 με 341.000χμ.Εξαιρετικα αξιοπιστο με συμπλεκτη ακομη της μανας του.Το προβλημα του ειναι οτι αρχισε να αφηνει εκει που παρκαρω λεκε λαδιου ισα με το νυχι του αντιχειρα.Αν του βαλω 20W/50 απο 10W/40 που χρησιμοποιω τωρα θα εχω καποια βελτιωση?Εχω την εντύπωση ότι το 10w40 που του βάζεις είναι αρκετά ψιλό λάδι για αυτό τον κινητήρα.
Δεν σου καίει λάδια;
Σε παρόμοιο κορσάκι χιλιάρι όμως το 15w40 που του έβαζα το κατάπινε!!!(είχε φτάσει 200.000 χλμ το μοτέρ όμως).
Με 15W50 και 20W50 σταμάτησε να καίει.
Πάντως για να σε καθυσηχάσω και ο δικός μου κινητήρας εξωτερικά έχει απο κάτω έχει αρκετό λάδι. -
Άλλο να το καταπίνει και άλλο να το φτύνει.... είναι τελείως διαφορετικό πράμα (pun intended).
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Άλλο να το καταπίνει και άλλο να το φτύνει.... είναι τελείως διαφορετικό πράμα (pun intended).Σύμφωνοι...
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Εχω 1 οπελ κορσα 1,2ς του 1986 με 341.000χμ.Εξαιρετικα αξιοπιστο με συμπλεκτη ακομη της μανας του.Το προβλημα του ειναι οτι αρχισε να αφηνει εκει που παρκαρω λεκε λαδιου ισα με το νυχι του αντιχειρα.Αν του βαλω 20W/50 απο 10W/40 που χρησιμοποιω τωρα θα εχω καποια βελτιωση?
Εχω την εντύπωση ότι το 10w40 που του βάζεις είναι αρκετά ψιλό λάδι για αυτό τον κινητήρα.
Δεν σου καίει λάδια;
Σε παρόμοιο κορσάκι χιλιάρι όμως το 15w40 που του έβαζα το κατάπινε!!!(είχε φτάσει 200.000 χλμ το μοτέρ όμως).
Με 15W50 και 20W50 σταμάτησε να καίει.
Πάντως για να σε καθυσηχάσω και ο δικός μου κινητήρας εξωτερικά έχει απο κάτω έχει αρκετό λάδι.Η χιλιαρα που αναφερεις ειναι εντελως διαφορετικη μηχανη.Αφου δεν μου τα καιει τα 10/40 θεωρω πως ειναι η ιδανικη ρευστοτητα.Ειχα δοκιμασει παλαιοτερα 20/50 και ηταν αισθητος ο θορυβος απο το κροταλισμα των βαλβιδων ωσπου να ζεσταθει λιγο.
Διαρροή λαδιού