-
Με το σκουτερακι πλεον στα 5400 Km (στα 6000 Km ειναι για σερβις), παρατηρουσα εντονη μυρωδια βενζινης καθε φορα που το εσβηνα. Δεν ειχα δωσει σημασια και δεν ειχα παρατηρησει κατι..
Σημερα, λοιπον, καθως ημουν Μεσογειων, μου κορναρουν και μου δειχνουν το μηχανακι μου...
Κοιταω και βλεπω να τρεχει βενζινη ποταμι, πανω στο προστατευτικο της εξατμησης..
Αμεσως σβηνω, ανοιγω το καπακι της μηχανης και βλεπω οτι το λασχιχενιο σωληνακι που φευγει απ το τεποζιτο και παει στο καρμπυρατερ ειχε σκιστει και εφτυνε βενζινη...
Το πηγα για σερβις. Διορθωθηκε χωρις χρεωση (10 λεπτα υποθεση), αλλα με ταλαιπωρησε.... -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Σημερα, λοιπον, καθως ημουν Μεσογειων, μου κορναρουν και μου δειχνουν το μηχανακι μου...
Κοιταω και βλεπω να τρεχει βενζινη ποταμι, πανω στο προστατευτικο της εξατμησης..
Αμεσως σβηνω, ανοιγω το καπακι της μηχανης και βλεπω οτι το λασχιχενιο σωληνακι που φευγει απ το τεποζιτο και παει στο καρμπυρατερ ειχε σκιστει και εφτυνε βενζινη...Πάλι καλά που δεν τσάτισες κανέναν στο δρόμο...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Με το σκουτερακι πλεον στα 5400 Km (στα 6000 Km ειναι για σερβις), παρατηρουσα εντονη μυρωδια βενζινης καθε φορα που το εσβηνα. Δεν ειχα δωσει σημασια και δεν ειχα παρατηρησει κατι..
Σημερα, λοιπον, καθως ημουν Μεσογειων, μου κορναρουν και μου δειχνουν το μηχανακι μου...
Κοιταω και βλεπω να τρεχει βενζινη ποταμι, πανω στο προστατευτικο της εξατμησης..
Αμεσως σβηνω, ανοιγω το καπακι της μηχανης και βλεπω οτι το λασχιχενιο σωληνακι που φευγει απ το τεποζιτο και παει στο καρμπυρατερ ειχε σκιστει και εφτυνε βενζινη...
Το πηγα για σερβις. Διορθωθηκε χωρις χρεωση (10 λεπτα υποθεση), αλλα με ταλαιπωρησε....Μα καλά, ΤΕΤΟΙΑ ΟΜΟΙΟΤΗΣ με το Liberty πια ??
(αν και σε μένα συνέβη άπαξ, όντας δικάβαλος κι αφού το 'χα αρκετά χρόνια...)
-
αρα, ισως ηταν γνωστο το 'προβλημα' γι αυτο το αλλαξε αμεσως και δεν χρεωσε και κατι...
Να σου πω την αληθεια, αν ειχα τον χρονο μου, θα εψαχνα να βρω σωληνακι απο σιλικονη, οπως εχει το καρτ, το οποιο δεν παθαινει τιποτα..
Οχι λαστιχενια και αηδιες..
Τεσπα, νομιζω οτι δεν θα το ξαναπαθω, αν και δεν ειδα με τι το αντικατεστησαν... ειχα σπαστει και το πηρα και εφυγα!
Με τον χρονο μου, ομως, θα το κοιταξω, να μην παθαινω τετοιες χαζομαρες στα καλα του καθουμενου!
Πλεον το χρησιμοποιω παρα πολυ και προτιμω το 125αρι απ το 300αρι, γιατι το βρισκω πιο ευελικτο και πιο ευκολο στο παρκαρε/κανε δουλεια/φυγε, απ το μεγαλο! -
Καλησπέρα!
Περάσαμε τα 6000Km σημερα και το μηχανακι τριτη (λογω φορτωμενου προγραμματος) θα παει για το σερβις των 6000km στην αντιπροσωπεια.
Συνοπτικα, το μηχανακι μου εχει κανει τα εξης:- Βραχυκυκλωμενο μπουζι (με το που το αγορασα, αυτο)
- Κομμενο λαστιχο τροφοδοσιας βενζινης (το οποιο αντικατασταθηκε, εννοειται χωρις χρεωση)
Κατα τ' αλλα, η καταναλωση του, ειναι στα 4,26λτ/100 km
Μολις το γυρισω απ το σερβις, θα αναφερω εργασιες και κοστος. -
Εγινε το πρωτο service των 6000km και το κοστος αυτου: 37Ε.
Το σερβις ουσιαστικα περιλαμβανει, αλλαγη λαδιων, φιλτρου και 'συμμαζεμα' στο μηχανακι (ελεγχος ιμαντα, τεντωμα ντιζων, σφυξιμο πλαστικων, φιλτρο αερα κλπ κλπ) -
Δεν εχουν αλλαξει πολλα πραγματα, στο μηχανακι, αλλα αφου εκανα ενημερωση για το Cube, μην αφησω το μικρο παραπονεμενο!
Η καταχωρηση δεδομενων ξεκινησε λιγο αργοτερα για το συγκεκριμενο μηχανακι και εχουμε ντατα για τα τελευταια 5731 χλμ.
Συνεπως, για 5731χλμ, χρειαστηκε 368,71E σε βενζινες
Η μεση καταναλωση του ειναι 4,27lt/100km.
Μεση τιμη βενζινης 1,64.Συμβαντα: Βραχυκυκλωμενο μπουζι (με την αγορα). Σκισμενο σωληνακι βενζινης.
Bike me! (Aprilia Sportcity One 125)