-
Ανεβαινα την τατοιου και λογω βροχης ο δρομος ηταν ποταμι με αποτελεσμα να μην μπορω να διακρινω λακουβες. Επεσα λοιπον μεσα σε μια και ο χτυπος ηταν απιστευτα δυνατος, λες και χτυπησε καποιος με βαριοπουλα το αμαξωμα στο σημειο που δενονται τα αμορτισερ.
Κοιταξα οσο μπορουσα απο κατω, δεν μπορεσα να δω τιποτα στραβο-περιεργο. Το οχημα παει οπως και πριν χωρις να τραβαει και να κανει περιργους ηχους, αλλα φοβαμαι μηπως κατι εγινε. Θα το παω στο συνεργειο για ελεγχο το ταχυτερο δυνατο, αλλα αυριο πρωι πρωι πρεπει οποσδηποτε να το χρησιμοποιησω.Το ερωτημα μου ειναι, αν ειχε κατι στραβωσει χτυπηθει θα το καταλαβαινα στην συμπεριφορα του οχηματος ή οχι αναγκαστικα;
-
Ανεβαινα την τατοιου και λογω βροχης ο δρομος ηταν ποταμι με αποτελεσμα να μην μπορω να διακρινω λακουβες. Επεσα λοιπον μεσα σε μια και ο χτυπος ηταν απιστευτα δυνατος, λες και χτυπησε καποιος με βαριοπουλα το αμαξωμα στο σημειο που δενονται τα αμορτισερ.
Κοιταξα οσο μπορουσα απο κατω, δεν μπορεσα να δω τιποτα στραβο-περιεργο. Το οχημα παει οπως και πριν χωρις να τραβαει και να κανει περιργους ηχους, αλλα φοβαμαι μηπως κατι εγινε. Θα το παω στο συνεργειο για ελεγχο το ταχυτερο δυνατο, αλλα αυριο πρωι πρωι πρεπει οποσδηποτε να το χρησιμοποιησω.Το ερωτημα μου ειναι, αν ειχε κατι στραβωσει χτυπηθει θα το καταλαβαινα στην συμπεριφορα του οχηματος ή οχι αναγκαστικα;
-
Θελοντας να αποφυγω μια δυσαρεστη κατασταση με ελιγμο επεσα με τους κινητηριους τροχους (πισω) σε πληρη επιταχυνση 2ας σε μια λακουβα ή φρεατιο, δεν ξερω τι ηταν
Ακουστηκε ενα δυνατο γκουπ. Το λαστιχο μετα ειδα ηταν οκ αλλα υπαρχει περιπτωση να εχει γινει κατι στην αναρτηση ή σε καποιο αλλο στελεχος? -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Θελοντας να αποφυγω μια δυσαρεστη κατασταση με ελιγμο επεσα με τους κινητηριους τροχους (πισω) σε πληρη επιταχυνση 2ας σε μια λακουβα ή φρεατιο, δεν ξερω τι ηταν
Ακουστηκε ενα δυνατο γκουπ. Το λαστιχο μετα ειδα ηταν οκ αλλα υπαρχει περιπτωση να εχει γινει κατι στην αναρτηση ή σε καποιο αλλο στελεχος?Απλά πήγαινε σε κάποιο συνεργείο κ σήκωσέ το να δεις από κάτω τι γίνεται
-
Μηπως, λεω μηπως ενδεχεται να αλλαξει η γεωμετρια του συστηματος διευθυνσης μετα απο ενα 'αγριο' χτυπημα σε μια λακουβα..? Μηπως θα πρεπει μετα απο ενα τετοιο τρανταγμα, εκτος των αλλων, να πηγαινουμε και για ευθυγραμμιση τροχων (καμπερ, καστερ, συγκλιση, ακερμαν..)? Γιατι απ'οσο ξερουμε, η γεωμετρια παιζει το πρωτο ρολο στην ασφαλεια
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Θελοντας να αποφυγω μια δυσαρεστη κατασταση με ελιγμο επεσα με τους κινητηριους τροχους (πισω) σε πληρη επιταχυνση 2ας σε μια λακουβα ή φρεατιο, δεν ξερω τι ηταν
Ακουστηκε ενα δυνατο γκουπ. Το λαστιχο μετα ειδα ηταν οκ αλλα υπαρχει περιπτωση να εχει γινει κατι στην αναρτηση ή σε καποιο αλλο στελεχος?Αν παρατηρισεις στραβο τιμονι ή τραβηγμα ,πηγαινε το για ελεγχο.
-
Δεν παρατηρησα κατι απ αυτα, φαινεται οκ αλλα θα το ξαναδω
Θελω να πιστευω οτι δεν εγινε τιποτα τελικα αφ ενος γιατι τα χλμ δεν ηταν υπερβολικα πολλα αφ ετερου ενταξει δεν ειναι και απο ζαχαρη -
ειχα και εγω παρομοια περιπτωση την ανοιξη...λεω παει το διελυσα και νομιζα οτι τραβαγε ετριζε κλπ. Το πηγα στο Νομικο (μαζντα) το σηκωσε το ειδε αναλυτικα το πηγε αρκετη βολτα 9εχει εμπειρια διοτι εχει και δικο του ιδιο ΜΧ5) και μου λεει ολα καλα κανενα προβλημα τα αμορτισερ τερματισαν και ησυχασα. Δεν μου πηρε λεφτα διοτι το παω εκει για σερβις.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Δεν παρατηρησα κατι απ αυτα, φαινεται οκ αλλα θα το ξαναδω
Θελω να πιστευω οτι δεν εγινε τιποτα τελικα αφ ενος γιατι τα χλμ δεν ηταν υπερβολικα πολλα αφ ετερου ενταξει δεν ειναι και απο ζαχαρηΑ κατι που ξεχασα,ισως να ελεγχες τα μπροστινα αμορτισερ μην τυχον εσπασε καποιο.
-
Με τον πίσω άξονα έπεσε στην λακούβα. Τα μπροστά αμορτισερ γιατί να τα ελέγξει?
Πολυ δυνατο χτυπημα σε λακουβα