-
Καλησπέρα,
Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος αλλά προσπάθησα να δώσω όλες τις πληροφορίες που έχω.
Βρίσκομαι στο εξωτερικό και πριν από περίπου 1,5 μήνα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο renault 19 του '94 καθαρά κ μόνο για μετακίνηση στη δουλειά μου τους αμέσως επόμενους μήνες, όχι με κάποια μακροχρόνια προοπτική δηλαδή.Το αμάξι παρόλο που είναι παλιό σχετικά, εντούτοις ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση, με αλλαγμένο ιμάντα, αντλία νερού, φίλτρα 3 μήνες πριν την πώληση του και γενικότερα, από όσο μπορέσαμε να δούμε μαζί με κάποιον φίλο που γνωρίζει περισσότερα, τα 'επικίνδυνα' σημεία του ήταν σε ικανοποιητική κατάσταση, δεδομένης πάντα κ της χαμηλής τιμής του.
Ωστόσο, τα περίεργα εμφανίστηκαν 15 μέρες μετά την αγορά και είναι ηλεκτρικής φύσεως. Συγκεκριμένα, ενώ είχα λίγη ώρα που έιχα ξεκινήσει, 1-2 λεπτά, και επιβράδυνα μετά από μία μεγάλη ευθεία στην οποία κινούμουν με 80-100 χλμ/ώρα για να διασχίσω διαστάυρωση, μόλις έφτασα σχεδόν τα 20-30χλμ/ώρα (σχέση νομίζω είχα νεκρά και ετοιμαζόμουν να βάλω πάλι 2α για να φύγω) το αυτοκίνητο έσβησε εν κινήσει. Ήταν δηλαδή όπως όταν γυρίζω το κλειδί πριν βάλω μπροστά, που ανάβουν στο ταμπλό οι ενδείξεις θεμροκρασίας, λαδιού, μπαταρίας κτλ. και βέβαια το τιμόνι σταμάτησε εκείνη τη στιγμή να έχει υποβοήθηση ως συνήθως. Μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει, και αφού κινούμουν μεν, σβηστός δε (τα φωτάκια στο τμαπλό αναμένα) το αμάξι πήρε πάλι μπρος μόνο του και συνέχισα! Η όλη κατάσταση διήρκησε 6-8 δευτερόλεπτα. Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε 3-4 φορές, κ μάλιστα τις 3 από αυτές στην ίδια διασταύρωση στην οποία περνάω πάντα 1-2 λεπτά μόνο αφού εχω ξεκινήσει το δρομολόγιο μου. Πηγαίνοντας το αμάξι σε ένα τοπικό συνεργείο renault, δεν βρήκαν βεβαίως κανένα πρόβλημα κ το αυτοκίνητο το ξαναεμφάνισε μετά από 1 εβδομάδα.
Και ενώ είχα πειστεί ότι έχω μόνο αυτό, πριν λίγες ημέρες, μετά από διαδρομή 15 χλμ, με τον κινητήρα ζεστό δηλαδή κανονικά, όχι όπως τις άλλες φορές, σβήνω το αυτοκίνητο και το ξαναβάζω μπροστά με διαφορά 1-2 λεπτών. Τίποτα. Ούτε θόρυβος από τη μίζα όυτε το παραμικρό. Ανάβουν τα φώτα στο ταμπλό, γυρίζω και είναι σαν να είναι νεκρό εντελώς. Αφού είδα κ απόειδα, το σπρώχνουμε και παίρνει μπροστά. Αφού τσεκάραμε ότι δεν είναι θέμα μπαταρίας, τις επόμενες ημέρες, το πρωί που το πήρα να φύγω ξεκίνησε κανονικά, όμως σήμερα, αφού πάλι έκανα μία στάση 2 λεπτών κ έβαλα πάλι μπροστά, ξανά νεκρό. Επειδή μάλιστα δεν μπορούσα να το σπρώξω εκεί που βρισκόταν, το άφησα και το δοκίμασα 2 ώρες μετά, όπου και πήρε μπρος κανονικά!
Το πρόβλημα μου είναι ότι δυστυχώς δεν βρίσκομαι στην Ελλάδα να το πάω σε κάποιον μηχανικό που γνωρίζω και εμπιστεύομαι. Η εδώ εμπειρία μου μάλιστα ως τώρα με το συνεργείο δεν ήταν ότι καλύτερο. Επίσης, δεν ξέρω αν έχω 2 διαφορετικά προβλήματα ή ένα κοινό. Κάποιοι μου είπαν ότι για την εκκίνηση ίσως φταίει ο 'εκκινητής' αν μεταφράζω σωστά και μου πρότειναν να τον κοπανήσω λίγο μέχρι να πάρει (???) αλλά κανείς δεν ήξερε σε τι οφειλόταν το σβήσιμο εν κινήσει όταν φρέναρα (χαμηλή ταχύτητα και στροφές). Άλλοι μου είπαν για ρελέ, αλλά δεν έχω τις γνώσεις για να κρίνω τα λεγόμενα του καθενός.
Ό,τι ιδέες μπορέιτε να δώσετε και από εδώ ευπρόσδεκτες είναι μήπως και μπορέσω να ψαξω το πρόβλημα σε συγκεκριμένο τομέα, έπειτα από όσο το δυνατόν καλύτερη συννενόηση γίνεται με τον ξένο μηχανικό.
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα,
Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος αλλά προσπάθησα να δώσω όλες τις πληροφορίες που έχω.
Βρίσκομαι στο εξωτερικό και πριν από περίπου 1,5 μήνα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο renault 19 του '94 καθαρά κ μόνο για μετακίνηση στη δουλειά μου τους αμέσως επόμενους μήνες, όχι με κάποια μακροχρόνια προοπτική δηλαδή.Το αμάξι παρόλο που είναι παλιό σχετικά, εντούτοις ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση, με αλλαγμένο ιμάντα, αντλία νερού, φίλτρα 3 μήνες πριν την πώληση του και γενικότερα, από όσο μπορέσαμε να δούμε μαζί με κάποιον φίλο που γνωρίζει περισσότερα, τα 'επικίνδυνα' σημεία του ήταν σε ικανοποιητική κατάσταση, δεδομένης πάντα κ της χαμηλής τιμής του.
Ωστόσο, τα περίεργα εμφανίστηκαν 15 μέρες μετά την αγορά και είναι ηλεκτρικής φύσεως. Συγκεκριμένα, ενώ είχα λίγη ώρα που έιχα ξεκινήσει, 1-2 λεπτά, και επιβράδυνα μετά από μία μεγάλη ευθεία στην οποία κινούμουν με 80-100 χλμ/ώρα για να διασχίσω διαστάυρωση, μόλις έφτασα σχεδόν τα 20-30χλμ/ώρα (σχέση νομίζω είχα νεκρά και ετοιμαζόμουν να βάλω πάλι 2α για να φύγω) το αυτοκίνητο έσβησε εν κινήσει. Ήταν δηλαδή όπως όταν γυρίζω το κλειδί πριν βάλω μπροστά, που ανάβουν στο ταμπλό οι ενδείξεις θεμροκρασίας, λαδιού, μπαταρίας κτλ. και βέβαια το τιμόνι σταμάτησε εκείνη τη στιγμή να έχει υποβοήθηση ως συνήθως. Μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει, και αφού κινούμουν μεν, σβηστός δε (τα φωτάκια στο τμαπλό αναμένα) το αμάξι πήρε πάλι μπρος μόνο του και συνέχισα! Η όλη κατάσταση διήρκησε 6-8 δευτερόλεπτα. Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε 3-4 φορές, κ μάλιστα τις 3 από αυτές στην ίδια διασταύρωση στην οποία περνάω πάντα 1-2 λεπτά μόνο αφού εχω ξεκινήσει το δρομολόγιο μου. Πηγαίνοντας το αμάξι σε ένα τοπικό συνεργείο renault, δεν βρήκαν βεβαίως κανένα πρόβλημα κ το αυτοκίνητο το ξαναεμφάνισε μετά από 1 εβδομάδα.
Και ενώ είχα πειστεί ότι έχω μόνο αυτό, πριν λίγες ημέρες, μετά από διαδρομή 15 χλμ, με τον κινητήρα ζεστό δηλαδή κανονικά, όχι όπως τις άλλες φορές, σβήνω το αυτοκίνητο και το ξαναβάζω μπροστά με διαφορά 1-2 λεπτών. Τίποτα. Ούτε θόρυβος από τη μίζα όυτε το παραμικρό. Ανάβουν τα φώτα στο ταμπλό, γυρίζω και είναι σαν να είναι νεκρό εντελώς. Αφού είδα κ απόειδα, το σπρώχνουμε και παίρνει μπροστά. Αφού τσεκάραμε ότι δεν είναι θέμα μπαταρίας, τις επόμενες ημέρες, το πρωί που το πήρα να φύγω ξεκίνησε κανονικά, όμως σήμερα, αφού πάλι έκανα μία στάση 2 λεπτών κ έβαλα πάλι μπροστά, ξανά νεκρό. Επειδή μάλιστα δεν μπορούσα να το σπρώξω εκεί που βρισκόταν, το άφησα και το δοκίμασα 2 ώρες μετά, όπου και πήρε μπρος κανονικά!
Το πρόβλημα μου είναι ότι δυστυχώς δεν βρίσκομαι στην Ελλάδα να το πάω σε κάποιον μηχανικό που γνωρίζω και εμπιστεύομαι. Η εδώ εμπειρία μου μάλιστα ως τώρα με το συνεργείο δεν ήταν ότι καλύτερο. Επίσης, δεν ξέρω αν έχω 2 διαφορετικά προβλήματα ή ένα κοινό. Κάποιοι μου είπαν ότι για την εκκίνηση ίσως φταίει ο 'εκκινητής' αν μεταφράζω σωστά και μου πρότειναν να τον κοπανήσω λίγο μέχρι να πάρει (???) αλλά κανείς δεν ήξερε σε τι οφειλόταν το σβήσιμο εν κινήσει όταν φρέναρα (χαμηλή ταχύτητα και στροφές). Άλλοι μου είπαν για ρελέ, αλλά δεν έχω τις γνώσεις για να κρίνω τα λεγόμενα του καθενός.
Ό,τι ιδέες μπορέιτε να δώσετε και από εδώ ευπρόσδεκτες είναι μήπως και μπορέσω να ψαξω το πρόβλημα σε συγκεκριμένο τομέα, έπειτα από όσο το δυνατόν καλύτερη συννενόηση γίνεται με τον ξένο μηχανικό.
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα,
Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος αλλά προσπάθησα να δώσω όλες τις πληροφορίες που έχω.
Βρίσκομαι στο εξωτερικό και πριν από περίπου 1,5 μήνα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο renault 19 του '94 καθαρά κ μόνο για μετακίνηση στη δουλειά μου τους αμέσως επόμενους μήνες, όχι με κάποια μακροχρόνια προοπτική δηλαδή.Το αμάξι παρόλο που είναι παλιό σχετικά, εντούτοις ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση, με αλλαγμένο ιμάντα, αντλία νερού, φίλτρα 3 μήνες πριν την πώληση του και γενικότερα, από όσο μπορέσαμε να δούμε μαζί με κάποιον φίλο που γνωρίζει περισσότερα, τα 'επικίνδυνα' σημεία του ήταν σε ικανοποιητική κατάσταση, δεδομένης πάντα κ της χαμηλής τιμής του.
Ωστόσο, τα περίεργα εμφανίστηκαν 15 μέρες μετά την αγορά και είναι ηλεκτρικής φύσεως. Συγκεκριμένα, ενώ είχα λίγη ώρα που έιχα ξεκινήσει, 1-2 λεπτά, και επιβράδυνα μετά από μία μεγάλη ευθεία στην οποία κινούμουν με 80-100 χλμ/ώρα για να διασχίσω διαστάυρωση, μόλις έφτασα σχεδόν τα 20-30χλμ/ώρα (σχέση νομίζω είχα νεκρά και ετοιμαζόμουν να βάλω πάλι 2α για να φύγω) το αυτοκίνητο έσβησε εν κινήσει. Ήταν δηλαδή όπως όταν γυρίζω το κλειδί πριν βάλω μπροστά, που ανάβουν στο ταμπλό οι ενδείξεις θεμροκρασίας, λαδιού, μπαταρίας κτλ. και βέβαια το τιμόνι σταμάτησε εκείνη τη στιγμή να έχει υποβοήθηση ως συνήθως. Μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει, και αφού κινούμουν μεν, σβηστός δε (τα φωτάκια στο τμαπλό αναμένα) το αμάξι πήρε πάλι μπρος μόνο του και συνέχισα! Η όλη κατάσταση διήρκησε 6-8 δευτερόλεπτα. Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε 3-4 φορές, κ μάλιστα τις 3 από αυτές στην ίδια διασταύρωση στην οποία περνάω πάντα 1-2 λεπτά μόνο αφού εχω ξεκινήσει το δρομολόγιο μου. Πηγαίνοντας το αμάξι σε ένα τοπικό συνεργείο renault, δεν βρήκαν βεβαίως κανένα πρόβλημα κ το αυτοκίνητο το ξαναεμφάνισε μετά από 1 εβδομάδα.
Και ενώ είχα πειστεί ότι έχω μόνο αυτό, πριν λίγες ημέρες, μετά από διαδρομή 15 χλμ, με τον κινητήρα ζεστό δηλαδή κανονικά, όχι όπως τις άλλες φορές, σβήνω το αυτοκίνητο και το ξαναβάζω μπροστά με διαφορά 1-2 λεπτών. Τίποτα. Ούτε θόρυβος από τη μίζα όυτε το παραμικρό. Ανάβουν τα φώτα στο ταμπλό, γυρίζω και είναι σαν να είναι νεκρό εντελώς. Αφού είδα κ απόειδα, το σπρώχνουμε και παίρνει μπροστά. Αφού τσεκάραμε ότι δεν είναι θέμα μπαταρίας, τις επόμενες ημέρες, το πρωί που το πήρα να φύγω ξεκίνησε κανονικά, όμως σήμερα, αφού πάλι έκανα μία στάση 2 λεπτών κ έβαλα πάλι μπροστά, ξανά νεκρό. Επειδή μάλιστα δεν μπορούσα να το σπρώξω εκεί που βρισκόταν, το άφησα και το δοκίμασα 2 ώρες μετά, όπου και πήρε μπρος κανονικά!
Το πρόβλημα μου είναι ότι δυστυχώς δεν βρίσκομαι στην Ελλάδα να το πάω σε κάποιον μηχανικό που γνωρίζω και εμπιστεύομαι. Η εδώ εμπειρία μου μάλιστα ως τώρα με το συνεργείο δεν ήταν ότι καλύτερο. Επίσης, δεν ξέρω αν έχω 2 διαφορετικά προβλήματα ή ένα κοινό. Κάποιοι μου είπαν ότι για την εκκίνηση ίσως φταίει ο 'εκκινητής' αν μεταφράζω σωστά και μου πρότειναν να τον κοπανήσω λίγο μέχρι να πάρει (???) αλλά κανείς δεν ήξερε σε τι οφειλόταν το σβήσιμο εν κινήσει όταν φρέναρα (χαμηλή ταχύτητα και στροφές). Άλλοι μου είπαν για ρελέ, αλλά δεν έχω τις γνώσεις για να κρίνω τα λεγόμενα του καθενός.
Ό,τι ιδέες μπορέιτε να δώσετε και από εδώ ευπρόσδεκτες είναι μήπως και μπορέσω να ψαξω το πρόβλημα σε συγκεκριμένο τομέα, έπειτα από όσο το δυνατόν καλύτερη συννενόηση γίνεται με τον ξένο μηχανικό.
Ευχαριστώ!
-
Για να ξαναπηρε μπροστα μονο του δεν νομιζω,μηπως παταγες συμπλεκτη και εσβησε και με το που τον αφησες ξαναπηρε;
-
Δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς αν τη στιγμή που έσβησε πατούσα συμπλέκτη για να κατεβάσω ή αν είχα ήδη κατεβάσει. Πάντως, εάν δεν σταματήσω εντελώς και συνεχίσω να κινούμαι με μικρή ταχύτητα και με σχέση μέσα, πατώντας 2-3 φορές το γκάζι (δεν ξέρω αν έχει να κάνει) συνήθως ξαναπαίρνει. Το πρόβλημα είναι αν ενώ σβήσει, αναγκαστώ να σταματήσω εντελώς.
Επίσης, ορισμένες φορές στα πρώτα χλμ της διαδρομής, τη στιγμή που άλλαζα, δηλαδή είχα συμπλέκτη πατημένο, στιγμιαία, έχει ανάψει το φωτάκι της μπαταρίας, σαν να το σκέφτηκε να σβήσει! αλλά χωρίς να σβήσει τέλικα.
Και να προσθέσω, ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο. Το έχει κάνει δηλαδή 4 φορές σε διάρκεια ενός μήνα, αλλά για παράδειγμα, έκανα σε μία ημέρα ολόκληρο ταξίδι 500 χλμ και δεν εμφάνισε τίποτα.
-
Εγω θα κοιταγα τρομπα βενζινης και το φιλτρο της καθως και την πεταλουδα εισαγωγης αν ειναι καθαρη.
-
Φαντάζομαι εννοείς για το θέμα του σβησίματος. Μπορεί όμως αυτό να φταίει και για την αδύναμια να ξεκινήσει πάλι το αυτοκίνητο όταν το έχω μόλις σβήσει? Αυτό το παρουσίασε πριν λίγες ημέρες και σκέφτομαι ότι μπορεί να έχω πρόβλημα μόλις πάω να βάλω βενζίνη την επόμενη φορά και να μην μπορώ να φύγω!
-
Ψάξε καλά όλες τις γειώσεις στα ρεύματα υψηλής - χαμηλής τάσης του κινητήρα, ακόμα έλεγξε τους πόλου της μπαταρίας μήπως κουνάει κάποιος και όταν τραβάει πολύ ρεύμα χάνει την επαφή στιγμιαία.
Δες την φύσα της ECU, ξεκούμπωσε την και δες αν γυαλίζουν όλες οι επαφές, πολλές φορές πιάνουν άλατα ορισμένες. Ψάξε τα καώδια του MAP αν κάνουν καλή επαφή, μπορεί κάποιο να είναι μισοκομμένο.
-
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, όμως πλέον αλλάξανε λίγο τα δεδομένα:
Συγκεκριμένα, από την πρώτη φορά που μου εμφάνισε αδυναμία στην εκκίνηση (προηγούμενη Κυριακή) δεν έχει ξαναεμφανιστεί το περίεργο φαινόμενο του σβησίματος κατά το πρώτο δυνατό φρενάρισμα/πέσιμο στροφών της διαδρομής, αντιμετώπιζα όμως καθημερινα πρόβλημα στο να πάρει μπρος, ειδικά όταν ήταν ζεστό. Σπρώξιμο λοιπόν μέχρι που εχθές δεν έπαιρνε ούτε ενώ ήταν κρύο.
Η μίζα γυρίζει, έχω φώτα κανονικά, αλλά δεν ακούω τίποτα, παρά μόνο το κλακ κλακ οταν ανοιξα το καπώ. Μου είπανε (από Ελλάδα) για καρβουνάκια μίζας. Βέβαια όταν πήγα σε ενα συνεργείο εδώ, μου είπανε πως θα έρθει πιο φτηνά να αλλάξω μίζα παρά να μου την ανοίξουνε να την καθαρίσουν.
Μου ζήτησαν λοιπόν 100 Ε εργασία και 185 Ε καινούρια μίζα Valeo, σαν τη δικιά του δηλαδή, το σύνολο 285. Σε σύγκριση με Ελλάδα, είναι πολλά ή λογικά?
Επίσης κάποιοι άλλοι μου πρότειναν να πάρω μία ανακατασκευασμένη με κόστος 80Ε περίπου και να την βάλω μόνος μου.Επειδή λοιπόν είμαι σε σύγχυση, θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα:
-
Αξίζει να δώσω τα 285 για καινούρια μίζα σε ένα τέτοιο αμάξι? (κόστισε 1100 αλλά είναι σε αρκετά καλή κατάσταση μηχανικά μιλώντας.
-
Η αγορά μεταχειρισμένης / ανακατασκευασμένης και η αλλαγής της από εμένα είναι εφικτή? Έχω γενικές γνώσεις μηχανικής αλλά ελάχιστες πάνω σε αυτοκινήτα, αν κ τον τελευταίο καιρό αναγκάστηκα και έψαξα στο ιντερνετ για αρκετά πράγματα, οπότε θα βασιστώ σε κάποιον online οδηγό αλλαγής εαν το αποφασίσω.
-
Η δυνατότητα καθαρίσματος της από εμένα είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σχέση με την απλή αλλαγή ή είναι το ίδιο εφικτή? (ή ανέφικτη!)
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
-
Πούλα το και πάρε κάτι άλλο στα ίδια λεφτά.
Εάν αρχίσεις να πληρώνεις για να επισκευάζεις διάφορα που θα χαλάνε, τότε ο σκοπός για τον οποίο το αγόρασες ακυρώνεται (να πάρω κάτι φθηνό για λίγο καιρό κτλ).
-
Ο χρήστης renchguy έγραψε:
Ευχαριστώ για τις υποδείξεις, όμως πλέον αλλάξανε λίγο τα δεδομένα:Συγκεκριμένα, από την πρώτη φορά που μου εμφάνισε αδυναμία στην εκκίνηση (προηγούμενη Κυριακή) δεν έχει ξαναεμφανιστεί το περίεργο φαινόμενο του σβησίματος κατά το πρώτο δυνατό φρενάρισμα/πέσιμο στροφών της διαδρομής, αντιμετώπιζα όμως καθημερινα πρόβλημα στο να πάρει μπρος, ειδικά όταν ήταν ζεστό. Σπρώξιμο λοιπόν μέχρι που εχθές δεν έπαιρνε ούτε ενώ ήταν κρύο.
Η μίζα γυρίζει, έχω φώτα κανονικά, αλλά δεν ακούω τίποτα, παρά μόνο το κλακ κλακ οταν ανοιξα το καπώ. Μου είπανε (από Ελλάδα) για καρβουνάκια μίζας. Βέβαια όταν πήγα σε ενα συνεργείο εδώ, μου είπανε πως θα έρθει πιο φτηνά να αλλάξω μίζα παρά να μου την ανοίξουνε να την καθαρίσουν.
Μου ζήτησαν λοιπόν 100 Ε εργασία και 185 Ε καινούρια μίζα Valeo, σαν τη δικιά του δηλαδή, το σύνολο 285. Σε σύγκριση με Ελλάδα, είναι πολλά ή λογικά?
Επίσης κάποιοι άλλοι μου πρότειναν να πάρω μία ανακατασκευασμένη με κόστος 80Ε περίπου και να την βάλω μόνος μου.Επειδή λοιπόν είμαι σε σύγχυση, θέλω να θέσω τα εξής ερωτήματα:
-
Αξίζει να δώσω τα 285 για καινούρια μίζα σε ένα τέτοιο αμάξι? (κόστισε 1100 αλλά είναι σε αρκετά καλή κατάσταση μηχανικά μιλώντας.
-
Η αγορά μεταχειρισμένης / ανακατασκευασμένης και η αλλαγής της από εμένα είναι εφικτή? Έχω γενικές γνώσεις μηχανικής αλλά ελάχιστες πάνω σε αυτοκινήτα, αν κ τον τελευταίο καιρό αναγκάστηκα και έψαξα στο ιντερνετ για αρκετά πράγματα, οπότε θα βασιστώ σε κάποιον online οδηγό αλλαγής εαν το αποφασίσω.
-
Η δυνατότητα καθαρίσματος της από εμένα είναι ακόμα πιο δύσκολη σε σχέση με την απλή αλλαγή ή είναι το ίδιο εφικτή? (ή ανέφικτη!)
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Για Megane 1.4 μοντέλο 1996 είχα πληρώσει για αλλαγή μίζας καινούργιας ανακατασκευασμένης €150 (€120 ή μίζα και €30 η εργασία) σε ειδικευμένο συνεργείο, όχι εξουσιοδοτημένο. Μηχανικά, το Renault 19 1.4 είναι παρόμοιο με το Megane 1.4 8V.
Είναι όμως μόνο η μίζα το πρόβλημα;
-
-
Μάλιστα. Μόλις πριν λίγο επισκέφθηκα και δεύτερο συνεργείο - κέντρο επισκευών, και πήρα προσφορά 70 εργασία και 103 ή 140 η μίζα, δεν ήξερε ακριβώς γιατί έπρεπε να δει τον ακριβή τύπο του μοτέρ από την γαλλική 'κάρτα κυκλοφορίας' που δεν είχα μαζί μου οπότε με βλέπω να το πηγαίνω εκεί.
Τώρα για το αν φταίει μόνο η μίζα δεν μπορώ να απαντήσω. Αυτό που ξέρω είναι ότι αρχικά εμφανίστηκε το θέμα του σβησίματος στις χαμηλές στροφές, έγινε πιο συχνό, και στη συνέχεια πήγαμε στο πρόβλημα της εκκίνησης αλλά εξαφανίστηκε το πρόβλημα του σβησίματος! Δεν ξέρω αν το σβήσιμο οφειλόταν και αυτό στην μίζα και απλά είχα μια 'μεταφορά' του προβλήματος από σβήσιμο αρχικά, σε αδυναμία εκκίνησης όσο χειροτέρευε η μίζα, αυτό πραγματικά θα ήθελα κάποιος που γνωρίζει, να μου πεί εάν είναι δυνατόν.
Όπως και να χει όμως, είτε ένα είναι το πρόβλημα, είτε δύο, η μίζα πρέπει να αλλαχθεί το συντομότερο δυνατόν.
-
Ο χρήστης renchguy έγραψε:
Μάλιστα. Μόλις πριν λίγο επισκέφθηκα και δεύτερο συνεργείο - κέντρο επισκευών, και πήρα προσφορά 70 εργασία και 103 ή 140 η μίζα, δεν ήξερε ακριβώς γιατί έπρεπε να δει τον ακριβή τύπο του μοτέρ από την γαλλική 'κάρτα κυκλοφορίας' που δεν είχα μαζί μου οπότε με βλέπω να το πηγαίνω εκεί.Τώρα για το αν φταίει μόνο η μίζα δεν μπορώ να απαντήσω. Αυτό που ξέρω είναι ότι αρχικά εμφανίστηκε το θέμα του σβησίματος στις χαμηλές στροφές, έγινε πιο συχνό, και στη συνέχεια πήγαμε στο πρόβλημα της εκκίνησης αλλά εξαφανίστηκε το πρόβλημα του σβησίματος! Δεν ξέρω αν το σβήσιμο οφειλόταν και αυτό στην μίζα και απλά είχα μια 'μεταφορά' του προβλήματος από σβήσιμο αρχικά, σε αδυναμία εκκίνησης όσο χειροτέρευε η μίζα, αυτό πραγματικά θα ήθελα κάποιος που γνωρίζει, να μου πεί εάν είναι δυνατόν.
Όπως και να χει όμως, είτε ένα είναι το πρόβλημα, είτε δύο, η μίζα πρέπει να αλλαχθεί το συντομότερο δυνατόν.
Προσπαθησε να βρεις το χοντρο καλωδιο που παει απο την μπαταρια στη μιζα .Για κουνησε το μπας και ειναι χαλαρο στην ακρη που ειναι στην μιζα.
-
Aφού του σβύνει ή άνει δύναμη εν κινήσει, είναι δυνατόν να φταίει η μίζα ? Θα τρελαθούμε τελείως ? Μετά δεν πέρνει μπροστά γιατί υπάρχει το πρόβλημα που διέκοψε τη λειτουργία του κινητήρα. Αν βρεί αυτή τη βλάβη, η μίζα δεν θα έχει πρόβλημα. Κάπου υπάρχει ηλεκτρική διακοπή, απώλεια γείωσης, μισοφθαρμένο καλώδιο κλπ.
Eπίσης λέει ότι η μίζα γυρίζει κανονικά αλλά ακούει ένα κλάκ - κλάκ. Αφού γυρίζει η μίζα γιατί του λένε ότι θέλει καρβουνάκια ?
Αυτό είναι μάλλον πρόβλημα κολλήματος του γραναζιού της μίζας, γυρίζει μένει, οπλίζει το βαρελάκι το δίχαλο ( δηλαδή ακούγεται ο οπλισμός του ηλεκτρομαγνήτη αλλά το δίχαλο είναι στεγνώ από γράσο και κολλάει το γρανάζι που εμπλέκει τη μίζα στο βολάν )
Το πρόβλημα όμως προέρχεται από αλλού αφού του σβύνει το αυτοκίνητο ξαφνικά ( του έσβυνε, το ίδιο κάνει ) υπάρχει και η περίπτωση να οπλίζει τη μίζα αλλά λόγω κακής γείωσης όταν υπάρχει μεγάλο φορτίο να διακόπτεται η σύνδεση.
Είναι πολύ πιθανό να μην κάνει καλή επαφή ο αρνητικός πόλος στη μπαταρία, ή το σώμα από τον πόλο στο σασί ή το σώμα που γειώνει το σασί με τον κινητήρα να έχει προβληματική επαφή.
Στη μίζα πηγαίνουν 3 καλώδια, 2 χοντρά και ένα λεπτό, τα χοντρά είναι με βίδες, το λεπτό είναι με φυσάκι, όλα αυτά πρέπει να ελεγχθούν, αλλά από τη στιγμή που άρχισε να σβύνει στην πορεία, όλα αυτά δεν παίζουν κανένα ρόλο.
-
Μου εχει συμβει να φυγει το χοντρο καλωδιο που παει στην μιζα και να μεινει στο τοπο το αμαξι.Πιο πριν βεβαια μου εκανε διακοπες εν κινησει οπως και να μην γυρναει δυνατα η μιζα για αυτο και το εγραψα.Σε αμαξι του 1976 ολα αυτα.
(αφου δεν πηρα και καμια φωτια )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μου εχει συμβει να φυγει το χοντρο καλωδιο που παει στην μιζα και να μεινει στο τοπο το αμαξι.Πιο πριν βεβαια μου εκανε διακοπες εν κινησει οπως και να μην γυρναει δυνατα η μιζα για αυτο και το εγραψα.Σε αμαξι του 1976 ολα αυτα.(αφου δεν πηρα και καμια φωτια )
Δεν σε μάλωσε κανείς επιδή έγραψες τη γνώμη σου, ειδικά που είχες και ανάλογη εμπειρία, είχα πάθει κάτι ανάλογο σε Ford Transit πριν χρόνια, έσπασε το κλίπ στον καθρέφτη του μηχανοστασίου που κρατάει το καλώδιο που φεύγει από το δυναμό και πηγαίνει στο ταμπλό, ακούμπησε στην εξάτμηση και έσβυσαν τα φώτα όλα ( ήταν βράδυ ) και ντουμάνιασε στον καπνό η καμπίνα , όλα αυτά σε 10'.
Σταμάτησα επί τόπου και έβγαλα τον πόλο που είχα ( κουμπωτούς Σουηδικούς για σκάφη ) και το έσωσα από τη φωτιά αλλάζοντας την άλλη μέρα το καλώδιο μόνο. -
Α!!Δεν το πηρα σαν μαλωμα ,μην ανησυχεις.Αλλωστε μου αρεσει να μαθαίνω και μερικοι εδω μεσα εχετε πολλα να μας διδάξετε
-
Να μην είναι μίζα ρε παιδιά? Πάντως κ στο συνεργείο που το άφησα να το δουν μίζα μου ειπανε κ το αφησα για αλλαγή, ίσως το άλλο προβλημα να ειναι ανεξαρτητο τι να πω... Θα το φτιάξω κ μολις το κινησω παλι θα το παρακολουθησω και θα ενημερώσω, ευχαριστώ για όλες τις αποψεις!
Ηλεκτρικά μυστήρια σε Renault του '94