-
Ας κάνουμε μερικούς υπολογισμούς.
Το κόστος της βενζίνης σήμερα είναι περίπου 1,5€/lit και του υγραερίου περίπου 0,6 €/lit.
Ένα αυτοκίνητο που κάνει 15.000 km ετησίως, με μέση κατανάλωση βενζίνης 10 lit/100km, χρειάζεται:
15.000x(10/100)x1,5 = 2.250 € ετησίως για καύσιμα.
Το ίδιο αυτοκίνητο, αν καίει υγραέριο η μέση κατανάλωση γίνεται περίπου 11 lit/100km, οπότε χρειάζεται:
15.000x(11/100)x0,6 = 990 € ετησίως για καύσιμα.
Άρα με το υγραέριο έχουμε κέρδος περίπου 1.250€ ετησίως.
Με κόστος εγκατάστασης υγραερίου περίπου στα 1.500 €, σε λιγότερο από 1,5 έτος γίνεται απόσβεση.
Χώρια τα πλεονεκτήματα για το περιβάλλον και τον κινητήρα λόγω της καθαρότερης καύσης.
Πρόβλημα ασφάλειας δεν υπάρχει πλέον αν η μετατροπή γίνει από πιστοποιημένο εργαστήριο, ενώ η εγκατάσταση κλέβει λίγο χώρο από το πορτ μπαγκάζ.
Δύο ερωτήσεις έχω για τα υγραεριοκίνητα:- Κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο ?
- Πληρώνουν λιγότερα τέλη από πριν που ήταν βενζινοκίνητα ?
-
Ας κάνουμε μερικούς υπολογισμούς.
Το κόστος της βενζίνης σήμερα είναι περίπου 1,5€/lit και του υγραερίου περίπου 0,6 €/lit.
Ένα αυτοκίνητο που κάνει 15.000 km ετησίως, με μέση κατανάλωση βενζίνης 10 lit/100km, χρειάζεται:
15.000x(10/100)x1,5 = 2.250 € ετησίως για καύσιμα.
Το ίδιο αυτοκίνητο, αν καίει υγραέριο η μέση κατανάλωση γίνεται περίπου 11 lit/100km, οπότε χρειάζεται:
15.000x(11/100)x0,6 = 990 € ετησίως για καύσιμα.
Άρα με το υγραέριο έχουμε κέρδος περίπου 1.250€ ετησίως.
Με κόστος εγκατάστασης υγραερίου περίπου στα 1.500 €, σε λιγότερο από 1,5 έτος γίνεται απόσβεση.
Χώρια τα πλεονεκτήματα για το περιβάλλον και τον κινητήρα λόγω της καθαρότερης καύσης.
Πρόβλημα ασφάλειας δεν υπάρχει πλέον αν η μετατροπή γίνει από πιστοποιημένο εργαστήριο, ενώ η εγκατάσταση κλέβει λίγο χώρο από το πορτ μπαγκάζ.
Δύο ερωτήσεις έχω για τα υγραεριοκίνητα:- Κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο ?
- Πληρώνουν λιγότερα τέλη από πριν που ήταν βενζινοκίνητα ?
-
Ας κάνουμε μερικούς υπολογισμούς.
Το κόστος της βενζίνης σήμερα είναι περίπου 1,5€/lit και του υγραερίου περίπου 0,6 €/lit.
Ένα αυτοκίνητο που κάνει 15.000 km ετησίως, με μέση κατανάλωση βενζίνης 10 lit/100km, χρειάζεται:
15.000x(10/100)x1,5 = 2.250 € ετησίως για καύσιμα.
Το ίδιο αυτοκίνητο, αν καίει υγραέριο η μέση κατανάλωση γίνεται περίπου 11 lit/100km, οπότε χρειάζεται:
15.000x(11/100)x0,6 = 990 € ετησίως για καύσιμα.
Άρα με το υγραέριο έχουμε κέρδος περίπου 1.250€ ετησίως.
Με κόστος εγκατάστασης υγραερίου περίπου στα 1.500 €, σε λιγότερο από 1,5 έτος γίνεται απόσβεση.
Χώρια τα πλεονεκτήματα για το περιβάλλον και τον κινητήρα λόγω της καθαρότερης καύσης.
Πρόβλημα ασφάλειας δεν υπάρχει πλέον αν η μετατροπή γίνει από πιστοποιημένο εργαστήριο, ενώ η εγκατάσταση κλέβει λίγο χώρο από το πορτ μπαγκάζ.
Δύο ερωτήσεις έχω για τα υγραεριοκίνητα:- Κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο ?
- Πληρώνουν λιγότερα τέλη από πριν που ήταν βενζινοκίνητα ?
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Ας κάνουμε μερικούς υπολογισμούς.
Το κόστος της βενζίνης σήμερα είναι περίπου 1,5€/lit και του υγραερίου περίπου 0,6 €/lit.
Ένα αυτοκίνητο που κάνει 15.000 km ετησίως, με μέση κατανάλωση βενζίνης 10 lit/100km, χρειάζεται:
15.000x(10/100)x1,5 = 2.250 € ετησίως για καύσιμα.
Το ίδιο αυτοκίνητο, αν καίει υγραέριο η μέση κατανάλωση γίνεται περίπου 11 lit/100km, οπότε χρειάζεται:
15.000x(11/100)x0,6 = 990 € ετησίως για καύσιμα.
Άρα με το υγραέριο έχουμε κέρδος περίπου 1.250€ ετησίως.
Με κόστος εγκατάστασης υγραερίου περίπου στα 1.500 €, σε λιγότερο από 1,5 έτος γίνεται απόσβεση.
Χώρια τα πλεονεκτήματα για το περιβάλλον και τον κινητήρα λόγω της καθαρότερης καύσης.
Πρόβλημα ασφάλειας δεν υπάρχει πλέον αν η μετατροπή γίνει από πιστοποιημένο εργαστήριο, ενώ η εγκατάσταση κλέβει λίγο χώρο από το πορτ μπαγκάζ.
Δύο ερωτήσεις έχω για τα υγραεριοκίνητα:- Κυκλοφορούν ελεύθερα στο δακτύλιο ?
- Πληρώνουν λιγότερα τέλη από πριν που ήταν βενζινοκίνητα ?
Υπαρχει ηδη θεμα για το υγραεριο viewtopic.php?f=6&t=13461 συνεχεια εκει[mod]
Υγραέριο vs βενζίνης